► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
چند خط برای فرهاد مجیدی که بی ‌خداحافظی رفت !


صحبت از خداحافظی فرهاد مجیدی است؛ ‌این را چند رسانه نوشته بودند. چه خداحافظی بی‌شکوهی می‌شود این خداحافظی. فرهاد می‌توانست هنوز هم مرد شماره 7 آبی‌ها باشد. با همان استایل خاصش وارد ورزشگاه آزادی شود و در یک مراسم زیبا و به‌یادماندنی از فوتبال خداحافظی کند
«می‌خواهم برای فرهاد یک بازی خداحافظی باشکوه برگزار کنم. یک بازی که در شأن و شخصیت مجیدی باشد. من خیلی او را دوست دارم. خودم هوادار فرهادم؛ مثل تمام هوادارانی که برای او در ورزشگاه دست تکان می‌دهند.»
بعد از بازی ایران و برزیل بود که علی فتح‌ا...زاده در پاسخ به این سوال که آیا برای فرهاد مجیدی هم بازی خداحافظی یا همان جشن خداحافظی برگزار می‌کنید این جملات را به زبان آورد. چه خوابی دیده بود علی فتح‌ا...زاده برای فرهاد استقلال. می‌خواست با باشگاه بایرن مونیخ نامه‌نگاری کند. علی فتح‌ا...زاده می‌خواست بازی خداحافظی فرهاد مجیدی هم در حد بازی خداحافظی کریم باقری باشد. آخر کریم در آن بازی به‌یادماندنی با فوتبال خداحافظی کرد. حاجی فتح‌ا...زاده می‌خواست بایرن مونیخ را به تهران دعوت کند یا حتی باشگاه اینتر میلان تا فرهاد لباس استقلال بر تن کند؛ همان پیراهن شماره 7، داخل زمین بیاید و از عرصه بازیگری در میدان فوتبال کنار بکشد. مجیدی آن روزها در اوج بود؛ ‌فرهاد فصل دهم و نیم فصل نخست یازدهم هم در اوج بود. برای همین خداحافظی‌اش به تعویق افتاده بود اما در همه این روزها باشگاه استقلال و شخص فتح‌ا...زاده می‌کوشیدند مراسم جانانه و در خور شأنی را برای فرهاد استقلال تدارک ببینند. آنها خواب‌های خوشی را برای کاپیتان تیمشان دیده بودند اما ...
***
... اما یک تصمیم غلط ناگهان همه چیز را خراب کرد، یک مشاوره غلط، یک فکر نادرست و یک ذهن مشوش! مجیدی ناگهان از چشم‌ها افتاد؛ همان بازیکنی که روزی چشم و چراغ هواداران بود، همان بازیکنی که همه می‌گفتند مثل کوه پشت سر پرویز مظلومی ایستاده و تا آخرش پایش می‌ماند. فرهاد قصه ما اما ناگهان از استقلال رفت. آخر این چه تصمیمی بود آقای مجیدی! حالا امیر قلعه‌نویی هم او را نمی‌خواهد و در را به روی خانه فرهاد بسته است. شاید هم امیر حق داشته باشد. او می‌ترسد که ناگهان مجیدی همان بلایی را که سر مظلومی آورد این بار سر او بیاورد؛ یعنی یکدفعه وسط فصل، استقلال را رها کند و برود. انصاف به خرج بدهیم باید بگوییم «قلعه‌نویی حق دارد. مگر می‌شود روی فرهاد حساب کرد؟!» از دست فتح‌ا...زاده هم کاری ساخته نیست. سرمربی او را نمی‌خواهد. انتخاب اول با سرمربی است و مدیرعامل معمولا در این مواقع سکوت می‌کند تا سرمربی انتخاب کند. آیا می‌شود کاری‌اش کرد؟ آیا مدیرعامل استقلال می‌تواند امیر قلعه‌نویی را مجاب کند مجیدی را جذب کند؟ آن هم فرهادی که علیه قطعه‌نویی آن مصاحبه توفانی را انجام داد و با باشگاه مس کرمان مذاکراتی جدی داشت؟! نه، راه بسته است.
***
صحبت از خداحافظی فرهاد مجیدی است؛ ‌این را چند رسانه نوشته بودند. چه خداحافظی بی‌شکوهی می‌شود این خداحافظی. فرهاد می‌توانست هنوز هم مرد شماره 7 آبی‌ها باشد. با همان استایل خاصش وارد ورزشگاه آزادی شود و در یک مراسم زیبا و به‌یادماندنی از فوتبال خداحافظی کند. اصولا اما بحث آن بازی خاص نیست که فتح‌ا...زاده خوابش را دیده بود. فرهاد می‌توانست در همین بازی‌های لیگ خودمان هم کناره‌گیری خود را از فوتبال اعلام کند اما نه اینگونه، نه اینطور سرد، بی‌شکوه و یک خروار حرفی که پشت سرش مانده است!
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 20:12


[h=1]دور جديد تمرينات استقلال فردا آغاز مي شود[/h]
[h=2]تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران پس از حضور آبي پوشان در اردوي تدارکاتي در ترکيه، فردا (شنبه) در تهران از سر گرفته مي شود.[/h]


شاگردان ''امير قلعه نويي'' که ديروز (پنجشنبه) پس از حضور در اردوي تدارکاتي 10 روزه در شهر استانبول ترکيه به تهران بازگشتند تمرينات خود را از روز شنبه در کمپ اختصاصي باشگاه استقلال پيگيري مي کنند.

اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران روزهاي پنجشنبه و جمعه با نظر کادر فني به استراحت پرداختند.

''مجتبي جباري'' و ''فابيو جانواريو'' که روز پنجشنبه در آخرين ساعات مهلت نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند در تمرين روز شنبه تيم استقلال در کنار ساير اعضاي تيم شرکت خواهند کرد.

همچنين ''علي فتح الله زاده'' مديرعامل باشگاه استقلال تهران فردا (شنبه) در محل تمرين آبي پوشان حضور خواهد يافت.

با پايان يافتن فصل و نقل انتفالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران، قرارداد 22 بازيکن تيم فوتبال استقلال در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيد.

اين بازيکنان را هاشم بيگ زاده، اميرحسين صادقي، ميلاد ميداودي، ميثم بائو، سياوش اکبرپور، سيدامين منوچهري، آرش برهاني، فريدون زندي، سيدمهدي رحمتي، جي لويد ساموئل، علي حمودي، سيدميثم حسيني، خسرو حيدري، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، رودريگو توزي، فابيو جانواريو، سيدحسين حسيني، کيانوش رحمتي، مجتبي جباري، محمد انصاري و آرمن طماسيان زرنه تشکيل مي دهند.

''محمد محمدي'' و ''ايمان مبعلي'' نيز که پيشتر با استقلال قراراداد ثبت و در اردوي تدارکاتي آبي پوشان در ترکيه نيز شرکت کرده بودند در روز پاياني نقل و انتقالات با فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال به ترتيب به تيم هاي راه آهن و پيکان تهران پيوستند.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
یزدانی: حضورم در ال بلوز خاطرات استقلال را تداعی می‌کند
داریوش یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عقد قرارداد با تیم آمریکایی ال بلوز اظهار داشت: برای عقد قرارداد با این تیم با آیت اللهی، احمد رسولی نژاد، خلیل صالحی و سردار آجورلو مشورت کردم و نظر این افراد را برای حضورم در این تیم جویا شدم و سپس به عقد قرارداد با این این مبادرت کردم.

وی افزود: به این دلیل ال بلوز را انتخاب کردم که می خواستم فضای جدیدی را تجربه کنم و حضورم در لیگ آمریکا به تجربه ام می افزاید. از طرفی این فرصت برای من مهیا است که در کلاس های معتبر مربیگری شرکت کنم. دوست دارم وقتی به ایران باز می گردم یک مربی بین المللی باشم.

یزدانی در خصوص جدایی آرش کوشا از مجموعه مدیریتی باشگاه سایپا گفت: کوشا مدیری متفاوت در فوتبال ایران بود که نصایح او برای تمام عمرم چراغ راه من خواهد بود و متاسفانه ورزش و فوتبال ما یک مدیر با ارزش را از دست داد. امیدوارم روزی او به مدیریت فوتبال بازگردد تا جوانان در فضای امن و سالم مدیریتی به فوتبال خود ادامه دهند.
بازیکن پیشین استقلال که به عنوان مربی - بازیکن با تیم آمریکایی قرارداد امضا کرده تصریح کرد: از مجتبی تقوی هم که الفبای مربیگری را به من آموخته تشکر می کنم و امیدوارم در سایپا فصل خوبی داشته باشد. از سایپا خاطرات بسیار خوبی دارم و دوستان بسیار خوبی در این تیم پیدا کردم. همچنین آرزو دارم برق شیراز که نیمی از شناسنامه ورزشی من است به لیگ برتر بازگردد.
یزدانی که فصل گذشته به عنوان مربی در تیم سایپای شمال از تیم های لیگ دسته اول مشغول به کار بود، ادامه داد: مربیگری در فصل گذشته برای من تجربه بسیار ارزشمندی بود. خوشحالم با تقوی و دارابیان در این تیم همکار بودم. باید از هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم یاد کنم که بیشترین کمک را به من کرده و همیشه مشاورم در ورزش و زندگی بوده است. حضورم در تیم آل بلوز خاطره حضورم در استقلال را تداعی می کند چون رنگ پیراهن این تیم هم آبی است. امیدوارم روزی با دست پر به ایران بازگردم و از دکتر کاظمی که شرایط حضورم در این تیم را فراهم کردم ممنون هستم.
 
آخرین ویرایش:

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازوبندکاپیتانی , روی بازوی چه کسی آرام میگیرد؟

پس از آنکه این نشان در اردوی ترکیه حرف و حدیث زیادی به وجود آورد و بحث کاپیتانی سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری بالا گرفت،حالا خبر می رسد که شاید بار دیگر کاپیتان استقلال تغییر کند

جواد نکونام که تکلیف حضورش در استقلال تا ساعاتی دیگر مشخص می شود یکی از گزینه های کاپیتانی استقلال است؛کاپیتان تیم ملی که گرچه سابقه بازی در استقلال را ندارد اما اگر بیاید رحمتی نشان را به او اهدا خواهد کرد.

این در صورتی است که با امدن فرهاد مجیدی تمامی معادلات

به هم خواهد خورد و کاپیتان اول استقلال او خواهد بود؛یک کاپیتانی بی اما و اگر و بی حرف و حدیث!/ش

فرهاد بر میگرده و بازوبند رو میبنده انشالله
تو مکتب استقلال باید قدیمی ترین بازیکن بازوبند رو ببنده
این تصمیم که نکونام بیاد کاپیتان بشه غلطه
فرهادم نیاد حق جباری که کاپیتان باشه
قبل اونم حق منتظری و برهانی بوده نه رحمتی
 

sami.20

عضو جدید
[h=1]فتح‌الله زاده با مجيدي به توافق رسيد[/h]
[h=2]مديرعامل استقلال: نکونام هم مي‌آيد، اين قوي‌ترين استقلال تاريخ است.[/h]


در حالي که بعد از تمديد قرارداد مجتبي جباري با استقلال، بازگشت فرهاد مجيدي به بزرگ‌ترين دغدغه اين تيم و هوادارانش تبديل شده است؛ علي فتح‌الله‌زاده طي مصاحبه تلفني با برنامه ورزشي شبکه تهران اعلام کرد: «فرهاد مجيدي به صورت تلفني به توافق رسيده است.»

مديرعامل استقلال گفت: فردا با حضور در فدراسيون مدارک را نشان مي‌دهم تا ثابت شود فرهاد با ما قرارداد دارد و مانعي براي بازگشت فرهاد وجود نداشته باشد.

وي افزود: با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بيش از پيش شاد خواهد شد و پس از آن تلاش مي‌کنيم تا با قهرماني در ليگ و جام‌حذفي و موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا بزرگ‌ترين بمب فوتبالي را بترکانيم. اين استقلال قوي‌ترين استقلال تاريخ فوتبال ايران و آسيا خواهد شد.


 

sami.20

عضو جدید
[h=1]استقلال مشکلي براي جذب مجيدي ندارد[/h]
[h=2]دبير هيئت فوتبال استان تهران گفت: باشگاه استقلال مي‌تواند هم نکونام و هم مجيدي را جذب کند.[/h]


مجتبي عابديني درباره اينکه آيا باشگاه استقلال مي‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجيدي را جذب کند گفت: حضور مجيدي و نکونام ارتباطي به پر بودن ليست استقلال ندارد. اين دو بازيکن با توجه به اينکه فصل قبل لژيونر بوده اند به عنوان سهميه بازيکن خارجي مي توانند جذب استقلال شوند. از سوي ديگر مجيدي سال گذشته قرارداد خود را با استقلال تمديد کرده و انتقالش به تيم الغرافه قطر موقت بوده است.

به گزارش فارس وي افزود: مجيدي اگر برگه تسويه حسابش را از باشگاه قطري بياورد مي تواند آن را متمم قرارداد فصل پيش خود با استقلال کند و قراردادش ثبت شود. مطمئن باشيد باشگاه ها براي جذب بازيکن به دنبال دردسر نيستند.

دبير هيئت فوتبال تهران در پاسخ به اين سؤال که باشگاه ها تا چه زماني براي ثبت قرارداد بازيکن خارجي فرصت دارند تصريح کرد: باشگاه ها تا اول مرداد فرصت دارند براي ثبت قرارداد بازيکنان خارجي خود اقدام کنند. همچنين هر باشگاه در طول فصل مي تواند دو بازيکن سهميه آزاد به خدمت گيرد. هر تيمي هم مي تواند 35 بازيکن داشته باشد که اکثر تيم ها فهرست بازيکنان زير 23 سال و پايه خود را پر نکرده اند.

روز گذشته فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود شرايط جذب مجيدي را ندارند اما شب گذشته با حضور در يک برنامه تلويزيوني اعلام کرد که به صورت تلفني با مجيدي به توافق رسيده اند.

 

sami.20

عضو جدید
[h=1]نااميدي باشگاه الغرافه قطر از جذب نکونام[/h]
[h=2]باشگاه الغرافه قطر پس از ناکامي در جذب جواد نکونام بازيکن ايراني تيم اوساسونا، مذاکراتش را با "مارک برشيانو" بازيکن استراليايي النصر امارات آغاز کرده است.[/h]


باشگاه الغرافه قطر يکي از مشتريان اصلي جواد نکونام بود و اين باشگاه حتي اعلام کرد حاضر است براي دريافت رضايتنامه اين بازيکن ايراني به باشگاه اوساسونا مبلغ 2 ميليون يورو بپردازد.

به گزارش مهر با وجود اين به گفته علي فتح الله زاده نکونام با استقلال به توافق رسيده است و در يکي، دو روز آينده قرارداد اين بازيکن امضا مي‌شود. باشگاه الغرافه که از جذب نکونام نااميد شده است، مذاکراتي را با "مارک برشيانو" انجام داده تا بلکه اين بازيکن را به خدمت بگيرد.

برشيانو سابقه بازي در تيم‌هاي پالرمو و لاتزيوي ايتاليا را دارد. اين هافبک فصل گذشته در تيم فوتبال النصر بازي مي‌کرد و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مقابل سپاهان هم به ميدان رفت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 18:14


[h=1]نخستين حضور جباري و جان واريو در تمرين استقلال[/h]
[h=2]'مجتبي جباري' و 'فابيو جان واريو' براي نخستين بار در تمرين آماده سازي تيم فوتبال استقلال تهران شرکت کردند.[/h]


اين دو هافبک که در آخرين لحظات زمان نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال در فهرست بازيکنان تيم استقلال براي حضور در دوازدهمين دوره ليگ برتر قرار گرفتند، ساعت 18 امروز (شنبه) در کمپ اين باشگاه حاضر شده تا نخستين تمرين خود با آبي پوشان را برگزار کنند.

به گزارش ايرنا ،''فابيو جان واريو'' که سابقه پوشيدن پيراهن استقلال را دارد، پس از جدايي از جمع سپاهان اصفهان دوباره آبي پوش شود.

همچنين مجتبي جباري نيز که در آستانه پيوستن به تيم تراکتورسازي تبريز قرار داشت و سابقه اختلافاتش با ''امير قلعه نويي'' واضح است، در آخرين ساعات نقل و انتقالات استقلالي ماند.

حدود 200 هوادار استقلال براي تماشاي تمرين امروز آبي پوشان در کمپ اين باشگاه حضور يافته اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
به من گفتند هنکه به باشگاه مراجعه نکرده است

به من گفتند هنکه به باشگاه مراجعه نکرده است

زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 18:52

قلعه‌نويي:
[h=1]به من گفتند هنکه به باشگاه مراجعه نکرده است[/h]
[h=2]امير قلعه‌نويي مي‌گويد هنگام آمدنش به استقلال سراغ هنکه را گرفته اما فتح‌الله‌زاده به او گفته که هنکه به باشگاه مراجعه نکرده است.[/h]


امير قلعه‌نويي پيش از شروع تمرين استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره وضعيت آبي‌پوشان توضيح داد: همه چيز در استقلال خوب است. اميدوارم ما اين روندمان را در مسابقه‌ها هم ادامه دهيم. من به آينده خوش‌بينم.

به گزارش ايسنا وي ادامه داد: از نظر من انگيزه از همه چيز مهم‌تر است. بازيکنان فعل خواستن را صرف کرده‌اند و همين که بدون يک ريال دريافت 5 هفته است تمرين مي‌کنند، نشان از انگيزه بالاي آن‌ها دارد من از همين الان براي انتخاب 18 نفر دغدغه دارم. چه برسد به انتخاب 11 نفر.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين پرسش که آيا استقلال اين فصل کهکشاني بسته شده يا فصل‌هاي قبل تاکيد کرد: استقلال هميشه بزرگ بوده است. بگذاريد يک نمونه بگويم. استقلال در سال 69 تيمي بي‌سابقه بود. ما در آن سال دو جام تهران و ايران را گرفتيم و سال طلايي را پشت سر گذاشتيم. سال بعدي نيز با بدشانسي نايب قهرمان آسيا شديم. مي‌خواهم بگويم استقلال هميشه بزرگ بوده اما اينکه مي‌گويند امسال کهکشاني است، باعث مي‌شود بار سنگيني روي دوش ما باشد و فشار رواني و استرس ايجاد مي‌کند.

قلعه‌نويي در ادامه با اشاره به اينکه اسم‌ها در زمين بازي نمي‌کنند افزود: الان ديگر در زمين همه چيز مشخص مي‌شود. به عنوان مثال ليونل مسي 10 کيلومتر در هر بازي مي‌دود اگر او به اين شکل تلاش نمي‌کرد، مسي نمي‌شد. ما بايد ياد بگيريم تاکتيک‌پذير باشيم.

سرمربي استقلال همچنين درباره مقايسه تيم اين فصل با فصل قبل بيان کرد: من نمي‌خواهم تيمم را با سال قبل مقايسه کنم و در حد و اندازه‌اي نيستم که اين کار را انجام دهم.

قلعه‌نويي درباره وضعيت جواد نکونام و فرهاد مجيدي گفت: حضور جواد نکونام در استقلال ظرف امروز و فردا مشخص مي‌شود درباره فرهاد مجيدي نيز از فتح‌الله‌زاده بايد سوال کنيد.

وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري که مي‌گفت جباري را استقلال به او تحميل کرده و حالا مجيدي هم با نظر قلعه‌نويي به استقلال مي‌آيد، خاطرنشان کرد: تا زماني که امير قلعه‌نويي باشد، اجازه نمي‌دهد هيچ بازيکني به تيم تحميل شود. اگر هم قرار است مجيدي به استقلال بيايد، با نظر کادر فني است.

وي درباره اضافه شدن جباري با توجه به حاشيه‌هاي اين بازيکن نيز گفت: بحث‌هايي را با دکتر فتح‌الله‌زاده انجام داديم و تجديد نظري در يک سري مسائل انجام شد. به هر حال آقاي فتح‌الله‌زاده هم مديرعامل است و کادر فني نيز زير نظر اوست به همين دليل ما هر کاري که بخواهيم انجام دهيم با نظر وي است.

سرمربي استقلال همچنين با اشاره به اينکه بعضي‌ها قصد داشتند درباره انتخاب کاپيتان استقلال شيطنت کنند مطرح کرد: هيچ مشکلي پيرامون انتخاب کاپيتان نبوده و ما اين موضوع را در ترکيه حل کرديم. من معتقدم يک کاپيتان بيشتر نداريم و آن هم استقلال و مردم هستند. ما گفتيم کاپيتان‌مان رحمتي است اما اگر نکونام به استقلال بيايد، او بازوبند را خواهد گرفت. چيزي که بازيکنان هم آن را تاييد مي‌کنند و در صورت آمدن نکونام خود بازيکنان بازوبند را به او خواهند داد.

سرمربي استقلال همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا مشکلات مالي باشگاه به تيم ضربه نمي‌زند، تصريح کرد: اگر مشکلي به وجود آيد، آن را بايد ريشه‌يابي کنيم تا با کار اصولي حل شود. به هر حال اگر سري هم درد کند، آن را با مسکن و در زمان معيني مداوا مي‌کنند. ما بايد در هر حالي اساسي کار کنيم و دنبال راهکار باشيم. باشگاه نيز به دنبال راهي است تا قبل از شروع بازي‌ها پول داده شود. الان هفته پنجم تمرين‌هاست و بازيکنان تنها با ايثار و فداکاري است که تمرين مي‌کنند.

قلعه‌نويي که از سوال‌هاي حاشيه‌اي خبرنگاران به ستوه آمده بود، عنوان کرد: بعضي خبرنگاران يک سري مسائلي را مطرح مي‌کنند که به درد فوتبال نمي‌خورد. به عنوان مثال منتظري از قراردادش گذشت اما هيچ کس اين را نگفت. او به خاطر مصالح فوتبال و در سالي که جام جهاني را پيش رو داريم، کاپيتاني را به رحمتي داد اما بعضي مطبوعات حاشيه‌ها در بوق و کرنا مي‌کنند و 100 سوالي که به درد فوتبال نمي‌خورد را در رسانه ملي مطرح مي‌کنند که هيچ باري ندارد.

قلعه‌نويي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه آيا مي‌خواهد با هنکه همکاري داشته باشد يا نه اظهار کرد: هنکه از مربيان بزرگ آلمان و حتي دنياست. او در دورتموند و بايرن و حتي تيم ملي آلمان کا رکرده است. اگر مربي مي‌خواهد در بوندسليگا فعاليت داشته باشد به دوره‌هاي ويژه‌اي شرکت کند که هنکه حتما اين کلاس‌ها رارفته است. من اولين روزي که به استقلال رفتم سراغ ايشان را گرفتم اما گفتند هنکه مراجعه‌اي به باشگاه نداشته و آقاي فتح‌الله‌زاده گفت که او هنوز به باشگاه نيامده است.

وي در ادامه درباره فعاليت‌هاي فرهنگي و اخلاقي باشگاه نظير عيادت از جانبازان و معلولين افزود: ما بايد به سمتي برويم که به جامعه فوتبال سرويس مناسبي دهيم و الگوي خوبي براي جوانان باشيم. اگر يک حساب سرانگشتي بکنيم امروز 1000 نفر در تمرين استقلال حاضر شده‌اند که اگر هر کدام‌شان 6 ساعت صرف رفت و برگشت‌شان شود، مجموعا 6000 ساعت براي آمدن به کمپ استقلال وقت صرف شده است. اگر رسانه ملي بخواهد هزينه کند، به اين شکل نمي‌تواند که ما الان مي‌کنيم. کار فرهنگي وظيفه ماست. به هر حال حس نوع‌دوستي بين ايراني‌ها معروف است. البته کاري هم نکرده‌ايم. ما به جانبازان عزيز سر زديم که بايستي اين نوع کارها در جامعه ورزش باب شود. اين در حالي است که در حال حاضر همه به دنبال رقم قراردادها هستند و توجهي به مسائل فرهنگي ندارند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 19:34


[h=1]قلعه‌نويي: نکونام بيايد، کاپيتان مي‌شود[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در صورت حضور نکونام در استقلال او کاپيتان مي‌شود.[/h]


امير قلعه‌نويي پيش از آغاز تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اينکه استقلال يک تيم کهکشاني است، گفت: استقلال هميشه تيم بزرگي بوده است. براي نمونه مي‌گويم در سال 69 استقلال يک تيم رويايي داشت که هر چه جام قهرماني بود،‌ گرفت. استقلال از سال 69 تا 74 سال‌هاي طلايي داشت. قهرمان و نائب قهرمان آسيا شد و در مسابقات مختلف داخلي هم به قهرماني رسيد.

وي ادامه داد: اينکه مي‌گويند استقلال کهکشاني است، به بازيکنان فشار و استرس وارد مي‌کند. استقلال هميشه بزرگ بوده و در داخل زمين با بازي‌هاي خوب خود اين مسئله را ثابت مي‌کند. بازيکنان بايد تاکتيک پذير باشند زيرا کهکشاني به اسم نيست و نام‌ها بزرگي نمي‌آورد. مثلا مسي در هر مسابقه بيش از 10 کيلومتر مي‌دود اگر او اين همه دوندگي نداشته باشد، مسي نمي‌شود. بازيکنان بايد ياد بگيرند نظم و انضباط داشته و تاکتيک پذير باشند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه بازيکنان پرسپوليس بهترند يا استقلال گفت: من مقايسه نمي‌کنم اما تيم ما هميشه خوب بوده و بازيکناني که مانده‌اند و آنهايي که آمده‌اند بازيکنان خوبي هستند.

قلعه‌نويي در مورد وضعيت جواد نکونام براي حضور در استقلال گفت: تکليف نکونام امروز يا فردا مشخص مي‌شود.

وي در مورد حضور فرهاد مجيدي و اينکه صراحتا گفته اين بازيکن را نمي‌خواهد، ‌تصريح کرد‌ در اين مورد از فتح‌الله‌زاده سؤال کنيد. (قلعه‌نويي خطاب به خبرنگاري که اين سؤال را پرسيد، گفت: شما از الان مي‌خواهيد براي تيم ما حاشيه درست کنيد).

قلعه‌نويي در مورد اينکه فرهاد مجيدي به او تحميل شده يا نه،‌ اظهار داشت:‌ من هيچ چيز تحميل شده‌اي را نمي‌پذيرم. اگر قرار است مجيدي به استقلال بيايد، قطعا با نظر کادر فني مي‌آيد. جايي که قلعه نويي باشد تحميلي در کار نيست. بين من و فتح‌الله‌زاده صحبت‌هايي انجام شد و من نظرات ايشان را شنيدم و در برخي مسائل تجديد نظر کردم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه گفته مي‌شود فتح‌الله‌زاده گفته جباري را تو خواستي و حالا من مجيدي را مي‌خواهم، گفت: فتح‌الله‌زاده مدير عامل و مسئول همه کارهاي اجرايي است و کادر فني نيز زير نظر ايشان است و با هماهنگي او کارها را انجام مي‌دهد اما برخي شيطنت مي‌کنند همانگونه که در مورد بحث کاپيتاني اين کار را کردند. در حالي که هيچ مشکل خاصي وجود نداشت و کاپيتاني با نظر فتح‌الله‌زاده انتخاب شد و مسئله خاصي هم نبود. (در اين لحظه قلعه‌نويي باز هم با آن خبرنگار جر و بحث مختصري داشت و معتقد بود او نمي‌گذارد صحبت‌هايش تمام شود و به او گفت اجازه بده من حرف‌هايم را بزنم و بعد سؤالت را بپرس زيرا حافظه‌ام ضعيف است).

قلعه‌نويي در پاسخ به سؤال همان خبرنگار که در صورت حضور جباري و نکونام کدام بازيکن کاپيتان استقلال مي‌شود، گفت: ما يک کاپيتان بيشتر نداريم. اين تيم استقلال متعلق به مردم است و هر کسي هم بخواهد در مورد مسئله کاپيتاني ورود کند، کنار گذاشته مي‌شود. کاپيتان اول ما مهدي رحمتي است و اگر جواد نکونام بيايد او کاپيتان خواهد بود. نيازي نيست که من بگويم. بازيکنان خودشان بازوبند را به نکونام مي‌دهند. شما به دنبال آن هستيد که تيم ما را به هم بريزيد.

آن خبرنگار هم به قلعه نويي گفت ما ديگر سؤال نمي‌پرسيم تا شما آرامش‌تان به هم نريزد و مردم هم ندانند. قلعه نويي در جواب گفت: مگر هر سؤالي که پرسيدي جواب ندادم. مثل اينکه حواست نيست. در مورد کاپيتاني هم صحبت کردم.

قلعه‌نويي در مورد ناراحتي بازيکنان از مشکلات مالي باشگاه گفت: طبيعي است وقتي مشکلي به وجود مي‌آيد بايد ريشه يابي و درمان اصولي انجام شود. اگر دندان شما درد بگيرد شايد با دو سه مسکن بتوانيد آن را آرام کنيد اما بعد از آن بايد درمان اساسي رويش صورت گيرد. فتح‌الله‌زاده و هيئت مديره نيز به دنبال راهکار اساسي هستند تا پول به بازيکنان داده شود. بازيکنان 5 هفته است که تمرين را شروع کرده‌اند بدون آنکه پولي بگيرند. با توجه به اخباري که از ديگر تيم‌ها مي‌رسد که فلان بازيکن فلان قدر گرفته، بازيکنان استقلال فداکاري و ايثار مي‌کنند.

وي با اشاره به همان خبرنگاري که با او جر و بحث مي‌کرد، گفت: اين دوست عزيز ما 6 سؤال کرد که به درد فوتبال هم نمي‌خورد اما هيچ چيز از حرکت منتظري نپرسيد. اينکه اين بازيکن از يک قرارداد خوب گذشت و در استقلال ماند. ضمن اينکه منتظري خودش بازوبند کاپيتاني را به مهدي رحمتي داد. نه اين دوست ما و نه مطبوعات ما زياد به اين مسئله نمي‌پردازند اما اگر کوچکترين مشکلي پيش بيايد، همه رسانه‌ها و رسانه ملي آن را در بوق و کرنا مي‌کنند. در حالي که منتظري يک جمله گفت" اينکه نياز داريم تيم ملي به جام جهاني برود و مهدي رحمتي مي‌تواند به تيم ملي کمک کند". اين کار منتظري پهلواني است اما چرا هيچ کس از آن نمي‌گويد و صد سؤال پرسيده مي‌شود که هيچ کدامش به درد جامعه ورزش نمي‌خورد. رسانه ملي ما به کجا مي‌رود؟

سرمربي استقلال در مورد کارهاي فرهنگي اين باشگاه و عيادت از جانبازان گفت: بايد به سمتي برويم که بتوانيم به جامعه سرويس بدهيم. من در شهرداري کار کرده‌ام. امروز هزار نفر در تمرين استقلال حاضرند. هزار را در 6 ضرب کنيم 6 هزار مي‌شود. يعني 6 هزار نفر ساعت وقت اين جوانان به خوبي پر شده است. آنها به دنبال الگوهاي خود به اينجا آمده‌اند. رسانه ملي چقدر بايد هزينه کند تا چنين کاري انجام دهد. در حالي که استقلال با يک تمرين ساده چنين کاري مي‌کند و به جواناني که به دنبال الگوهاي خود آمده‌اند سرويس مي‌دهد. با اين حال از کاپيتاني سؤال مي‌شود که هيچ دردي از فوتبال درمان نمي‌کند. در حالي که کار پهلواني منتظري ناديده گرفته مي‌شود.

وي افزود: انجام کار فرهنگي وظيفه ماست. ما کاري نکرده‌ايم. ايراني‌ها از قديم به معرفت و نوع دوستي و انسان دوستي معروف بودند. در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) ما به ديدار جانبازان رفتيم. اين وظيفه ماست که اين کار را انجام دهيم. از شما هم ممنونم که چنين سؤالي پرسيديد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه ميشائيل هنکه براي بازگشت به استقلال ابراز تمايل کرده، گفت: هنکه از مربيان بزرگ دنياست که در تيم‌هاي دورتموند، بايرن مونيخ و حتي تيم ملي آلمان کار کرده است. مربي براي آنکه بتواند در بوندس ليگا کار کند بايد دوره‌هايي را بگذراند که حتما هنکه اين دوره‌ها را گذرانده است. من روزي که به استقلال آمدم سراغش را از فتح‌الله‌زاده گرفتم که گفت مراجعه نکرده و چون سال قبل هم با او کار نکرده بودم ديگر پي آن را نگرفتم اما فتح‌الله‌زاده گفت هنکه خودش نيامده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 20:56


[h=1]مدافع استقلال، دو بازي غايب است[/h]
[h=2]ميثم حسيني مدافع تيم استقلال در اردوي ترکيه با مشکل مصدوميت روبرو شد، اين بازيکن با پاي گچ گرفته در اردو ماند و به درمان مشغول شد.[/h]


ميثم حسيني که قرار بود يک هفته ديگر با پاي گچ گرفته به استراحت بپردازد ، پس از عکس از پاي مصدومش مجوز باز کردن گچ پايش را دريافت کرد، اين بازيکن قرار است فردا در کلينيک پزشکي تيم گچ را باز کند تا پس از آن تمرينات خود را آغاز کند.

اين بازيکن که قرار بود سه هفته اول ليگ را با مصدوميت سپري کند و براي بازي ها آماده نباشد با وضعيت متفاوتي روبرو شده است اين بازيکن مي تواند بنابه اعلام مربيان و پزشکان تيم از هفته دوم براي استقلال به ميدان برود.

شايان ذکر است:‌ مدافع تيم استقلال که قصد داشت با شرايط متفاوت خود را براي ابتداي ليگ آماده کند تا بتواند از ابتداي بازي ها نظر مثبت امير قلعه نوعي را جذب کند با شرايط متفاوتي روبرو شد و نمي تواند از ابتداي ليگ براي آبي ها به ميدان برود.

شايان ذکر است: اين بازيکن قرار است به عنوان مدافع چپ در ترکيب تيم استقلال به ميدان برود اما با مصدوميت وي يکي از هافبک هاي تيم با تغيير پست براي آبي ها به ميدان مي رود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:50


[h=1]صالح: همه بازيکنان تابع قلعه نويي هستند[/h]
[h=2]مربي تيم فوتبال استقلال خيلي اميدوار است که اين مجموعه ليک را با قدرت شروع کند و در ادامه کار هم رئند خوبي داشته باشد تا به اهدافش در فصل جديد برسد.[/h]


حرفهاي مجيد صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران را در ذيل مي خوانيد:

* از شرايط استقلال راضي هستي؟

- شرايط تيم خوب است. نفراتي که اضافه شده اند، بايد ببينيم از نظر بدني چطور هستند اما در مجموع براي شروع ليگ وضعيت خوبي داريم.

* چقدر اميدوار هستيد که ليگ را با قدرت شروع کنيد؟

- هدف ما همين است. اميدواري يک بخش قضيه است و همه مي خواهند ليگ را خوب شروع کنند اما هدف مجموعه استقلال اين است که ليگ را با قدرت شروع کند. بايد شروع خوبي داشته باشيم و روند خوبمان را حفظ کنيم البته در همه جاي دنيا همينطور است و تيمها چون فصل بدنسازي را پشت سر گذاشته اند، معمولا در4، 5 هفته اول ممکن است در شرايط آرماني نباشند.

* تفاوت استقلال با تيمهاي ديگري که در آنها کار کرده ايد، چيست؟

- استقلال يک مجموعه بزرگ بازيکنان قابل است. به لحاظ فني يک سري بازيکن سرنوشت ساز و تاکتيک پذيرتر هستند و مجموعه اي با پتانسيل بالا داريم. نسبت به فصل قبل 75 درصد تيم حفظ شده اند و يک سري نفرات اضفه شده اند که حسن بزرگي براي تيم ما است.

* بازي اول شما با آلومينيوم هرمزگان است. اين ديدار را چطور پيش بيني مي کنيد؟

- تيمهايي که از ليگ يک مي آيند، ناشناخته هستند و تيمهاي ناشناخته هم شرايط ويژه خودشان را دارند و بايد بيينيم که در زمين مسابقه چه اتفاقي مي افتد و چه شرايطي پيش مي آيد.

* عدم حضور مجتبي جباري در تمرينات اول فصل مشکل ساز نمي شود؟

- مديريت قلعه نويي فوق العاده است و همه بازيکنان تابع هستند و همه بايد به تيم کمک کنند. اگر شرايط جباري خوب باشد، بيشتر مي تواند به تيم کمک کند. به تک تک نفرات فکر شده و قرارداد با آنها امضا شده است. تمام بازيکنان مورد نياز هستند و بايد در خدمت استقلال باشند.

* جدايي مبعلي و محمد محمدي براي استقلال مشکل ساز نمي شود؟

فکر نمي کنم مشکلي از اين لحاظ پيش بيايد تصميمي بود که خودشان گرفتند و انشاءالله موفق باشند. به هرحال تفکراتي براي آينده کاري شان داشته اند که چنين تصميمي گرفته اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:54


[h=1]نکونام گرانترين بازيکن باشگاه استقلال[/h]
[h=2]جواد نکونام، هافبک اوساسونا اسپانيا قرار است اين فصل را در تيم استقلال سپري کند از طرفي وي در خصوص شرايط مالي با آبي ها به توافق رسيده و وي گران ترين بازيکن تاريخ استقلال است.[/h]


پيش از اين اعلام شده بود که اوساسونا بدليل مشکلات مالي حاضر به همکاري با جواد نکونام نيست به همين دليل رضايت اين بازيکن نزديک به 5/2 ميليارد براي باشگاه استقلال هزينه دارد و مسئولان در فدراسيون نيز مخالفتي با اين موضوع ندارند و اعلام کردند، پرداخت اين مبلغ در صورت جذب نکونام مشکلي ايجاد نمي کند زيرا اين بازيکن قصد دارد از فوتبال اروپا وارد ليگ ايران شود و اين موضوع با اهميت است و شرايط خاصي ايجاد مي کند.

گفتني است: در صورتي که قرار داد نکونام فردا قطعي شود و وي پيراهن استقلال را به تن کند وي به عنوان گران ترين بازيکن مورد نظر استقلال که طي چندسال تأسيس اين باشگاه در جمع آبي ها حضور داشته است، معرفي مي شود.

اين بازيکن که در خصوص شرايط مالي خود با مسئولان تيم استقلال به توافق رسيده است و به مدير عامل اين تيم تخفيف داده است با شرايط متفاوتي روبرو است.

گفته مي شود، اين بازيکن با مبلغي نزديک به دوميليارد با آبي ها به توافق نهايي رسيده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 23:45


[h=1]حمودي: الان نمي‌توان قول قهرماني داد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر مثل پارسال بازيکنان کليدي تيم با مصدوميت مواجه نشوند مي توانيم قهرمان شويم.[/h]


علي حمودي اظهارداشت: اردويي که در ترکيه داشتيم در بهترين زمان ممکن برگزار شد. بازيکنان جديد فرصت خوبي در اختيار داشتند با تا جو تيم آشنا شوند. بازيهاي تدارکاتي هم کاملا به جا برگزار شدند و مربيان توانستند شناخت کافي از بازيکنان به دست بياورند. اين موضوع براي مربيان استقلال خيلي اهميت داشت که قبل از شروع فصل توانايي بازيکنان را بسنجند.

وي ادامه داد: قطعا استقلال نمي تواند با آمادگي کامل وارد ليگ شود. چند هفته که از شروع ليگ بگذرد تيم آماده تر و هماهنگ تر مي شود. آنچه که براي ما اهميت دارد اين است که ليگ را خوب شروع کنيم و استارت محکمي بزنيم. فکر مي کنم اگر از بازي اول برنده باشيم با روحيه بهتري ليگ را ادامه مي دهيم.

حمودي درباره بازيکنان جديد که هنوز به تمرين استقلال اضافه نشده اند، افزود: قطعا اين بازيکنان تمرين شخصي داشته اند و اينطور نبوده که بعد از پايان ليگ فقط استراحت کنند. آنها براي هماهنگي با استقلال به زمان نياز دارند و شايد تا چند هفته بعد از شروع فصل در ترکيب اصلي به ميدان نروند چون ممکن است به دليل آماده نبودن مصدوم شوند. قلعه نويي بهترين تصميم را درباره استفاده از آنها خواهد گرفت.

وي درباره انتظار قهرماني که از استقلال وجود دارد، گفت: اين انتظار کاملا به جا و درست است. هواداران حق دارند از ما قهرماني بخواهند. اگر مصدوم نداشته باشيم احتمال زيادي وجود دارد که قهرمان شويم. البته من نمي توانم قول قهرماني بدهم. اميدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود زيرا پارسال مصدوميت بازيکنان کليدي قهرماني را از استقلال گرفت. مصدوميتهاي فصل گذشته استقلال را به بحران برد و اميدوارم امسال چنين مشکلاتي نداشته باشيم و همه سالم باشند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 18:48


[h=1]چهار بازيکن استقلال آزمايش دوپينگ دادند[/h]
[h=2]چهار بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران در جريان تمرين عصر امروز (شنبه) اين تيم، آزمايش دوپينگ دادند.[/h]


تمرين آبي پوشان پايتخت، ساعت 18 امروز (شنبه) در کمپ باشگاه استقلال تهران آغاز شد.

به گزارش ايرنا ،پس از گذشت دقايقي از اين تمرين، ماموران کميته ضد دوپينگ در کمپ استقلال حضور يافته و از چهار بازيکن اين تيم آزمايش دوپينگ گرفتند.

آرش برهاني، حنيف عمران زاده، سياوش اکبرپور و ''جي لويد ساموئل'' بازيکن اهل کشور ترينيداد و توباگو تيم استقلال، نفراتي بودند که مورد آزمايش دوپينگ ماموران قرار گرفتند.

''مجتبي جباري'' و ''فابيو جان واريو'' که براي نخستين بار در تمرينات پيش فصل آبي پوشان شرکت کرده اند، مورد تشويق هواداران قرار گرفتند.

 
آخرین ویرایش:

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 23:50

پس از تمرين امروز
از 4بازيکن پرسپوليس تست دوپينگ گرفته شد


چهار بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تست دوپينگ دادند.

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بعدازظهر امروز پشت درهاي بسته برگزار شد اما پس از تمرين چهار بازيکن پرسپوليس از سوي ستاد دوپينگ تست دادند اين بازيکنان شامل ايمون ‌زايد، آقازماني، کريم انصاري‌فرد و غلامرضا رضايي بودند.



گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس پنج‌شنبه در آبادان مهمان نفت است.

باشگاه ورزشی جون دوستت داریم
فعال ترین کاربر این تالاری این روزها
اما اینو اشتباه گذاشتی اینجا
 

oneunited

عضو جدید
کاربر ممتاز
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:54


نکونام گرانترين بازيکن باشگاه استقلال


جواد نکونام، هافبک اوساسونا اسپانيا قرار است اين فصل را در تيم استقلال سپري کند از طرفي وي در خصوص شرايط مالي با آبي ها به توافق رسيده و وي گران ترين بازيکن تاريخ استقلال است.



پيش از اين اعلام شده بود که اوساسونا بدليل مشکلات مالي حاضر به همکاري با جواد نکونام نيست به همين دليل رضايت اين بازيکن نزديک به 5/2 ميليارد براي باشگاه استقلال هزينه دارد و مسئولان در فدراسيون نيز مخالفتي با اين موضوع ندارند و اعلام کردند، پرداخت اين مبلغ در صورت جذب نکونام مشکلي ايجاد نمي کند زيرا اين بازيکن قصد دارد از فوتبال اروپا وارد ليگ ايران شود و اين موضوع با اهميت است و شرايط خاصي ايجاد مي کند.

گفتني است: در صورتي که قرار داد نکونام فردا قطعي شود و وي پيراهن استقلال را به تن کند وي به عنوان گران ترين بازيکن مورد نظر استقلال که طي چندسال تأسيس اين باشگاه در جمع آبي ها حضور داشته است، معرفي مي شود.

اين بازيکن که در خصوص شرايط مالي خود با مسئولان تيم استقلال به توافق رسيده است و به مدير عامل اين تيم تخفيف داده است با شرايط متفاوتي روبرو است.

گفته مي شود، اين بازيکن با مبلغي نزديک به دوميليارد با آبي ها به توافق نهايي رسيده است.


آقای فتح الله زاده که از آقای رویانیان ایراد می گرفت خودش چرا این همه سر کیسه رو شل کرده؟:دی

واقعا این دو نفر پیش خودشون چه فکرایی کردن که پول بیت المالو به این راحتی خرج می کنن؟!!!
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 18:49

هيات فوتبال اعلام کرد؛
[h=1]بازگشت مجيدي به استقلال غيرممکن است[/h]
[h=2]با وجود اين‌که مديرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجيدي تا پايان هفته صحبت مي‌کند، اما قوانين سازمان ليگ نشان مي‌دهد اين مهاجم نمي‌تواند به ليست استقلال اضافه شود.[/h]



به گزارش سايت گل، فرهاد مجيدي که در نيم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهميه ليگ برتري محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با اين باشگاه نخواهد بود. اين در حالي است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه مي‌تواند به عنوان بازيکن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتي قبل، عابديني دبير هيات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجيدي با الغرافه به عنوان بازيکن قرضي بسته شده باشد او همچنان بازيکن استقلال است و مي‌تواند در ليست اين تيم براي فصل جديد قرار بگيرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعي از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به اين تيم غيرممکن خواهد بود.


در همين زمينه يکي از مسئولان باشگاه استقلال توضيح داد: قرارداد مجيدي با باشگاه قطري به صورت قطعي بوده، اما در اين قرارداد بندي گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ايران بازيکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هيات فوتبال تهران اين بند را در قرارداد او قبول کند، مجيدي بازيکن استقلال محسوب مي‌شود و هيچ سهميه‌اي را هم اشغال نخواهد کرد.



اما دبير هيات فوتبال تاکيد مي‌کند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي که اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به اين تيم منتفي است و استقلالي‌ها بايد روي جواد نکونام به عنوان آخرين خريد خودشان حساب باز کنند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 19:50


[h=1]گزارش تمرين استقلال[/h]
[h=2]تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تاثير توصيه‌هاي قلعه نويي به جباري و انتظار هواداران در خصوص حضور نکونام در کمپ حجازي قرار داشت.[/h]


دومين تمرين تيم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکيه از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد و نزديک به 500 نفر از طرفداران اين تيم نظاره گر تمرين تيم آبي پوشان شدند.

* هواداران تيم استقلال يک بنر از سيد مهدي رحمتي و يک بنر از امير قلعه نويي که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جايگاه تماشاگران نصب کردند.

* در ابتداي تمرين امير قلعه نويي مجتبي جباري را کنار کشيد و در خصوص نحوه تمرينات اين بازيکن توصيه‌هايي را به وي انجام داد.

* خسرو حيدري که در تمرين روز گذشته استقلالي‌ها غايب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرين پرداخت.

* چند بازيکن از تيم‌هاي پايه در تمرين امروز حضور داشتند که قلعه نويي آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تيم‌هاي مختلف سؤالاتي را از آنها جويا شد.

* در حالي که گفته مي‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالي‌ها امروز به ثبت مي‌رسد هواداران استقلال پيگير اين مسئله بودند و انتظار داشتند که اين بازيکن در تمرين حضور پيدا کند اما اين اتفاق نيفتاد. با اين وجود همه در انتظار آمدن کاپيتان تيم ملي به تمرين آبي پوشان بودند.

* هواداران استقلال در آغاز تمرين براي دقايقي امير قلعه نويي را تشويق کردند. سرمربي استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محور اصلي تمرينات امروز حرکات ترکيبي سانتر از جناحين و فوتبال درون تيمي بود و درمرحله آخر بازيکنان تمرينات چارچوب شناسي را پشت سر گذاشتند. رودريگو توزي، فابيو جانواريو و جباري امروز در بيشتر کارهاي تاکتيکي استقلالي‌ها حضور داشتند.

* منصور پور حيدري، رضا رجبي، ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني و محسن حاجيلو (از مجريان تلويزيون) نظاره گر تمرينات تيم استقلال بودند.


*در اواسط تمرين امير قلعه نويي اقدام به پنالتي زدن کرد. حسين حسيني دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.

* در يکي از صحنه‌ها روي ارسال خوب خسرو حيدري جانواريو ضربه سر زيبايي را به توپ زد که رحمتي با يک دست توپ را مهار کرد و اين امر موجب تشويق تماشاگران شد. در تمرين چارچوب شناسي و ضربات از راه دور مجتبي جباري حضور نداشت و زير نظر مربيان بدنساز کارهاي اختصاصي انجام مي‌داد.

* هواداران استقلال در پايان تمرين بازيکنان اين تيم را تشويق کردند. آنها نکونام را نيز مورد تشويق قرار دادند.

* بازيکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشي انقلاب تست آمادگي جسماني را پشت سر گذاشتند.

اين تيم روز جمعه ازساعت 20:45 و از هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر (دور دوازدهم) به مصاف آلومنيوم هرمزگان مي‌رود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 20:24


[h=1]قلعه‌نويي:جباري از هفته سوم بازي مي‌کند[/h]
[h=2]سرمربي استقلال ضمن ناراحتي از اين که نوشته شده جباري با 40 دقيقه تاخير نزد او رفته گفت:‌ مگر قرار است همه نزد من بيايند و سلام و عليک کنند؟[/h]


امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين تيم استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سؤال که رويانيان اعلام کرده پرسپوليس در ماه رمضان در بازي‌هاي ليگ شرکت نمي‌کند، گفت:‌ خدمت آقاي رويانيان ارادت دارم ولي ما چيزي که قانون مشخص مي‌کند را اجرا خواهيم کرد.

وي افزود: به نظرم دوستان سازمان ليگ حتما اجازه گرفتند و از علما سؤال پرسيدند و تصور مي‌کنم که در کشورهاي عربي هم بازي‌ها انجام مي‌شود. در سال 87 ميلادي هنگامي که در قطر بازي مي‌کردم در ماه رمضان مسابقات برگزار مي‌شد. با احترام به آقاي رويانيان هرچه قانون بگويد انجام مي‌دهيم.

سرمربي تيم استقلال در مورد گران شدن بليط بازي‌هاي ليگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمايه‌هاي اين فوتبال مردم هستند و ما بايد کاري کنيم که مردم به ورزشگاه‌ها بيايند. در کشورهاي عربي براي آنکه 500 نفر را به استاديوم بکشند ماشين جايزه مي‌دهند و ما اين سرمايه که مردم هستند را داريم و بايد به آنها خدمات رفاهي بدهيم. اگر بليت بازي‌ها گران شود دردي دوا نمي‌کند و بايد به فکر راه‌حل ديگري بود.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به اين سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگي کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامي که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسيدم که هنکه کجاست و ايشان گفتند من هم تعجب مي‌کنم چرا هنکه به ايران نيامده است.قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا کار نکونام با استقلال تمام شده يا خير، پاسخ داد: ‌اميدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.

يکي از خبرنگاران پرسيد آيا شما قول قهرماني آسيا را داده‌ايد که قلعه‌نويي پاسخ داد: من اصلا چنين قولي ندادم و هيچ مربي عاقلي اين کار را نمي‌کند. تيم ما توانايي و پتانسيل اين را دارد که نتايج خوبي کسب کند اما من هيچ جا قول قهرماني نداده‌ام و اينجا هم مي ‌گويم که قولي نمي‌دهم.

يکي ديگر از خبرنگاران گفت:‌ آيا شما مسئوليت جباري را قبول کرده‌ايد، که قلعه‌نويي پاسخ داد:‌ وي جزو سرمايه‌هاي اين مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت مي‌کند. متاسفانه يک روزنامه تيتر زده که جباري با 40 دقيقه تاخير نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنين مسائلي نيستيم و ناراحتم که چرا دروغ مي‌نويسند. من با او پيش از اين جلسه داشتم و تلفني هم حرف‌هايم را با هم زديم. مگر قرار است هر کسي به تمرين مي‌آيد اول نزد من بيايد و سراغ من را بگيرد و سلام و عليک کند؟

وي در پايان در خصوص آخرين وضعيت مجتبي جباري و اينکه آيا او هفته اول بازي مي‌کند، گفت:‌ به مربي بدنساز استقلال برنامه داديم تا با جباري کار کند و اين بازيکن نياز به 3 هفته زمان دارد تا آماده شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام با استقلال امضا کرد

هافبک فصل پیش تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا عصر یکشنبه پس از نشستی که با یکی از مسئولان باشگاه استقلال داشت با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد.
یک منبع آگاه در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر اعلام کرد در جلسه ای که بین امیری و جواد نکونام برگزار شده، طرفین برای عقد قرارداد یکساله به توافق رسیده اند و نکونام قرارداد یکساله را امضا کرده است./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سردار صلاحی : چهارشنبه اولین تاریخ چک اسپانسر 9 میلیاردی است

معاون اقتصادی باشگاه استقلال که چند روز پیش دچار سانحه رانندگی شد، با مرخص شدن از بیمارستان به دنبال پیگیری امور اقتصادی باشگاه و تامین اعتبار برای آبی پوشان است.
سردار علی صلاحی به سانحه رانندگی که چند روز پیش برایش اتفاق افتاد، اشاره کرد: با ماشین همسرم که پراید است راهی فرودگاه بودیم و چون می خواستیم ماشین را در پارکینگ فرودگاه بگذاریم برای همین با ماشین خودم که مگان است، نرفتیم. پراید استحکام لازم را ندارد و چون دچار نقص فنی شد، باعث شد انحراف پیدا کنیم که تصادف رخ داد. البته تا حدودی هم ماشین کناری مقصر بود چون با سرعت 140 کیلومتر رانندگی می کرد.

وی درخصوص اقدامات اقتصادی که تاکنون برای باشگاه استقلال داشته، گفت: اولین ورودی ما مبلغ 250 میلیون تومان بوده است. این مبلغ از شرکت دسینی که 120 شعبه در ایران دارد، دریافت شده است. البته این اولین پروژه مشترک اقتصادی استقلال و پرسپولیس است چون پرسپولیس هم همین مبلغ را از این شرکت گرفته است. در ضمن قرار است این شرکت 10 درصد درآمد حاصل از فروش را به این دو باشگاه اختصاص دهد.

سردار علی صلاحی درباره سوالی مبنی بر اینکه سرنوشت اسپانسر 9 میلیارد تومانی که وعده آن را داده بودید، به کجا رسید؟ پاسخ داد: این اسپانسر به قوت خود باقی است. بیست و هشتم ماه جاری موعد سررسید اولین چک این اسپانسر به مبلغ یک میلیارد تومان است. قرار است در 9 ماه 9 چک یک میلیارد تومانی به باشگاه استقلال پرداخت شود.

معاون اقتصادی باشگاه استقلال اظهارداشت: البته قرارداد ما با این شرکت انحصاری است و این شرکت خود می تواند فضای پشت و روی پیراهن استقلال را به شرکت های دیگر بفروشد. مجموعه باشگاه از جمله آقایان فتح الله زاده و رسولی نژاد و خود من در تلاش هستیم تا آبروی باشگاه را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم و ان شاءالله برنامه های ما به طور کامل محقق شود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اکبرپور پیراهن شماره 7 مجیدی را پس داد این یعنی بازگشت قطعی فرهاد به استقلال

این اتفاق و تغییر شماره ناگهانی سیاوش اکبرپور نشانه‌هایی است از بازگشت قطعی فرهاد مجیدی به استقلال...
حدود یک ماه پیش بود. سیاوش اکبرپور استقلالی شد و میلاد میداودی آبی‌پوش ماند تا یک شماره 10 بماند و دو مدعی. سرانجام میداودی پیراهن شماره 10 را بر تن نگه داشت و امیر قلعه‌نویی در پاسخ به مصاحبه‌های مجیدی علیه خود شماره 7 فرهاد را تقدیم سیاوش اکبرپور کرد تا مهاجم مورد علاقه امیر فصل جدید را با پوشیدن پیراهن مجیدی پشت سر بگذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و وب سایت خبری کانون هواداران باشگاه استقلال ،حالا و در روزهایی که بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال شنیده می‌شود اتفاق جالبی در این باشگاه رخ داد. دیروز سیاوش اکبرپور به باشگاه رفت، پیراهن شماره 7 را پس داد و در اتفاقی عجیب شماره 4 را برای فصل جدید انتخاب کرد.
این اتفاق و تغییر شماره ناگهانی سیاوش اکبرپور نشانه‌هایی است از بازگشت قطعی فرهاد مجیدی به استقلال. یعنی اگر مجیدی به استقلال بر‌گردد سیاوش دیگر شماره 7 را به تن نمی‌کند و شماره 4 را برای فصل جدید برمی‌گزیند. اکبرپور با تایید انتخاب شماره 4 به عنوان شماره پیراهن جدید خود در استقلال حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد: «درست است. دیروز به باشگاه رفتم و پیراهن شماره 4 را برای فصل جدید انتخاب کردم. از اول شماره 4 را دوست داشتم و علاقه‌ای به پیراهن فرهاد مجیدی یا همان شماره 7 نداشتم.»
از اکبرپور پرسیدیم اگر علاقه نداشتی چرا این پیراهن را در اردوی ترکیه به تن کردی که جواب جالبی داد: «لباس نبرده بودم و مجبور شدم شماره 7 را بپوشم. از اول دوست نداشتم این پیراهن را به تن کنم و گفتم که مجبور شدم با این شماره به میدان بروم.»
شماره 4 در اکثر تیم‌ها تن مدافعان و برخی مواقع هافبک‌ها است. حالا سیاوش اکبرپور می‌خواهد شماره 4 بپوشد، بازیکنی که هافبک هجومی است و مهاجم.
اکبرپور البته موضوع را عجیب نمی‌داند و می‌گوید: «چرا عجیب است که من شماره 4 بپوشم؟ اصلا عجیب نیست! شماره 9 متعلق به برهانی است و میداودی هم 10 می‌پوشد. شماره 11 هم به تن بازیکن جوانمان، امین منوچهری است. من هم چون به شماره 4 علاقه داشتم با این پیراهن در لیگ دوازدهم بازی می‌کنم.»
بازگشت مجیدی اتفاقی است که مخالفان بسیاری در تیم، کادر فنی و باشگاه استقلال دارد. سیاوش اکبرپور سعی می‌کند در مواجهه با سوالی درباره بازگشت مجیدی حرفی نزند.
وقتی از اکبرپور می‌پرسیم تغییر شماره تو مربوط به بازگشت مجیدی است تلاش می‌کند صحبتی انجام ندهد: «من خبری از هیچ‌کس ندارم. نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم چرا که اصلا در جریان نیستم. شماره 4 را دوست داشتم و آن را انتخاب کردم. پوشیدن این پیراهن ربطی به بازگشت مجیدی و این حرف‌ها ندارد.»
از سیاوش اکبرپور سوال کردیم آیا علاقه‌ای به بازگشت مجیدی دارد یا نه که واکنشی اینچنینی داشت: «مگر به علاقه من است که کسی در استقلال باشد یا نه؟ جذب بازیکن جدید دست من نیست، دست کادر فنی و مدیریت باشگاه است. به همین خاطر من نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم.»
اکبرپور درباره خریدهای استقلال و اینکه حالا به این تیم لقب کهکشانی داده‌اند، می‌گوید: «با آمدن جانواریو و توزی و تمدید قرارداد جباری حالا یک تیم کامل داریم البته ما دنبال لقب کهکشانی نیستیم و مهم این است که حرف‌های‌مان را در زمین مسابقه بزنیم.»
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کیانوش رحمتی : پیراهن شماره 6 را به جواد نکونام می دهم

در روزهایی که بازیکنان استقلال تمرین‌های بدنسازی پیش فصل خود را انجام می‌دهند کیانوش رحمتی تنها فیزیوتراپی و آب درمانی می‌کند تا برای نرم دویدن آماده شود.
کیانوش یک فصل دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرده تا با وجود مصدومیت یکی از مردان استقلال در لیگ دوازدهم باشد.
چند روز دیگر می‌توانی نرم دویدن را آغاز کنی؟
نهایتاً یک ماه دیگر آماده نرم دویدن می‌شوم. این روزها خیلی خوب تمرین‌های مخصوص را انجام می‌دهم. شکر خدا همه چیز خوب پیش می‌رود.
با توجه به ترافیک خط میانی و جذب نکونام پیش‌بینی می‌شد تو با استقلال فسخ کنی.
قبل از اینکه تیم به اردوی ترکیه برود سر تمرین استقلال رفتم و با قلعه‌نویی حرف زدم. ایشان اصرار داشتند که من همراه تیم به ترکیه بروم اما گفتم تهران می‌مانم و فیزیوتراپی می‌کنم. قبل از سفر حضورم قطعی شده بود.
با آمدن جواد جا برای تو تنگ نمی‌شود؟
من 4 سال با جواد همبازی بودم و به خوبی هم نحوه بازی‌اش را می‌شناسم و هم خصوصیات اخلاقی‌اش را. جای هر کسی در استقلال محفوظ است و من فکر می‌کنم حضور نکونام خیلی به استقلال کمک می‌کند.
اما ترافیک در خط میانی خیلی زیاد شده.
امیر قلعه‌نویی خودش هافبک بوده و به همین دلیل دوست دارد بازیکنان زیادی را در خط میانی داشته باشد. بعد از رفتن آندو به یک هافبک دفاعی تخصصی مثل جواد نکونام نیاز داشتیم. حضور جواد خیلی به ما کمک می‌کند و اصلاً آزاردهنده نیست.
اما شاید مجبور شوی پیراهن شماره 6 را به او بدهی.
هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. مهم موفقیت استقلال است نه شماره پیراهن من. از وقتی فهمیدم که جواد می‌خواهد به استقلال بیاید پیراهن شماره 6 را برای او کنار گذاشتم تا اگر جواد این پیراهن را بخواهد به او بدهم. امیدوارم یک فصل خوب دیگر را کنار جواد داشته باشم.
حضور جانواریو و توزی را در استقلال چطور ارزیابی می‌کنی؟
خیلی مثبت. جباری هم که هست و جمع بازیکنان طراح ما بیشتر می‌شود. سال قبل به خاطر مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها تیم گاهی وقت‌ها لطمه خورد اما امسال بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
میداوودی : از آمدن فرهاد خیلی خوشحالم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:از باشگاه چک گرفتم تا آن را در اختیار اداره مالیات قرار دهم.
میلاد میداوودی در باره مشکل مالیاتی خود گفت:" برای دو فصل 90-89 و 91-90 باید مالیات خود را به اداره مالیات پرداخت کنم به همین دلیل امروز راهی باشگاه استقلال شدم و این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم.

وی افزود:" از سوی باشگاه یک فقره چک به من داده شد تا آن را در اختیار اداره مالیات بگذارم تا پس از رسیدن پول به باشگاه استقلال این چک نقد شود.

میداوودی در باره شرایط خود در آستانه آغاز لیگ دوازدهم گفت:"از انگیزه های زیادی برخوردارم تا یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر بچذارم. خوشبختانه از شرایط خوبی برخوردارم و به دنبال آقای گلی لیگ دوازدهم هستم. تلاش همه ما این است تا استقلال این فصل انتظارات را به بهترین شکل برآورده کند و بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم."

مهاجم استقلال درباره بحث بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم اظهار داشت:" مجیدی بازیکن بزرگی است و می تواند به استقلال کمک کند. از بازگشت او به استقلال خوشحال می شوم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماجدی: قلعه‌نویی اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهد



سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: تیم استقلال باید در ۲ جام (لیگ قهرمانان و لیگ بر‌تر) با تیم‌های تا دندان مسلح رقابت کند و به همین دلیل نیاز بود بازیکنان نامدار و با کیفیت بالا را جذب کنیم حتی جا دارد باز هم نفرات دیگری به تیم ما اضافه شود
میرشاد ماجدی با بیان این مطلب افزود: حتی اگر قرار باشد مسابقات جام حذفی نیز برگزار شود ما مجبور هستیم همزمان در ۳ جام مبارزه کنیم، به همین دلیل نیاز داشتیم نفرات زیادی را جذب کنیم و آرزو می‌کنم وزن استقلال که زیاد بود با جذب این نفرات بیشتر شود تا بتوانیم جواب احساسات هواداران میلیونی این تیم را با کسب نتایج خوب بدهیم.

وی در خصوص جدایی محمد محمدی از این تیم نیز گفت: محمدی یک بازیکن با شخصیت است و خود او وقتی دید رقابت با رحمتی که دروازه‌بان اصلی تیم ملی محسوب می‌شود سخت استع خودش از استقلال جدا شد تا به تیمی برود که در آنجا بتواند بازی کند اما او بازیکن خوبی بود که با نظر امیر قلعه‌نویی جذب شده بود.

ماجدی ضمن بی‌اطلاعی از نحوه جدایی ایمان مبعلی از استقلال اظهار داشت: من در جریان این جدایی نبودم و بعد از آنکه ایمان با تیم پیکان قرارداد بست از این موضوع اطلاع پیدا کردم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص جذب جواد نکونام نیز متذکر شد: ما ۱۹بازیکن گرفته‌ایم و هنوز دو - سه جای خالی داریم و مذاکراتی هم مدیرعامل باشگاه با نکونام انجام داده و انشاءالله به زودی با این بازیکن به توافقات نهایی خواهیم رسید اما استقلال بنا به شرایطی که دارد و قرار است نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد نیاز دارد که نفرات بیشتری را جذب کند.

وی در پاسخ به این سوال که جذب مهره‌های زیاد حاشیه‌ساز نخواهد شد، تصریح کرد: در سال گذشته با وجود اینکه مهره‌های زیادی جذب کرده بودیم اما در مقاطعی به دلیل آسیب‌دیدگی‌ها و محرومیت‌ها دست مربیان خالی شده بود و امیر قلعه نویی پیش‌بینی چنین وضعیتی را کرده که مهره‌های زیادی را جذب می‌کند اما در خصوص اینکه این نفرات حاشیه ساز نباشند باید بگویم قلعه‌نویی کارش را بلد است و با مدیریت بالای خود اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهد و با همین روش هم تاکنون توانسته جام‌های زیادی را بیاورد و این بار هم مشکلی نخواهد بود.

ماجدی در پایان افزود: ما سعی می‌کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم همانطور که بحث کاپیتانی تیم استقلال را طی ۱۰- ۱۵دقیقه حل و فصل کردیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه : با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبی می‌رسم


مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می‌گوید حرفه‌ای است و می‌داند که طبق قوانین فیفا باید ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسویه شود و بعد برای فصل جدید استارت بزند.
میشائیل هنکه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اظهار نظر قلعه نویی مبنی بر اینکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نویی در مصاحبه‌اش این موضوع را بیان کرد و این مساله نشان دهنده حرفه‌ای‌گری قلعه نویی است.

هنکه درباره اظهار نظر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز گفت: من فردی حرفه‌ای هستم و همان طور که گفتم از فیفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسویه می‌کنند و پس از آن فصل جدید را آغاز می‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگوید من بیایم تا فصل گذشته را تسویه کرده و فصل جدید را آغاز کنیم.

هنکه در ادامه بیان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق یکی از بهترین مدیران فوتبال ایران می‌دانم که سوابق درخشانی در امر مدیریت دارد و تلاش‌های زیادی هم برای استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصی برای باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته دیدم و تجربه کردم که با کمبودهای فراوانی مانند مسایل مالی که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبی تیم را هدایت کند و در نهایت به قهرمانی جام حذفی برساند و در لیگ هم حرف برای گفتن داشته باشد. بنابراین مطمئنم با توجه به رابطه خوبی که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبی می‌رسیم و امیدوارم سال جدید هم با همکاری داشته باشیم./ش


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری: پول نیست، استقلال با اعتبارش بازیکن مى گیرد



منصور پورحیدرى مدیرفنى استقلال شرایط آبى پوشان مناسب توصیف کرده و معتقد است که استقلال نسبت به فصل گذشته کامل تر شده است. پورحیدرى حتى تاکید مى کند که استقلال مى تواند با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم مدعى قهرمانى باشد.
•مثل اینکه استقلال یک تیم سوپر کهکشانى شده است؟!
- مسئولان باشگاه تلاش کردند تا بازیکنان مورد نظر کادرفنى را جذب کنند. همه به ما مى گفتند چرا بى سروصدا هستید و عقب مانده اید اما قبلا هم گفتم که استقلال پارسال تیم خوبى داشت و اکثر بازیکنان منهاى تیموریان حفظ شدند. من فکر مى کنم کمبودها برطرف شده و حالا همه چیز خوب است.

• قبول دارید این تیم بهتر از تیم پارسال است؟
- مطمئنا تیم فعلى کامل تر تیم پارسال است البته سال گذشته هم آقاى مظلومى خیلى تلاش کرد تا یک مهاجم سرزن به تیم اضافه شود اما اینطور نشد. متاسفانه مصدومیت هاى زیادى هم سراغ بازیکنان آمد اما امیدوارم امسال از این بدشانسى ها نداشته باشیم.

• جبارى هم مطابق معمول بدون حضور در تمرینات پیش فصل با استقلال قرارداد بست. در این خصوص چه صحبتى دارید؟
- به هر حال مسائلى بین جبارى و باشگاه وجود داشت که قضیه ماندن او طول کشید.

• مثل اینکه حضور نکونام در استقلال قطعى شده است.
- نکونام خودش استقلالى است و یک خانواده استقلالى هم دارد. او هیچ مشکلى براى آمدن به استقلال ندارد و خواسته آنچنانى هم ندارد. فقط بحث رضایت نامه مطرح است که این موضوع هم حل خواهد شد.

• آیا مجیدى هم مى آید؟
- من اطلاعى در این مورد ندارم.

• آقاى پورحیدرى! استقلال در فصل نقل و انتقالات خیلى خوب عمل کرد. آیا واقعا باشگاه شما بدون پول این بازیکنان را جذب کرد و نفرات تاثیرگذار خود را حفظ کرد؟
- بله، واقعا در باشگاه پول نیست و استقلال با اعتبارش بازیکن جذب کرده است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالى حل شود.

• راستى چرا جنگ رسانه اى فتح الله زاده و رویانیان تمامى ندارد؟

- بحث هاى آنها دوستانه است و مطمئن باشید با شروع لیگ کمتر خواهد شد. رویانیان و فتح الله زاده هیچ مشکل و اختلافى با هم ندارند.

• به نظر شما پرسپولیس قوى تر است یا استقلال؟
از حالا نمى توان نظر داد و باید منتظر شروع بازى ها باشیم اما من در مورد استقلال باید بگویم که امسال تیم بسیار خوبى دارد. این استقلال حتى مدعى قهرمانى در آسیا است و هواداران هم توقع دارند که در همه جام ها موفق باشیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : کار مجیدی را تا آخر هفته تمام می‌کنیم


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنکه با ما قرارداد دارد و نمی‌دانم بدون اجازه ما در آلمان چه کار می‌کند.
اینکه گفته می‌شود جذب نکونام 10 میلیارد تومان برای شما هزینه دارد،‌ درست است؟
آنهایی که این مسائل را می‌نویسند به زودی به دادگاه می‌آیند و آن وقت متوجه می‌شوند تشویش اذهان عمومی یعنی چه. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم رقم دقیق او چقدر است همه متوجه می‌شوند. اگر رقم پرداختی من به نکونام یک ریال بیشتر از آن چیزی باشد که در کنفرانس اعلام می‌کنم آن وقت من را اعدام کنند. من اگر 1.5 میلیارد پول داشتیم تیموریان را نگه می‌داشتیم.
پس با این حساب همه چیز تمام شده است.
تقریبا همینگونه است و قرارداد این بازیکن به احتمال فراوان روز پنجشنبه هفته جاری در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.
شما به جواد نکونام قول کاپیتانی داده‌اید؟
اصلا من در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم. ممکن است قلعه‌نویی از من نظر بخواهد ولی من هیچ وقت نمی‌گویم که کاپیتان چه کسی باشد.
فرهاد مجیدی چطور؟
صبح امروز با فرهاد صحبت ‌کردم. قرار است آخر هفته او به تهران بیاید و همه چیز را تمام کنیم.
قلعه‌نویی اعتقاد داشت در خصوص مجیدی باید از شما سوال کنیم.
همینطور است. من پل ارتباطی با فرهاد مجیدی بودم. مگر یادتان نیست که در خصوص جباری، قلعه‌نویی مسئولیت قبول کرد و مذاکرات را به او واگذار کرده‌ بودم؟ ما می‌خواستیم اختلافات به استقلال ضربه نزند و همینگونه نیز شد. حالا هم مسئولیت مجیدی را من قبول کردم تا با او مذاکره کنم.
اما گفته می‌شود قلعه‌نویی پذیرفته جباری برگردد و مجیدی بیاید اما حالا که کار جباری تمام شده سرمربی استقلال مخالف بازگشت مجیدی است.
این مسائل کذب محض است. ما همه چیز را با هم هماهنگ می‌کنیم و یک عده از ارتباط خوب ما ناراحت هستند.
قرار است فرهاد مجیدی در صورت توافق با استقلال امسال از فوتبال خداحافظی کند؟
اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد بحثی وجود ندارد و ما کمک می‌کنیم او به جرگه مربیان بپیوندد اما هنوز در این خصوص با من صحبتی نکرده است.
در خصوص ماجرای هنکه و ابراز تمایل او برای بازگشت به استقلال توضیح دهید.
تمام تعهدات را در مورد قرارداد هنکه انجام دادیم. ایشان پاداش‌ها را می‌خواهد و جریمه‌ها را یادش رفته است. اصلا چه کسی به او اجازه داده در تمرینات شرکت نکند؟ اگر او تا هفته آینده به تهران نیاید مطمئنا به فیفا شکایت خواهیم کرد.
اما قلعه‌نویی گفته در بدو ورودش به استقلال سراغ هنکه را از شما گرفته و شما گفتید که او نیست.
مگر دروغ گفتم؟ قلعه‌نویی از من پرسید هنکه کجاست و من هم گفتم به ایران نیامده. حتی به او ایمیل زده‌ایم و گفتیم که اگر ادعا داری قرارداد بسته‌ای پس چرا در ایران حضور نداری؟ شما یک مطلب پیدا کنید که من گفته باشم هنکه را نمی‌خواهم. قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌ایم و فقط پاداش‌ها و جرایم باقی مانده است. ظاهرا او یادش رفته که در یکی دو مسابقه فصل پیش به خاطر برخی نتایج کادر فنی را 5 درصد جریمه کردیم. مگر مظلومی و بهتاش فریبا جزو کادر فنی نبودند چطور آنها جریمه‌ها را پذیرفتند. آقای هنکه، اگر شما با ما قرارداد داری آلمان چه کار می‌کنی؟ همانطور که گفتم از طریق فیفا غیبت ایشان را پیگیری می‌کنیم و اگر کسانی بدون اطلاع از مفاد قرارداد هنکه با استقلال آب به آسیاب بریزند علیه آنها اقامه دعوی خواهیم کرد.
: رویانیان اعتقاد دارد در ماه رمضان نباید مسابقات برگزار شود نظر شما چیست؟
به عنوان مدیر یک باشگاه دولتی بزرگ ورزشی تابع قانون نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. اگر این نظام تشخیص می‌دهد مسابقات برگزار شود ما بازی می‌کنیم و اگر قضیه برعکس باشد بازی نخواهیم کرد. من در این مورد تصمیم‌گیری نمی‌کنم و این مسئله در حیطه وظایف من نیست.
ظاهرا چند بازیکن مشکل مالی داشتند و قرار بود دیروز با آنها صحبت کنید.
روز گذشته به بازیکنان پیغام فرستادم که قبل از بازی به آنها پول خواهم داد. قرار است امروز چند جلسه درباره مسائل مختلف به خصوص اسپانسر داشته باشم. به آنهایی که تماس نگرفتم اعلام می‌کنم تا قبل از بازی روز جمعه با آلومینیوم به بازیکنان مبالغی را خواهم پرداخت.
صحبت خاصی ندارید؟
از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. همیشه می‌گویند صبر کلید مشکلات است و آنها نیز صبوری کردند و دیدند که تیم خوبی بستیم و امیدواریم که ثمراتش را در طول مسابقات ببینیم./ش
 

*moonlight girl*

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام با استقلال امضا کردهافبک فصل پیش تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا عصر یکشنبه پس از نشستی که با یکی از مسئولان باشگاه استقلال داشت با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد.یک منبع آگاه در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر اعلام کرد در جلسه ای که بین امیری و جواد نکونام برگزار شده، طرفین برای عقد قرارداد یکساله به توافق رسیده اند و نکونام قرارداد یکساله را امضا کرده است./ش
اره من دیشب فهمیدم دمش گرم عاشق نکونامم:biggrin:
میترکونه هااااااااااااااااا
 
Similar threads

Similar threads

بالا