Mojtaba_1366
کاربر بیش فعال
چرااااااا آقا مجتبی؟
خوبه که
قبل از کنکور اشتهات باز میشه
تازه کلی چیزای خوشمزه دیگه هم هست یعنی نمیخوای دیگه؟
خوب مگه من گفتم بده!!!!!!!منظورم اینه که از این عکسا نذار دل ما اب میشه........
کلا من چیزای خشمزه رو دویت دارم... هر چی باشه ما استقبال میکنیم



[/h]
