بهترین و جالبترین نگه دارنده های CD

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز
1- مدل حیوانات له شده :


مجموعه موسیقی خود را با حیوانات له شده مرتب کنید. این نگهدارنده CD دارای سه بخش است. شما با قرار دادن CD های خود در بین این سه قسمت و با چرخاندن دو اهرم در اطراف هم در حالی که CD های خودتان را در جای خودشون محکم میکنید، دو حیوانات را نیز در بین مجموعه تان له میکنید.

۲- مدل ساعت دیجیتال:

با اندازه ۷۳*۱۳*۳۶ سانتی متر و یک ساعت LED چراغ قرمز این ساعت CD نگه دار غول پیکر احساس خوبی را منتقل میکند و به شما سبک و مدلی تازه را در نگه داری CD هایتان منتقل می کند. و از همه مهمتر اینکه شما در حالی که به موسیقی هایتان گوش می دهید وقت را از دست نمیدهید و حواستان به زمان است.

3- مدل بارکد:

Marian Lassak مدلی را معرفی کرده که چرخش منحصر بفردی در طراحی مدل های مختلف داشت. این قطعه بسیار جالب و خلاقانه با استفاده از بارکد که نماد فروش است ، طرحی شیک و زیبا را القا میکند.

4- مدل پوشیده شده درون کاغذهای طرح دار:

در حقیقت این مدل از Studio Lo الهام گرفته شده است. در وبسایت این مرکز آنها به شما توضیح می دهند که برای ساختن طرح خود به چه نحوی عمل کنید. برگه های خود را به چه صورت طراحی و چاپ کنید تا پس از تا شدن هر قسمت در انتها با قرار گرفتن کنار هم به طرح دلخواه ما تبدیل شود.
۵- مدل آدمک های هنری: برای کسانی که از مدل CD نگهدارنده های معمول خسته شده اند ، استفاده از این مدل های هنری با چینش های مختلف CDها یک راه حل عالی محسوب می شود. ۶- مدل (Hershey Kisses CD Rack):

آیا شما از مدل های مختلف جای CD ناراضی هستید؟ خوشبختانه شما یک انتخاب جدید دارید; این مدل یک هنر مخفی را به شما معرفی میکند. با این مدل شما می توانید انواع دیسک های نوری/CD/DVD را روی آن قرار دهید به نحوی که خیلی زیبا به نظر برسند. به نظر آنها شبیه شکلات می آیند ولی در واقع آنها اشک های آلومینیومی رنگارنگ هستند. با یک یا دوتا از اینها شما CD مورد استفادتون رو در کنار دستتان خواهید داشت و دیگر مشکل گم کردن CD را درون قفسه های متعدد نخواهید داشت. این مدل در سه رنگ مشکی ، آبی و قرمز طراحی شده است.
۷- مدل تاس های ۶۰ تایی

هر بعد تاس ۱۸ سانتی متر است که در کل هر تاس ۶۰ عدد CD درونش جای می گیرد. شما حق انتخاب در بین چهار رنگ: آبی،سبز،صورتی و نارنجی را برای جای CD های خود دارید.
۸- مدل وزنه بردار:

بجای اینکه جای CD های مختلف فضای زیادی رو برروی میز شما اشغال کنند این وزنه بردار پلاستیکی کوچک که Dimitri نام دارد، آنها را نگه می دارد و جلوه جالب و متفاوتی به میز شما خواهد داد.
۹- مدل DNA های مارپیچ:

این قفسه های CD به تقلید از ساختار DNA مارپیچ ساخته شده است. شما میتوانید آنها را در رنگ و اندازه های مختلف خریداری کنید.
۱۰- مدل گل:

راه جالبی برای نمایش CDهایتان: ساخت یک تندیس با بتن و فولاد زدزنگ که با CD ها به عنوان گل و گیاه تزیین شده. برای استفاده از CD با باز کردن پک CD و بدون برداشتن کامل پک هم از زیبایی تندیس لذت میبریم و هم از CD احتیاجمان استفاده می کنیم.
 

t#h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خیلی جالبن..........دستتون درد نکنه......
 

Similar threads

بالا