| شناسه | عنوان مقاله
 
 
 | نام ارایه دهنده | 
|  | جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش نوین شیمی (از مدرسه تا دانشگاه) 
 | ابوطالبی خدیجه | 
|  | بررسی میزان کاهش بار آلودگی پساب مخازن فراوردههای نفتی با استفاده از روش اکسایش پیشرفته شیمیایی 
 | ابراهیمی فرض الله | 
|  | افزایش میزان یادگیری شیمی در دانشآموزان ناتوان با استفاده از روش تدریس مناسب 
 | احمدی ناهید | 
|  | آموزش شیمی از طریق تلفن همراه و تأثیر آن در فرآیند یاددهی- یادگیری 
 | احمدی در میان فرشته | 
|  | در آموزش علم شیمی ICTضرورت 
 | ارجمند شهریار | 
|  | ارتقاء شیمی در جهت کاربردی شدن 
 | ارجمند شهریار | 
|  | آثار زیان بار استفاده از ظروف یک بار مصرف 
 | اسمعیلی مظفر | 
|  | بررسی میزان احاطه علمی دبیران شیمی به ساختار و محتوای کتابهای درسی شیمی و روش های نوین تدریس آن در سال تحصیلی۹۰-۸۹ 
 | اکبرزاده علی | 
|  | آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه ی پایدار 
 | اکبری منیع راضیه | 
|  | رشد حرفه ای معلمان علوم ایالات متحده در علم و فناوری نانو 
 | امینی تهرانی الهام | 
|  | شیمی و اسباب بازیها 
 | باقری کوشه هاجر | 
|  | طرح یک سوال. 
 | بامداد مهرداد | 
|  | شیمی سبز 
 | بداقی اصغر | 
|  | شاخص های ایمنی در آزمایشگاه شیمی 
 | بداقی اصغر | 
|  | چرا از آزمایشگاه مدارس استقبال نمی شود؟ 
 | بداقی اصغر | 
|  | فناوری نانو، رویکردی نوین در آموزش شیمی 
 | برجیان بروجنی محمود | 
|  | طراحی آزمایش های شیمی قابل انجام در خانه و مدرسه به عنوان  فعالیت های مکمل هدفمند برای کاربردی کردن درس شیمی و پرورش تفکر خلاق دانش  آموزان 
 | براکوهی غلامرضا | 
|  | نقش آموزش در دستیابی به توسعه ی پایدار، دهه آمورزش برای دستبابی به توسعه پایدار 
 | براکوهی غلامرضا | 
|  | اخلاق و پژوهش شیمی در آموزش عالی 
 | بقایی ایمان | 
|  | تدریس شیمی با رویکرد دینی، تربیتی فراگیران( دانش آموزان) 
 | بهرامی هیدجی علی | 
|  | پرتودهی فرابنفش به عنوان موثرترین روش سازگار با محیط زیست در تصفیه فاضلاب 
 | بیضائی حمید | 
|  | : یک نرم افزار شبیه ساز قدرتمندYenka 
 | بیضائی حمید | 
|  | شیمیدانان مسلمان و ایرانی و نقش آن ها در پیشبرد علم شیمی در طول تاریخ 
 | پوران شیروانی شهرزاد | 
|  | ارتباط بین بعد آموزشی و پرورشی شیمی 
 | پیله ور آذر | 
|  | جایگاه فن آوری الکترونیکی در آموزش شیمی 
 | پیله ور آذر | 
|  | شیمی و آموزش از راه دور 
 | توکلی زاده اصفهانی لیلا | 
|  | طراحی محتوای آموزشی برای سیستم های مقیاس نانو 
 | جلالی مهدخت | 
|  | ارتباط آزمایشگاه شیمی با یادگیری و آسیب شناسی موانع و مشکلات فراروری آزمایشگاه 
 | چاوشی زاده محمدی امیر حسین | 
|  | word نکاتی پیرامون یک برگه سوال امتحانی در نرم افزار 
 | حبیبی راد علی محمد | 
|  | تبیین ضرورت آموزش مهارت های زندگی در مدارس 
 | حجت پناه شیوا | 
|  | انگیزه معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با تاکید بر درس شیمی 
 | خانی صالح | 
|  | شیمی و آموزش از راه دور 
 | خجسته ویدا | 
|  | تحلیل امتحان هماهنگ کشوری شیمی ۳ سال ۹۰-۸۹ 
 | خراشادی زاده مهناز | 
|  | چگونه درس افزار شیمی بسازیم 
 | خزاعی مریم | 
|  | کج فهمی های موجود در شیمی و راه های رفع آن ها 
 | راستگو جهرمی شکوفه | 
|  | فرایندهای جدید در ایجاد انگیزه یادگیری درس شیمی 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | آموزش مفاهیم شیمی با استفاده از روش های فعال تدریس گروهی (پیش سازمان دهنده) و (ساخت گرایی) 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | نقش مفهوم هوش چندگانه( هاواردگاردنر) در افزایش میزان اثر بخشی آموزش شیمی در مدارس کشور با تاکید برهوش منطقی- ریاضی 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | تولید باران مصنوعی با استفاده از اوره(کاربامید) 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | مقایسه کلیات کتاب های درس شیمی ایران و ترکیه 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | فرایندهای فعال سازی آزمایشگاه های شیمی 
 | رحیم زاده پور بناب علی اصغر | 
|  | استفاده از چند نرم افزار برای تولید درس افزارهای آموزشی در درس شیمی 
 | رضایی کهخاژاله مینا | 
|  | آموزش شیمی برای دانش آموزانی با توانایی های گوناگون 
 | رفیعی شیوا | 
|  | عصر ارتباطات و آموزش شیمی 
 | روحانی مرتضی | 
|  | کاوشی در کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری شیمی و راه حل های پیشنهادی برای رفع آن ها 
 | روحانی مرتضی | 
|  | آزمایشگاه سبز، از آرزو تا عمل 
 | زرنگار زهره | 
|  | بررسی میزان آگاهی دبیران از خطرات جیوه و آمونیوم دی کرومات در آزمایشگاه دبیرستان و رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده ازآنها 
 | زین الدین بیدمشکی محبوبه | 
|  | ضرورت تدریس جذاب و کاربردی علم شیمی با انجام آزمایش های ساده و صحیح 
 | سلطانی اصل فریده | 
|  | سنتز مواد شیمیایی با استفاده از تکنولوژی سبز (تحت بستر جامد بدون حلال) 
 | سلطانی اصل فریده | 
|  | آسیب شناسی و بررسی علل افت تحصیلی درس شیمی ۱ در مدارس شهر تهران 
 | سیفی فرحناز | 
|  | اسپکتروسکوپی رامان و بیان چند کج فهمی از آن 
 | شهروی علی | 
|  | آموزش شیمی از راه دور رویکردها و چالش ها، با نگاهی بر آزمایشگاه سه بعدی 
 | شهروی علی | 
|  | نقش شیمی در توسعه ی محیط زیست و کاهش آلودگی آن 
 | شیخی علی | 
|  | آموزش شیمی برای دانش آموزانی با ناتوانایی یادگیری خواندن 
 | صادقی مجد محمد فاروق | 
|  | آموزش شیمی و اهمیت صنعت آبکاری در ایران 
 | صوفیان مریم | 
|  | طراحی فعالیت های علمی- ازمایشگاهی کم هزینه و آزمایش در مقیاس خرد 
 | عابدینی رحمن | 
|  | بررسی نقش کتب درسی در شکل گیری تصورات اشتباه از مفاهیم  تئوری ذره ای ماده و مولکول در ذهن دانش آموزان: تحلیل محتوایی بر کتب درسی  برگزیده 
 | عبدی نژاد طالب | 
|  | انرژی های تجدیدپذیر راه مقابله با بحران انرژی 
 | عزیززاده محمدرضا | 
|  | ایمنی در آزمایشگاه( کمک های اولیه) 
 | علی عسگری ابراهیم | 
|  | شیمی و محیط زیست 
 | غدیری نرگس | 
|  | آموزش شیمی و ساختار و محتوای کتاب های درسی دبیرستان 
 | فتوحی ماندانا | 
|  | استفاده از گوشی های هوشمند و ابزارهای مشابه برای یادگیری و آموزش در کلاس درس شیمی 
 | فرزاد طیبه | 
|  | بررسی کمی و کیفی فلزات سنگین و کمیت های فیزیکی و شیمیایی پساب خروجی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهری الیگودرز 
 | قادر پناه محمد | 
|  | آموزش شیمی از عهد باستان تا دوران معاصر در ایران 
 | قادریه فاطمه | 
|  | بررسی وضعیت برنامه ی درسی آزمایشگاه های شیمی دوره ی دبیرستان 
 | کامیابی شریف | 
|  | تاثیر انجام فعالیت های آزمایشگاهی به سبک حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی، نگرش ومهارت شیمی دانش آموزان دوره متوسطه 
 | کرمی گزافی علیرضا | 
|  | بررسی و مقایسه تاثیر آموزش به روش بارش مغزی با روش معمول تدریس بر روی پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در مبحث شیمی محلولها 
 | کرمیگزافی علیرضا | 
|  | اخلاق در آموزش و پژوهش شیمی 
 | کریمی محمد | 
|  | کج فهمی های موجود در شیمی و راه های رفع آنها 
 | کریمی محمد | 
|  | ( اربیتال پیوند طبیعی) در شیمی دبیرستان و پیش دانشگاهی NBO5.0 کاربرد برنامه 
 | کریمی محمد | 
|  | نقدی برالمپیادهای علمی از دیدگاه آسیب شناسی دانش آموزان 
 | کریمی اشکان | 
|  | تاثیر جهانی شدن بر برنامه درسی آموزش شیمی 
 | کلبادی نژاد علی اکبر | 
|  | آموزش شیمی و فعالیت های آزمایشگاهی در بستر مجازی با تغییر رویکرد از نظام آموزشی سنتی به یادگیری فعال 
 | گازا سعدااله | 
|  | ) MSDSبرگه های اطلاعات ایمنی مواد ( 
 | محبی عین اله | 
|  | آموزش شیمی و مقوله جهانی شدن 
 | محمدی ناهید | 
|  | ایمنی در آزمایشگاه شیمی از دبیرستان تا دانشگاه 
 | مرادی علیرضا | 
|  | نقش فاوا در ایجاد یادگیری مادام العمر درس شیمی در آموزش هزاره سوم 
 | مرادی مخلص حسین | 
|  | جهانی شدن و ضرورت توجه به آموزش سه بعدی شیمی 
 | معافی حسین | 
|  | آموزش شیمی و شیمی سبز پلی به صلح و امنیت 
 | معافی حسین | 
|  | امکان سنجی آموزش و یادگیری شیمی در سه تفکر ماکروسکوپی، نمادی و مولکولی از نظر دبیران شیمی 
 | معافی حسین | 
|  | آموزش و یادگیری شیمی در سه سطح تفکر ماکروسکوپی، نمادی و مولکولی 
 | معافی حسین | 
|  | برنامه ریزی درسی بومی شیمی و لزوم ایجاد تغییر در ساختار و محتوای کتاب های درسی 
 | معماریان لاله | 
|  | روش های تفهیم آنتروپی برای جلوگیری از ایجاد کج فهمی در ذهن دانش آموزان 
 | مهدوی پورمحمدرضا | 
|  | ایمنی در آزمایشگاه 
 | میری رامشه زهرا | 
|  | نقش ارزشیابی مستمر در آموزش شیمی 
 | مریم صوفیان | 
|  | تربیت معلم ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان شیمی 
 | میهن دوست غفور | 
|  | فعال نمودن دانش آموزان در کلاس درس شیمی 
 | ناظمیان صدیقه | 
|  | بررسی کج فهمی های دانش آموزان در سطوح ماکروسکوپی، نمادی و واکنش های رسوبی 
 | نصرالهی شایان | 
|  | خواص شگفت انگیز ذرات زیر اتمی 
 | هدایتی علی | 
|  | آموزش شیمی به کمک نقشه های مفهومی 
 | هدایتی علی | 
|  | شیمی کیسه هوای خودروهای مدرن 
 | هدایتی علی | 
|  | جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی 
 | همدانی شهلا | 
|  | فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش نواوری های آموزشی در تدریس شیمی 
 | هوشمند صدیقه | 
|  | آموزش شیمی در آینده، موانع احتمالی و چشم اندازها 
 | هوشمند صدیقه | 
|  | قانون دوم ترمودینامیک، آنتروپی و کج فهمی های موضوع در شیمی دبیرستان 
 | وجدی سبزوار محسن |