► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 21:21

بليت‌ها را گران کننند بايد به تماشاگران امتياز هم بدهند
[h=1]عمران‌زاده: مشکلي براي بازي در ماه‌رمضان نداريم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها دوست دارند ليگ برتر پس از ماه رمضان برگزار شود ولي ما بازيکنان روزه‌دار مشکلي براي تمرين و بازي کردن پس از افطار نداريم.[/h]


حنيف عمران‌زاده پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در خصوص اين که پرسپوليسي‌ها مدعي شده‌اند بازي‌هاي ليگ برتر بايد بعد از ماه رمضان برگزار شود، گفت:‌ 5 سال است که تمرينات ما بعد از افطار برگزار مي‌شود و همان زمان هم بازي مي‌کنيم. فکر مي‌کنم فقط پرسپوليسي‌ها دوست دارند بازي‌ها بعد از ماه رمضان برگزار شود اما من و کساني که روزه مي‌گيريم مشکلي با اين موضوع نداريم و بعد از افطار هم مي‌توانيم بازي کنيم.

عمران‌زاده در خصوص گراني بليت‌هاي بازي‌هاي ليگ گفت: اگر اين کار را مي‌کنند بايد امتياز هم بدهند. آن از شرايط آبخوري‌ها و ديگر مسائل را هم که خودتان مي‌دانيد. آنهايي که به استاديوم مي‌آيند بيشتر از قشر ضعيف جامعه هستند و بايد به فکر آنها هم بود.

خبرنگاري پرسيد ظاهرا به خاطر بدهکاري نزديک بود که به زندان بروي که عمران‌زاده گفت: امروز 65 ميليون چک شخصي داشتم اما از صاحب چک مهلت گرفتم. براي اولين بار است که اينقدر طول مي‌کشد تا به ما پول بدهند البته دست فتح‌الله‌زاده هم خالي است اما من 180 ميليون چک بيرون دارم و به خاطر قول‌هايي که شنيده بوديم روي آنها حساب کردم. اميدوارم چک وزارت ورزش پاس شود تا مشکلاتمان نيز حل شود. آنهايي که با ما راه مي‌آيند مرام دارند وگرنه امروز چک ما را برگشت مي‌زدند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 23:16


[h=1]هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبي مي‌رسم[/h]
[h=2]مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي‌گويد حرفه‌اي است و مي‌داند که طبق قوانين فيفا بايد ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسويه شود و بعد براي فصل جديد استارت بزند.[/h]


ميشائيل هنکه در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهار نظر قلعه نويي مبني بر اينکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نويي در مصاحبه‌اش اين موضوع را بيان کرد و اين مساله نشان دهنده حرفه‌اي‌گري قلعه نويي است.

هنکه درباره اظهار نظر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز گفت: من فردي حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم از فيفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي‌کنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه کرده و فصل جديد را آغاز کنيم.

هنکه در ادامه بيان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق يکي از بهترين مديران فوتبال ايران مي‌دانم که سوابق درخشاني در امر مديريت دارد و تلاش‌هاي زيادي هم براي استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصي براي باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته ديدم و تجربه کردم که با کمبودهاي فراواني مانند مسايل مالي که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبي تيم را هدايت کند و در نهايت به قهرماني جام حذفي برساند و در ليگ هم حرف براي گفتن داشته باشد. بنابراين مطمئنم با توجه به رابطه خوبي که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبي مي‌رسيم و اميدوارم سال جديد هم با همکاري داشته باشيم.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کیانوش رحمتی :با نکونام تکمیل میشویم


هافبک مصدوم استقلال یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد و تا دو یا سه ما دیگر می تواند به میادین فوتبال برگردد.
رحمتی در مورد وضعیت فعلی و زمان بازگشت اش به فوتبال می گوید:«اگر خدا بخواهد تا یک ماه دیگر آماده نرم دویدن می‌شوم. این روزها خیلی خوب تمرین‌های مخصوص را انجام می‌دهم و تا سه چهار هفته دیگر دویدن را شروع می کنم و این موضوع بهبود مصدومیتم را سریع تر می کند.اگر اتفاق خاصی نیفتد،به نظر خودم و پزشکان تیم تا دو سه ماه دیگر می توانم فوتبال بازی کنم.»

کیانوش در ادامه تاکید می کند که امیر قلعه نویی او را از لحاظ فنی قبول دارد و در این خصوص می گوید:«قبل از اینکه تیم به اردوی ترکیه برود سر تمرین استقلال رفتم و با قلعه‌نویی حرف زدم.می خواستم تکلیفم روشن شود ایشان اصرار داشتند که همراه تیم به ترکیه بروم اما گفتم تهران می‌مانم و فیزیوتراپی می‌کنم. قلعه نویی گفت که تو را قبول دارم و قبل از سفر استقلال به ترکیه حضورم قطعی شده بود.»

این روزها احتمال حضور جواد نکونام همبازی سابق رحمتی در پاس تهران،در استقلال وجود دارد که کیانوش در این خصوص می گوید:«من 4 سال با جواد همبازی بودم و هم نحوه بازی‌اش را می‌شناسم و هم خصوصیات اخلاقی‌اش را. فکر می‌کنم حضور نکونام خیلی به استقلال کمک می‌کند و حالا که آندو را نداریم امیدوارم نکونام بیاید.هر چند او یک هافبک دفاعی است و هم پست من است ولی از حضورش در استقلال استقبال می کنم.»

خیلی ها معتقدند استقلال حالا تبدیل به یک تیم کهکشانی شده،خصوصا در خط هافبک که رحمتی در این خصوص می گوید:«امسال تیم بسیار خوبی داریم،پارسال هم تیم خوبی داشتیم ولی بدشانسی ها و مصدومیت ها باعث شد تا قهرمان نشویم.الان اکثر بازیکنان استقلال سابقه قهرمانی در لیگ را دارند و اگر اتفاق خاصی نیفتد امسال دیگر قهرمانی برای استقلال است./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نویی :دوست داشتم از علم هنکه استفاده کنم

تیم فوتبال استقلال گفت: مردم باید ارزان فوتبال ببینند.
امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال درباره برگزار شدن یا نشدن رقابت‌های لیگ در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: من ارادت خاصی خدمت رویانیان دارم و فقط درباره خودم صحبت می‌کنم. چیزی که قانون مشخص کرده این است که ما ملزم به تمکین از قانون هستیم. حتما دوستان در سازمان لیگ اطلاعات لازم و اجازه را از علما گرفته‌اند چون هادی آیت‌الهی نایب رییس فدراسیون فوتبال گفته بود که در این باره استفتا کرده‌‌اند. حتی یادم می‌آید در کشورهای عربی هم این مساله وجود داشت و در ماه مبارک رمضان بازی‌‌ها برگزار می‌شد.
وی افزود: ماه رمضان ماه رحمت است و چه اشکالی دارد که در این ماه مسابقات فوتبال برگزار شود. در مجموع آنچه که قانون می‌گوید ما هم باید اجرا کنیم.
سرمربی استقلال درباره گران شدن بلیط‌های مسابقات لیگ برتر هم گفت: معتقدم مردم سرمایه‌های اصلی این فوتبال هستند و باید کاری کنیم که به ورزشگاه‌ها بیایند. در کشورهای عربی برای حضور پانصد نفر اتومبیل به عنوان جایزه می‌‌گذارند تا از بازی‌هایشان استقبال شود. معتقدم علاوه بر اینکه باید بلیط‌ها را ارزان کنیم، در کنارش خدمات بیشتری هم فراهم کنیم. با گران شدن بلیط‌ها دردی از فوتبال ما دوا نمی‌شود و باید کاری کنیم که جوانان بیشتر به ورزشگاه‌ها بیایند.
قلعه‌نویی درباره هنکه نیز گفت: هنکه مربی بزرگی است که در دورتموند و بایرن مونیخ مربیگری کرده است. وقتی آمدم سراغش را گرفتم، فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه گفت که او نیامده و البته متعجب بود که چرا به ایران نیامده است. اگر می‌آمد حتما از علم او نهایت استفاده را می‌بردیم.
وی همچنین گفت: من هیچ‌وقت قول قهرمانی ندادم اما ما پتانسیل قهرمانی را داریم. ما از تیم خوبی برخوردار هستیم و در همه پست‌ها حداقل دو بازیکن داریم. هیچ‌جا قول قهرمانی ندادم اما پتانسیل بسیار زیادی دارم.
وی همچنین درباره حضور مجتبی جباری در استقلال نیز گفت: جباری جزو سرمایه‌های استقلال است و همانطور که همه در چهارچوب تیم بودند، جباری هم در همین چهارچوب قرار می‌گیرد. شنیدم یکی از روزنامه‌ها تیتر زده که جباری چهل دقیقه با تاخیر به تمرین آمده است. چرا باید دروغ بگوییم! او به موقع آمده بود.
پس از اینکه قلعه‌نویی این صحبت‌ها را مطرح کرده یکی از خبرنگاران گفت منظور این روزنامه این بود که روبوسی جباری و قلعه‌نویی با چهل دقیقه تاخیر انجام شده که سرمربی استقلال در این باره گفت: اصلا این حرف‌ها نیست. قبلا جلسه‌ای با جباری داشتیم و چند بار هم تلفنی صحبت کردیم. اگر قرار است هر بازیکنی سراغ ما بیاید، همه را جمع می‌کنیم و با تمام آنها صحبت می‌کنیم.
سرمربی استقلال درباره میزان آمادگی جباری و رضایتش از این مساله نیز گفت: من بدنساز تیم یعنی حاج‌ قاسم صحبت کردم و جباری سه هفته زمان برای آماده شدن نیاز دارد./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
صادقی شماره 4 را برداشت

مدافع استقلال فصل آینده پیراهن شماره چهار را می پوشد.

با تصمیم کادر فنی استقلال امیرحسین صادقی در لیگ دوازدهم پیراهن شماره چهار استقلال را به تن خواهد کرد. وی از چند پیشکسوت استقلال که در گذشته این شماره را بر تن داشته اند، از جمله رضا حسن زاده و مهدی پاشازاده رخصت گرفت تا با اجازه آن ها این پیراهن را برتن کند./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حیدری : سومین قهرمانی با قلعه نوعی را می خواهم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : " قول داده اند مشکلات مالی را برطرف کنند.

خسرو حیدری درباره آخرین وضعیت استقلال گفت :" تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا برای شروع لیگ آماده شویم. چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند و گذشت زمان باعث هماهنگ تر شدن استقلال خواهد شد."

حیدری در باره اینکه آیا نبود چند بازیکن استقلال در اولین بازی لیگ مقابل آلومینیوم هرمزگان مشکل ساز خواهد شد اظهار داشت:" استقلال بازیکنان خوبی دارد که مدتی است در کنار هم بازی می کنند و فکر نمی کنم در نبود چند بازیکن دچار مشکل شویم."

او در مقایسه استقلال این فصل و سال گذشته گفت:" استقلال پارسال تیم خوبی بود اما امسال تیم تر هستیم. بخصوص در میانه میدان که بازیکنان خوبی جذب شده اند."

حیدری درباره همکاری دوباره با امیر قلعه نوعی اظهار داشت:" 2 سال با امیر قلعه نوعی کار کردم که این دوسال در پایان فصل همراه با قهرمانی بود. سومین قهرمانی با قلعه نوعی را می خواهم."

هافبک استقلال درباره اینکه جذب بازیکنان کارآمد انتظارات را از استقلال بالا برده است گفت:" از استقلال همیشه انتظارات بالاست.همه تلاش خود را می کنیم تا در لیگ دوازدهم انتظارات هوارداران را به بهترین شکل برآورده کنیم."

وی درباره ارزیابی خود از شرایط سایر مدعیان قهرمانی اظهار داشت:" باید منتظر ماند تا لیگ شروع شود تا از شرایط حریفان اطلاع پیدا کنیم. در حال حاضر نمی توان اظهار نظری در این باره داشت."

حیدری در باره مشکلات مالی استقلال گفت:" قول دادند مشکلات مالی را برطرف کنند و قرار است پول آورده شود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه بیاید چه کسی از استقلال جدا می شود : همدانی یا بوستانی ؟

با اضافه شدن میشاییل هنکه به استقلال این سوال به وجود می‌آید که از میان مربیان حاضر استقلال چه کسی جدا خواهد شد؟ برخی معتقدند چون احتمال دارد مجید صالح وسط فصل با یک تیم به عنوان سرمربی قرارداد ببندد هنکه به استقلال می‌آید و برخی هم معتقدند هنکه می‌آید و یکی از میان ستار همدانی یا کریم بوستانی از استقلال جدا می‌شود. با آمدن هنکه تعداد مربیان استقلال هم مثل تعداد بازیکنان هم پست این تیم زیاد می‌شود. شاید قلعه‌نویی برای حل کردن این مشکل در نهایت تصمیم بگیرد با یکی از همکارانش قطع رابطه کرده تا جا برای بازگشت هنکه باز شود.
مرد آلمانی در آخرین مصاحبه خود ابراز علاقه کرده که برگردد. حال باید منتظر ماند و دید آیا مرد آلمانی تا آخر هفته در تمرین‌های استقلال حاضر خواهد شد یا خیر؟! هنکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و باید هر چه زودتر در تمرین‌های این تیم حاضر شود
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک دروازه‌بان بحرینی در راه استقلال !

وقتی محمد محمدی از استقلال رفت، مسوولان این باشگاه دنبال جذب یک دروازه‌بان آسیایی برای جانشینی مهدی رحمتی هستند. ابتدا مسوولان باشگاه استقلال سراغ یک دروازه‌بان استرالیایی رفتند اما با او به توافق نرسیدند تا یک دروازه‌بان بحرینی گزینه بعدی آنها باشد. البته هنوز نام این دروازه‌بان مشخص نیست اما گفته می‌شود عضو تیم ملی بحرین است البته دروازه‌بان اصلی این تیم نیست. با کنجکاوی ما دو نام به دست آمد؛ حمدالدوساری 22 ساله که عضو الرفاء بحرین است و یک بازی ملی در کارنامه دارد. دیگری هم عباس احمد خمیس که 29 ساله است و در عضویت باشگاه الاهلی به سر می‌برد. خمیس 12 بازی ملی در کارنامه دارد و دروازه‌بان سوم تیم ملی بحرین است. به نظر می‌رسد مسوولان استقلال طی امروز و فردا با یکی از این دروازه‌بان‌ها به توافق می‌رسند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی : امسال از روز اول با استقلال بودم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:" این فصل با لیگ یازدهم تفاوت های زیادی خواهم داشت.
به گزارش اوج نیوز، فریدون زندی در باره وضعیت استقلال در آستانه آغاز لیگ دوازدهم اظهار داشت:" اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم که باعث شد کادر فنی به اهدافی که دارد برسد و بازیکنان هم در شرایط خوبی قرار گیرند. پس از بازگشت، تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا با قدرت لیگ دوازدهم را آغاز کنیم."

وی در باره وضعیت خود گفت:" این فصل با لیگ یازدهم تفاوت های زیادی خواهم داشت زیرا امسال از ابتدای بدنسازی کنار تیم بودم و با استقلال به اردوی آماده سازی هم رفتم. تمام تلاشم را می کنم تا یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را پشت سر بگذارم."

هافبک استقلال افزود:"برای شروع بازی ها از انگیزه بالایی برخوردار هستم. قلعه نوعی مربی بزرگی است که با حضور او و شرایطی که تیم دارد گرفتن جام دور از دسترس نیست. ما حتی به موفقیت در آسیا هم فکر می کنیم. البته احتمال دارد با توجه به تمرینات بدنسازی که پشت سر گذاشته ایم در چند بازی ابتدایی از نظر بدنی دچار مشکل شویم که این مشکلات هم به زودی رفع خواهند شد../ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوال روز استقلالی ها : چرا فرهاد مجیدی سکوت اختیار کرده است ؟

باشگاه استقلال و شخص فتح‌ا...زاده پس از موافقت ضمنی قلعه نویی برای جذب مجیدی اعلام آمادگی کرده‌اند. البته این با حرف‌های قبلی قلعه‌نویی که قبل از اردوی ترکیه گفته بود مجیدی را نمی‌خواهم منافات دارد اما گفته می‌شود فتح‌ا...زاده سخت به دنبال بازگرداندن مجیدی است. در این حال و هوا همه دوست دارند بدانند خود مجیدی چه نظری دارد و آیا می‌خواهد به استقلال برگردد یا خیر! سکوت این روزهای کاپیتان استقلال برای هوادارانی که بی صبرانه منتظر بازگشت اون به استقلال هستند چه معنایی می تواند داشته باشد ؟ در پس این سکوت چه می گذرد !... شاید باز هم باید منتظر ماند
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام شماره 6 و زندی شماره 7 را میپوشند

پیراهن کاپیتان فصل گذشته استقلال به فریدون زندی رسید.

با تصمیم کادر فنی استقلال پیراهن شماره هفت اپن تیم را در لیگ دوازدهم فریدون زندی بر تن خواهد کرد. این تصمیم نشان دهنده منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال است. علاوه بر این، پیراهن شماره شش را که فصل قبل کیانوش رحمتی بر تن می کرد این فصل در اختیار جواد نکونام قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، کیانوش رحمتی در مصاحبه های های خود اعلام کرده بود که تمایل دارد خودش این پیراهن را به هم تیمی سابقش در پاس تهران تقدیم کند./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظی جانواریو از سپاهان به 3 زبان

جانواریو که به علت اختلاف با کرانچار از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد، دیشب با ارسال پیامی به سه زبان از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.
فابیو جانواریو که به تیم فوتبال استقلال بازگشته است، در اقدامی حرفه ای نشان داد که خاطرات خوبش با تیم اصفهانی را به همین زودی از یاد نمی برد. این هافبک برزیلی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی به 3 زبان فارسی، انگلیسی و برزیلی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

در بخشی از متن این پیغام جانواریو به هواداران نوشته است:« من معتقدم که بیشتر شما در جریان چگونگی انتقال من از تیم در این فصل بودید. در همین جا می خواهم از شما بابت محبت و حمایت بی دریغ تان طی این دو سال تشکر کنم. ارمغان این دو سال زندگی در یک شهر زیبا، موفقیت در کسب جام و شادی بود. با وجود جدایی من از سپاهان، خاطرات و طرفداران آن هرگز از صفحه ذهن من پاک نخواهند شد./ش
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 09:57


[h=1]قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي در ايران کارنامه خوبي دارد و به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.[/h]


کريم بوستاني درباره شرايط استقلال و اينکه گفته مي شود اين تيم کهکشاني بسته شد، عنوان کرد: بيشتر بازيکنان استقلال از فصل گذشته حفظ شدند و فقط جانواريو و توزي به اين تيم اضافه شدند. ساير نفراتي هم که امسال با استقلال قرارداد بستند در گذشته بازيکن همين تيم بودند.



مربي تيم فوتبال استقلال افزود: بازيکنان تيم خيلي با انگيزه هستند و در اردوي ترکيه هم رفاقت خوبي در تيم حاکم بود. امير قلعه نويي کارنامه خوبي در ليگ برتر دارد و امسال به دنبال اين است که در آسيا هم کارنامه خوبي داشته باشد به همين دليل چنين تيمي را تدارک ديده است. او به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.



بوستاني تصريح کرد: کادرفني و بازيکنان از هيچ تلاشي فروگذار نيستند و اميدوار هستيم مشکلات مالي باشگاه هم حل شود. اگر بتوانيم در بازي اول 3 امتياز را از آن خود کنيم به طور حتم روحيه بسيار خوبي به تيم تزريق مي شود. بازي اول هميشه سخت است به خصوص با تيمي بازي داريم که ميثاقيان سرمربي تيم است و به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:34


[h=1]ماجدي: غيبت بازيکنان مشکلي ايجاد نمي‌کند[/h]
[h=2]سرپرست تيم استقلال گفت که هنوز نتواسته‌اند زمين تمريني براي برگزاري تمرينات بعد از افطار فراهم کنند.[/h]


ميرشاد ماجدي در خصوص برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم در ساعت 22 يا 22:30 جمعه اظهار داشت: طبق قانون رفتار مي‌کنيم و تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم.

سرپرست تيم استقلال در خصوص برگزاري تمرينات اين تيم بعد از افطار عنوان کرد: فعلاً که زمين تمريني نداريم چون کمپ استقلال از امکانات نور برخوردار نيست. فتح‌الله‌زاده ‌اکنون در ايران نيست و با علي اميري در اين خصوص بايد صحبت و تکليف نهايي را روشن کنيم.

وي با اشاره به اينکه فريدون زندي به دليل محروميت در ديدار اول استقلال غايب است گفت: فوتبال است و نمي‌خواهم از کلمات بدبياري و بدشانسي در هفته اول استفاده کنم اما غيبت برخي بازيکنان نظير جباري و رحمتي براي کادر فني روشن شده ولي فکر نمي‌کنم اين مسائل مشکلي در نتيجه‌گيري استقلال ايجاد کند.

ماجدي در خصوص شناخت کادر فني از آلومينيوم هرمزگان گفت: فکر مي‌کنم قلعه‌نويي و دستيارانش تا حدودي از اين تيم شناخت دارند و در هفته‌هاي اول هر کس، گل اول را بزند برنده خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه استقلال نامه‌اي براي بخشش قلعه‌نويي در هفته اول به کميته انضباطي ارسال نکرد، گفت: اين کار را انجام داديم اما کميته استيناف قبول نکرد. اميدوارم وقتي همه چيز را از AFC و فيفا الگوبرداري مي‌کنيم اين مسائل را هم مثل آنها انجام دهيم. در ابتداي ليگ هستيم و چه بهتر بود که قلعه‌نويي و ميثاقيان روي نيمکت هر دو تيم مي‌نشستند.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
یک میلیارد تومان فردا در حساب استقلال/ نحوه تعامل با اسپانسر 9 میلیاردی

معاون اقتصادی باشگاه استقلال از پرداخت یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این باشگاه از سوی حامی مالی جدید آبی پوشان خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 میلیارد تومانی باشگاه استقلال با اسپانسر جدید آبی‌پوشان امضا و قرار شد این شرکت تجاری طی پنج مرحله به تعهدات مالی خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولین مرحله حامی مالی جدید باشگاه استقلال یک فقره چک یک میلیارد تومانی را که تاریخ وصول آن 29 تیرماه است در اختیار آبی پوشان قرار داده و اعلام آمادگی کرده در مراحل بعدی، تعهدات خود را عملی کند. علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود. وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نویی : مجیدی می آید ،نکو نام هم داخلی بسته


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که محرومیت اکبر میثاقیان در بازی اول عدالت نیست.
امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط تیم اظهار کرد: الحمدلله شرایط تیم خیلی خوب است و در حال حاضر در هفته پنجم تمرین‌ها قرار داریم. سه هفته اول کارهای بدنی را انجام دادیم و 10 روز هم در ترکیه اردویی برگزار کردیم که در این اردو به دنبال بازی‌های آمادگی و هماهنگی بودیم و بازی آخر ما بسیار خوب بود. پس از اردو از فشار تمرین‌ها کم کردیم و رو به کارهای تاکتیکی آوردیم.
وی افزود: باید از این مردم که همیشه با حضورشان طراوت خاصی به تمرین‌های ما می‌دهند و همچنین بازیکنان که هفته پنجم تمرین‌ها را با قدرت و بدون دریافت یک ریال پول پیگیری می‌کنند، تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی نخست این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: شروع لیگ و بازی اول برای تیم‌ها مهم است و ما شناختی از آلومینیوم هرمزگان نداریم اما می‌دانیم مربی خبره‌ای در این تیم حضور دارند.
قلعه‌نویی درباره محرومیت اکبر میثاقیان گفت:‌ این کار عدالت نیست. البته درباره خودم صحبت نمی‌کنم. من دیگر به این مسئله عادت دارم. خواهش می‌کنم که بگذارند میثاقیان روی نیمکت بنشیند و ما حاضریم که محرومیت او بخشیده شود.
قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: امیدوارم بازی ما برابر آلومینیوم هرمزگان بازی خوبی باشد ما هم به مرز آمادگی رسیده‌ایم، البته امروز متوجه شدم که فریدون زندی هم سه کارته است. کمبودهایی داریم اما سایر بازیکنان آماده‌اند و امیدوارم بازی خوبی بینیم.
او همچنین درباره وضعیت مجیدی و نکونام گفت: گویا روز گذشته نکونام قرارداد داخلی خود را بسته است اما باشگاه استقلال باید مبلغ رضایتنامه را به اوساسونا پرداخت کند. درباره فرهاد مجیدی نیز باید بگویم با فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که این‌ها صحبت‌های درون باشگاهی است و لزومی ندارد آن‌ها را بیان کنم اما قرار شد که مجیدی بیاید ولی فعلا فتح‌الله‌زاده به مالزی سفر کرده و من خبری ندارم.
سرمربی استقلال درباره برگزار شدن یا نشدن بازی‌های لیگ در ماه رمضان گفت: باید سعی کنیم قانونمند باشیم، طبیعتا از گذشته که بازی‌ها در ماه رمضان برگزار می‌شود، از علما فتواهای لازم گرفته شده است و بر اساس آن بازی‌ها در ماه رمضان برگزار می‌شود. اینکه بخواهیم در کار قانون دخالت کنیم صحیح نیست. من یادم می‌آید در سال 87 میلادی که در قطر بازی می‌کردیم، در ماه رمضان نیز بازی‌هایمان انجام می‌شد. حتما عزیز محمدی سال‌های گذشته برای این موضوع استعلام گرفته است.
او همچنین درباره اینکه آیا استقلال قصد دارد دروازه‌بان استرالیایی بگیرد؟ گفت: ما دو دروازه‌بان جوان خیلی خوب یعنی حسینی و ریش‌اصفهانی را داریم که پشتوانه خوبی هستند و در تلاشیم که یک گلر آسیایی هم جذب کنیم.
وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا رحمتی از این موضوع ناراحت نیست؟ گفت: رحمتی بازیکن است و خودش می‌داند که درباره بازیکنان ما تصمیم می‌گیریم، کما اینکه قبل از این محمدی را به تیم اضافه کرده بودیم. او هم قبل از اینکه به ایران برگردیم گفته بود از راه آهن پیشنهاد دارد و خواست که بگذاریم برود.
وی ادامه داد: ایمان مبعلی نیز زنگ زد و گفت می‌خواهم به پیکان بروم و فکر می‌کنم از آنجا راحت‌تر می‌توانم به تیم ملی برسم و ما هم قبول کردیم.
امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نکونام چه زمانی به تیم اضافه می‌شود؟ گفت: هر وقت او قراردادش را ببندد به تیم اضافه می‌شود. ما باید پولی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کنیم و اگر این مبلغ آماده شود، قرارداد نکونام بسته می‌شود.
وی با اشاره به مسائل مالی گفت: می‌خواستیم چند جلسه زیر نور بازی کنیم و همچنین خواستیم وزنه بزنیم اما مسئولان ورزشگاه دستگردی این اجازه را به ما ندادند و گفتند که باشگاه به این مجموعه بدهی دارد.
قلعه‌نویی درباره اینکه آیا مسائل مالی باعث ایجاد حاشیه در تیم می ‌شود یا خیر؟ گفت: در جلسات گذشته هیات مدیره مصوب کرد که بعضی افراد قرارداد اسپانسر ببندند. این دوستان فعالیت و تلاش خود را کردند اما چند روز مانده به آغاز تمرین‌ها گفتند که قراردادهای مد نظر انجام نشده است. در حال حاضر نیز خود رسولی نژاد و فتح‌الله‌زاده پیگیر این موضوع هستند و گویا روز گذشته قرارداد تبلیغ روی پیراهن استقلال بسته شده است و اگر بر اساس چیزی که رسولی نژاد به من زنگ زد و گفت این قرارداد انجام شده باشد مشکلات مالی ما تا حدودی حل می‌شود.
امیر قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: این مدل استقلال همیشه برای من است. هر وقت که باشگاه پول داشته باشد نمی‌گذارند تا 10 کیلومتری آن بیایم. رده‌های نهم و سیزدهم استقلال برای من بود. حالا هم می‌دانستم که پول در باشگاه نیست اما آمدم و تا جایی که در توانم باشد کمک می‌کنم.
وی ادامه داد:‌دیروز خود فتح‌الله‌زاده گفت که متعجب است از اینکه با این شرایط بازیکنان قرارداد بستند، هرچند آن‌ها به عشق مردم کارشان را آغاز کردند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصاحبه برهانی در خصوص آخرین وضعیت استقلال

مهاجم تیم استقلال گفت: از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم دیگر نگویند فلان روز پول به حساب باشگاه می‌آید.
بعد از گذشت 5 هفته از تمرینات شرایط را چطور می‌بینی؟‌
شرایط تیم ما خوب است ولی هنوز کامل نیستیم. بازیکنان جدیدی که اضافه شده‌اند هنوز آماده نیستند و فکر می‌کنم در هفته‌های ابتدایی تیم چندان کاملی را نداشته باشیم هرچند بازیکنان بزرگی داریم که تأثیرگذار هستند.
بازی روز جمعه با آلومینیوم را چطور می‌بینی؟
فکر می‌کنم بازی خیلی مشکلی باشد چون شناخت زیادی از آنها نداریم. آنها چند وقتی است که برای بازی با استقلال تمرین می‌کنند و تمرکز کرده‌اند و فکر می‌کنم در بازی‌های دوستانه نیز خوب کار کرده باشند. وقتی بازی‌های حریفانمان را در لیگ می‌بینیم فکر می‌کنیم آنها را شناختیم اما وقتی مقابلمان بازی می‌کنند می‌بینیم که چقدر تفاوت دارند، حالا شما تصور می‌کنید که ما بخواهیم آلومینیوم را از روی بازی‌های دوستانه بشناسیم.
فکر می‌کنی امسال قلعه نویی از چه سیستمی استفاده کند؟
ما چند سیستم داریم اما اینها همه اعداد و ارقام است و زیاد مهم نیست.
عملکرد مهاجمان استقلال در این چند هفته تمرینات و بازی‌های دوستانه از نظر تو چگونه بود؟
ما خوب کار کردیم و امیدوارم در لیگ هم بتوانیم عملکردی خوب داشته باشیم.
بحث کاپیتانی هم که تمام شد.
مشکل خاصی نبود و آنقدرها هم که می‌گفتند مسئله بزرگ نبود و حل شد.
وضعیت مالی به کجا رسید؟ مشکلاتتان حل نشد؟
فعلا که مشکل داریم و فکر می‌کنم تا چند روز دیگر پولی هم نداشته باشیم که غذا بخوریم! (با خنده)
معاون اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرده فردا یک میلیارد تومان پول به حساب باشگاه ریخته می‌شود.
فکر می‌کنم اینگونه حرف‌ها زیاد درست نباشد چون در این مدت خیلی اتفاق افتاده که گفته‌اند قرار است فلان میلیارد پول به حساب باشگاه ریخته شود. من فکر کنم اگر این حرف‌ها را نزنند بهتر است چون قضیه خیلی لوث شده و من از مسئولان استقلال خواهش می‌کنم دیگر نگویند فلان روز پول به حساب باشگاه می‌آید. ضمنا استقلال آنقدر گرفتاری مالی دارد که با این یک میلیارد گره هیچکس باز نمی‌شود.
قلعه نویی به نقل از فتح الله زاده گفته که تا به حال نشده بازیکنان 200-300 میلیون نگیرند و در تمرینات شرکت کنند.
ایشان درست گفته و واقعا هم تعجب دارد که بازیکنان یک ریال نگرفته باشند و در تمرینات شرکت کنند. مسئولان باید برای مشکلات مالی فکری اساسی کنند.
احتمال حضور نکونام در استقلال که همبازی تو در پاس بود را چطور می‌بینی؟
نکونام بازیکن بزرگی است که اگر به استقلال بیاید خیلی راحت‌تر و بهتر می‌توانیم به قهرمانی در ایران و آسیا فکر کنیم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مختاری‌فر: نکونام و فرهاد تافته‌های جدا بافته‌ و واقعا کم‌نظیر هستند
جعفر مختاری‌فر، بازیکن سال‌های دور استقلال درخصوص فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: آینده این استقلال بسیار روشن است. در حال حاضر استقلال بهترین‌ها را به خدمت گرفته. دکتر فتح‌اله‌زاده تیم فوق‌العاده‌ای بسته است. برای فصل جاری بهترین‌ها و با تجربه‌ترین‌ها در خدمت استقلال قرار گرفته‌اند.

مختاری‌فر در مورد احتمال قطعی شدن حضور فرهاد مجیدی و جواد نکونام در ادامه افزود: اصلا هیچ بحثی درباره قابلیت و توانایی‌های منحصر به فرد این دو فوتبالیست کشورمان نیست. از نظر من این دو تافته‌های جدا بافته‌ هستند و واقعا کم‌نظیر. در هر حال استقلال بسیار موفق عمل کرده. امیدوارم همان‌طور که موفقیت در تیم‌های استقلال در رده‌های پایه را دیدیم که توانستند در دربی‌ها موفق باشند در رده بزرگسالان هم این مهم دوباره اتفاق بیفتد. خیلی مبارک باشد. استقلال امسال حرف ندارد. دست همه دست‌اندرکاران درد نکند که توانستند چنین بازیکنان توانمندی را در کنار یکدیگر قرار بدهند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفت و گو با ابراهیم قوامی که مدعی است قلعه نوعی شاگردش بوده .

این بزرگوار نه فرزندی از خانواده قوام السطنه و نه یک وکیل دادگستری و نه یک نویسنده شهیر و نه احتمالا فردی است که با این عنوان نامش را به یاد داشته باشید.
او چرخی فوتبال ایران است،ابراهیم چرخی.
شخصیتی که برخی معتقدند پرسوناژ اکبر عبدی در فیلم مادر علی حاتمی را اجرا می کند.
او این روزها از تماشاگران ویژه تمرین استقلال در کمپ باشگاه است و هنوز لحظاتی از سوت آغاز تمرین توسط قلعه نوعی نگذشته که با صدای کر کننده تشویق هوادارانش وارد زمین می شود.
ابرام می گوید:برای چهارمین بار می خواهم در المپیک حاضر شوم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
او که معتقد است امیر قلعه نوعی از شاگردانش بوده و نظراتش را دربست می پذیرد درباره استقلال فعلی می گوید:خیالتان راحت،من و امیر امسال استقلال را در دست گرفتیم و با 70 امتیاز آن را به نفر بعدی تحویل می دهیم.
ابرام که تاکید دارد برای بازی مقابل آلومینیوم به قلعه نوعی مشاوره داده خطاب به رسانه های حاضر در تمرین استقلال می گوید:سعی کنید همیشه حد و حدودتان را بدانید و وارد مسائل فنی نشوید.من در این تمرین حرفهای مهمی به امیر زدم و مطمئنم او با توصیه های من اولین سه امتیاز را کسب خواهد کرد.من برای دلم با استقلال کار می کنم و قراردادی ندارم.پول هم نمی خواهم.امیدوارم روز جمعه قبل از همه تیم من تشوبق نشوم تا اجر کارم از بین نرود.
او از رابطه نزدیکش با مهدی رحمتی حرف می زند و می گوید:رحمتی را من به اینجا رساندم.اگر تمرین من نبود،او را هیچ کسی نمی شناخت و هرگز به این جایگاه نمی رسید.هر وقت از من دور می شود،دچار مشکلات روحی می شود.امسال می خواهم از نظر روحی به او کمک کنم و از پنجشنبه و در اولین اردوی استقلال در لیگ برتر،با او هم اتاق می شوم.
وی درباره حضور محمد مایلی کهن در تمرین روز سه شنبه استقلال گفت:این حاجی هم دیگه غیرقابل مهار شده .شاید هم می خواهد بیاید استقلال.هر چند در برنامه های فنی من جایی ندار.من فقط محو ماچ و بوسه گرمش با قلعه نوعی شدم.
ابرام چرخی نقش رضا رجبی را در استقلال زیر سوال می برد و می گوید:اینها برای خودشان حرف می زنند،همه کاره تیم من هستم و نمی دانم با این همه مشغله چه کنم.آنالیزها هم کار من است.البته برخی حسود می خواهند من و امیر را به جان هم بیاندازند و مرتب می خواهند رازهای ما را متوجه شوند اما نمی توانند.
او که خود را از مدال آوران اداور المیپک می داند گفت:تا به حال سه بار در تاریخ المپیک شرکت کرده ام و در شنا،شیرجه و واترپولو مدال طلا آورده ام.از این ناراحتم که قدر من را در ورزش نمی دانند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تشریح برنامه های جشن پیراهن استقلال از زبان افشین راد

مدیربرگزاری جشن پیراهن استقلال برنامه های خود برای برگزاری جشن پیراهن این باشگاه را اعلام کرد.
عباس افشین راد درباره مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال اظهار داشت:طبق برنامه این جشن ساعت 20 روز چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی،مراسم به صورت رسمی آغاز خواهد شد.محسن حاجیلو و فرهاد فهیم مجریان برنامه هستند.در ابتداد کلیپی از استقلال پخش می شود که به تمرین و حواشی تیم اختصاص دارد. سخنرانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل استقلال هم از بخش های دیگر این برنامه است.

وی افزود:کلیپ 4 دقیقه ای هم تدوین شده است که به مدیر عامل و سرمربی استقلال اختصاص دارد.پس از آن سامان گوران ،برنامه طنزش را اجرا می کند و سپس یک برنامه هنری با خوانندگی مهدی عرب اجرا می شود.پس از این آیتم ها هم جشن پیراهن برگزار خواهد شد.حامی مالی مراسم شرکت یک و یک است.ضمن اینکه باید از حجت الاسلام مالک هم به خاطر همراهی شان تشکر کنم.

افشین راد تاکید کرد:از همه پیشکسوتان استقلال دعوت کرده ایم تا در این مراسم حضور داشته باشند.برای خانواده مرحوم حجازیز هم دعوتنامه ارسال شده و پرویز مظلومی هم از میهمانان ویژه مراسم است./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیراهن تیم فوتبال استقلال در فرهنگسرای بهمن رونمایی می شود

- رییس فرهنگسرای بهمن از گردهمایی تیم استقلال در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: جشن پیراهن استقلال با مشارکت فرهنگسرای بهمن و باشگاه استقلال چهارشنبه شب (فردا) ساعت 20 برگزار می‌شود.
'مهدی صولی'با بیان اینکه باشگاه استقلال در این فصل همچون فصل گذشته برای بازیکنان خود جشن پیراهن برگزار و شماره نفرات خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد، افزود: البته شماره اغلب بازیکنان بویژه مهره‌های کلیدی مشخص است، اما مدیران باشگاه می‌خواهند با انجام چنین کاری همچون باشگاه‌های فوتبال اروپایی رفتار کنند.
وی با اشاره به انتخاب فرهنگسرای بهمن برای اجرای این مراسم، افزود: از آنجایی که این فرهنگسرا دارای قابلیت ها و فضاهای ورزشی بسیاری می باشد و ورزشکاران بسیاری در این مکان رفت و آمد دارند، این مکان برای اجرای این مراسم در نظر گرفته شده است.
صولی با بیان اینکه این مراسم سومین رونمایی از شماره پیراهن هر بازیکن است و در آن اسامی بازیکن های جدید اعلام می‌شود، ادامه داد: در این مراسم کادر مدیریت، مربی، بازیکن‌های تیم استقلال، کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، پیشکسوتان باشگاه استقلال، مسوولین فدراسیون فوتبال و جمعی از هنرمندان سینما و هواداران این تیم مانند داریوش ارجمند، امیر نوری، امیر جعفری، عبدالرضا اکبری، سام درخشانی، نیما شاهرخ شاهی و اکبر زنجانپور نیز حضور دارند.
وی تصریح کرد: علاوه بر مدیران، مربیان و بازیکنان کنونی باشگاه؛ پیشکسوتان استقلال، خانواده مرحوم حجازی و اصحاب رسانه هم در زمره مدعوین قرار دارند.
به گفته رییس فرهنگسرای بهمن، دست اندرکاران برگزاری مراسم فوق، نام پرویز مظلومی را هم در زمره مدعوین گنجانده اند و قرار است سرمربی فصل قبل استقلال هم به این جشن دعوت شود.
به گفته صولی، اجرای برنامه طنز با حضور سامان گوران، سخنرانی دکتر فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) و احمد رسولی نژاد (رییس هیات مدیره باشگاه استقلال)، رونمایی و اهداء پیراهن بازیکنان استقلال توسط مدیر عامل، مربی و رییس هیات مدیره باشگاه از دیگر بخش‌های این مراسم محسوب شده و پس از پایان مراسم رسمی، هواداران و علاقمندان تیم استقلال نیز می‌توانند با بازیکن های مورد علاقه شان دیدن کنند./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم امیر تیم دل بوسکه نیست


نقطه قوت استقلال در میانه میدان است. طبیعتا برای قهرمانی باید مهره‌های مقتدری در میانه میدان داشت، چون هافبک‌ها هستند که طراحی حمله و حملات حریف را خنثی می‌کنند. به همین دلیل بود که امیر قلعه از به خدمت نگرفنم انصاری فرد ناراحت نشد، ولی وقتی آندو رفت واکنش نشان داد.
از روزی که گفتند امیر قلعه مربی جهانی نیست، هافبک سال‌های دور استقلال، تلاش بسیاری کرد که خلاف این امر را به منتقدین ثابت کند و نتایج به دست آمده به همراه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تا اندازه‌ای تأثیرگذار بوده و شاید سفر این مربی به شهر کی یف و دیدن فینال یورو 2012 نیز در همین راستا انجام گرفته باشد؛ سفری که سرمربی استقلال از آن به نیکی یاد می‌کند و اذعان می‌دارد تجریبات بسیاری آموخته و به این نتیجه رسیده که هنوز آغاز راه است.

به گزارش «تابناک»، دیدن بازی تیم آقا دل بوسکه و جذب چندین چندین هافبک، این ذهنیت را به دنبال داشته که نکند تیم امیر می‌خواهد مثل تیم دل بوسکه با سیستم ۰-۶-۴ و بدون مهاجم نوک بازی کند! البته قلعه نویی پیش از این اذعان داشته بود، امکان بازی با شیوه تیم ملی اسپانیا نیست و اگر او بخواهد استقلال را این گونه ارنج کند و به میدان بفرستد تا پیش از کسب نتیجه از گزند انتقادات در امان نخواهد ماند. صرف نظر از دیدگاه امیر قلعه، باید اذعان کرد، الگوبرداری از شیوه بازی EROR می‌دهد، چون قابلیت‌های فنی هر تیمی منحصر به فرد است.

اما تاکنون به این اندیشیده‌اید، چرا تیمی نمی‌تواند یا نتوانسته از رو دست بارسا، فوتبال تیکی تاکا به نمایش بگذارد و جام‌ها را یکی پس از دیگری درو کند؟

امیر که روزی روزگاری همین تیم استقلال را با سیستم ۲-۵-۳ قهرمان کرد، به دنبال این است این فصل تیمش را با سیستم ۳-۳-۴ ارنج کند. سیستمی که در دفاع به ۱-۵-۴ تبدیل می‌شود و ازدیاد هافبک‌ها در میانه میدان، سبب شکل گیری مربع و همچنین برتری عددی می‌شود.

در پیش گرفتن این سیستم، به دلیل حضور آرش برهانی و سیاوش اکبرپور در ترکیب تیم است که روی دست سانتر فوروارد و در کناره‌ها پرتلاش بازی می‌کنند و خوب به داخل می‌زنند. این خیلی خوب است که امیر قلعه تمایل به فوتبال تهاجمی دارد، هر ‌گاه چربش دفاع بر حمله بیشتر باشد، درصد موفقیت تیم کاهش می‌یابد و تیمی که در حمله است، اگر اصول دفاعی را رعایت کند، از ارائه فوتبال رو به جلو متضرر نخواهد شد.

اینکه می‌گویند استقلال تیم‌تر از پرسپولیس است، بیشتر به خاطر همگونی ترکیب استقلال است. اکبرپور و برهانی از جنس استقلالند و خیلی خوب همدیگر را در زمین پیاده می‌کنند.

برای بازی در سیستم ۳-۳-۴ این دو بهترین گزینه برای نقش آفرینی در کناره‌ها به عنوان مهاجمان کاذب هستند، چون انرژیک فوتبال می‌کنند و از همه مهمتر آن که در دفاع به اندازه حمله مایه می‌گذارند.

در میانه میدان هم زوج جان واریو و جباری زوج همگونی هستند که اگر در دفاع به اندازه حمله اشتیاق داشته باشند، به همراه نکو مثلث قدرتمندی در میانه میدان تشکیل خواهند داد و به نظر می‌رسد، راهی که امیر قلعه برای قهرمانی در دوازدهمین دوره لیگ بر‌تر در نظر گرفته به دلیل سیستم ۳-۳-۴ کوتاهترین راه است؛ البته این به معنای قهرمانی مطلق نیست و چه بسا استقلال در مسیر قهرمانی دچار چالش‌های جدی شود و حتی به اینجام نرسد. منظور این است که اگر قرار بر قهرمانی باشد، این ترکیب و این سیستم، ترکیب و سیستم ایده آلی هستند.

نقطه قوت استقلال در میانه میدان است. طبیعتا برای قهرمانی باید مهره‌های مقتدری در میانه میدان داشت، چرا که این هافبک‌ها هستند که طراحی حمله و همچنین حملات حریف را خنثی می‌کنند. به همین دلیل بود که امیر قلعه در فصل نقل و انتقالات از به خدمت نگرفتن بازیکنی چون کریم انصاری فرد ناراحت نشد، اما وقتی آندو پیراهن استقلال را از تن درآورد از خود واکنش نشان داد... .

همان گونه که دیدید، یکی از دلایل قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ قدرت خط میانی‌اش بود؛ خط میانی که قادر به گلزنی هم بود. به هر صورت، امیر قلعه می‌خواهد مثل آقا دل بوسکه جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد، البته امیر این بار جام جهانی می‌خواهد!/ش

ترکیب احتمالی استقلال در فصل ۹۲-۹۱ (۳-۳-۴) امین منوچهری

---------------

اکبرپور برهانی

--------------- ----------------


جان واریو مجتبی جباری

--------------- ---------------

نکونام

حیدری --------------- بیک زاده

--------------- حنیف منتظری ---------------

----------------- ----------------

رحمتی

----------------
 

dokhtar abi

عضو جدید
[h=1]هجوم بنرها و پرچم ها به تمرین استقلال/نشان دادن عدد 4 به یک دوربین تلویزیونی[/h]
http://www.ojnews.ir/component/k2/item/24266.html


فوتبال ایران/نصب یک پرچم در اندازه یک ساختمان هشت طبقه در تمرین استقلال نگاه حاضران را به سوی خود جلب کرد.
به گزارش اوج نیوز،این در حالی است که در تمرین روز سه شنبه استقلال اینطور گفته شد که این پرچم بزرگ تر از این هم هست.
یک بنر دیگر هم که تصویر مهدی رحمتی روی آن حک شده بود در این تمرین حضور داشت.
نکته دیگر حاشیه ای از تمرین استقلال نشان دادن عدد 4 توسط هواداران این تیم به یک دوربین تلویزیونی بود.


 

dokhtar abi

عضو جدید
[h=1]قلعه نوعي نكونام را به تمرينات فرا خواند[/h]
جواد نكونام پس از جدايي قطعي از اوساسونا وارد تهران شده و پيغام امير قلعه نوعي را نيز دريافت كرده است اما اين بازيكن قصد همراهي استقلال را در تمرينات ندارد زيرا معتقد است كه در ابتدا بايد قراردادش را به ثبت برساند و پس از آن براي حضور در تمرينات در تركيب تيم آماده شود .

جواد نكونام در حالي راضي به حضور در تيم استقلال شد كه شرايط مالي باشگاه اسپانيايي ايده آل نبود و آبي ها وي را با وضعيت مناسب تري روبرو كردند به همين دليل وي با شرايط مناسب ، روبرو شد و اعلام كرد قصد دارد يك فصل را درليگ ايران سپري كند و از امكانات اسپانيا بگذرد تا به اوضاع مالي خود سر و ساماني دهد زيرا در صورت ماندن در اسپانيا و تيم اوساسونا با شرايط مالي ايده الي روبرو نمي شد و اين موضوع وي را دچار مشكل مي كرد.

شايان ذكر است، نكونام به مربيان و مسئولان تيم پيغام داده است در صورتي كه شرايط كاملا براي حضورش در تيم مهيا باشد وي در تمرينات حضور مي يابد.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]بيگ‌زاده: انتظارات از تيم کنوني بسيار بالاست[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: انتظارات هواداران با توجه به جذب بازيکنان مستعد، از تيم کنوني استقلال بسيار بالاست و اميدواريم بتوانيم پاسخگوي محبت هاي آنان باشيم.[/h]


هاشم بيگ زاده سه شنبه شب پس از تمرين آبي پوشان در خصوص تازه ترين وضعيت اين تيم و تمرينات پيش فصل تيم استقلال اظهار داشت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و از هر نظر آماده ايم.



وي در ادامه ابراز اميدواري کرد، اين تيم بتواند ‌با کسب نتايج مطلوب، انتظارات هواداران را برآورده کند و آنان را از تيم راضي نگاه دارد.

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان اصفهان تاکيد کرد: هواداران از اين تيم جز قهرماني چيز ديگري نمي خواهند و در همين راستا تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم استقلال به کار خواهيم گرفت.

بيگ زاده ادامه داد: تيم استقلال در فصل جاري، توانايي قهرماني را دارد و اگر مشکل خاصي پيش نيايد ما امسال قهرمان ليگ برتر خواهيم شد.

وي در مورد اينکه مشکلات مالي بازيکنان تيم استقلال تهران حل شده است يا خير نيز خاطرنشان کرد: مديرعامل باشگاه قول مساعد داده بود تا آخر هفته جاري، قسمتي از مطالبات بازيکنان پرداخت شود.

پيش از تمرين نيز امير قلعه نويي سرمربي تيم در اين ارتباط با بازيکنان صحبت و اعلام کرد با آمدن حمايت کننده مالي، مطالبات تا روز شنبه هفته آينده به بازيکنان پرداخت خواهد شد.

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص نخستين ديدار اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر فوتبال نيز اظهار داشت: شناخت چنداني از تيم آلومينيوم هرمزگان نداريم اما با بازيکنان خوبي که در اختيار داريم اميدوارم گام نخست را محکم برداشته و در اين بازي به پيروزي برسيم
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
فوری ... !!!

فوری ... !!!




.
.
.



فرهاد مجیدی وارد تهران شد !

کاپیتان در یک قدمی استقلال ...








سایت گل :

فرهاد مجیدی بعد از مدتها امشب وارد تهران شد

او ساعتی قبل در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده

و

این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود !


،


امیر قلعه نویی در یک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سیاست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعی از خود در قبال بازگشت مجیدی نشان ندهد!!:confused:

از سوی دیگر بزرگترین دغدغه شماره 7 آبی ها برای بازگشت ، اصرار هواداران این تیم در فضاهای مختلف مجازی نسبت به حضورش در استقلال است !!

بازیکنی که به شدت روی سکوها محبوب است

و

به عنوان مثال هر کدام از اخبارهای مربوط به فرهاد مجیدی در هفته جاری رکورد کامنت های سایت گل را در این ماه جابجا کرده است ...
 

dokhtar abi

عضو جدید
شماره پیراهن بازیکنای اس اس

- سید2- خسرو حیدری

4- امیرحسین صادقی

5-حنیف عمران زاده

6- جواد لالیگایی

7- هفت مقدس فرهاااااد

8- زیدان آسیا جباری

9- آرش آقای گل
10- واویلا میلاد میداوودی

11- سید امین
14- کیانوش رحمتی

15- محمد انصاری(دفاع چپ)

16- میثم حسینی

18- هاشم بیک زاده

20- سیاوش اکبر پور

21- آرمن طهماسبیان(دفاع وسط)
22- سید حسین حسینی(دروازه بان)
28- مهران قاسمی(هافبک چپ و راست)
30- توزی
32- فریدون زندی

33- پژمان منتظری

35- محمدهادی ریش اصفهانی(دروازه بان)
 

dokhtar abi

عضو جدید
آخرین وضعیت نکونام و فرهاد مجیدی

آخرین وضعیت نکونام و فرهاد مجیدی

روز گذشته مقارن ساعت 11 صبح جواد نکونام در کمپ تیم های ملی حاضر شد و حدود یک ساعت و نیم تمرینات اختصاصی انجام داد.نکونام در پاسخ به آخرین وضعیتش با استقلال گفت:فعلا در تهران اقامت دارم اما وضعیت استقلالی شدنم احتمالا تا روز شنبه مشخص میشود.
تیم ها تا تاریخ یک مرداد وقت دارند تا بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرند.
(در همین راستا فرهاد مجیدی وارد صبح امروز وارد ایران شده و فردا (پنج شنبه) قرارداد خود را ثبت خواهد کرد و هم چنین جواد نکونام به مسئولان باشگاه قول داده است که فردا به هیئت فوتبال رفته و به استقلال بپیوندد)
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]نامه قلعه‌نویی به هواداران استقلال[/h]
امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در این شرایط به کمک تیم محبوب‌شان بیایند. او نوشته که نشان داده بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال “تسویه حساب شخصی” با کسی نبوده است.
به گزارش آبیته دات کام و به نقل از ایسنا، در نامه امیر قلعه‌نویی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران قرار گرفته خطاب به هواداران استقلال آمده است: “به نام خدا دست تقدیر روزگار چنین مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار دیگر در کنار هم باشیم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امیر قلعه نویی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچیز دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهایی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نریخته‌ام. خاطرات بسیار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسیا تا روزهایی که در سخت‌ترین شرایط در دسته سوم ماندیم و جنگیدیم، از تمامی افتخاراتی که در دهه ۸۰ به دست آمد.
قصد زیاده گویی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ شروعی که امیدوارم با حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون همیشه، انتهایی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاینفک تاریخ هفت دهه‌ای این باشگاه هستید، شمایی که بوده‌اید، هستید و خواهید ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و خدا کند که تاریخ به دور از حب و بغض و تعصب و کینه قضاوتی عادلانه پیرامون ما داشته باشد که انشالله چنین خواهد بود.
پس از سه سال بار دیگر در کنار هم آغاز خواهیم کرد. می‌دانم که هستید و قطعا استقلال را تنها نخواهید گذاشت. شما یاورانی عاشق و بی ریا هستید که استقلال را برای خودش می‌خواهید و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنید. نیک می‌دانید که حضور شما عزیزان و از آن مهمتر دعای خیرتان چه تاثیر بسزایی در ارتقا روحی و فنی تیم دارد. چه بسیار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترین لحظات و در اوج ناامیدی، این نیت و دل پاک شما بوده که همانند یک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرین قهرمانی لیگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند یک سکانس رویایی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خیر و حضور شما میسر شد.
به عنوان مسئول فنی و یک قطره از دریای بی کران استقلال عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با یک نیت پای به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزیزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال برروی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در این مدت کوتاه به اثبات رساندم بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسویه حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمایه‌سوزی. استقلال نه به حقیر تعلق دارد و نه ملک شخصی احد الناسی است. در برابر ناملایمات، حسادت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختیار کردم و خواهم کرد و حساب و کتاب را واگذار می‌کنم به خداوند رحمان و رحیم چرا که اوست که عزت می‌دهد نه بندگانش. اذن اوست که برگی از برگی نمی‌جنبد و وعده اوست که: مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین.
این چند خط نثر امیر قلعه نویی نیست اما حرف دل اوست با عاشقان اسقلال. از همه شما و مدیریت استقلال به خاطر حمایتهای اخیر سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر قدوم شما در اولین آوردگاه در روز جمعه هستم.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت فدراسیون، کمیته داوران اسامی داوران هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس احمد صالحی داور دیدار استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان خواهد بود همچنین رضا سخندان و اکبر کیانی کمک‌های وی در این دیدار خواهند بود.
گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم هرمزگان روز جمعه در ورزشگاه آزادی ساعت 22 برگزار خواهد شد
 
Similar threads

Similar threads

بالا