| شناسه |
عنوان مقاله
| نام ارایه دهنده |
| | جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش نوین شیمی (از مدرسه تا دانشگاه)
| ابوطالبی خدیجه |
| | بررسی میزان کاهش بار آلودگی پساب مخازن فراوردههای نفتی با استفاده از روش اکسایش پیشرفته شیمیایی
| ابراهیمی فرض الله |
| | افزایش میزان یادگیری شیمی در دانشآموزان ناتوان با استفاده از روش تدریس مناسب
| احمدی ناهید |
| | آموزش شیمی از طریق تلفن همراه و تأثیر آن در فرآیند یاددهی- یادگیری
| احمدی در میان فرشته |
| | در آموزش علم شیمی ICTضرورت
| ارجمند شهریار |
| | ارتقاء شیمی در جهت کاربردی شدن
| ارجمند شهریار |
| | آثار زیان بار استفاده از ظروف یک بار مصرف
| اسمعیلی مظفر |
| | بررسی میزان احاطه علمی دبیران شیمی به ساختار و محتوای کتابهای درسی شیمی و روش های نوین تدریس آن در سال تحصیلی۹۰-۸۹
| اکبرزاده علی |
| | آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه ی پایدار
| اکبری منیع راضیه |
| | رشد حرفه ای معلمان علوم ایالات متحده در علم و فناوری نانو
| امینی تهرانی الهام |
| | شیمی و اسباب بازیها
| باقری کوشه هاجر |
| | طرح یک سوال.
| بامداد مهرداد |
| | شیمی سبز
| بداقی اصغر |
| | شاخص های ایمنی در آزمایشگاه شیمی
| بداقی اصغر |
| | چرا از آزمایشگاه مدارس استقبال نمی شود؟
| بداقی اصغر |
| | فناوری نانو، رویکردی نوین در آموزش شیمی
| برجیان بروجنی محمود |
| | طراحی آزمایش های شیمی قابل انجام در خانه و مدرسه به عنوان فعالیت های مکمل هدفمند برای کاربردی کردن درس شیمی و پرورش تفکر خلاق دانش آموزان
| براکوهی غلامرضا |
| | نقش آموزش در دستیابی به توسعه ی پایدار، دهه آمورزش برای دستبابی به توسعه پایدار
| براکوهی غلامرضا |
| | اخلاق و پژوهش شیمی در آموزش عالی
| بقایی ایمان |
| | تدریس شیمی با رویکرد دینی، تربیتی فراگیران( دانش آموزان)
| بهرامی هیدجی علی |
| | پرتودهی فرابنفش به عنوان موثرترین روش سازگار با محیط زیست در تصفیه فاضلاب
| بیضائی حمید |
| | : یک نرم افزار شبیه ساز قدرتمندYenka
| بیضائی حمید |
| | شیمیدانان مسلمان و ایرانی و نقش آن ها در پیشبرد علم شیمی در طول تاریخ
| پوران شیروانی شهرزاد |
| | ارتباط بین بعد آموزشی و پرورشی شیمی
| پیله ور آذر |
| | جایگاه فن آوری الکترونیکی در آموزش شیمی
| پیله ور آذر |
| | شیمی و آموزش از راه دور
| توکلی زاده اصفهانی لیلا |
| | طراحی محتوای آموزشی برای سیستم های مقیاس نانو
| جلالی مهدخت |
| | ارتباط آزمایشگاه شیمی با یادگیری و آسیب شناسی موانع و مشکلات فراروری آزمایشگاه
| چاوشی زاده محمدی امیر حسین |
| | word نکاتی پیرامون یک برگه سوال امتحانی در نرم افزار
| حبیبی راد علی محمد |
| | تبیین ضرورت آموزش مهارت های زندگی در مدارس
| حجت پناه شیوا |
| | انگیزه معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با تاکید بر درس شیمی
| خانی صالح |
| | شیمی و آموزش از راه دور
| خجسته ویدا |
| | تحلیل امتحان هماهنگ کشوری شیمی ۳ سال ۹۰-۸۹
| خراشادی زاده مهناز |
| | چگونه درس افزار شیمی بسازیم
| خزاعی مریم |
| | کج فهمی های موجود در شیمی و راه های رفع آن ها
| راستگو جهرمی شکوفه |
| | فرایندهای جدید در ایجاد انگیزه یادگیری درس شیمی
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | آموزش مفاهیم شیمی با استفاده از روش های فعال تدریس گروهی (پیش سازمان دهنده) و (ساخت گرایی)
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | نقش مفهوم هوش چندگانه( هاواردگاردنر) در افزایش میزان اثر بخشی آموزش شیمی در مدارس کشور با تاکید برهوش منطقی- ریاضی
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | تولید باران مصنوعی با استفاده از اوره(کاربامید)
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | مقایسه کلیات کتاب های درس شیمی ایران و ترکیه
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | فرایندهای فعال سازی آزمایشگاه های شیمی
| رحیم زاده پور بناب علی اصغر |
| | استفاده از چند نرم افزار برای تولید درس افزارهای آموزشی در درس شیمی
| رضایی کهخاژاله مینا |
| | آموزش شیمی برای دانش آموزانی با توانایی های گوناگون
| رفیعی شیوا |
| | عصر ارتباطات و آموزش شیمی
| روحانی مرتضی |
| | کاوشی در کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری شیمی و راه حل های پیشنهادی برای رفع آن ها
| روحانی مرتضی |
| | آزمایشگاه سبز، از آرزو تا عمل
| زرنگار زهره |
| | بررسی میزان آگاهی دبیران از خطرات جیوه و آمونیوم دی کرومات در آزمایشگاه دبیرستان و رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده ازآنها
| زین الدین بیدمشکی محبوبه |
| | ضرورت تدریس جذاب و کاربردی علم شیمی با انجام آزمایش های ساده و صحیح
| سلطانی اصل فریده |
| | سنتز مواد شیمیایی با استفاده از تکنولوژی سبز (تحت بستر جامد بدون حلال)
| سلطانی اصل فریده |
| | آسیب شناسی و بررسی علل افت تحصیلی درس شیمی ۱ در مدارس شهر تهران
| سیفی فرحناز |
| | اسپکتروسکوپی رامان و بیان چند کج فهمی از آن
| شهروی علی |
| | آموزش شیمی از راه دور رویکردها و چالش ها، با نگاهی بر آزمایشگاه سه بعدی
| شهروی علی |
| | نقش شیمی در توسعه ی محیط زیست و کاهش آلودگی آن
| شیخی علی |
| | آموزش شیمی برای دانش آموزانی با ناتوانایی یادگیری خواندن
| صادقی مجد محمد فاروق |
| | آموزش شیمی و اهمیت صنعت آبکاری در ایران
| صوفیان مریم |
| | طراحی فعالیت های علمی- ازمایشگاهی کم هزینه و آزمایش در مقیاس خرد
| عابدینی رحمن |
| | بررسی نقش کتب درسی در شکل گیری تصورات اشتباه از مفاهیم تئوری ذره ای ماده و مولکول در ذهن دانش آموزان: تحلیل محتوایی بر کتب درسی برگزیده
| عبدی نژاد طالب |
| | انرژی های تجدیدپذیر راه مقابله با بحران انرژی
| عزیززاده محمدرضا |
| | ایمنی در آزمایشگاه( کمک های اولیه)
| علی عسگری ابراهیم |
| | شیمی و محیط زیست
| غدیری نرگس |
| | آموزش شیمی و ساختار و محتوای کتاب های درسی دبیرستان
| فتوحی ماندانا |
| | استفاده از گوشی های هوشمند و ابزارهای مشابه برای یادگیری و آموزش در کلاس درس شیمی
| فرزاد طیبه |
| | بررسی کمی و کیفی فلزات سنگین و کمیت های فیزیکی و شیمیایی پساب خروجی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهری الیگودرز
| قادر پناه محمد |
| | آموزش شیمی از عهد باستان تا دوران معاصر در ایران
| قادریه فاطمه |
| | بررسی وضعیت برنامه ی درسی آزمایشگاه های شیمی دوره ی دبیرستان
| کامیابی شریف |
| | تاثیر انجام فعالیت های آزمایشگاهی به سبک حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی، نگرش ومهارت شیمی دانش آموزان دوره متوسطه
| کرمی گزافی علیرضا |
| | بررسی و مقایسه تاثیر آموزش به روش بارش مغزی با روش معمول تدریس بر روی پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در مبحث شیمی محلولها
| کرمیگزافی علیرضا |
| | اخلاق در آموزش و پژوهش شیمی
| کریمی محمد |
| | کج فهمی های موجود در شیمی و راه های رفع آنها
| کریمی محمد |
| | ( اربیتال پیوند طبیعی) در شیمی دبیرستان و پیش دانشگاهی NBO5.0 کاربرد برنامه
| کریمی محمد |
| | نقدی برالمپیادهای علمی از دیدگاه آسیب شناسی دانش آموزان
| کریمی اشکان |
| | تاثیر جهانی شدن بر برنامه درسی آموزش شیمی
| کلبادی نژاد علی اکبر |
| | آموزش شیمی و فعالیت های آزمایشگاهی در بستر مجازی با تغییر رویکرد از نظام آموزشی سنتی به یادگیری فعال
| گازا سعدااله |
| | ) MSDSبرگه های اطلاعات ایمنی مواد (
| محبی عین اله |
| | آموزش شیمی و مقوله جهانی شدن
| محمدی ناهید |
| | ایمنی در آزمایشگاه شیمی از دبیرستان تا دانشگاه
| مرادی علیرضا |
| | نقش فاوا در ایجاد یادگیری مادام العمر درس شیمی در آموزش هزاره سوم
| مرادی مخلص حسین |
| | جهانی شدن و ضرورت توجه به آموزش سه بعدی شیمی
| معافی حسین |
| | آموزش شیمی و شیمی سبز پلی به صلح و امنیت
| معافی حسین |
| | امکان سنجی آموزش و یادگیری شیمی در سه تفکر ماکروسکوپی، نمادی و مولکولی از نظر دبیران شیمی
| معافی حسین |
| | آموزش و یادگیری شیمی در سه سطح تفکر ماکروسکوپی، نمادی و مولکولی
| معافی حسین |
| | برنامه ریزی درسی بومی شیمی و لزوم ایجاد تغییر در ساختار و محتوای کتاب های درسی
| معماریان لاله |
| | روش های تفهیم آنتروپی برای جلوگیری از ایجاد کج فهمی در ذهن دانش آموزان
| مهدوی پورمحمدرضا |
| | ایمنی در آزمایشگاه
| میری رامشه زهرا |
| | نقش ارزشیابی مستمر در آموزش شیمی
| مریم صوفیان |
| | تربیت معلم ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان شیمی
| میهن دوست غفور |
| | فعال نمودن دانش آموزان در کلاس درس شیمی
| ناظمیان صدیقه |
| | بررسی کج فهمی های دانش آموزان در سطوح ماکروسکوپی، نمادی و واکنش های رسوبی
| نصرالهی شایان |
| | خواص شگفت انگیز ذرات زیر اتمی
| هدایتی علی |
| | آموزش شیمی به کمک نقشه های مفهومی
| هدایتی علی |
| | شیمی کیسه هوای خودروهای مدرن
| هدایتی علی |
| | جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی
| همدانی شهلا |
| | فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش نواوری های آموزشی در تدریس شیمی
| هوشمند صدیقه |
| | آموزش شیمی در آینده، موانع احتمالی و چشم اندازها
| هوشمند صدیقه |
| | قانون دوم ترمودینامیک، آنتروپی و کج فهمی های موضوع در شیمی دبیرستان
| وجدی سبزوار محسن |