......ترین ها

hamed_majhool

عضو جدید
کاربر ممتاز
​​
[h=1]باریک ترین خیابان جهان[/h]باریک ترین خیابان جهان در روتلینگن آلمان می باشد که به آن Spreuerhofstrasse می گویند.


این خیابان در باریک ترین نقطه خود ۳۱ سانتی متر می باشد،که در سال ۲۰۰۶ اندازه گیری شد.


[h=1]درازترین خیار جهان[/h]درازترین خیار جهان را کلر پیرس از بریتانیا پرورش داد.این خیار در آگوست ۲۰۱۰ در شهر پیتربورو بریتانیا اندازه گیری شده که ۱۱۹٫۳۸ سانتی متر درازای آن بود.



[h=1]بزرگترین شاخ گاو جهان[/h]بزرگترین شاخ گاو در جهان با محیط ۹۵٫۲۵ سانتی متر متعلق به یک گاو واتوسی آفریقایی به نام لارچ بود که توسط جینیس ولف آمریکایی در گاسویل ایالت آرکانزاس نگهداری می شد.


متاسفانه این گاو در ۳ می ۲۰۱۰ ساعت ۳ بعدازظهر به دلیل سرطان در یکی از شاخ هایش در گذشت.بدن کامل وی به روش تاکسیدرمی نگهداری می شود.


[h=1]کوچکترین کمر یک فرد زنده[/h]خانم کتی یونگ زاده ۱۹۳۷ آمریکا با بلندای ۱٫۷۲ متر و دور کمری ۳۸٫۱ سانتی متر که ۱۵ بار اندازه گیری شده است هم اکنون دارنده باریک ترین کمر در جهان می باشد.



[h=1]درازترین زبان جهان (زن)[/h]شانل تیپر دختر دانش آموز اهل کالیفرنیای آمریکا، با زبانی به درازای ۹٫۷۵ سانتی متر دارای درازترین زبان در جهان می باشد.



[h=1]سنگین وزن ترین زن زنده جهان[/h]پائولین پاتر زن ۴۷ ساله آمریکایی از ساکرامنتو ایالت کالیفرنیا با ۲۶۱٫۷ کیلوگرم هم اکنون چاق ترین زن جهان می باشد.


وی می گوید:دلیل اینکه با رکوردهای جهانی گینس برای ثبت رکوردش تماس گرفته این است که شاید متخصصی داستان زندگی وی را خوانده و در کم کردن وزنش به او کمک کند.
همچنین امیدوار است تا کسب این رکورد کمکی در جهت یک زندگی سالم برایش باشد.



[h=1]بزرگترین پیچ گوشتی جهان[/h]بزرگترین پیچ گوشتی جهان متعلق به توماس بلک‌تورن از بریتانیا می باشد که دسته آکریلیکی آن دارای ۱۹٫۵ سانتی متر پهنا و ۵۰ سانتی متر درازا می باشد.


همچنین میله فولادی آن دارای ۲۵ میلیمتر ضخامت و تا ۵۱ سانتی متر نیز جلو می‌رود.درازای نهایی آن ۱۰۱ سانتی متر می باشد.


[h=1]بزرگترین حباب آدامس جهان[/h]چاد فل در ۲۴ آوریل ۲۰۰۴ در دبیرستان دبل اسپرینگ در وینستون کانتی آلاباما در آمریکا توانست یک حباب آدامس به قطر ۵۰٫۸ بدون کمک از دستانش باد کند.



[h=1]بزرگترین تخم جهان[/h]بزرگترین تخم یک پرنده زنده را یک شترمرغ در مزرعه ای متعلق به کرستین و گونار سالین از شهر بورلنیه سوئد، در ۱۷ می ۲۰۰۸ گذاشت که وزن آن به ۲٫۵۸۹ کیلو گرم می رسد.




[h=1]بزرگترین پوتین هایکینگ جهان[/h]بزرگترین پوتین هایکینگ جهان با ۷٫۱۴ متر درازا، ۲٫۵۰ متر پهنا و ۴٫۲ متر بلندا توسط شوح مارک در ( Hauenstein ) آلمان در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۶ معرفی شد.


هایکینگ نوعی پیاده روی ماجراجویانه در طبیعت و کوهستان می باشد.


[h=1]بزرگترین کلکسیون مخروط ترافیکی جهان[/h]دیوید مورگان از بریتانیا دارای ۱۳۸ مخروط ترافیکی گوناگون می باشد.


کلکسیون وی دارای دو سوم مخروط های ترافیکی،که تا کنون ساخته شده است می باشد.


 

Similar threads

بالا