با کامپیوترهای دست دوم خود چه می‌کنید؟

amirhm

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما با کامپیوترهای دست دوم خود چه می‌کنید؟ اونها رو به قیمت پایین می‌فروشید؟ می‌گذارید گوشه انباری خاک بخوره و بعد از مدتی هم می‌اندازید دور؟
کامپیوترهای ما ممکنه زود از رده خارج بشن و دیگه جواب‌گوی نیازهای ما نباشن. شاید به نظرمون بیاد که واقعا این کامپیوترها بلااستفاده باشن. اما همین کامپیوترها می‌تونن برای خیلی‌ها، برای خیلی از کودکان و نوجوانان، برای خیلی از کودکان و نوجوانان در مدارس مناطق محروم نعمتی بزرگ باشد. داشتم در مورد موضوعی جستجو می‌کردم که بصورت اتفاقی برخوردم به سایت موسسه خیریه مهر گیتی. این موسسه خیریه کامپیوترهای دست دوم رو تعمیر می‌کنه و به مدارس منطقه محروم ارسال می‌کنه. شاید ایده‌ تازه‌ای نباشه اما به نظرم ارزشمنده.
قصدم این بود که این موضوع رو با شما درمیون بگذارم، شاید دوست داشتید کامپیوتر دسته‌دومی که داره خاک می‌خوره رو هدیه کنید به بچه‌های مدرسه‌ای که یک جایی تو این کشور دارن در محرومیت زندگی می‌کنن. شاید لمس کی‌بوردهای قدیمی همین کامپیوترها در سرنوشت‌ یکی از بچه‌ها تاثیر گذاشت!




منبع
 

Shahram.OTF

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا جالب بود دستت درد نکنه ...اتفاقا چند روز پیش یکی از دوستام همینو میگفت تو فکر بود که بده به یه بنده خدایی که نیاز داره..
حالا که گفتی بهش خبر میدم
بازم تشکرات خیلی خیلی زیاد داداش;)
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
باریکلا
یه تاپیک درست درمون دیدیم امروز اینجا
دستت درد نکنه
 

Similar threads

بالا