مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 18:34


[h=1]تري: انتظار نداشتم به من بگويند نژاد پرست[/h]
[h=2]کاپيتان باشگاه چلسي که به اتهام توهين نژاد پرستانه به دادگاه فرا خوانده شده اعلام کرد انتظار نداشته او را نژاد پرست خطاب کنند.[/h]


به نقل از گاردين، در جريان ديدار فصل پيش چلسي و کوئينز پارک رنجرز جان تري و انتن فرديناند با يکديگر درگيري لفظي پيدا کردند. در پايان بازي فرديناند مدعي شد تري به او توهين نژاد پرستانه کرده و از سوي ديگر تري اين موضوع را به شدت رد کرد.

تري در اين مورد گفت: من در دوران فوتبالم، چه در زمين و چه در خارج از زمين اسامي و القاب زيادي داشته‌ام ولي واژه "نژاد پرست" چيزي است که به هيچ وجه نمي‌توانم با آن کنار بيايم. انتظار اين موضوع را نداشتم. به همين دليل نتوانستم تاب بياورم. دوست ندارم انتن فرديناند اين حرف‌ها را در مورد من يا هر کس ديگري بر زبان بياورد. چيزهايي که او مي‌گويد به هيچ وجه جزيي از شخصيت من نيست.

وي افزود: پيش از اين هيچ گاه به چنين چيزي متهم نشده بودم. پيش از آنکه ورزشگاه را ترک کنم، دوست داشتم در اين خصوص همه چيز روشن شود ولي اين طور نشد. اکنون از اينکه مي‌بينم همه در اين مورد صحبت مي‌کنند ناراحت هستم و غافلگير شده‌ام. اگر مي‌خواستم چيزي به فرديناند بگويم، دستم را جلوي دهانم مي‌گرفتم و به آرامي در گوش وي مي‌گفتم.

از شواهد اين گونه بر مي‌آيد که تري همه چيز در اين زمينه را رد کرده ولي اگر گناه‌کار شناخته شود، 2500 پوند جريمه خواهد شد که بيشترين ميزان جريمه خواهد بود.

دادگاه وي همچنان ادامه دارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 10:28

ولفسبورگ بدون دژاگه باخت
[h=1]پيروزي بايرن مونيخ در اولين ديدار تدارکاتي[/h]
[h=2]تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد در اولين ديدار تدارکاتي پيش فصل خود مقابل اونترهاخينگ به برتري برسد.[/h]


شب گذشته در ادامه ديدارهاي تدارکاتي فوتبال و قبل از شروع فصل جديد قاره سبز تيم بايرن مونيخ يک هفته پس از شروع تمريناتش مقابل اونترهاخينگ قرار گرفت و به برتري يک بر صفر رسيد.

در اين بازي که مونيخي‌ها ملي‌پوشان خود را به دليل تعطيلات تابستاني پس از حضور در يورو 2012 همچنان در اختيار نداشتند، باوارايي‌ها تک گل خود را در دقيقه 82 توسط ديويد آلابا، مدافع اتريشي به ثمر رساندند.

در ورزشگاه هاخينگر‌اشپورت‌پارک و در حضور 8 هزار نفر آلابا با استفاده از ضربه ايستگاهي توانست بايرن را به پيروزي در اولين ديدار تدارکاتي پيش از شروع فصل جديد بوندس‌ليگا‌ برساند.

در ديداري ديگر ولفسبورگ بدون اشکان دژاگه 3 بر يک از سن‌پائولي شکست خورد. در اين جدال که ستاره ملي‌پوش و ايراني سفيد و سبزپوشان همچنان به دليل ادامه تعطيلات تابستاني در ترکيب تيم فليکس ماگات غايب بود، کنوخه در دقيقه 31 تک گل گرگ‌ها را در خانه حريف به ثمر رساند. در حالي که شاختن 57، زاگليک 64 و بارتلس 89 زننده سه گل سن‌پائولي بودند.

*ساير نتايج :

کاليکارا بلغارستان 3- اسوتکاويسا بلغارستان 2

کارديمير ترکيه صفر- زسکا بلغارستان يک

پائوک يونان صفر- اوتلول گالاتي روماني يک

ويسلا کراکو لهستان صفر- اومانيا قبرس يک

پترولول روماني 3- اف.کا تفليس جمهوري چک يک

روزمبروک اسلوواکي صفر- گورنيک لهستان يک

گراکوويا لهستان 2- آمکار روسيه 3

بامبرگ آلمان يک – گرويترفورت آلمان 5

اف.ث.زوريخ سوئيس يک – اف.ث.ويل سوئيس يک

لوکوموتيو مسکو روسيه 2- پارتيزان صربستان صفر

استوا بخارست روماني 2- آلن آلمان يک

لينس اتريش 2- اينتراخت فرانکفورت آلمان 3

لوکرن بلژيک 2- لن فرانسه 2

آلمانيا آخن آلمان يک – اف.ث.کلن آلمان صفر

آگسبورگ آلمان صفر- سلتيک اسکاتلند صفر

ريت‌‌ روورز اسکاتلند يک – روس‌کانتي اسکاتلند يک
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 19:07


[h=1]فروش‌بليت همه بازي‌هاي‌خانگي فصل آينده بايرن[/h]
[h=2]بايرن مونيخ در دو فصل گذشته به هيچ عنوان قابل توجهي دست نيافته اما تمامي بليت هاي 17 بازي خانگي اين تيم براي فصل آينده در فاصله يک ماه و نيم به آغاز فصل به فروش رفته است.[/h]


بايرن مونيخ در فينال فصل گذشته رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا در آليانس آره نا مغلوب چلسي شد. آن ها بوندسليگا و جام حذفي فصل گذشته را هم به دورتموند واگذار کردند.

اين در حالي است که هواداران اين تيم حمايت همه جانبه خود را از تيم محبوشان دريغ نکرده اند و تمامي بليت هاي ديدارهاي خانگي فصل آينده را خريداري کرده اند.

بايرن 19 فصل پياپي است که سود رو به رشدي داشته و در آستانه بيستمين فصل پرسود خود قرار دارد.

کارل هاينس رومنيگه رئيس باشگاه مي گويد: بايد از همه هواداران به دليل چنين حمايت فوق العاده اي تشکر کنم. اين نشان مي دهد هواداران بايرن تا چه حد روي تيمشان متعصب هستند.

بايرن در فصل 11-2010 رقمي بالغ بر 1.3 ميليون يورو سود داشت و گردش مالي آنها 312 ميليون يورو بود. اين در حالي است که گردش مالي آنها در فصل 10-2009 رقمي در حدود 290.9 ميليون يورو بود.

درآمد حاصل از فروش کالاهاي فروشگاه بايرن از جمله پيراهن، پرچم و شال اين تيم نيز سال گذشته 10 درصد افزايش داشت و از رقم 38.9 ميليون يورو به رقم 43.9 رسيده است.

بدهي بايرن که براي ساخت آليانس آره نا آن را مي پردازد در سال 2020 به پايان مي رسد انتظار مي رود از آن زمان به بعد ساليانه 20 ميليون يورو ديگر به موجودي باشگاه اضافه شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 12:04


[h=1]گتوزو دوست دارد به ميلان بازگردد[/h]
[h=2]جنارو گتوزو پس از 13 سال حضور در ميلان از اين تيم جدا شد و به تيم سيون سوئيس پيوست. اما به نظر مي رسد آينده ي او در سن سيرو خواهد بود.[/h]


دي آميکو،مديربرنامه هاي گتوزو به گاتزتا دلو سپورت گفت :" او در سيون احساس راحتي مي کند او اين انتخاب را براي پيدا کردن انگيزه اي جديد انجام داد. او تيمي را انتخاب کرده که روحيه ي مبارزه براي قهرماني در آن وجود دارد. با اين حال او هنوز هم خود را عضوي از ميلان مي داند."

مديربرنامه هاي گتوزو ادامه داد:" پس از 13 سال حضور در ميلان او حاضر نشد به تيم ايتاليايي ديگري برود و يک قرار داد دو ساله با يک تيم سوئيسي امضا کرد. اما او دوست دارد به ميلان بازگردد؛ اما در حال حاضر تصميمي در رابطه با نوع همکاري اش با آن ها ندارد."
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 09:47


[h=1]هافبک رئال مادريد راهي ترکيه مي‌شود[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا براي ادامه فعاليت حرفه‌اي خود راهي کشور ترکيه مي‌شود.[/h]


هميت آلتينتوپ هافبک رئال مادريد که فصل گذشته را در ترکيب قوهاي سپيد حضور داشت به احتمال زياد راهي ليگ ترکيه خواهد شد.

باشگاه‌هاي بزرگ ترکيه‌اي درخواست خود را براي جذب اين بازيکن به سران رئال پيشنهاد داده‌اند.

هافبک ترکيه‌اي رئال تابستان گذشته راهي مادريد شد اما نتوانست در ترکيب اصلي شاگردان مورينيو قرار داشته باشد.

در اين باره نيز سيمون زنکه مهاجم سامسون اسپور از تصميم آلتينتوپ براي حضور در ترکيه خبر داده و اظهار کرده که وي از حضور در ليگ ترکيه خوشحال است و به احتمال 99.9 درصد راهي کشورش خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نيست مقصد نهايي او چه تيمي خواهد بود.

آلتينتوپ فعاليت حرفه‌اي خود را از واتن شايد آغاز کرد و پس از بازي در شالکه در سال 2007 راهي بايرن مونيخ شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 10:52


[h=1]مدافع ايتاليايي از اينتر به اودينزه پيوست[/h]
[h=2]مدافع ايتاليايي از تيم فوتبال اينتر راهي اودينزه ايتاليا شد.[/h]


به گزارش آسوشيتدپرس، داويده فارائوني 20 ساله با قراردادي 5 ساله که مبلغ آن اعلام نشد به تيم اودينزه پيوست.

وي در تيم هاي پايه لاتسيو پرورش يافته و فصل قبل اولين بازي خود را در تيم اينتر انجام داد و مجموعا سابقه 15 بازي در ترکيب تيم اينتر را دارد.

 

اخبار

ربات
باشگاه تایلندی به دل‌پیرو ۵ میلیون یورو پیشنهاد داد

باشگاه تایلندی به دل‌پیرو ۵ میلیون یورو پیشنهاد داد

بنا به نوشته یک روزنامه چاپ سوئیس، پیشنهادهای جدید و وسوسه‌کننده‌ای از اتریش و تایلند به دست اسطوره فوتبال ایتالیا و یووه رسیده است.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 10:32


[h=1]احتمال جدايي ايبرا از ميلان قوت گرفت[/h]
[h=2]خبر هاي خوبي در کمپ ميلان به گوش نمي رسد .[/h]


به نظر مي رسد که سران ميلان ممکن است سر تسليم را برابر پيشنهاد 65 ميليون يوروي پاري سن ژرمن فرود آورده و زلاتان ايبراهيمويچ و تياگو سيلوا را به اين تيم واگذار کنند.

در آغاز فصل تابستان ،تياگوسيلوا، مدافع برزيلي ميلان مورد توجه پاري سن ژرمن قرار گرفت اما با دخالت برلوسکوني، مالک باشگاه روسونري اين انتقال منتفي اعلام شد.

با اين حال مدير برنامه هاي زلاتان ايبراهيمويچ به کمپ ميلانلو وارد شد تا با نائب رئيس ميلان آدريانو گالياني جلسه اي برگزار کند. گزارشات حاکي از آن است که سران اين تيم پاريسي با ارائه ي پيشنهادي جديد خواهان جذب هر دو ستاره ي ميلان هستند.

با اين اوصاف در حدود ساعت 21:30 دقيقه ي شب چهارشنبه سايت ميلان نيوز در گزارشي اعلام کرد که لحظاتي پيش مينو رايولا ،مدير برنامه هاي ايبرا، کمپ ميلان را پس از 9 ساعت مذاکره با گالياني به مقصد سوئد محل استراحت ايبراهيمويچ ترک کرده است و ادريانو گالياني نيز قرار ملاقاتي را با ماکسي آلگري ترتيب داده است.

پس از مدتي اسکاي اسپورت و گاتزتا دلا اسپورت نيز به تاييد اين خبر پرداخته و اعلام کردند که مينو رايولا در سوئد فرود آمده است تا اين مهاجم را متقاعد کند تا ميلان را به مقصد پاريس ترک کند.

به نظر مي رسد ميلان نسبت به فروش ايبرا بي تمايل نيست و به زودي رايولا راهي پاريس مي شود تا مذاکرات نهايي را با اين تيم انجام دهد.

اسکاي اسپورت بر اين باور است که ميلان براي انجام اين انتقال با سران PSG به توافق رسيده است و تنها رضايت زلاتان باقي است که در صورت عدم رضايت او از اين انتقال، رايولا براي بهبود شرايط به پاريس سفر خواهد کرد.

حال بايد ديد با توجه به مصاحبه اي که آلگري شب گذشته انجام داده و به وضوح اعلام کرده است که تمايلي به جدايي ايبرا از ميلان ندارد، آيا اين بازيکن سوئدي و آقاي گل سري آ اين تيم را مطابق با نظر مسئولين تيم ترک خواهد کرد يا شايعه اي در اطراف ميلان به گوش مي رسد . بي ترديد صحبت هاي اخير گالياني مبني بر احتمال فروش سيلوا و ايبراهيمويچ تا قطعي شدن صحت يا عدم صحت اخبار اين ترس را در دل هواداران ميلان ايجاد خواهد کرد که آن ها بار ديگر قرار است ستاره اي را از دست بدهند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 11:01

فسخ قرارداد ستاره سابق ژرمن‌ها با فدراسيون فوتبال آلمان
[h=1]فرويند دستيار اول وياس‌بواس در تاتنهام شد[/h]
[h=2]ملي پوش سابق تيم ملي فوتبال آلمان دستيار اول سرمربي پرتغالي جديد تيم تاتنهام هاتسپرز انگليس شد.[/h]


به نقل از روزنامه فرانکفورترروندشاو، «اشتفن فرويند» 42 ساله روز گذشته به همکاري با فدراسيون فوتبال آلمان به عنوان سرمربي تيم زير 16 ساله‌ها خاتمه داد و مسئوليت دستياري آندره وياس بواس در تاتنهام هاتسپرز انگليس را پذيرفت.

وي که عضو تيم ملي آلمان در جام ملت‌هاي 1996 انگليس بود و همراه با آن به مقام قهرماني رسيد، در سال‌هاي 1999 تا 2003 موفق شد 120 بازي به عنوان لژيونر کشورش نزد سفيد پوشان شهر لندن انجام دهد.‌

بر اساس اعلام DFB (فدراسيون فوتبال آلمان) قرارداد وي با اين سازمان که از تاريخ 13 جولاي 2009 به عنوان مسئول تيم زير 16 ساله‌ها آغاز شده بود، به خواست وي فسخ شد.

در همين ارتباط هلموت زاندروک، دبير اين فدراسيون اظهار داشت: فرويند در سال‌هاي گذشته عملکرد موفقيت آميزي داشت و توانست به عنوان يک مربي جوان رشد کند. مي‌توانيم درک کنيم که پس از سه سال فعاليت به عنوان سرمربي تيم زير 16 ساله‌ها او به چالش جديدي براي رشد هر چه بيشتر نياز داشت. از اين رو براي وي آرزوي موفقيت در کارش را داريم.

ستاره سابق ژرمن ها پيش از آنکه مربي تيم زير 16 ساله‌ها شود، هدايت تيم ملي زير 17 ساله‌هاي آلمان را برعهده داشت و همراه با آن در سال 2011 در صربستان ، به مقام دوم اروپا رسيد. در همان سال تيم تحت رهبري او به مقام سوم جهان در مکزيک نائل شد.

وي در حالي راهي انگليس شد و به کادر فني وياس بواس پيوست که تا 31 جولاي سال 2013 قرارداد همکاري با فدراسيون ژرمن‌ها داشت.

قرار است در لندن، وي به عنوان دستيار اول همکاري کند. خوزه ماريو روچا، دانيل سوسا، لوئيس مارتينز و توني پارکس ديگر دستياران سرمربي فصل قبل چلسي هستند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 11:14

افشاگري دادگاهي در سوئيس عليه دو مقام سابق فيفا
[h=1]اتهام رشوه‌گيري هاولانژ و تکسيرا اثبات شد[/h]
[h=2]نتايج يک پرونده دادگاهي نشان مي‌دهد دو تن از مقامات سابق فدراسيون بين المللي فوتبال «فيفا» مبادرت به دريافت رشوه کرده‌اند.[/h]


به نقل از روزنامه نويه زورخرسايتونگ، دادگاهي در شهر زوريخ، روز گذشته به همين خاطر اعلام کرد ژائو هاوالانژ و ريکاردو تکسيرا، هر دو از کشور برزيل رشوه گرفته‌اند.

مطابق تحقيقات مفصل اين دادگاه، هاولانژ 96 ساله که در سال‌هاي 1974 تا 1998 رياست فيفا را برعهده داشت، در سال 1997 رقمي معادل 1.5 ميليون فرانک سوئيس (1.25 ميليون يورو) از شرکت آي.اس.ال که آژانس بازاريابي فدراسيون جهاني فوتبال بوده و اکنون ورشکست شده، به عنوان رشوه دريافت کرده است.

همچنين تکسيرا که در گذشته يکي از معاونين فيفا بود و ابتداي سال جاري از پست رياست فدراسيون فوتبال برزيل پس از 13 سال کناره گيري کرد، در سال هاي 1992 و 1997 رقمي برابر با 12.7 ميليون فرانک سوئيس(حدود 10.5 ميليون يورو) از منابع مختلف رشوه گرفته است.

اين دادگاه نتايج تحقيق خود را براي اطلاع رسانه‌هاي جهان روز گذشته به همين منظور اعلام کرد. اما مقام‌هاي فدراسيون جهاني واکنشي جدي از خود نشان ندادند.

سپ بلاتر، رئيس سوئيسي فيفا اظهار داشت در جريان اين رشوه گيري‌ها از قبل بوده است. وي گفت: نمي‌توان کتمان کرد در گذشته برخي از مقام‌هاي فيفا مبالغي را به عنوان رشوه دريافت کرده اند.

وي افزود: کاري که دادگاه با تحقيقات مفصل و گسترده خود انجام داده ، بطور دقيق همان خواسته فيفا است که از ابتداي سال 2011 در حال دنبال کردن است تا مشخص شود چه کساني با دريافت رشوه دچار خطا شده اند.

اين اتفاق در حالي روي مي‌دهد که در سال 2010 نيز دادگاه شهر «سوگ» سوئيس نتايج تحقيقات خود در مورد رشوه خواري دو تن از مقام‌هاي سابق فيفا را اعلام کرد که توجه رسانه ها و فوتبال دوستان را در سراسر جهان به همراه داشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 10:49


[h=1]رومنيگه: خريد ديگري نداريم[/h]
[h=2]سران باشگاه بايرن مونيخ رسما اعلام کردند که بازار نقل و انتقالات براي آنها تمام شده است .[/h]


کارل هاينتس رومنيگه، مدير اجرايي باشگاه بايرن مونيخ در صحبتهايي اعلام کرده که تيمش براي مبارزه در تمامي تورنمنتها به اندازه کافي تقويت شده و احتمال انجام خريدي ديگر در بازار نقل و انتقالات تابستاني را ردکرد .

اين درحالي است که بايرن مونيخ درتابستان بازيکناني مثل کلوديو پيتزارو، ماريو ماندزکوويچ و دانته را خريداري کردند و شرايط اين تيم به نحو خوبي ارزيابي مي شود و کارشناسان ورزشي معتقدند که اين خريدها، بايرن را درشرايط خوبي قرار مي دهد.

رومنيگه نيز در صحبتهايي به روزنامه شپورت بيلد گفته:« ما براي هر پست 2 بازيکن داريم؛ اين تيم ما براي فصل آينده است. تا زماني که يوپ هاينکس مربي تيم و يا ماتياس سامر، مدير ورزشي ما، بازيکن ديگري را نخواهند؛ ما بايد بگوئيم که تمام خريدهايمان را دربازار تابستاني انجام داده ايم.»

او در پاسخ به شايعاتي مبني برجدايي احتمالي آرين روبن از بايرن گفت:« بحث درمورد شرايط نقل و انتقالات او غيرضروري است. او 100% با ما مي ماند.»

اين ستاره هلندي فصل گذشته روزهاي سختي را با پيراهن باواريايي ها پشت سرگذاشت و ضربه پنالتي سرنوشت سازي را در فينال ليگ قهرمانان اروپا و مقابل تيم سابقش، چلسي از دست داد تا تيم باواريايي از دستيابي به جام قهرماني ناکام بماند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 11:17


[h=1]نگاهي به روزنامه هاي امروز اسپانيا[/h]
[h=2]تيتراصلي روزنامه هاي مارکا، آ.اس، ال موندو دپورتيوو و اسپورت .[/h]


مارکا

روزنامه مارکا در شماره امروز خود با روي جلد بردن عکس آدريان ،بازيکن اتلتيکومادريد و مودريچ، ستاره تاتنهام تيتر زده:« تاتنهام به دنبال آدريان؛ بازيکن جوان اولين پيشنهاد تمديدش با اتلتيکو را رد کرده.»

«و رئال قاطعيت مودريچ را مي خواهد.» درتوضيح اين تيتر مي خواهيم رئالي ها اميدوارند تا اين بازيکن کروات فشارهايش را براي جدايي ا زتاتنهام ادامه دهد.

در بخش پائين صفحه مي خوانيم:« نوري شاهين تصميم گرفته تا براي جايگاهش درترکيب تيم بجنگد؛ حتي اگر ستاره کروات به رئال بيايد.»



آ.اس

ععس اصلي و روي جلد آ.اس به رائول گونسالس اختصاص دارد. رائول در گفتگويي اختصاصي با آ.اس گفته:« دوست داشتم تا درموفقيتهاي تيم ملي اسپانيا حضور مي داشتم ولي زندگي اين طوري است.» و اين نکات را از قول رائول روي جلد مي خوانيم:

*جدايي ام از رئال انتخاب خودم بود و از اين بابت ناراحت نبودم و خودم تيم راترک کردم.

*والدانو، کاپلو و دل بوسکه، بهترين مربياني بودند که من داشتم

*من به شدت تحت تاثير بازي ايکر مونيائين، بازيکن اتلتيک بيلبائو هستم

*من افسانه نيستم. با تمام توانم درتمرينات و بازيها مبارزه مي کنم

و در بالاي صفحه و درکنار عکس مورينيو هم مي خوانيم:« بارسايي ها الان را زمان مناسبي براي آشتي کنان تيتو و مورينيو نمي دانند.»



ال موندو دپورتيوو

«آفلاي کليد خريد خاوي مارتينس»

و در توضيح آن مي خوانيم: فروش ستاره هلندي مي تواند درها را به روي خاوي مارتينس بازکند. بارسايي ها مي خواهند پيشنهاد مناسبي را به سران اتلتيک ارائه کنند و اين بازيکن هم سران باشگاه را تحت فشار قرار داده.

تعطيلات تابستاني مسي؛ پيشنهاد مورينيو به لورکوزن براي خريد .کارواخال هم از جمله ساير خبرهايي است که روي جلد امروز موندو رفته.



اسپورت کاتالونيا

آخرين روزنامه امروز، اسپورت است. در بالاي جلد امروز اسپورت مي خوانيم: راخوي، نخست وزير اسپانيا، قيمت خاوي مارتينس را بالا برد.

و تيتر اصلي جلد اين است:« نيمار در مسير آلبا» که به تلاش آبي اناريها براي خريد نيمار اشاره شده و در 3 نکته مي خوانيم:« 1-بارسا براي جذب نيمار، استراتژي مشابهي با استراتژي خريد آلبا را دنبال مي کند. 2- نيمار فقط مي خواهد به بارسا بيايد و سران سانتوس نمي توانند قيمت درخواستي شان را بيشتر کنند.3- توافق با خود ستاره برزيلي حاصل شده.»


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 11:39

گلزني بازيکن افغاني براي قهرمان
[h=1]دورتموند با پيروزي استارت زد[/h]
[h=2]قهرمان ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان در اولين پيکار تدارکاتي خود به برتري مقابل تيمي گمنام رسيد.[/h]


شب گذشته در ادامه رقابت‌هاي دوستانه و آزمايشي قبل از شروع فصل جديد بورسيادورتموند موفق شد مقابل تيم اول شهر کوچک "مپن" به برتري 2 بر يک برسد.

زردپوشان دورتموندي که از هفته گذشته کار آماده سازي براي حضور موفق در رقابت هاي امسال در غياب ملي پوشان خود زير نظر يورگن کلوپ، آغاز کرده‌اند، در حضور 10558 نفر تماشاگر توسط مصطفي اميني، بازيکن دو رگه افغاني - استراليايي ، گل اول را در دقيقه 63 به ثمر رساندند. در دقيقه 77 نيز هوفمان گل دوم فاتح فصل گذشته بوندس ليگا را زد.

قبل از به ثمر رسيدن اين دو گل، ويگرس در دقيقه 53 براي ميزبان گلزني کرده بود.

ساير نتايج به اين شرح است:

کراس نودار روسيه يک – واسول روماني 2

بايرلورکوزن آلمان صفر – گنت بلژيک يک

سدان فرانسه صفر – متز فرانسه يک

بايرن مونيخ آلمان يک – اسويندون تاون انگليس يک

اشتوتگارت آلمان 2- هايدن هايمر آلمان يک

دارمشتات آلمان 2- کايزرس لاترن آلمان يک

اشتگرباخ اتريش صفر – پاري سن ژرمن فرانسه 9

اينتراخت برانشوايگ آلمان يک – پاناتينايکوس يونان يک

اوزنابروک آلمان صفر- آماتورهاي شالکه يک

فلبرت آلمان صفر- بورسيامونشن گلادباخ آلمان 6

دوکلا جمهوري چک 3- کلوژ روماني يک

برست فرانسه يک – سوشو فرانسه يک

لاوال فرانسه 4-لومان فرانسه يک

مپن آلمان يک – بورسيادورتموند آلمان 2

روت وايس اوبرهاوزن آلمان صفر- آيندهوون هلند صفر

آرمينيا بيله فلد آلمان 3- کلوپن بورگ آلمان صفر

فندام هلند يک – آژاکس آمستردام هلند 5

ميشلن بلژيک يک – کلوپ بروژ صفر

کپنهاگن دانمارک 2- سرکل بروژ بلژيک يک

تولوز فرانسه صفر- ايستره فرانسه يک

هالمشتات سوئد يک – دينامسکو روسيه 3

آنژرس فرانسه صفر – نانت فرانسه يک

سروت سوئيس صفر – پورتو پرتغال 2

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 11:43


[h=1]نگاهي به روزنامه هاي امروز ايتاليا[/h]
[h=2]تيتراصلي روزنامه هاي گاتزتا دلوسپورت، کوريره سپورت و توتوسپورت .[/h]


ايبر + تياگو ، ميلان با 170 ميليون وسوسه شد.

پاري سن ژرمن تحت هدايت آنچلوتي پيشنهاد 62 ميليون يورويي براي هر دو بازيکن سطح بالاي ميلان داد . 108 ميليون سود براي ناخالص چند سال که ميتواند به دست آيد . ملاقات 4 ساعته گالياني و رايولا : تنها منتظر بله ايبرا هستند . به نظر مي رسد اين انتقال قطعي است .

تبس، دسترو و دده ، بازيکنان مد نظر روسونري.

آنيلي : " محاسبات فدراسيون را قبول نداريم "

تعداد اسکودتوها را محاسبه کرديم ، آنها 30 اسکودتو هستند.

هندانويچ : “ببخشيد ژوليو سزار ، اما من مي خواهم در اينتر باشم ”

چهارمين واکنش ماتزاري : “بايد بازيکن جذب کنيم ”

بويان :" اين فصل 20 گل خواهم زد"



کوريره دلوسپورت

شوک ميلان ، ايبرا مي رود ، تبس مي آيد.

پاري سن ژرمن 65 ميليون براي برزيلي و سوئدي ميلان پيشنهاد مي دهد.

تنها بله زلاتان مانده است ، مهاجم آرژانتيني مي آيد . اوگبونا و دده به جاي سيلوا در دفاع .

آنيلي : " محاسبات فدراسيون را قبول نداريم . ! "

ما به همه چيز نگاه مي کنيم و محاسبات فدراسيون ايتاليا را قبول نداريم .

چراغ سبز براي لوکاس و پائولينيو ، اينتر دست به کار شد.

ماتزاري : " ناپولي ما مي خواهيم رشد کنيم . "



توتوسپورت

هشدار جديد يووه

آنيلي : “ما مي خواهيم آغازي داشته باشيم که همه چيز را برنده باشيم ، حتي چمپيونز ليگ . پيراهن بدون ستاره ؟ ما محاسبات فدراسيون را به رسميت نمي شناسيم .…”.

ايبرا و تياگو : پاري سن ژرمن !

فرانسوي ها حمله کردند ، 62 ميليون براي سيلوا و زلاتان ، رايولا تنها يک قدم با انتقال زلاتان فاصله دارد.

تورينو مصباح نهايي است ، کايرو پاسکواله را ميخواهد.

لوکاس به اينتر نزديک شد.

قول ماکسي لوپز : سمپدوريايي قدرتمند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 12:05


[h=1]درخواست عجيب مربي منچسترسيتي در اتريش[/h]
[h=2]سرمربي تيم قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس از مسئولان شهر «زه فلد» اتريش خواست به منظور رفاه و آسايش ستارگانش صداي ناقوس کليسا را به صدا درنياورند.[/h]


به نقل از روزنامه دي پرسه چاپ وين، روبرتو مانچيني، مسئول فني ايتاليايي «آبي‌هاي آسماني» شهر منچستر در تمام دوراني که مسئوليت تيم انگليسي را برعهده داشته ، سعي کرده همواره خواسته‌هاي منطقي داشته باشد. وي که اکنون تيمش را براي برگزاري اردوي آماده سازي قبل از فصل به شهر سه هزار و دويست نفري زه فلد اتريش برده، روز گذشته از مسئولان کليساي معظم اين شهر کوچک، خواست در مدتي که تيمش در آنجا حضور دارد، صداي ناقوس کليسا را به صدا نياورند و دست کم اين کار را به زماني ديرتر موکول کنند.

به اعتقاد مربي اين تيم صداي ناقوس کليسا وقتي در ساعت 7 صبح به صدا در مي‌آيد باعث کمبود خواب بازيکنان اين تيم مي‌شود.

در همين ارتباط آلويس سرلينگ، مدير هتلي که منچستري‌ها در آن اقامت دارند، اظهار داشت: به نمايندگي از مانچيني، من با کشيش اين کليسا صحبت کردم اما نتوانستم او را متقاعد کنم. نمي‌دانم که آيا او راضي مي‌شود براي چند روزي که تيم انگليسي اينجا حاضر است، صداي ناقوس را به صدا در نياورد.

در ارتباط با اين درخواست هنوز مقام‌هاي کليسا پاسخي نداده‌اند؛ اما مانچو اميدوار است خواسته‌اش مورد قبول واقع شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 12:12


[h=1]آچربي وارث پيراهن نستا شد[/h]
[h=2]فرانچسکو آچربي در فصل جديد رقابتهاي سري آ، پيراهن شماره ي 13 اين باشگاه که تا پيش از اين برتن نستا بود را به تن خواهد کرد؛ چرا که او اعلام کرده که نستا الگوي هميشگي اوست.[/h]


پس از جدايي نستا ازميلان به نظر مي رسد فرانچسکو آچربي خريد تابستاني ميلاني ها محتمل ترين جانشين نستا براي ماکسي آلگري خواهد بود.

حال به نظر مي رسد آچربي قصد دارد با پوشيدن شماره ي نستا به طور کامل جانشيني خود را تثبيت کند.

او گفت :"من شماره ي 13 را انتخاب کرده ام چرا که الساندرو هميشه براي من شماره ي 1 بوده است. نستا الگوي من در خط دفاعي است. البته پيش از آن نيز ژرژ وه آ الگوه ي من بود؛ چرا که من کارم را به عنوان يک مهاجم آغاز کرده بودم. من مي خواهم با ميلان موفق شوم. هم تيمي هاي من فوق العاده حرفه اي هستند و تنها مي توانم از آن ها درس هاي فوتبالي ياد بگيرم. دوست دارم تلاش کنم تا براي مدتي طولاني در ميلان بمانم و نه تنها براي يک فصل."

آچربي ادامه داد:" محيط اينجا مرا نمي ترساند . من بايد چيز هاي زيادي را ياد بگيرم و براي همين هر روز به سختي تلاش خواهم کرد."

اين در شرايطي است که به نظر مي رسد کوين کنستانت شماره ي 11 را به تن خواهد کرد و پيراهن شماره ي 10 سيدورف به زلاتان ايبراهيمويچ خواهد رسيد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 12:14


[h=1]ويالي: يووه بايد يک بازيکن تراز اول بخرد[/h]
[h=2]ويالي 47 ساله از نحوه شکل گيري رختکن بينکونري راضي است .[/h]


جيانلوکا ويالي معتقد است که يوونتوس مي تواند يکي از مدعيان اصلي براي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا باشد؛ البته به شرطي که يک بازيکن تراز اول ديگر خريداري کنند.

بينکونري در رقابتهاي فصل قبل سري آ به عنوان قهرماني رسيد و اين اولين بار بعد از سال 2006 بود که اين تيم عنوان قهرماني را مال خود کرد.

جالب اينجاست که اين قهرماني در اولين سال حضور آنتونيو کنته در يووه به دست آمد. از سوي ديگر شنيده مي شود که سران باشگاه بينکونري به دنبال جذب روبين فان پرسي از آرسنال و ادينسون کاواني از ناپولي هستند و ويالي معتقد است که سران بينکونري بايد يک خريد خوب ديگر داشته باشند.

ويالي در صحبتهايي به اسکاي سپورت ايتاليا گفت:« من تيمي که يووه آن را ساخته را دوست دارم. سران يووه تا به اينجا خريدهاي خوبي داشته اند و اگر يک بازيکن تراز اول ديگر نيز به تيم بيايد؛ آنها مي توانند نه تنها در ايتاليا، بلکه در تمام اروپا به رقابت بپردازند.»

يوونتوس فعاليت زيادي در بازار نقل و انتقالات تابستاني داشته و بازيکناني مثل لوسيو و سباستين جووينکو را به خدمت گرفته است .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 13:06


[h=1]تيتو و اتخاذ رويه اي برخلاف گوارديولا[/h]
[h=2]اولين کار براي شروع فصل جديد، پشت سرگذاشتن تستهاي پزشکاي است و بعد از آن جلسات تمريني، دو بار در روز، در شهرک ورزشي سن خوان دسپي دنبال خواهد شد.[/h]


پپ گوارديولا، مربي سابق بارسلونا تابستان گذشته و در آمريکا، در مقر آخرين کمپ تمريني تابستاني تيمش اعلام کرده بود:« ديگر اردوي پيش فصل نخواهيم داشت و اردوهايمان را درسفرها برگزار مي کنيم.»

فصل پيش،بارسا با پپ به واشنگتن، ميامي و دالاس سفر کرد و با وجودي که اين سفرحدود 6 ميليون يورو هزينه دربرداشت، ولي گوارديولا تمايل زيادي به انجام اين کار داشت.

اما اکنون و باکنار رفتن پپ گوارديولا، اوضاع به نحو ديگري دنبال خواهد شد. در نبود پپ، تيتو ويلانووا، ميراث دار، مربي جوان و صاحب نام کاتالان ،تصميم ديگري براي تيمش گرفته: بارسا اردوي پيش فصل را درخانه برگزار مي کند و سفر به آسياي جنوب شرقي براي برگزاري اردوي پيش فصل در چين و اندونزي لغو خواهد شد.

اکنون بازيکناني که در يورو حضور نداشته اند،زودتر از سايرين تمريناتشان را شروع مي کنند: (پينتو، ماسچرانو، آدريانو، آلوس، الکسيس، مسي و آفلاي) و درکنار بازيکناني مثل مونيه سا، بارترا، دوس سانتوس و بازيکنان مصدومي مثل کوئنکا، تياگو، پويول، فونتاس و ويا هم با اتمام تعطيلاتشان در روز 16 جولاي ، تمريناتشان را آغاز خواهند کرد.

اولين کار براي شروع فصل جديد، پشت سرگذاشتن تستهاي پزشکاي است و بعد از آن جلسات تمريني، دو بار در روز، در شهرک ورزشي سن خوان دسپي دنبال خواهد شد.

اين گروه از بازيکنان که ممکن است چندنفر از بازيکنان تيم پايه اي هم به آنها اضافه شوند، در اولين بازيهاي دوستانه تيم حضور خواهند داشت.اولين بازي دوستانه بارسا در روز 24 جولاي مقابل هامبورگ خواهد بود که به مناسبت جشن 125 سالگي هامبورگ برگزار خواهد شد و بازي دوستانه بعدي روز 28 جولاي درتانگر و مقابل تيم مراکشي انجام خواهدشد.

در روز 30 جولاي، بازيکنان حاضر در يورو2012 يعني ويکتور والدس ، پيکه، چابي، بوسکتس، اينيستا، فابرگاس و پدرو هم به اردوي آبي اناري ها محلق خواهند شد ويک روز بعد، بازي سوپرکاپ کاتالان مقابل اسپانيول رااز روي سکوها تماشا مي کنند. بعد از آن درروز 4 آگوست در ديداري دوستانه مقابل پاري سن ژرمن در پاريس، روز 8 آگوست مقابل منچستريونايتد و روز 11 آگوست در بخارست مقابل ديناموبخارست قرار خواهند گرفت تا بدين ترتيب خودشان را براي هفته اول رقابتهاي لاليگا که در روزهاي 18 يا 19 آگوست برگزار مي شود، آماده خواهند کرد. بعد از آن هم بارسا در دو ديدار رفت و برگشت در سوپرکاپ اسپانيا مقابل رئال قرار خواهد گرفت( بازي رفت در روز 23 آگوست در نوکمپ و بازي برگشت در روز 30 ام اين ماه در برنابئو انجام خواهد شد.)

جوردي آلبا، مارتين مونتويا و کريستين تئيو، بازيکناني هستند که از رختکن بارسا در بازيهاي المپيک لندن حضور خواهند يافت. درابتدا کسي انتظار نداشت که لوئيس ميا، سرمربي تيم المپيک اسپانيا، آلبا را به اين مسابقات ببرد و انتظار مي رفت که مونتويا، تنها بازيکن ثابت بارسايي المپيک اسپانيا باشد و نام تيئو هم جزو گزينه هايي که احتمال کمي براي حضورش در بازي ها وجود داشت، ديده مي شد .امااوضاع به نحو ديگري پيش رفت.هنوز تاريخ مشخصي براي بازگشت المپيکي هاي بارسا مشخص نشده و همه چيز بستگي به روند پيشرفت اين تيم در رقابتها دارد.هرچه اين بازيکنان ديرتر بازگردند، بهتر؛ چرا که ادامه حضور آنها در المپيک به منزله موفقيت ديگري براي فوتبال اسپانيا خواهد بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 13:15


[h=1]دي‌متئو: جاي‌تورس در‌ترکيب اصلي تضميني‌نيست[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال چلسي معتقد است حضور برنده ي کفش طلائي يورو 2012 در ترکيب اصلي تيمش قطعي نيست .[/h]


به نقل از خبرگزاري ديلي ميل ،دي متئو بايد منتظر غرش تورس پس از شنيدن اين حرف باشد.

اين مهاجم اسپانيايي که در برد چهار بر صفر تيمش مقابل ايتاليا بسيار مثمر ثمر و با گلزني ياران دل بوسکه را در دستيابي به تاج قهرماني اروپايشان ياري کرد حالا از مربي تيم ليگ برتري اش توجهات کافي را دريافت نمي کند.

او که در 28 سالگي از ليورپول به مبلغ 50 ميليون پوند در سال 2001 به چلسي پيوسته است در ديدار روز فينال اين تيم مقابل بايرن مونيخ نيز بسيار خوش درخشيد او حتي توانست برنده ي عنوان پر ارزش و اعتبار کفش طلائي يورو 2012 نيز باشد.

دي متئو در ارتباط او گفت: من صبح روز بعد از فينال با او صحبت کردم و ارتباطمان را تا کنون حفظ کرده ايم من اميدوارم او با روحيه ي خوبي به تيم باز گردد چرا که به او با وضعيت روحي مناسبي احتياج داريم اميدوارم مشکلاتش حل شده باشد من اميدوارم فصل بعدي اودر کنار ما فوق العاده باشد.

سرمربي چلسي صحبت هاي خود را با اخطاري همراه کرد و گفت: در حال حاضر ما سه مهاجم در ترکيب داريم و من نمي توانم بگوييم که او حتما بازي خواهد کرد.

آنها باي با سلامت و تمرين به جنگ براي دستيابي به اين جايگاه تلاش کنند رقابت زيادي بين مهاجمان ما به وجود خواهد آمد هر کس که در بهترين فرم باشد بازي خواهد کرد

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 15:51


[h=1]کاپلو براي مذاکره وارد مسکو شد[/h]
[h=2]'فابيو کاپلو' سرمربي سابق تيم فوتبال انگليس براي انجام مذاکره با مسوولان فدراسيون فوتبال روسيه روز پنجشنبه وارد مسکو شد.[/h]


خبرگزاري ''''ايتار تاس'''' روسيه و تلويزيون دولتي اين کشور روز پنجشنبه به نقل از ''''ويتالي موتکو '''' وزير ورزش روسيه از ورود کاپلو به مسکو براي انجام مذاکره با مسوولان فدراسيون فوتبال اين کشور خبر دادند.

وي تاکيد کرد: کاپلو انتخاب خوبي براي هدايت تيم فوتبال روسيه است و به اعتقاد من اين مربي مي تواند تيم روسيه را به موفقيت برساند.

رسانه هاي روسيه در دو روز گذشته، افزون بر '''' کاپلو'''' از ''''گوارديولا'''' مربي سابق ''''بارسلون'''' ، ''''رافائل بنيتز'''' مربي سابق ليورپول، ''''مارسلو ليپي'''' مربي سابق تيم ايتاليا و '''' هري درنپ'''' مربي سابق ''''تاتنهام'''' انگليس به عنوان نامزدهاي مربيگري تيم فوتبال اين کشور نامبردند.

پيش از اين ''''ديک آدووکات'''' هلندي هدايت تيم فوتبال روسيه را برعهده داشت اما پس از ناکامي روسيه براي صعود از مرحله گروهي جام ملتهاي اروپا در سال 2012 ، قرارداد وي تمديد نشد و تيم فوتبال روسيه پس از جام ملت هاي اروپا بدون سرمربي مانده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
فروش همه بليت هاي فصل منچسترسيتي

فروش همه بليت هاي فصل منچسترسيتي

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 16:01


[h=1]فروش همه بليت هاي فصل منچسترسيتي[/h]
[h=2]شاگردان مانچيني فصل گذشته با پشت سر گذاشتن رقيب همشهري،منچستريونايتد، براي اولين بار در 44 سال اخير قهرمان فوتبال جزيره شدند و همين مسئله روي فروش بليت هاي اين باشگاه تاثيرگذار بود.[/h]


باشگاه منچسترسيتي اعلام کرد تمام بليت هاي ديدارهاي فصل 13-2012 اين باشگاه در مدت کوتاهي که يک رکورد محسوب مي شود، به فروش رفته است.

شاگردان مانچيني فصل گذشته با پشت سر گذاشتن رقيب همشهري، منچستريونايتد، براي اولين بار در 44 سال اخير قهرمان فوتبال جزيره شدند و همين مسئله موجب شد تا با 9 درصد در افزايش تقاضا براي بليت هاي ديدارهاي اين تيم، تمام 36 هزار بليت موجود به فروش برسد.

به اين ترتيب، اين باشگاه 50 ميليون پوند از فروش بليت هاي فصل جديدش به خاطر افزايش تقاضا درآمد کسب کرد.

يکي از سخنگويان باشگاه به خبرنگاران گفت:" علاقه مندي به باشگاه سيتي بيشتر از هر زمان ديگري است. فصل گذشته زماني بليت هاي ديدارهاي ما به پايان رسيد که فصل آغاز شده بود. اما اين بار همه بليت ها چند هفته پيش از آغاز فصل به پايان رسيد.

تقاضا بسيار زياد بود. ما از طرفداران مي خواهيم "عضو آبي" شوند، اگر تا پيش از اين نبوده اند. به اين ترتيب مي توانند فصل آينده از فرصت هاي بيشتري در باشگاه استفاده کنند."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 16:17

سر مربي‌ تيم فوتبال اوساسونا:
[h=1]در مورد آينده نکونام در ابهام قرار داريم[/h]
[h=2]خوسه لوييس منديليبر سرمربي‌ تيم فوتبال اوساسونا مي‌ گويد که در مورد آينده 'جواد نکونام' مدافع اين تيم چيزي نمي‌ داند و در ابهام قرار دارد.[/h]


منديليبر در پايان اولين روز تمرينات اين تيم در مصاحبه اي مطبوعاتي گفت: در زمان حاضر در اوساسونا در مورد دو بازيکن در شک و ترديد هستيم که نکونام و ''ابراهيما'' هستند و نمي‌ دانيم که چه پيش خواهد آمد.

وي افزود: برگ برنده هميشه در دست ما است؛ هميشه ممکن است که بازيکني از تيم خارج شود و مي‌ دانيم که تا اواخر ماه آگوست مي‌ تواند هر چيزي پيش بيايد اما تيم اوساسونا نگراني‌ ندارد و اگر بازيکني از تيم خارج شد، جانشيني براي او خواهيم داشت.

سر مربي‌ اوساسونا با اشاره به بازيکنان مصدوم تيم گفت که که ''سيسي'' تنها بازيکني است که مصدوميتش زمان بيشتري خواهد برد و ''مسعود شجاعي'' ديگر بازيکن مصدوم که در حال بهبودي است تمريناتش را با تيم شروع کرده است.

منديليبر در اين مورد تصريح کرد قرار نبود که شجاعي تمريناتش را با تيم انجام دهد اما اجازه داديم که اين کار را بکند ولي‌ در تمرينات بعدي از او استفاده محدودي مي‌ کنيم.

وي خاطرنشان کرد که هدف او در فصلي که آغاز مي‌ شود اين است که بازيکنانش به وضعيت جسماني‌ و آمادگي‌ مطلوبي برسند و در مقابل ''دپورتوو'' اولين حريف تيم در ليگ اسپانيا بازي خوبي‌ داشته باشد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 16:47


[h=1]تاتنهام کاپيتان آژاکس را به خدمت گرفت[/h]
[h=2]فرتونگن 25 ساله که کاپيتان آژاکس نيز بود، فصل گذشته در 31 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت، با به ثمر رساندن 8 گل نقش زيادي در قهرماني آژاکس در ليگ هلند داشت.[/h]


باشگاه تاتنهام به طور رسمي اعلام کرد که يان فرتونگن، مدافع بلژيکي آژاکس را به خدمت گرفته است.

اين ملي پوش بلژيکي از مدت ها پيش مورد توجه اين باشگاه لندني قرار داشت اما عدم توافق طرفين بر سر مبلغ انتقال موجب طولاني شدن روند اين انتقال شد.

فرتونگن 25 ساله که کاپيتان آژاکس نيز بود، فصل گذشته در 31 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت، با به ثمر رساندن 8 گل نقش زيادي در قهرماني آژاکس در ليگ هلند داشت.

فرتونگن دومين خريد ويلاس بواس از زمان حضور او در تاتنهام است. سرمربي پرتغالي پيش از اين، ژيلفي سيگوردسن را از هوفنهايم به خدمت گرفت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 16:59


[h=1]رونالد کومن: بارسا بهترين تيم تاريخ است[/h]
[h=2]اين در حالي است که بارسا در فصل گذشته در لاليگا عنوان قهرماني را به رئال واگذار کردند و در ليگ قهرمانان نيز با شکست مقابل چلسي، نتوانستند از عنوان قهرماني شان دفاع کنند.[/h]


رونالد کومن، مدافع سابق بارسلونا، معتقد است تيم فعلي بارسا بي نقص است و آبي و اناري ها را بهترين تيم باشگاهي در تاريخ فوتبال مي داند.

اين در حالي است که بارسا در فصل گذشته در لاليگا عنوان قهرماني را به رئال واگذار کردند و در ليگ قهرمانان نيز با شکست مقابل چلسي، نتوانستند از عنوان قهرماني شان دفاع کنند.

با اين وجود کومن معتقد است 14 قهرماني بارسا در دوران حضور گوارديولا اين تيم را از ساير رقبا متمايز مي کند.

اين ملي پوش سابق هلندي در گفتگو با کانال پلاس گفت:" در حال حاضر، بارسا بي نقص است؛ بهترين تيم در تاريخ فوتبال."

کومن که هدايت تيم فاينورد را برعهده دارد، در مورد شرايط تيمش گفت:" تيم در شرايط فيزيکي خوبي قرار دارد؛ تقريبا همه آماده هستند و بازيکنان جديد خيلي زود با شرايط تيم آشنا شده اند.

همه بازيکنان مشتاقانه در انتظار آغاز فصل جديد هستند."

کومن در فينال ليگ قهرمانان سال 1992، تک گل بارسا را وارد دروازه سمپدوريا کرد و اولين قهرماني کاتالان ها را در اين رقابت ها رقم زد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 18:07


[h=1]مانچيني پردرآمدترين مربي ليگ برتر مي شود[/h]
[h=2]باشگاه منچسترسيتي روز دو شنبه اعلام کرد که اين مربي ايتاليايي قرارردادش را براي 5 سال ديگر تمديد کرده است.[/h]


در صورتي که منچسترسيتي بتواند در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر و چمپيونزليگ به قهرماني برسد، مانچيني به پردرآمدترين مربي جزيره تبديل خواهد شد.

باشگاه منچسترسيتي روز دو شنبه اعلام کرد که اين مربي ايتاليايي قرارردادش را براي 5 سال ديگر تمديد کرده است.

علي رغم گزارش ها در مورد قرارداد 37.5 ميليون پوندي مانچو با باشگاه منچسترسيتي، در واقع دستمزد ساليانه او از اين باشگاه 5 ميليون پوند خواهد بود و بقيه اين مبلغ مربوط به پاداش هاست.

به اين ترتيب، مانچيني در حال حاضر پردرآمدترين مربي ليگ برتر نيست ( ونگر سالانه 6 ميليون پوند دستمزد مي گيرد) و اين اتفاق تنها در صورتي رخ خواهد داد که او بتواند قهرماني هاي بيشتري براي سيتي به دست بياورد.

در صورتي که مانچيني بتواند سيتي را قهرمان ليگ برتر کند، 1 ميليون پوند پاداش دريافت خواهد کرد و در صورت قهرماني در چمپيونزليگ، 1 ميليون پوند ديگر دريافت مي کند. پاداش هايي هم براي قهرماني در جام حذفي و جام اتحاديه درنظر گرفته شده است.

قرارداد قبلي مانچيني با سيتي تا سال 2013 و با دستمزد سالانه 3.5 ميليون پوند در سال بود

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 19:41


[h=1]پاتو: هرکس مسئول سرنوشت خود است[/h]
[h=2]گفته مي شود مديران روسونري با باشگاه پاري سن ژرمن براي انتقال سيلوا و زلاتان به توافق رسيده اند اما پاتو معتقد است با جدايي اين دو بازيکن هم ميلان مدعي اصلي قهرماني خواهد بود.[/h]


الکساندر پاتو، مهاجم برزيلي ميلان، به شايعه جدايي زلاتان ابراهيموويچ و تياگو سيلوا از اين باشگاه واکنش نشان داد.

گفته مي شود مديران روسونري با باشگاه پاري سن ژرمن براي انتقال سيلوا و زلاتان به توافق رسيده اند اما پاتو معتقد است با جدايي اين دو بازيکن هم ميلان مدعي اصلي قهرماني خواهد بود.

او در گفتگو با گاتزتادلو اسپورت گفت:" هر کسي مسئول سرنوشت خود است. ميلان هنوز در کنار يوونتوس و اينتر، يکي از مدعيان قهرماني است.

هدف من رسيدن به همه جام هاي ممکن تا سال 2014 است."

با اين وجود، در حال حاضر هدف پاتو رسيدن به قهرماني المپيک با تيم برزيل است.

" احساس خوبي دارم و مي خواهم با مدال به خانه برگردم. ما نسبت به سال 2008 تيم متفاوتي هستيم و مي خواهيم به فينال برسيم."

پاتو که در سال 2007 از اينترناسيونال به ميلان پيوست، يکي از بازيکنان اصلي برزيل در المپيک پکن بود که در نيمه نهايي مغلوب آرژانتين شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 20:13


[h=1]کراسيچ راهي تيم هاي تاپ اروپا مي شود[/h]
[h=2]مدير اجرايي برنامه هاي ميلوس کراسيچ هافبک صربستاني تيم فوتبال يوونتوس گفت: فقط در صورتي کراسيچ از تيم يوونتوس جدا مي شود که به يکي ازبهترين باشکاههاي حاضر در دنياي فوتبال بپيوندد.[/h]


مدير اجرايي برنامه هاي ميلوس کراسيچ بازيکن تيم فوتبال يوونتوس گفت: پيرامون اين بازيکن و جدايي اش از اين تيم اخبار زيادي منتشر شده وطبق آنچه که رسانه هاي خبري اعلام کرده اند تيم هاي زسکامسکو و زنيت و آنژي تمايل بالايي براي خريد وي دارند ولي نکته اي که بايد اشاره اي به آن داشته باشم اين است که اين اخبار هيچ يک صحت نداشته و درست نيست زيرا من به عنوان مدير اجرايي برنامه هاي اين بازيکن تا اين لحظه هيچ پيشنهاد رسمي از تيم هاي نامبرده دريافت نکرده ام و اين اخبار چيزهايي است که توسط روزنامه نگاران در اين مدت منتشر شده است.

تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که کراسيچ فقط در صورتي از تيم يوونتوس جدا مي شود که يکي از تيم هاي مطرح انگليسي و يا اسپانيايي خواهان خريد وي باشند و در غير اين صورت امکان جدايي اين بازيکن تحت هيچ شرايطي وجود ندارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 20:19

مدير ورزشي باشگاه رم :
[h=1]به سختي گزينه مربيگري تيم را انتخاب کرديم[/h]
[h=2]والتر ساباتيني مدير ورزشي باشگاه آ اس رم گفت: زمان و دروسي و توتي اساس و پايه تيم آاس رم را تشکيل مي دهند.[/h]


والترساباتيني مدير ورزش باشگاه آ اس رم گفت: فرانچسکو توتي کاپيتان تيم در آخرين مصاحبه خود از بازيکنان بزرگ حاضر در اين يم صحبت کرد من صحبت هاي وي را تکميل کرده و اعلام مي کنم که علاوه بر بازيکنان بزرگ حاضر در اين تيم زمان سرمربي جديد هم از اهميت بسزايي در پروژه هاي مورد نظر ما برخوردار بوده و او به همراه بازيکنان بزرگ رم اساس و پايه اين تيم را تشکيل مي دهند ما براي انتخاب سرمربي تيم سختيهاي زيادي کشيدم او به راحتي در اين سمت قرار نگرفت و حالا خوشحالم که يک مربي مدرن توانست به عنوان سرمربي رم انتخاب شده و قطعا با توانايي بسيار بالا کار خود را در تيم رم دنبال کرده و اهداف مورد نظر ما را تامين خواهد کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 20:42

دو روز پس از شکست در راه عقد قرارداد با وستهام
[h=1]گوتي براي هميشه با دنياي فوتبال وداع کرد[/h]
[h=2]ستاره اسبق تيم ملي اسپانيا و باشگاه رئال مادريد براي هميشه با دنياي فوتبال وداع کرد.[/h]


به نقل از گاردين، رسانه‌هاي مهم اسپانيا روز پنج‌شنبه (امروز) اعلام کردند ستاره 35 ساله پس از آنکه روز سه‌شنبه هفته جاري در راه انتقال به تيم انگليسي وستهام ناکام ماند و آخرين بخت در پايان دوران ورزشي اش را براي حضور در مستطيل سبز از دست داد، چنين تصميمي اتخاذ کرد.

وي که نام کاملش «خوزه ماريا گوتيرس» است، از اواسط نوامبر سال 2011 که قراردادش را با بشيکتاش ترکيه فسخ کرد، بدون تيم باشگاهي بود.

گوتي تا قبل از حضور در غرب اروپا و بازي براي اين تيم سنتي ترکيه، 15 سال براي رئال مادريد بازي کرد و تا سال 2010 در کسب 5 قهرماني لاليگا با کهکشاني‌ها سهيم شد. همچنين 3 مقام نخست ليگ قهرمانان اروپا و 2 قهرماني جام بين قاره‌اي را با اين تيم کسب کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 00:15


[h=1]فرتونگن به تاتنهام پيوست[/h]
[h=2]باشگاه تاتنهام به طور رسمي اعلام کرد که يان فرتونگن، مدافع بلژيکي آژاکس را به خدمت گرفته است.[/h]


فرتونگن 25 ساله که کاپيتان آژاکس نيز بود، فصل گذشته در 31 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت، با به ثمر رساندن 8 گل نقش زيادي در قهرماني آژاکس در ليگ هلند داشت.

اين ملي پوش بلژيکي از مدت ها پيش مورد توجه اين باشگاه لندني قرار داشت اما عدم توافق طرفين بر سر مبلغ انتقال موجب طولاني شدن روند اين انتقال شد.

فرتونگن 25 ساله که کاپيتان آژاکس نيز بود، فصل گذشته در 31 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت، با به ثمر رساندن 8 گل نقش زيادي در قهرماني آژاکس در ليگ هلند داشت.

فرتونگن دومين خريد ويلاس بواس از زمان حضور او در تاتنهام است. سرمربي پرتغالي پيش از اين، ژيلفي سيگوردسن را از هوفنهايم به خدمت گرفت.

 
بالا