► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]سايت باشگاه استقلال خبر داد[/h]
[h=2] باشگاه استقلال خبر داد به زودي مذاکره با حيدري، تيموريان و رحمتي نهايي خواهد شد.[/h]

سايت باشگاه استقلال در مطلبي در خصوص نقل و انتقالات مطالب زير را نوشت:

1- استقلال 90، تيم خوبي بود که همگان نيروي انساني‌اش را بهترين و برترين دانستند.

2- استقلال سال 91، بر پايه همان تيم و با حفظ استخوان‌بندي محکم قبلي‌اش، در کار تقويت نقاط قوت خود است و بر طرف کردن نقطه‌هاي ضعف. در اين رهگذر بيش از 80 درصد تيم مورد قبولند و بازي‌شان مقبول.

در جمع بازيکناني که "بايد" بمانند و "بايد" با انگيزه‌اي بيشتر از گذشته بازي کنند تا در تيم‌ ملي هم کارآمدي سال پيش را داشته راه جام‌جهاني 2014 را، بروي فوتبال ايران باز کنند، مثلث سيدمهدي رحمتي، آندرانيک تيموريان و خسرو حيدري را بايد نام برد که در دل هواداران جايي بزرگ براي خود دست و پا کرده‌اند.

شواهد، همگي حکايت از اين دارد که چشم براهي هواداران، زياد طول نخواهد کشيد. سيدمهدي (رحمتي)، آندو (تيموريان)، خسرو (حيدري) به زودي مذاکرات خود را نهايي خواهند کرد. استقلال تيم دلخواه و مطلوب خود را شکل خواهد داد. چشم در راه بودن تمام مي‌شود."

در مطلب سايت باشگاه استقلال هيچ اشاره اي به وضعيت جباري، زندي و اميرآبادي نشده است.
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
اتفاقا این خودش یعنی کامیابی .....
انشالله مجیدی بر میگرده .... فرهاد برگرده غممون نیست

دقیقا همینطوره.
امیدوارم مسائل بینشون حل شه،و شاهد یک اتحاد قدرتمند و باتعصب باشیم تا امسال بتونیم بهترین نتایجو بگیریم،انشالله.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش معاون مدیرعامل استقلال به حضور انصاری فرد در تیم پرسپولیس

معاون مدیرعامل باشگاه اسقلال تهران در واکنش به حضور کریم انصاری فرد در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به دنبال ستاره ها نیستیم و در طول مسابقات مشخص می شود کدام تیم بهتر است.
'علی امیری'‌ اظهار کرد:طبق فهرستی که سرمربی تیم فوتبال استقلال به مسوولان باشگاه ارایه کرده است، شش بازیکن جذب شده اند و تنها نتواسنته ایم انصاری فرد را آبی پوش کنیم.
وی افزود: از ابتدا دنبال ستاره ها نبودیم و بازیکنانی را گرفتیم که قلعه نویی آنها را با توجه به تاکتیک های مورد نظر خود درخواست کرده بود.
امیری با اشاره به اینکه استقلال در فصل گذشته بازیکنان نامدار زیادی جذب کرد، اظهار داشت: فوتبال یک امتحان است و تا زمانی که برگه امتحانی تصحیح نشود، نمی توان نمره ای به تیم ها داد.
امیری که با ناراحتی هواداران استقلال از پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز استقلال مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: علاقمندان تیم فوتبال استقلال نگران نباشند چراکه قلعه نویی با تمام وجود به فکر موفقیت این تیم است و کارنامه این مربی نشان می دهد که وی مربی موفقی بوده و کمتر به دنبال ستاره ها بوده است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: از انصاری‌فرد گله دارم/ قطر به درد تیموریان نمی‌خورد


مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جدایی آندرانیک تیموریان و پیوستن او به تیم الخریطیات گفت که قطر به درد این بازیکن نمی‌خورد

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص جدایی تیموریان و پیوستن کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.
کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس رفت و استقلالی نشد، چرا؟
اشکالی ندارد، ما مبلغی را پیشنهاد دادیم و روی مبلغ‌مان ایستادیم. انصاری‌فرد با پرسپولیس صحبت کرد و با مبلغ آنها کنار آمد و به این تیم رفت. برای انصاری‌فرد آرزوی موفقیت می‌کنم چون او بازیکن تیم ملی است و امیدوارم موفق باشد.
انصاری‌فرد چه قیمتی پیشنهاد داد که به استقلال نیامد؟

ظاهراً او گفته که به ما قیمتی نداده است، ایشان درست می‌گوید،‌ ما قیمت گذاشتیم و برادر ایشان هم نزد ما آمد و گفت: فلان تیم اینقدر می‌دهد، ما هم گفتیم همان مبلغ را می‌دهیم اما بهتر است انصاری‌فرد شهامت داشته باشد و بگوید مبلغ بیشتری گرفتم و رفتم. هیچ اشکالی هم ندارد. خودش هم که اعتراف کرده و گفته که فلان‌جا به ما مبلغ بیشتری می‌دهد.
تنها گله‌ای که باقی می‌ماند این است که معمولاً وقتی بازیکن با جایی صحبت می‌کند به آن تیم جواب می‌دهد. فوتبال حرفه‌ای شده و من هم قبول دارم که انصاری‌فرد حق داشته تیم خودش را انتخاب کند اما ای کاش به ما جواب می‌داد. انصاری‌فرد قبل از بازی تیم ملی به ما گفت منتظر باشید چون بازی تیم ملی در پیش است و ما هم منتظر ماندیم اما به یکباره سر از پرسپولیس درآورد. با این وجود هیچ اشکالی ندارد و همانطور که گفتم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
تیموریان هم روز گذشته که به تیم الخریطیات قطر پیوست...
گفته بودم آندو پیشنهاد چشمگیری دارد و اگر در ایران می‌ماند قطعاً در استقلال بازی می‌کرد. من دوست نداشتم تیموریان از استقلال برود. شاید از لحاظ مالی برایش مفید باشد اما از لحاظ فوتبالی به دردش نمی‌خورد. از این بازیکن تشکر می‌کنم که برایمان زیاد زحمت کشید و قدردان زحمات او هستم.
گزینه‌ای برای جایگزینی او دارید؟
ما یک سهمیه داریم و یک هافبک دفاعی خوب را جایگزین تیموریان خواهیم کرد. البته در ایران گزینه نداریم اما یک هافبک از خارج از کشور به استقلال می‌آوریم.
تکلیف حیدری چه شد؟
با او هم مذاکره کرده‌ایم و هنوز قطعی نیست اما امروز و فردا حیدری را در استقلال ماندنی می‌کنیم.
ظاهراً با مجیدی هم قصد مذاکره دارید؟
منتظر فرهاد هستیم تا به تهران بیاید و با او هم مذاکره خواهیم کرد.
با این وضعیت نقل و انتقالات استقلال ضعیف نشد؟
اصلاً اینگونه نیست. ما فقط تیموریان را از دست داده‌ایم و به جایش صادقی، بائو، دهنوی، بیک‌زاده، منوچهری و اکبرپور را به خدمت گرفته‌ایم. شش نفر گرفته‌ایم که همه آرزوی داشتن آنها را دارند. حالا با رفتن یک بازیکن ضعیف شده‌ایم؟
همیشه می‌گویند فتح‌الله‌زاده بمب منفجر می‌کند اما این بار رویانیان این کار را کرد...
ما بمب‌هایمان را منفجر کرده‌ایم، امیر قلعه‌نویی به اندازه شش بمب بود که منفجر کردیم و حالا هم نگران نیستیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی : انگیزه بالایی دارم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:از انگیزه بالایی برای موفقیت برخوردارم.
فریدون زندی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار داشت:من در آمریکا بودم و به همین دلیل نمی دانستم تمرین از چه زمانی شروع می شود اما با توجه به علاقه ای که به استقلال و قلعه نوعی دارم دوست داشتم به فوتبالم در این تیم ادامه بدهم.
وی افزود:پس از جلسه با مسولان باشگاه و سرمربی تیم،برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق رسیدم.خوشحالم یک فصل دیگر در کنار تیم محبوبم هستم و از انگیزه بالایی برای موفقیت برخوردارم./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک پرتغالی مورد نظر استقلال تست پزشکی داد

ترنتینی"، هافبک پرتغالی که یکی از گزینه‏های تیم فوتبال استقلال برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر است امروز با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات تخصصی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، این هافبک 28 ساله که گفته می‏شود سابقه عضویت در تیم "ریو آوه" پرتغال را در کارنامه دارد پس از یکی دو جلسه حضور در تمرینات استقلال امروز یکشنبه توسط متخصصان اتوپدری، داخلی و فیزیوتراپی تحت معاینات تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گرفت ضمن اینکه از وی آزمایش خون نیز گرفته شد.

نتیجه تست‎های پزشکی به عمل آمده از "ترنتینی" طی روزهای آینده در اختیار باشگاه استقلال قرار می‎گیرد.


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس العمل قلعه نویی به بازگشت مجیدی : در پست مهاجم نیاز به جذب بازیکن جدید نداریم



سرمربی تیم فوتبال استقلال ، در پایان تمرین استقلال در گفتگویی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی کانون هواداران استقلال ، آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد .
قلعه نویی در ابتدا اظهار داشت : روند تمرینات مطلوب است خدا را شکر بازیکنان خوب تلاش می کنند و بسیار با انگیزه در تمرینات حاضر می شوند انشالله از چند روز آینده با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش و تکمیل نفرات تیم ، وضعیت تمرینات بسیار بهتر خواهد بود
قلعه نویی در ارتباط با بازیکنان جذب شده و ادامه این روند اظهار داشت : لیست ما هنوز کامل نشده است ما در ارتباط با تکمیل نفرات تیم برای فصل جدید ما دارای یک منطق ورودی خروجی هستیم ابتدا باید بازیکنان فعلی که مد نظر ما هستند جذب شوند سپس بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند و خروجی نیز مشخص شوند و با این روش کم کم تیم ما ترکیب مد نظرمان را پیدا خواهد کرد.
قلعه نویی در خصوص ادامه برنامه آماده سازی تیم گفت : ما دو هفته از برنامه بدنسازی تیم عقب هستیم عمده کار ما در تهران است تا این عقب ماندگی جبران شود پس از این مرحله ده روز برای یک اردوی آمادگی و هماهنگی و نیز برگزاری سه دیدار دوستانه به ترکیه خواهیم رفت
سرمربی استقلال استقلال در ارتباط با مسائل مطرح شده در برخی از رسانه ها در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی اظهار داشت : مجیدی برای باشگاه استقلال زحمت زیادی کشیده است اما ما قبل از اعلام آمادگی ایشان برای بازگشت به استقلال ما بازیکنان خط حمله مان را جذب کرده بودیم ما الان چهار مهاجم جوان ، آماده و با انگیزه داریم در این پست ما بازیکن کمبود نداریم ما نیاز به هافبک بازیساز داریم که البته در همین پست بازیکنانی مثل ایمان مبعلی جذب کرده ایم علاوه بر آن بازیکنانی مثل بائو ، دهنوی و ... جذب کردایم و یکی دو بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد . به هر ما در پست مهاجم فعلا نیازی به بازیکن نداریم
قلعه نویی در مورد بازیکنان پرتغالی حاضر شده د رتمرین استقلال هم گفت : این بازیکنان در تمرینات استقلال حاضر شده اند و در صورتی که مورد قبول و تاییدکادر فنی قرار گیرند احتمال جذب آنها وجود دارد
در پایان این گفتگو سرمربی استقلال در خصوص استقبال پرشور هواداران در روز اول تمرین و نقش کانون هواداران استقلال اظهار داشت: مردم و هواداران نقش بسیار پررنگی در موفقیتهای استقلال دارند و حق زیادی به گردن استقلال دارند . این هواداران به صورت سیستماتیک از طریق کانون هواداران استقلال به تشویق تیم می پردازند که دوستان ما از جمله آقای نقدی زاده در کانون تلاش زیادی صورت می دهند که جا دارد از همه این عزیزان و لیدرهای کانون تشکر نمایم سال گذشته هم کانون زحمات زیادی کشید اما امسال ما انتظار داریم کانون هواداران استقلال فضا و شرایط بسیار مناسبی را فراهم نماید تا در ورزشگاه هها هواداران ما با دو هدف حاضر شوند اول اینکه صرفا به تشویق تیم خود باپردازند و دوم اینکه از هرگونه توهین به تیم حریف خودارای نمایند این دو مورد تنها خواسته من از کانون استقلال است .

 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس العمل قلعه نویی به بازگشت مجیدی : در پست مهاجم نیاز به جذب بازیکن جدید نداریم

سرمربی استقلال استقلال در ارتباط با مسائل مطرح شده در برخی از رسانه ها در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی اظهار داشت : مجیدی برای باشگاه استقلال زحمت زیادی کشیده است اما ما قبل از اعلام آمادگی ایشان برای بازگشت به استقلال ما بازیکنان خط حمله مان را جذب کرده بودیم ما الان چهار مهاجم جوان ، آماده و با انگیزه داریم در این پست ما بازیکن کمبود نداریم ما نیاز به هافبک بازیساز داریم که البته در همین پست بازیکنانی مثل ایمان مبعلی جذب کرده ایم علاوه بر آن بازیکنانی مثل بائو ، دهنوی و ... جذب کردایم و یکی دو بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد . به هر ما در پست مهاجم فعلا نیازی به بازیکن نداریم


اینم از امیری که گفته بود برای تسویه حساب به استقلال نیومده ....
قلعه نویی تحمل اینکه بازیکنی توو استقلال محبوب تر از خودش باشه رو نداره
امیدوارم من اشتباه کرده باشم و مجیدی برگرده استقلال ...
امیر بهتر از هر کسی میدونه که مجیدی با همه مهاجمان استقلال فرق داره
اما خودشو زده به اون راه ... که خدا کنه از اون راه در بیاد و سر عقل بیاد
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
وقتي استقلال بازيکنانش را از دست ميدهد ...

وقتي استقلال بازيکنانش را از دست ميدهد ...


.
.
.


قرارداد قاسم دهنوي با تراکتورسازي با وجودي که اين بازيکن با استقلال قرارداد داشت، نشان مي دهد اوضاع در استقلال اصلا بر وفق مراد نيست!!

آواي بي پولي و شرايط بد اقتصادي در اين باشگاه از همان روزهاي اول نقل و انتقالات به گوش مي رسيد و حالا راحت تر مي توان به اين موضوع پي برد!!:razz:

چند روزي نيست که آندرانيک تيموريان بدون هيچ معطلي پيشنهاد تيم قطري را پذيرفت

و امروز هم دهنوي رفت!!



روز گذشته امير قلعه نويي با انتقاد از وزارت ورزش به او اعلام کرد نبايد بين تيم هاي وابسته به وزارت ورزش فرق قائل شوند.

به نظر مي رسد بين مصاحبه قلعه نويي و اوضاع بد اقتصادي باشگاه رابطه اي است!!

امروز قاسم دهنوي با توجه به توافقي که با مسئولان استقلال داشت و گفته بود اگر چکش پاس نشود با تيم هاي ديگر مذاکره مي کند به تراکتورسازي رفت و شايد فردا مهره هاي اسمي تر بروند!!!

مهدي رحمتي هم به توافق رسيده که يک سال ديگر در کنار آبي پوشان باشد اما تضميني براي اين ماندن نيست!!:surprised:

اگر چک رحمتي هم تا شنبه پاس نشود هيچ بعيد نيست که دروازه بان اول تيم ملي راه تيم ديگري را در پيش بگيرد!:eek:

به رحمتي مي توانيد پژمان منتظري را هم اضافه کنيد!!:mad:

او يک پيشنهاد مالي بسيار خوب از تيم السيليه قطر را دارد ولي با اين حال به استقلال فرصت داده اگر خواسته هاي مالي اش را برآورده کنند، بماند ...

با توجه به وضعيتي که وجود دارد حفظ اين بازيکنان کار راحتي نيست!!

سؤال اين است که چه شده استقلال به اين روز افتاده است؟

آيا پول هست و خرج نمي شود؟

آيا پول هست و به استقلال نمي دهند؟

آيا کساني هسند که نمي خواهند پول به استقلال برسد؟

راستي از کميته اقتصادي باشگاه استقلال چه خبر؟



 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژنرال علیه کهکشان​
جدايي 10 بازيكن و ورود هر چهره جديد مهمترين اتفاقات حوزه نقل و انتقال بازيكن در باشگاه استقلال است.

باشگاهي كه با حضور امير قلعه‌نويي دچار تغييراتي اساسي شده است.


به گزارش گل؛ امير قلعه‌نويي مهمترين چهره نقل و انتقالات باشگاه استقلال است. او كه زمزمه حضورش از استقلال ماه‌ها پيش آغاز شده بود در نهايت جاي پرويز مظلومي را گرفت و با حمايت طرفداران سينه چاكش تمرينات استقلال را كليد زد. قلعه‌نويي كه حضورش در استقلال كمكي به مديران تيم است از وضعيت استقلال در بازار نقل و انتقالات راضي نيست اما او اهل كم آوردن نيست و همواره اين جمله را به زبان آورده كه ما با بازيكنان‌هايي قرارداد بستيم كه عاشق استقلال بودند.




خروجي‌ها


تا به حال 9 بازيكن قطعا از استقلال جدا شدند. هادي زرين ساعد، مهدي اميرآبادي، مهدي اسلامي، حسين عربي، جواد شيرزاد، حميد عزيززاده، آندو تيموريان، گوران يركويچ و جي‌لويد ساموئل.


تيموريان مهمترين بازيكن جدا شده از استقلال بود كه به تيم الخريتياط قطر پيوست. مهدي اميرآبادي نيز به فولاد رفته و شيرزاد سر از ملوان درآورده است. ساير بازيكنان جدا شده نيز به دنبال تيم‌هاي تازه مي‌گردند.


بازيكنان جديد 6+1 نفر


ميثم بائو اولين بازيكني بود كه با استقلال قرارداد بست بعد از او هاشم بيك‌زاده، امين منوچهري، سياوش اكبري، ايمان مبعلي و اميرحسين صادقي به استقلال پيوستند. قاسم دهنوي هم كه مي‌گفتند با استقلال توافق كرده سر از تراكتورسازي در اورد. اين بازيكنان كه هيچ كدام ستاره‌هاي پرسروصداي بازار نبودند بازيكناني هستند كه علاقه متقابلي به آنها و قلعه‌نويي وجود دارد كه همين مي‌تواند برگ برنده سرمربي استقلال در رقابت‌هاي پيش رو باشد.


تمديدي‌ها


سال گذشته باشگاه استقلال چهره‌هاي اصلي بازار نقل و انتقالات را جذب كرد و بزرگترين ماموريت امسال حفظ آنها به نظر مي‌رسيد آبي‌ها تا به حال خسرو حيدري، آرش برهاني، ميلاد ميداوودي و حنيف عمران‌زاده را در جمع خود حفظ كرده‌اند. در اين بين ميثم حسيني و علي حمودي نيز جزو تيم خواهند ماند چرا كه با استقلال قرارداد دارند از بين بازيكنان فصل گذشته وضعيت كيانوش رحمتي،‌ محسن يوسفي و پژمان منتظري قطعي نشده اما به نظر نمي‌رسد مشكلي در تمديد قرارداد آنها باشد.


بلاتكليف‌ها: جباري و مجيدي


وضعيت همكاري مجتبي جباري و فرهاد مجيدي2 ستاره اصل كاري استقلال به دليل مرزبندي روشن با امير قلعه‌نويي هنوز مشخص نيست. جباري در جلسه تمديد قرارداد مديرعامل به توافق نرسيد. او علاقمند به حضور در استقلال است اما شرايط پيش آمده به هيچ وجه مناسب ذهنيت او نيست. در عين حال جباري ترجيح مي‌دهد اگر نهايتا با استقلال توافق نكرد فوتبال خود را مثل آندو تيموريان در خارج از ايران ادامه دهد. او و امير قلعه‌نويي دورادور چشمك‌هايي به هم زده‌اند اما اين تحرك براي عقد يك قرارداد كافي نيست.


فرهاد مجيدي هم ابهام ديگر آبي‌پوشان است. او كه پايگاه گسترده‌اي در بين هواداران استقلال دارد با امير قلعه‌نويي رابطه خوبي نداشته اما مثل جباري نيست كه رويش به روي ژنرال باز شده باشد. مجيدي كه يك سال با استقلال قرارداد دارد قاعدتا بايد در اين تيم به بازي ادامه دهد مگر آنكه رضايتنامه‌اش را بدهند تا او تيم ديگري را براي ادامه فوتبال انتخاب كند كه البته اين مساله بسيار بعيد به نظر مي‌رسد.


ارزيابي


همانطور كه فتح‌الله‌زاده گفته امير قلعه‌نويي مهمترين ورودي امسال استقلال است. با توجه به تجربيات موفق او در 4 سال گذشته فعلا بايد منتظر آغاز مسابقات و تماس‌هاي چهره جديد آبي‌پوشان بود. به خاطر داشته باشيد ليگ امسال به دليل بلاتكليفي برخي از تيم‌ها ممكن است شرايط آسان‌تري داشته باشد به خصوص براي امير قلعه‌نويي كه گرگ باران ديده است.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
همین استقلال امسال مدعی قهرمانیه ... بازم بالاتر از پرسپولیس وایمیسیم .... این چیزیه که نباید بهش شک کرد .... امیدوارم پرسپولیس بتونه خلعتبری رو هم بگیره ....

استقلال سروره پرسپولیسه
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
اعتراض مدافعان استقلال به جدايي منتظري ...

اعتراض مدافعان استقلال به جدايي منتظري ...


.
.
.







پژمان منتظري در حاليکه به اعضاي تيم استقلال قول همکاري و ادامه کار در تيم استقلال را داده بود با شرايطي خاص روبرو شده

و

اعلام کرده است به دليل مشکلات موجود و همچنين شرايط خوب مالي اين تيم قصد دارد پيشنهاد السيليه را جدي گرفته و آن را مورد ارزيابي قرار دهد!!

گفتني است، مدافعان تيم استقلال اعلام کردند، که اين بازيکن نبايد از جمع آبي ها خارج و اين تيم را ترک کند، زيرا شرايط اين تيم طوري است که استقلال در فصل آينده به حضور اين بازيکن نياز دارد

و در صورتي که منتظري دچار مشکل شده و شرايط به گونه اي پيش برود که وي از تيم جدا شود خط دفاعي آبي ها دچار مشکلات جدي مي شود!!

شايان ذکر است:

منتظري جزو چهار مدافعي است که قرار است در فصل آينده استقلال را همراهي کند

اين در حالي است که استقلال در فصل نقل و انتقالات تنها يک مدافع جذب کرد زيرا تصور آبي ها روي حضور پژمان منتظري در تيم بود

به همين دليل مسئولان اعلام کردند که به هيچ وجه رضايت خود را براي جدايي اين بازيکن اعلام نمي کنند

زيرا جدايي تيموريان در حالي رخ داد که آبي ها از آن راضي نبودند اما ناچار شدند به دليل مشکلات مالي رضايت بدهند که اين بازيکن از تيم برود

اما در مورد منتظري ، امير قلعه نوعي به مسئولان اخطار داده است که هر طور شده وي را حفظ کنند ... !!:razz:



 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جباری در آستانه تمدید قرارداد با استقلال قرار گرفت

از روزی که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال شد حرف و حدیث‌های زیادی در مورد ماندن یا جدایی جباری از این تیم مطرح گردید. او اما حالا در آستانه تمدید قرارداد با استقلال قرار دارد و آخرین اخبار حاکی از آن است که در مورد مبلغ قرارداد و مسائل مختلف دیگر با استقلالی‌ها به توافق رسیده است. جباری در این چند وقت با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شد ولی خودش هم تمایل دارد که همچنان در استقلال بماند.
استقلالی‌ها که از جدایی آندرانیک تیموریان شوکه شدند در چند روز اخیر به شدت تلاش کردند تا شرایط لازم را برای حفظ جباری انجام دهند و گویا طرفین در خصوص مسائل مالی به توافق رسیده‌اند. قرار است باشگاه استقلال طلب سال گذشته مجتبی را بدهد و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به حساب این بازیکن واریز کند تا قرارداد مجتبی در این هفته امضا شود
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبری : ‌هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته است

محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز برای سال آینده تصمیم خاصی نگرفته و این در حالی است که شایعات زیادی در دو، سه هفته اخیر در مورد حضور او در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شد.
خلعتبری در گفت‌وگو یی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده می‌گوید:«‌من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول باید وضعیتم در باشگاه الوصل مشخص شود تا بعدا تصمیم بگیرم. مدیران باشگاه الوصل تغییر کرده‌اند و حالا باید در مورد فصل آینده با آنها صحبت کنم.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود سال بعد به ایران بیایی تاکید می‌کند:«‌ من همیشه گفته‌ام که اولویت اولم ماندن در امارات است و می‌توانید مصاحبه‌های قبلی‌ام بخوانید. من از دو، سه تیم اماراتی پیشنهاد دارم و اگر شرایط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولی مطمئنا پیشنهاد تیم‌های ایرانی را هم بررسی می‌کنم. بازی کردن در ایران خوبی‌های خاص خودش را دارد ولی باید شرایط مورد نظر هم فراهم شود.»
می‌گویند اگر برونو متسو سرمربی پرسپولیس شود، خلعتبری به این تیم نمی‌آید. او در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف با متسو دلیل جدایی تو از الغرافه قطر بود می‌گوید:«من با متسو مشکل خاصی ندارم و جدایی من تقصیر او نبود. در الغرافه اتفاقاتی افتاد که بیشتر به مسوولان این باشگاه و فشارهای آنها مربوط می‌شد ولی باید بگویم که من از کار کردن با متسو خاطرات خوبی ندارم. او رفتارهای خاص خودش را دارد و کار کردن با این مربی سخت است ولی راستش را بخواهید هنوز تصمیم نگرفتم که اگر این متسو در پرسپولیس باشد به این تیم بیایم یا خیر.»
در دو، سه روز اخیر شایعات زیادی در مورد مذاکره جدی استقلال با خلعتبری مطرح شده ولی خودش دراین خصوص می‌گوید:«‌هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته ولی معمولا این شایعات در فوتبال ایران وجود دارد. اگر تماسی گرفته می‌شد خیلی راحت می‌گفتم.»
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشنهادیک میلیارد نهصد میلیون تومانی برای سید مهدی رحمتی!

یک تیم صنعتی با ارائه پیشنهادی سنگین به دنبال جذب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است اما به نظر می‌رسد این انتقال کاملا منتفی شده و رحمتی در استقلال ماندگار است.
پیشنهاد این باشگاه به دروازه‌بان استقلال یک‌ میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که در نوع خودش رکوردی برای بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود. اما رحمتی این پیشنهاد را رد کرده و با مبلغی بسیار کمتر با استقلالی‌ها به توافق رسیده است. گفته می‌شود رقم توافق‌شده میان رحمتی و باشگاه استقلال 850 میلیون تومان است.
قرارداد رحمتی با آبی‌پوشان هنوز رسما تمدید نشده اما طرفین کاملا به توافق رسیده‌اند و مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. رحمتی از استقلالی‌ها یک برگ چک به تاریخ امروز (سوم تیرماه) گرفته که قرار است با نقد کردن آن بخشی از قرارداد خود را دریافت کند
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهرزاد معدنچی در راه استقلال !
جدایی مصطفی دنیزلی از پرسپولیس حالا وضعیت مهرزاد معدنچی را نیز تحت الشعاع قرار داده است.
مهرزاد معدنچی بازیکنی که در حال حاضر از آمادگی بالایی برخوردار است حالا با وضعیت مبهمی روبرو شده و باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف او را مشخص نکرده که آیا با او قرارداد می‌بندد یا خیر. در این بین استقلالی‌ها به فکر افتاده‌اند که این بازیکن را به خدمت بگیرند تا کمی از ناکامی خود در فصل نقل و انتقالات را جبران کنند. مدیر برنامه‌های معدنچی نیز بی علاقه نیست که این بازیکن را به استقلال ببرد تا کمی از کدورت قلعه‌نویی کم شود.
شهراد ناظمی اگر چه با روزنامه تماشا مصاحبه کرده و گفته است ادبیات قلعه نویی به 30 سال پیش برمی‌گردد اما حالا با توجه به دلخوری سرمربی استقلال بی علاقه نیست که با این انتقال رابطه خود با قلعه نویی را بازسازی کند.
البته این خبر هنوز از سوی باشگاه استقلال تایید یا تکذیب نشده است اما اصلا بعید نیست که این بازیکن طی روزهای آینده به استقلال بپیوندد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانشین آندو تیموریان، هافبک جداشده استقلال، از استرالیا می آید.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال گفت: «یک هافبک دفاعی از استرالیا به عنوان جانشین آندرانیک تیموریان در نظر گرفته شده است.»
وی افزود: «این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی استرالیا را نیز دارد.»وی از افشای نام این بازیکن خودداری کرد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: هواداران استقلال بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگویی اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.
وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.
فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: از امروز جذب اسپانسر را آغاز کرده‌ام و تا دو سه روز دیگر اسپانسر می‌گیرم، چک‌های شخصی‌ام هم هست. زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به ذغال می‌ماند. تیم قدرتمندی می‌بندیم. تنها مهره کلیدی که از دست داده‌ایم، تیموریان است اما هواداران بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است. برخی بازیکنان ما باید کارهای اداری را انجام می‌دادند. مهم این است که تمرینات خود را با 17 بازیکن آغاز کردیم و فردا حداقل 10 بازیکن ما برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال می‌روند. همه بدانند استقلال زنده و یکی از مدعیان قهرمانی است.
فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه با محمدرضا خلعتبری به توافقاتی رسیده، گفت: باید شرایط خلعتبری را بررسی کنیم. پیش از این شنیده بودیم که او با پرسپولیس تمام کرده و به همین دلیل باب مذاکره را با او باز نکرده بودیم اما او بازیکن بزرگی است. اگر بتوانیم خلعتبری را جذب کنیم حتما مقدمات کار را فراهم می‌کنیم ولی نمی‌خواهم به هواداران قول بی‌جهت بدهم. تاکنون با 5-6 بازیکن بزرگ حرف زده‌ام که هنوز اسمی از آنها نیاورده‌ام.
وی درباره اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری به امیر قلعه نویی قول داده تا آخر هفته تکلیفش با استقلال روشن کند،‌ اظهار داشت: اگر او به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد. به هر حال این حق اوست که به تیمی برود که پیشنهاد بیشتری می‌دهد. مجتبی جباری هم مثل سایر بازیکنانی است که قراردادشان با استقلال تمام شده است.
فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت و گو در خصوص جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: از قلعه نویی اجازه خواستم از 4 بازیکن خارجی که می‌توانیم جذب کنیم یک بازیکن را با مسئولیت خودم انتخاب کنم. چون تیموریان را من از دست داده‌ام و با وجود فشاری که به خاطر از دست دادن آندو وارد می‌شود، باز از او تشکر می‌کنم. تیموریان سال گذشته محبت زیادی به ما داشت و همیشه یک بازیکن خوب برای ما بود اما رقم سه میلیارد تومانی باشگاه قطری پیشنهاد بالایی است که کمتر بازیکنی است چنین پیشنهادی را رد کند.
وی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی شاید این تیم به ترکیه نرود، گفت: دوستان می‌خواهند ما را بازنده اعلام کنند اما اگر من همه جیب‌هایم را بتکانم پول ترکیه از آن درمی‌آید. قطعا 10 تیر برای برگزاری اردو به ترکیه می‌رویم. هواداران مطمئن باشند به زودی پول به باشگاه می‌رسد و وزارت ورزش هم به ما کمک می‌کند. عده‌ای می‌خواهند عمدا جو را علیه ما کنند اما در فصل جدید مشخص می‌شود که چه تیمی قدرتمند است.
وی در پایان در جواب این پرسش که امیر قلعه‌نویی قراردادش را ثبت نمی‌کند، گفت: قلعه‌نویی احتیاجی به ثبت قرارداد ندارد. او با ما قرارداد سفید امضا کرده و حرفش حجت است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقای رویانیان تو را به خدا پوست مرغ ها را دور نریز؟!

محمد رحمانی در وبلاگ امت حزب الله نوشت:
به همسایه ها گفت بود تو را به خدا پوست مرغ هایتان را دور نریزید بدهید به ما !!
می گفت شب ها وقتی بچه هاش بهانه شام می گیرند از روی ناچاری قابلمه را پر از آب میکنه و روی گاز میزاره تا بجوشید و بچه ها در رویای غذا به خواب برن!
فقیر بود اما صورتش را با سیلی سرخ نگه می داشت، زن بیوه با هزار امید می امد جلوی خیریه مسجد می‌ایستاد تا شاید با گرفتن اندک برنج هندی و پاکستانی صبح خود و کودکانش را شب کند.
اشتباه نکنید ماجرا افسانه نیست عین واقعیته، داستان مال 100 سال پیش نیست مال همین روزگاره روزگاری که عده ای از گشنگی می میرند و عده ای دیگر از پر خوری ...
اینجا تهران است پایتخت ایران اسلامی همانجا که شعار عدالت میدهد، عدالت علی؟!
راستی چه نام آشنایی است علی !
راستی چرا امیر المومنین تیم فوتبال نداشت؟
فکر کنم مولا ضد فوتبال بوده!
راستی اگر امام زمان بیاید تکلیف فوتبال چه می شود؟
امام زمان بودجه پرسپولیس را می‌دهد یا نه؟
یادش به خیر چقدر زود می گذرد، عجب دنیای کوچکی است!
رفقا یادتان هست یادتان هست آن روزی که برای حمایت از مظلوم پا به استادیوم گذاشتیم چه شد؟!
یادتان هست حبیب کاشانی بعد از بازی یک هو سر کله اش پیدا شد؟
ان روز به کاشانی که لیدر ها دوره اش کرده بودند، گفتم حاجی ، برادر شهید! جای تو میان اینها نیست فردا روز دیگر امت حزب الله تو را نمی پذیرد، قلدری هلم داد و برای سلامتی حاجی شان صلوات فرستاد و رفتند!
و چه زود همان ها با فحش خواهر و مادر به سراغ حاجی شان رفتند؟!
ای کاش هیچ وقت پای حاجی ها به فوتبال باز نمی شد
ماجرای امروز رویانیان دیدن دارد، سردار دیروز حالا برای خودش لاتی شده دلالی شده، به راحتی بیت المال را به حلق عروسک هایش می ریزد، راستی آقای رونیان پوست مرغ های خانه ات را چه می کنی؟!
ای کاش همانکزاواتی ها در فوتبال می ماندند، ای کاش اسپانسر فوتبال به جای شرکت های دولتی، نظامی و... همان شرکت اب‌جو سازی بود، دیگر ان وقت تکلیفمان روشن بود سرمان را بالا می گرفتیم و می گفتیم، خب بیت المال که نیست !
با لحن طلبکارانه‌ای می گفتیم همین پول ها را خورده‌اند که هر روز سر از یک پارتی شبانه در می‌اورند. اما امروز سرهایمان باید پایین باشد، راستی آقای رویانیان با بودجه دولتی باشگاهت با آن BMW ها BENZ ها و Porsche چقدر پوست مرغ می شه خرید ؟
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اطلاعات غلط علی امیری به قلعه نویی ژنرال استقلال را شاکی کرد !

امیر قلعه نویی تصور می کرد این فصل هم آندرانیک تیموریان در استقلال خواهد ماند و با این بازیکن طی طریق خواهد کرد. امیر روی آندو حساب جداگانه ای باز کرده بود و می دانست که داشتن این بازیکن خط میانی تیمش را محکم و غیر قابل نفوذ خواهد کرد. در جلسه ای که او پیش از ثبت قراردادش با علی فتح الله زاده داشت از مدیرعامل باشگاه خواست این بازیکن را تحت هر شرایطی حفظ کند. در آن جلسه فتح الله زاده به امیر قلعه نویی گفت که گروه یارگیری باشگاه تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام خواهد داد. خواسته قلعه نویی باعث شد فتح الله زاده با جدیت بسیار به دنبال تمدید قرارداد آندو باشد و از گروه یارگیران باشگاه بخواهد با این بازیکن وارد مذاکره بشوند.
یارگیران که سردسته آن ها از دوستان قدیمی امیر قلعه نویی به حساب می آید مذاکرات خود را با آندو آغاز کردند اما این بازیکن در همان بدو مذاکرات به یکی از معاونان باشگاه استقلال به نام علی امیری می گوید که فصل بعد نمی تواند برای استقلال بازی کند چرا که یک باشگاه قطری خواهان به خدمت گیری اش است و پیشنهاد مالی این باشگاه نیز آن قدر بالا هست که نتواند از کنار آن بگذرد.
آندو با این حال پیشنهاد مالی خود را به باشگاه استقلال می دهد اما در نهایت به علی امیری می گوید:" لطفا به امیر قلعه نویی بگویید که روی من زیاد حساب نکند چون به احتمال زیاد به قطر می روم." این شخص اما پس از مذاکره با آندرانیک تیموریان حرف های اورا به امیر قلعه نویی نمی گوید. !!!!!!!!!!!!!!!!
گفته می شود این شخص حرف هایی را به قلعه نویی زده که با واقعیت همخوانی نداشته است. وقتی امیر از علی امیری می پرسد که کار آندو با استقلال به کجا رسید وی به سرمربی استقلال می گوید:" آقا کارش را تمام کردیم!او قطعا فصل بعد با ما خواهد بود. آندو قول داده یک فصل دیگر در استقلال بماند." صحبت های علی امیری سبب می شود که امیر قلعه نویی تصور کند که فصل بعد تیموریان در استقلال خواهد ماند و این بازیکن در ترکیب تیمش خواهد بوداما واقعیت چیز دیگری بود چرا که تیموریان پیش تر گفته بود به احتمال خیلی زیاد از استقلال جدا خواهد شد.
وقتی یک روز پس از وعده علی امیری به امیر قلعه نویی خبر می رسد که تیموریان با تیم الخریطیات به توافق رسیده است آتش خشم قلعه نویی بر افروخته می شود و و مصاحبه تندی بر علیه این بازیکن انجام می دهد. مصاحبه قلعه نویی به شکلی بود که ناراحتی آندرانیک تیموریان را در پی داشت اما این بازیکن برای آنکه حاشیه ای به تیم سابقش وارد نشود از پاسخ دادن به حرف های سرمربی استقلال خودداری می کند. شاید اگر آندو روزی علیه این جریانات مصاحبه کند ماجرای آن روز را که به علی امیری گفته بود در استقلال نمی ماند را رسانه ای کند. در این صورت امیر قلعه نویی متوجه خواهد شد که به او اطلاعات غلط داده اند و اساسا قرارنبوده تیموریان در استقلال بماند. آیا آن شخص که به قلعه نویی وعده داده آندو در استقلال می ماند قصد تخریب تیم امیر را داشته است؟!
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال+تایخ بازی ها

برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال+تایخ بازی ها

برنامه کامل نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال + تایخ بازی ها
خبرگزاری فارس: قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه کامل دور رفت مشخص شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر با حضور غلامررضا بهروان سرپرست سازمان لیگ و نمایندگان باشگاهها برگزار شد.
برنامه کامل نیمفصل اول لیگ برتر به شرح زیر است(نام تیمهای میزبان اول آمده است.)
* هفته اول 29 و 30 تیر ماه(پنج شنبه و جمعه)
داماش- فولاد خوزستان
نفت آبادان- پرسپولیس04
فجرسپاسی شیراز- ذوب آهن
استقلال- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم - پیکان
تراکتورسازی- سایپا
گهر زاگرس - ملوان
سپاهان- مس کرمان
نفت تهران- راهآهن
* هفته دوم 2 و 3 مرداد(دو شنبه و سه شنبه)
آلومینیوم هرمزگان- داماش
ذوب آهن - صبا
فولاد- سپاهان
پرسپولیس04- فجر
ملوان- نفت آبادان
سایپا - استقلال
راه آهن- گهر زاگرس
مس کرمان- نفت تهران
پیکان- تراکتورسازی
* هفته سوم 9 و 10 مرداد(دوشنبه و سه شنبه)
داماش- پیکان
فجر سپاسی- نفت آبادان
فولاد- سایپا
نفت تهران- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- ملوان
گهر زاگرس- پرسپولیس04
تراکتورسازی- مس کرمان
سپاهان- راه آهن
استقلال- ذوب آهن
* هفته چهارم 15 -16 مرداد(یکشنبه و دوشنبه)
سایپا - داماش
نفت آبادان- نفت تهران
آلومینیوم هرمزگان- فولاد
ملوان - فجر
پرسپولیس04 - صبای قم
پیکان- گهر زاگرس
مس کرمان- استقلال
راه آهن- تراکتورسازی
ذوب آهن- سپاهان
* هفته پنجم 27-28 مرداد(جمعه و شنبه)
داماش- پرسپولیس04
تراکتورسازی - نفت آبادان
فولاد- مس کرمان
صبای قم- فجر
آلومینیوم- راه آهن
سپاهان- سایپا
گهر - ذوب آهن
نفت تهران- پیکان
استقلال- ملوان
* هفته ششم 2-3 شهریور(پنج شنبه و جمعه)
مس کرمان- داماش
نفت آبادان- صبا
راه آهن - فولاد
فجر- گهر زاگرس
سایپا - آلومینیوم هرمزگان
ذوب آهن- تراکتورسازی
ملوان- نفت تهران
پیکان - سپاهان
پرسپولیس04- استقلال
* هفته هفتم 7-8 شهریور(سه شنبه و چهارشنبه)
داماش- ملوان
گهر - نفت آبادان
فولاد- پرسپولیس04
سپاهان - فجر
آلومینیوم هرمزگان- مس کرمان
تراکتورسازی- صبای قم
سایپا - راه آهن
نفت تهران- ذوب آهن
استقلال - پیکان
* هفته هشتم 24 و 25 شهریور(جمعه وشنبه)
فجر - داماش
نفت آبادان - سپاهان
ذوب آهن - فولاد
پیکان- آلومینیوم هرمزگان
صبای قم- گهر زاگرس
مس کرمان- سایپا
ملوان - تراکتورسازی
راه آهن- استقلال
پرسپولیس04 - نفت تهران
* هفته نهم 1 و 2 مهر ماه(شنبه و یکشنبه)
داماش - راه آهن
فولاد - ملوان
آلومینیوم - نفت آبادان
سایپا - پیکان
مس - ذوب آهن
تراکتور - گهر

نفت تهران - صبا
سپاهان - پرسپولیس04
استقلال - فجر
* هفته دهم 6 و 7 مهر ماه(پنج شنبه و جمعه)
نفت آبادان - استقلال
فجر - تراکتور
صبا - داماش
گهر - نفت تهران
راه آهن- مس
پیکان - فولاد
پرسپولیس04 - آلومینیوم
ملوان - سپاهان
ذوب آهن- سایپا
* هفته یازدهم 28 و 29 مهر(جمعه و شنبه)
داماش- ذوب آهن
فولاد - نفت آبادان
آلومینیوم - فجر
سایپا - پرسپولیس04
مس - ملوان
راه آهن- پیکان
نفت تهران- تراکتور
سپاهان - گهر
استقلال - صبا
* هفته دوازدهم 5 و 6 و 7 آبان(جمعه و شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان- داماش
فجر - نفت تهران
صبا - سپاهان
گهر - فولاد
تراکتور - استقلال

پیکان - مس
پرسپولیس04 - راه آهن
ملوان - سایپا
ذوب آهن- آلومینیوم هرمزگان
* هفته سیزدهم 26 و 27 آبان(جمعه و شنبه)
داماش - گهر
فولاد - فجر
آلومینیوم - صبا
سایپا- نفت آبادان
مس - پرسپولیس04
راهآهن - ملوان
پیکان- ذوب آهن
سپاهان - تراکتور
استقلال - نفت تهران
* هفته چهاردهم 1 و 2 آذر(چهارشنبه و پنج شنبه)
نفت آبادان - مس
فجر - سایپا
صبا - فولاد
گهر - استقلال
تراکتور - داماش
نفت تهران - سپاهان
پرسپولیس04 - پیکان
ملوان - آلومینیوم
ذوب آهن- راه آهن
* هفته پانزدهم 6 و 7 آذر(دوشنبه و سه شنبه)
داماش - نفت تهران
فولاد - تراکتور
آلومینیوم - گهر
سایپا - صبا
مس- فجر
راه آهن- نفت آبادان
پیکان - ملوان
سپاهان - استقلال
پرسپولیس04 - ذوب آهن
* هفته شانزدهم 11 و 12 آذر(شنبه و یکشنبه)
نفت آبادان - ذوب آهن
فجر - پیکان
صبا - راه آهن
گهر - مس
تراکتور - آلومینیوم
نفت تهران - سایپا
سپاهان - داماش
استقلال- فولاد
ملوان - پرسپولیس04
هفته هفدهم 17 و 18 آذر(جمعه و شنبه)
داماش - استقلال
فولاد - نفت تهران
آلومینیوم- سپاهان
سایپا - گهر
مس - صبا
راه آهن- فجر
پیکان - نفت آبادان
پرسپولیس04 - تراکتورسازی
ذوب آهن- ملوان
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه کانون هواداران استقلال : به افتخار آنها که از جان و مالشان گذشتند ، تا ابد خبردار می ایستیم

هنوز آن قدر از سالهای دفاع مقدس ملت غیور این مرز و بوم علیه متجاوزان به این خاک پرگهر نمی‌گذرد که از خاطرمان محو شده باشد.در آن سال ها و در آن جنگی که بر ما تحمیل شد ،دنیا مردانی را شاهد بود که برای دفاع از کیان خویش از همه چیز و همه کس گذشتند و مکتبی را پایه گذاری نمودند که زبان در وصف آن قاصر شد .
در مکتب آنان ، گرفتن حق و البته عدالت محوری ساده ترین خواسته شان بود و همگان با یک اندیشه راهی شدند ،دفاع از حق و عدالت.... و حال ما مانده ایم ،با حقانیت و عدالتی فراموش شده و سخنانی که همچنان ناگفته باقی مانده است.
اظهارات اخیر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ! ورزشی پرسپولیس جناب آقای سردار رویانیان ، تبعیض ها و ناعدالتی های صورت گرفته و البته رفتار عجیب و توهین آمیز هواداران منتسب به باشگاه ایشان ،ما را بر آن داشت تا نکاتی را صرفاً محض اطلاع گوشزد کنیم چرا که گویا گوشها ناشنوا و چشمها نابینا شده اند!
- دوستان عزیز پرسپولیسی ؛ سرداران واقعی این کشور عزیزانی هستند که از جان و مال خود برای دفاع از این مرزو بوم گذشتند و ما استقلالی ها با احترام به افتخار این عزیزان تا ابد خبردار می ایستیم .همانهایی که اتفاقا در روز جانباز اعضای باشگاه و کادر فنی تیم ما مخلصانه و خالصانه و عاشقانه به دیدارشان شتافتند و بر دست و پیشانی آنان بوسه زدند. از نظر ما سردار واقعی آن جانباز پرسپولیسی است که 20 سال بدون هیچ حرکتی ، تخت بیمارستان تنها مونس اوست و آبی ترین مدیر عامل دنیا بر پیشانی قرمزین هوادار شما از سر مهر و قدرشناسی بوسه زد.
- سردار عزیز ؛ حتما بودید و دیدید بنر نصب شده در محل تمرینتان را ! در باورمان نمی گنجد که در قبال این حرکت سکوت پیشه کرده باشید !
سردار عزیز ؛ نکند گوشمان کر ، زبانمان لال شما هم بدتان نمی آمد که شاهد و موافق این عمل هوادارانتان باشید ؟! نه ، بعید می دانیم سردارانی که ما در ذهنمان ساخته و پرداخته کرده ایم همانایی که از جان خود نیز برای حفظ این مرز و بوم گذشتند هرگز دنبال پست و مقام و شهرت باشند و شما هم که سردار رویانیان هستید نباید تافته جدا بافته باشید.
هرگز دوست نداریم شعار چند هوادار ، هورای چند همراه ، بنر چند در چند متر پر حرف و حدیث و ... خدای ناکرده ،ارزشهای انقلابی یک سردار را از بین ببرد ! ما مانده ایم معطل که چرا سردار پرسپولیسی ها هیچ واکنشی به لمپنیسم و تحقیر افراد به خاطر تمجید ،از خود نشان نداد !
سردار عزیز؛ یادتان باشد که شما سردار انقلاب و دفاع مقدسید و مبادا شهرت و محبوبیت چند روزه در عالم فوتبال بر روحیات شما سایه افکند که مردمان این دیار سالهاست که با نگاهی ویژه به شما و امثال شما زل زده اند و در هوایتان نفس کشیده اند.
...ودر آخر..
با تو هستم ، هوادار عاشق آبی !
به این جمله خوب توجه کن : تخریب پرسپولیس در استقلال ممنوع!
مسئولان استقلال بر خلاف هم ترازانشان در باشگاه رقیب صمیمانه از شما خواسته اند که از هرگونه مقابل به مثل جلوگیری شود چرا که باشگاه فرهنگی ، ورزشی استقلال همچون همیشه با جدیت به دنبال حفظ حرمت ها و اشاعه فرهنگ غنی استقلالی است و هواداران استقلال همیشه و همه جا ثابت کرده اند که احترام و اخلاق و روحیه جوانمردی و ورزشکاری همه جا برایشان حرف اول را می زند و هرگز با تکیه بر بی اخلاقی و لودگی در مسیری گام نگذاشته و نخواهند گذاشت.
و این است مکتب استقلال : با اخلاق مداری ، اتحاد و هم دلی ، پیش بسوی قهرمانی
کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه استقلال با ستاره ها .

علی فتح الله زاده در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ضمن بیان مطلب فوق گفت: صبح دوشنبه برای توافق نهایی و تنظیم قرارداد، مدیر برنامه های مهدی رحمتی و پژمان منتظری در دفتر من حاضر شدند و قرار شد که تا فردا مهدی رحمتی قرارداد داخلی خود را با باشگاه استقلال امضا کند.
وی درهمین خصوص افزود: صبح امروز جلسه ای با پژمان منتظری برای تمدید قراردادش داشتم. وی پیشنهاد مالی خیلی بزرگی از یکی از تیمهای حاضر در لیگ قطر داشت اما چون قبلا به روح مادرش قسم خورده بود که در استقلال می ماند و به من قول داده بود، برروی حرفش ایستاد و قرادادش را طی یکی، دو روز آینده تمدید خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: پژمان منتظری مردانگی کرد و در استقلال ماند چون در این دوره و زمانه کمتر بازیکنی مانند منتظری پیدا می شود، روی قولی که داده و قسمی که خورد بیستد و از قرارداد مالی سنگینی که به وی پیشنهاد داده شده بود چشم پوشی کند، به همین دلیل من از منتظری ممنونم.

وی در خصوص مجتبی جباری نیز اظهار داشت: جباری حق دارد که به عنوان یک بازیکن پیشنهادات سایر تیمها را نیز بررسی کند، ما به او پیشنهاد خود را داده ایم و پیشنهاد ما تغییری نمی کند بنابراین خودش باید برای ماندن در استقلال تصمیم نهایی را بگیرد، ضمن اینکه ما به دنبال جذب یک هافبک خارجی خوب نیز هستیم تا اگر جباری نماند، آن بازیکن را جایگزین وی کنیم.

فتح الله زاده در خصوص مذاکره اش با جواد نکونام نیز اظهار داشت: نکونام بازیکن بزرگی است، من دو یا سه روز پیش با وی صحبت کردم و از نکونام خواستم که اگر خواست به فوتبالش در ایران ادامه دهد، تیم استقلال را انتخاب کند و ما به هر شکلی در خدمت او هستیم و در این خصوص اعلام آمادگی کردیم. نکونام نیز به ما گفت: "هنوز درحال تصمیم گیری در خصوص ماندن و یا رفتنش از تیم اوساسونا است."

وی در مورد مذاکره با خلعتبری نیز خاطر نشان کرد: چون خلعتبری با باشگاه پرسپولیس قراردادی نبسته، روز گذشته با او مذاکرات اولیه ای را انجام دادیم و قرار شد برای رسیدن به توافق نهایی بزودی با او مذاکرات خود را ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان استقلال تا به امروز قراردادهای خود را در هیات فوتبال تهران ثبت نکرده اند وآیا این موضوع به مشکلات مالی باشگاه و بی اعتمادی بازیکنان در این خصوص بر می گردد، گفت: این صحبتها که در برخی از رسانه ها مطرح شده، کذب محض است و ادامه جوسازیهایی است که علیه ما راه انداخته اند، اگر بازیکنان به ما اعتماد ندارند پس چرا در تمرینات تیم حاضر می شوند چون ممکن است مصدوم شوند بدون آنکه قرارداد آنها ثبت شده باشد؟

وی درهمین خصوص افزود: پس از اتمام رقابتهای لیگ برتر خیلی از بازیکنان به مرخصی و حتی شهرستانها رفتند و فرصت کافی برای تسویه حساب فصل قبل را نداشتند. مطمئن باشید بازیکنان از امروز برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال خواهند رفت و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

فتح الله زاده در خاتمه تاکید کرد: ما در فصل نقل و انتقالات بدون هیاهو و به آرامی کار خود را انجام می دهیم و همین که توانسته ایم بازیکنان خود را حفظ کنیم، کار بزرگی را انجام داده ایم و در آینده نزدیک مشخص می شود کدام تیم عملکرد بهتری در فصل نقل و انتقالات داشته است و برای آماده سازی بهتر تیم اردوی خوبی را نیز از تاریخ دهم یا یازدهم تیرماه در کشور ترکیه برگزار خواهیم کرد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبری - نکونام بمبهای دوقلوی استقلال : شایعه یا واقعیت ؟!

استقلالی‌ها در روزهای اخیر مدعی شده‌اند همه آنچه در فصل نقل و انتقالات لازم داشتند را خریده‌اند و مشکلی احساس نمی‌کنند. اما به نظر می‌رسد آن‌ها چندان هم راضی نیستند و برای جبران عقب‌ماندگی از پرسپولیس به فکر دو خرید پر سر و صدا افتاده‌اند.
محمدرضا خلعتبری و جواد نکونام دو بازیکنی هستند که استقلالی‌ها برنامه‌ریزی‌هایشان را برای جذب این دو نفر آغاز کرده‌اند. نکته این‌جاست که این دو نفر با نظر سرمربی استقلال در لیست این تیم قرار گرفته‌اند و خود قلعه‌نویی شخصا پیگیر خرید این دو بازیکن تیم ملی است. اگر استقلالی‌ها موفق به خرید این دو بازیکن شوند خودشان را تا حدود زیادی از زیر فشار انتقادات رها خواهند کرد.
باید دید آیا نکونام خیال بازگشت از فوتبال اروپا را در سر دارد؛ و آیا خلعتبری که بارها اعلام کرده اگر به ایران بیاید فقط در پرسپولیس توپ می‌زند این بار هم مثل سال‌های قبل زیر حرفش می‌زند یا نه؟!
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خاطره جالب فرهاد مجیدی از "برونو متسو " !

متسو مربی بزرگی است و چون پرسپولیس امسال تیم پرستاره‌ای است متسو می‌تواند موفق شود و از این ستاره‌ها به خوبی استفاده کند
وقتی برونو متسو وارد تهران شد روزنامه‌ها خبر دادند که رویانیان پس از مشورت با فرهاد مجیدی او را به تهران کشانده است. مجیدی سال ۲۰۰۳ (۹ سال قبل) به عنوان یار کمکی به العین امارات پیوست و با مربی‌گری همین برونو متسو قهرمان آسیا شد. او در الغرافه هم شاگرد متسو بود اما توفیق قبلی را نداشت و درنهایت کار به جایی کشید که متسو به خاطر کسب نتایج ضعیف از الغرافه کنار گذاشته شد. با مجیدی در این مورد گپی زدیم که البته در قالب مصاحبه نبود و قرار هم نبود چاپ شود!
آقا فرهاد، متسو را قبول داری؟
بله، او مربی بزرگی است و کارنامه‌اش موید این ادعاست.
اما از سال ۲۰۰۵ به بعد موفقیتی نداشته؟
ببینید متسو در جام جهانی با سنگال دست به کار بزرگی زد و فرانسه را حذف کرد. او در تیم‌های قطر و امارات بوده و با تیمی چون العین امارات قهرمان آسیا شده است. آیا این‌ها افتخارات کمی است و تصادفی حاصل شده؟
به تو هم خیلی اعتقاد داشت؟
بله، متسو از نظر فنی خیلی مرا قبول داشت و من هم همواره سعی می‌کردم بهترین بازی‌ها را برایش انجام دهم.
قبول داری او در دوره آخر حضورش در الغرافه موفق نبود؟
ما خیلی هم بد نبودیم ولی کمی بدشانسی آوردیم. از طرفی همه مشکلات تیم که به متسو مربوط نمی‌شد.
مبلغ قراردادش چقدر بود؟
فکر می‌کنم حدود ۲ میلیون دلار.
باشگاه مبلغ قراردادش را رسانه‌ای کرد؟
نه، اجازه بده یک خاطره جالب را برایت تعریف کنم؛ متسو همیشه رابطه بسیار خوبی با من داشت و به من اعتماد می‌کرد. روزی که خبر رسید او برکنار شده زنگ زد تا به خانه‌اش برویم. منزلی بسیار شیک که در شهر دوحه برایش در نظر گرفته بودند، من و فرزاد (برادر فرهاد) به منزل متسو که رسیدیم دیدیم او خیلی خوشحال است و جشن گرفته! با تعجب از او پرسیدیم چه خبر است؟ آیا شما از برکناری‌تان ناراحت نیستید که متسو خندید و گفت: «ماموریت من اینجا تمام شده است.» بعد او به ما گفت که تمام ۲ میلیون دلارش را از الغرافه گرفته تا این که تا پایان فصل هم نماند. او بندی در قراردادش آورده بود که اگر اخراج شود حتما باید تمام پولش را بلافاصله پس از برکناری دریافت کند. جالب این که همین اتفاق هم افتاد و او همان شب که پولش را گرفته بود به ما زنگ زد.
به نظر تو او به درد پرسپولیس می‌خورد؟
بله، شخصا عقیده دارم متسو مربی بزرگی است و چون پرسپولیس امسال تیم پرستاره‌ای است متسو می‌تواند موفق شود و از این ستاره‌ها به خوبی استفاده کند. او هنوز تشنه موفقیت در فوتبال آسیاست و مهم‌تر این که کار در ایران را هم دوست دارد.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی می‌رود؟
امیدوارم حتما این اتفاق رخ بدهد. کی‌روش مربی بزرگی است و من فکر می‌کنم ایران را به جام جهانی برزیل می‌رساند.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
امشب مذاکرات نهايي مجيدي با مس کرمان ...

امشب مذاکرات نهايي مجيدي با مس کرمان ...


.
.
.






سيد رضا هاشمي دبير هيئت مديره باشگاه مس کرمان در گفتگويي اظهار داشت:

قرار است امشب عبدالرضا داوري رئيس هيئت مديره باشگاه مس کرمان با مدير برنامه هاي فرهاد مجيدي مذاکره نهايي را در تهران انجام دهد!!!!:mad::eek:

در صورتي که مذاکرات امشب با موفقيت انجام شود و مجيدي قيمت معقول و منطقي از باشگاه بخواهد با باشگاه مس کرمان قرارداد امضا مي کند!:surprised:

وي افزود:

مس کرمان صبح امروز راهي اردوي ترکيه شده در صورت توافق باشگاه مس با مجيدي ، اين بازيکن از قطر به ترکيه مي رود و به اردوي تيم مس اضافه مي شود ... :razz:
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز

.
.
.






سيد رضا هاشمي دبير هيئت مديره باشگاه مس کرمان در گفتگويي اظهار داشت:

قرار است امشب عبدالرضا داوري رئيس هيئت مديره باشگاه مس کرمان با مدير برنامه هاي فرهاد مجيدي مذاکره نهايي را در تهران انجام دهد!!!!:mad::eek:

در صورتي که مذاکرات امشب با موفقيت انجام شود و مجيدي قيمت معقول و منطقي از باشگاه بخواهد با باشگاه مس کرمان قرارداد امضا مي کند!:surprised:

وي افزود:

مس کرمان صبح امروز راهي اردوي ترکيه شده در صورت توافق باشگاه مس با مجيدي ، اين بازيکن از قطر به ترکيه مي رود و به اردوي تيم مس اضافه مي شود ... :razz:
اینم از فرهاد با تعصبتون!!
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت جباری ‌، نکونام و خلعتبری از زبان فتح الله
مدیرعامل باشگاه استقلال عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را قابل قبول خواند و گفت: در فصل نقل و انتقالات اسیر جوسازی‌ها نشدیم و بی جهت بلندپروازی نکردیم.
علی فتح‌الله‌زاده وی در ادامه با یادآوری اینکه تیم استقلال اسکلت بندی تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده است، افزود: روز دوشنبه شش نفر از بازیکنان تیم ما برای ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال حاضر شدند. مذاکرات ما با پژمان منتظری هم رضایت بخش بوده و بزودی قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تمدید قرارداد رحمتی با این باشگاه را قطعی خواند و افزود: رحمتی هم با باشگاه به توافق رسیده و پس از طی مراحل اداری قرارداد او نیز بزودی در هیات فوتبال ثبت می‌شود.
"تیم فصل گذشته خود را حذف کردیم پس در فصل نقل و انتقالات به یک پیروزی بزرگ رسیده‌ایم"، فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله افزود: هم اکنون به دنبال آن هستیم که سه بازیکن خارجی که سطح فنی بالایی داشته، در تیم‌های ملی کشور خود بازی کرده و توانایی‌های‌شان بالا باشد را جذب کنیم.
وی عملکرد استقلال را در فصل نقل و انتقالات منطقی توصیف کرد و گفت: آمدن امیر قلعه نویی و کادر فنی خوب و قوی که به استقلال آورده یک پیروزی بزرگ برای ما بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: درست است ما آندرانیک تیموریان را از دست دادیم اما به جای او نفرات شاخصی چون سیاوش اکبرپور، امین منوچهری، میثم بائو، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و ... را جذب کردیم. با این شرایط شما می‌بینید که تیم ما قوی‌تر شده است.
فتح‌الله‌زاده به هواداران استقلال اطمینان داد که آبی پوشان با تیمی قوی در لیگ دوازدهم به میدان می‌روند و گفت: برای اینکه فعایت اقتصادی باشگاه بهتر از قبل دنبال شود از آقای صلاحی خواستیم به عنوان قائم مقام اقتصادی در کنار ما باشد. ایشان ظاهرا به دنبال آن است که با اسپانسری 9 میلیاردی برای حمایت از باشگاه استقلال قرارداد امضا کند. البته هنوز این قرارداد امضا نشده و پولی به حساب باشگاه نرسیده است.
وی از توافق باشگاه استقلال با وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان داریم باید بخشی از بودجه باشگاه را خودمان تامین کنیم و بخش دیگر را این وزارتخانه در اختیار ما قرار دهد. تا به امروز که من در خدمت شما هستم هنوز پولی به حساب باشگاه واریز نشده است اما می‌دانم آقای وزیر در تلاش است تا هر چه زودتر کمک مالی را به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ابراز تمایل این باشگاه برای جذب "گنارو گتوسو" اظهار داشت: یکی از دوستان به ما پیشنهاد کرد که این بازیکن ایتالیای را جذب کنیم. ما هم برای این کار ابراز تمایل کردیم اما به شرط اینکه گتوسو بخواهد در ایران بازی کند.
فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: ما در فصل نقل و انتقالات به دنبال بلندپروازی نیستیم. کما اینکه در خصوص جواد نکونام و محمدرضا خلعتبری نیز بی جهت سر و صدا و جارو جنجال نکردیم.
"نکونام و خلعتبری را می‌خواهیم اما هنوز اتفاقی نیافتاده و با آنها مذاکره نکرده‌ایم"، وی با بیان این جمله افزود: نکونام بازیکن بزرگی است و قطعا اگر بخواهد در ایران بازی کند با او وارد مذاکره می‌شویم. متاسفانه من اگر با جواد تماس بگیرم تا حالش را بپرسم همه خبر می‌زند که با نکونام وارد مذاکره شده‌ام!
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تمایل آبی پوشان برای عقد قرارداد با محمدرضا خلعتبری گفت: من هنوز خلعتبری را ندیده‌ام اما زمانی که متوجه شدیم این بازیکن برای آمدن به استقلال ابراز تمایل کرده است از عوامل باشگاه خواستم شرایط این بازیکن را برای آمدن به استقلال جویا شوند. در این رابطه قرار شد آخر هفته مذاکراتی با خلعتبری داشته باشیم.
وی در خصوص خبر مذاکره‌اش با جواد نکونام در روز جاری گفت: من خیلی وقت است که نکونام را می‌بینم و با او ملاقات می‌کنم، چرا که این بازیکن به بنده لطف دارد. بازهم می‌گویم اگر من امروز یا هر روز دیگر با نکونام ملاقات کنم، دیدار ما برای حضور این بازیکن در استقلال نیست و تنها یک ملاقات ساده خواهد بود.
فتح‌الله‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا باشگاه استقلال توان پرداخت مبلغ پیشنهادی جواد نکونام را دارد؟"، اظهار داشت: نکونام به ما و باشگاه استقلال لطف دارد و اگر قرار باشد روزی در استقلال بازی کند قطعا به ما تخفیف خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد مجتبی جباری گفت: ما جباری را می‌خواهیم و پیشنهادی در حد توان باشگاه به او داده‌ایم. من می‌دانم که جباری با دیگر باشگاه‌ها در حال مذاکره است، چرا که بازیکن آزاد است و می‌تواند با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کند. ما تا آخرین لحظه منتظر جباری می‌مانیم تا به استقلال بیاید، چرا که او را بازیکن استقلال می‌دانیم و به وجودش نیاز داریم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حکم قائم مقام استقلال در انتظار اسپانسر 9 میلیاردی

با وجود این که برخی رسانه‌ها از حضور قطعی علی صلاحی به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال خبر داده‌اند، اما تا امروز حکم وی صادر نشده است.
گفته می‌شود علی صلاحی برای پایان یافتن مشکلات مالی استقلال به این تیم خواهد آمد. او در نخستین اظهارنظرش پس از انتشار خبر حضورش در استقلال اعلام کرد که اسپانسر 9 میلیاردی برای استقلال می‌آورد اما به دلیل برخی مسایل و تعهدات از جمله این که هنوز حضور این اسپانسر در استقلال قطعی نشده حکم قائم مقامی او هم به امضا نرسیده است./ش
 
Similar threads

Similar threads

بالا