مهم ترین اخبار فوتبال جهان

khooshe

مدیر بازنشسته
منديليبار سرمربي اوساسونا مي‌شود


مقامات باشگاه اوساسونا امروز در جلسه‌اي ضمن تشکر از زحمات کاماچو جاي او را به منديليبار خواهند داد.


يک منبع آگاه از داخل باشگاه اوساسونا به خبرنگاران گفته که اخراج خوسه آنتونيو کاماچو قطعي است و باشگاه در تماسي تلفني با وکيل منديليبار از او خواسته حتما در جلسه اضطراري امروز شرکت کند.
خوسه لوئيس منديليبار اچه‌بريا مربي 49 ساله شاغل در کميته فني فدراسيون فوتبال اسپانيا است که در صورت قرارداد با اوساسونا طبق اساسنامه بايد از سمت خود در فدراسيون فوتبال استعفا کند.
وي سابقه مربيگري در بيلبائو، ايبار و وايادوليد را نيز داشته است.
شکست شب گذشته اوساسونا برابر رئال سوسيه‌داد براي باشگاه غير قابل بخشش است و حتي مقرر شده براي برخي بازيکنان کم‌کار و پر اشتباه جريمه نقدي در نظر گرفته شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرسيادو: عملکرد ما مقابل بارسا،بيش از يک امتياز مي ارزيد


مربي باشگاه گيخون در صحبتهايي اعلام کرد که عملکرد تيمش در ديدار مقابل بارسلونا ارزش به مراتب بيشتري از يک امتياز داشت.

مانولو پرسیادو، مربی باشگاه اسپورتینگ گیخون در صحبتهایی اعلام کرد که عملکرد فوق العاده تیمش در دیدار مقابل بارسلونا ارزش به مراتب بیشتری از کسب یک امتیاز داشت
داوید باررال گل اول بازی را به ثمر رساند و داوید ویا، با گلی که در دقیقه 80 به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند.

پرسیادو در صحبتهایی در پایان این بازی گفت:« برای ما این یک امتیاز طلایی است و عملکرد تیم ما در بازیهای اخیر به مراتب بهبود یافته. من به این فکر می کنم ارائه چنین بازیهایی مقابل تیمهای خیلی بزرگی ، ارزشی به مراتب بیشتر از یک امتیاز دارد.ما می دانیم که تا پایان به مبارزه ادامه خواهیم داد.»


 

khooshe

مدیر بازنشسته
کاماچو: ناراحتم،به من اجازه کار کردن ندادند


مربي اوساسونا پس از برکناري اش زبان به انتقاد از سران اين تيم گشوده و درخواست کرده تا از جانشينش حمايت بيشتري به عمل بيايد.

خوسه آنتونیو کاماچومربی برکنار شده اوساسونا روز دوشنبه پس از انتشار رسمی خبر برکناری اش، در این رابطه گفت:« بسیار ناراحتم، چون نتوانستم رقابتهای این فصل را با اوساسونا به پایان ببرم.رئیس باشگاه با من تماس گرفت تا خبر لغو قراردادم را بدهد و ماجرا به اینجا کشید.فقط می توانم از همه تشکر کنم وبرای همه آرزوی موفقیت کنم.»
کاماچو گفت:« اهداف برای پایان فصل تعریف شده است. دو فصل رابا این تیم به پایان بردم و این فصل کوتاه تر از فصلهای قبل است.»
کاماچو که در جلسه تمرینی دوشنبه تیمش شرکت نکرد، پس از قرار گرفتن اوساسونا در جایگاه سقوط جدول لالیگا از سمت خود برکنار شد و در ادامه صحبتهایش گفت:« از این بابت ناراحتم ، چون نتوانستم به مربی گری ام ادامه دهم.به من اجازه ندادند تا کارم را انجام دهم.روزهای حضورم در پامپلونا فوق العاده بود و حسرت می خورم.»
مربی اوساسونا که اصلا در انتظار برکناری اش نبود، گفت:«من برای درک کردن یا نکردن اینجا نیستم.و فقط برای حمله کردن و انتقاد اینجا هستم.من این تصمیم را می پذیرم.الان به من می گویند که باید بروم و می روم.»
کاماچو ادامه داد:« هیچ مشکلی نخواهد بود. من با اهداف خاصی روی کار آمدم و هدف اصلی ما باقی ماندن در رقابتهای دسته اول لالیگا بود که تیم هم اکنون در رقابتهای دسته اول است. اکنون نمی توان راهکار دیگری ارائه کنم.»
کاماچو ترجیح می دهد تا وارد بحث اختلاف با هواداران اوساسونا نشود:« من فقط می خواهم که اوساسونا موفق باشد. من اصلا از آن دسته آدمها نیستم که بخواهم با کسی یا گروهی درگیر شوم. به انتقادات احترام می گذارم ولی تنها انتقاداتی که پایه ورزشی دارند را می پذیرم.ما مربیان هستیم که باید هزینه همه چیز را بپردازیم. این تصمیمات مدیران است و ما نمی توانیم چیزی بگوئیم.امیدوارم که حمایت خوبی از مربی جدید تیم به عمل بیاید.»

 

khooshe

مدیر بازنشسته
منچستريونايتد چهار هفته بدون پارك


شياطين سرخ در ديدارهاي دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازيکن کره‌اي خود را به همراه نخواهند داشت.


پارک جي‌سونگ با آسيب‌ديدگي ديدار رفت و برگشت برابر المپيک مارسي از رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.
اين بازيکن 29 ساله اهل کره جنوبي به دليل آسيب‌ديدگي عضله به احتمال فراوان بايد 4 هفته به خودش استراحت بدهد. پارک همين چند روز پيش توانسته بود بازگشتش به منچستريونايتد را جشن بگيرد. او يک ماه را به دليل همراهي کره جنوبي در رقابتهاي جام ملتهاي آسيا ازليگ برتر دور مانده بود.
سرآلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ با ابراز ناراحتي از غيبت بازيکن آسيايي‌اش گفت: اين بسيار ناراحت‌کننده بود، چرا که او آخرين تمرين خود را پشت سر مي‌گذاشت. همه ما بسيار خوشحال بوديم که پارک پس از جام ملتهاي آسيا دوباره در اختيار ماست. اواکنون يک ماه تمام را غايب خواهدبود. اين ضربه بدي براي ماست.
در نبود پارک، آنتونيو والنسيا دوباره بايد در ترکيب يونايتدها حاضر شود. او 14 سپتامبر دربازي برابر گلاسکو رنجرز به شدت آسيب ديده بود.
فرگوسن درباره والنسيا گفت: «اين خبر خوبي است که او شنبه در تيم ذخيره‌ها دوباره مشغول تمرين شد. بنابراين اودوباره حاضر خواهد بود و به ما کمک فراواني خواهد کرد.»
سرمربي اسکاتلندي يونايتدها اميدوار است اين مهاجم 25 ساله اکوادوري درماه مارس دوباره براي شياطين سرخ پا به توپ شود.
منچستريونايتد قهرمان سالهاي 1999 و2008 ليگ قهرمانان اروپا هفته آينده در ورزشگاه ولودروم شهرمارسي مهمان المپيک مارسي است. دو تيم روز پانزدهم مارس در اولدترافورد ديداربرگشت دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار مي‌کنند.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
شکست ميلان از تاتنهام و توقف والنسيا مقابل شالکه04

شکست ميلان از تاتنهام و توقف والنسيا مقابل شالکه04

شکست ميلان از تاتنهام و توقف والنسيا مقابل شالکه04


در شب اول از بازي هاي رفت از دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد.
به گزارش سايت فوتبال سه در شب اول از بازيهاي دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تيم تاتنهام را پيتر کروچ در دقيقه 80 به ثمر رساند.
در ديدار ديگر از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم والنسيا يک بر يک مقابل تيم شالکه 04 متوقف شد ، در دقيقه 17 نيمه اول اين ديدار تيم والنسيا با گل روبرتو سولدادو برتر ميدان شد و اين برتري را تا دقيقه 64 که گل تساوي بازي توسط رائول گنزالز بازيکن شالکه 04 به ثمر رسيد ادامه داد ، در دقيقه پاياني اين ديدار اشميتز از تيم شالکه 04 پس از دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد و نهايتا با نتيجه يک بر يک اين ديدار خاتمه يافت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ماگات: سزاوار تساوي با والنسيا بوديم


سرمربي تيم فوتبال شالکه گفت: با تساوي در خانه والنسيا به آنچه شايستگي‌اش را داشتيم، رسيديم.

به نقل از کيکر، فليکس ماگات اظهار داشت: نتيجه تساوي به دست آورديم که سزاوار کسب آن بوديم. خيلي خوب توانستيم جبران عقب‌ماندگي کنيم و به حداقل يک امتياز برسيم.
اين مربي 57 ساله شب گذشته در اولين سري از مسابقات رفت دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مستايا برابر والنسيا، تساوي يک بر يک را بدست آورد. در اين ديدار او از وجود علي کريمي، لژيونر تازه‌وارد ايراني استفاده نکرد و تنها فرصت حضور روي نيمکت ذخيره به وي داد.
ماگات ادامه داد: مقابل والنسيا کيفيت خوبي نشان داديم. بازي گروهي خوبي هم داشتيم.
اين مربي با انتقاد از آلکسي نيکولوف، داور روسي مسابقه عنوان کرد: از رفتار داور در اغلب اوقات چيزي متوجه نشدم. متوجه نمي‌شوم او در حين بازي چه چيزهاي را مي‌ديد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ليگ قهرمانان اروپا: پيش بازي آرسنال- بارسلونا

ليگ قهرمانان اروپا: پيش بازي آرسنال- بارسلونا

ليگ قهرمانان اروپا: پيش بازي آرسنال- بارسلونا


آرسنال و بارسلونا باز هم در ليگ قهرمانان مقابل هم قرار خواهند گرفت. دو تيم فصل گذشته در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونز ليگ به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع 6-3 از سد توپچي ها عبور کند.
آرسنال و بارسلونا باز هم در لیگ قهرمانان مقابل هم قرار خواهند گرفت. دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد در مجموع 6-3 از سد توپچی ها عبور کند. دیدار رفت دو تیم یکی از بهترین بازی های چند فصل اخیر اروپا بود. دیداری که اگر مهاجمان بارسا کمی دقت بیشتری به خرج می دانند، می توانستند در همان بازی رفت کار حریف را یکسره کنند. اما آن دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا جذابیت بازی برگشت حفظ شود.


در بازی برگشت هم اول این آرسنال بود که توسط بنتنر به گل رسید اما طوفان بارسا و مسی چاره ای جز تسلیم برای شاگردان ونگر باقی نگذاشت.​
اما این بار توپچی ها با انگیزه و روحیه بیشتری مقابل آبی و اناری ها به میدان خواهند رفت. آنها در این فصل قصد دارند طلسم نرسیدن به قهرمانی در رقابت های مختلف را بشکنند و تصمیم دارند تا آنجا که ممکن است در همه رقابت ها پیش بروند. البته بارسا نیز نسبت به فصل پیش تیم بهتر و کامل تری است
و گذشتن از آنها علاوه بر کیفیت فنی بالا، به شانس زیادی نیز نیاز دارد.
در جبهه توپچی ها
سمیر نصری فرانسوی که ستاره این فصل توپچی ها بوده چند بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده اما انتظار می رود به بازی فرداشب برسد، اگرچه ونگر هنوز اعلام نکرده از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا او را به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان می کند.
آبو دیابی نیز که از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا مصدوم شده، شاید دیدار فردا شب را از دست بدهد. دنیلسون، توماس فرمائلن و لوکاس فابیانسکی نیز مصدوم هستند و در دیدار فردا شب مطمئنا حضور نخواهند داشت.
باکاری سانیا نیز که در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل پارتیزان بلگراد کارت قرمز دریافت کرد، به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، به این ترتیب احتمالا امانوئل ابوئه جای او را در سمت راست خط میانی خواهد گرفت.
ترکیب احتمالی آرسنال: شژسنی، ابوئه، کوشیلنی، ژورو، کلیشی، سانگ، ویلشر، والکات، فابرگاس، آرشاوین، فن پرسی

در جبهه کاتالان ها
آبی و اناری ها نیز چند مصدوم دارند و به همین دلیل پپ گواردیولا برای این دیدار مطمئنا از بوسکتس، آبیدال و پدرو که در دیدار مقابل خیخون به آنها استراحت داده بود، استفاده خواهد کرد.
بزرگترین غایب بارسا در این دیدار کارلس پویول خواهد بود که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است. خفرن نیز که دچار پارگی ماهیچه شده، نمی تواند تیمش را همراهی کند.
ترکیب احتمالی بارسا: والدس، دنی آلوس، پیکه، آبیدال، مکسول، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، ویا، مسی، پدرو



نتایج اخیر دو تیم

آرسنال
12 فوریه: آرسنال 2-0 وولوز
4 فوریه: نیوکاسل 4-4 آرسنال
1 فوریه: آرسنال 2-1 اورتون
30 ژانویه: آرسنال 2-1 هادرسفیلد (جام حذفی)
25 ژانویه: آرسنال 3-0 ایپسویچ (جام اتحادیه)

بارسلونا
12 فوریه: خیخون 1-1 بارسلونا
5 فوریه: بارسلونا 3-0 اتلتیکو مادرید
2 فوریه: آلمریا 0-3 بارسلونا (کوپا دل ری)
29 ژانویه: ارکولس 0-3 بارسلونا
26 ژانویه: بارسلونا 5-0 آلمریا
 

khooshe

مدیر بازنشسته
سمير نصري به بازي با بارسلونا مي‌رسد؟


او ممکن است بتواند در اين ديدار از ابتدا به ميدان برود.
سمیر نصری، هافبک آرسنال ممکن است با بازگشتی جالب توجه در بازی مقابل بارسلونا به میدان برود.

این فرانسوی تاثیرگذار از بازی ماه گذشته جام اتحادیه مقابل هادرسفیلد تاکنون غایب بوده است. او دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ بود و انتظار نمی‌رفت در دیدار رفت بازی کند.

آرسن ونگر گفته بود که در به میدان فرستادن این بازیکن 23ساله عجله نخواهد کرد تا مشکل او حادتر نشود.

اما نصری امروز صبح به طور طبیعی و در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد و حالا می‌تواند بازی هم کند که این خبری عالی برای ونگر است.

این مربی البته باید با غیبت باکاری سانیا و آبو دیابی کنار بیاید که در تمرین امروز حضور نداشتند و در لیست جایی نخواهند داشت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آندرس اينيستا: بارسلونا شکست ناپذير نيست


آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا، معتقد است آرسنال مي تواند در خانه اش مقابل آبي و اناري ها به پيروزي برسد و تاکيد کرد که بارسا شکست ناپذير نيست.

در حالی که بارسلونا فرداشب در لندن مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت، اینیستا توپچی ها را حریفی خطرناک توصیف کرد.
اینیستا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما ماشین نیستیم. این که همیشه در یک سطح بازی کنید، آسان نیست. بازی کردن مقابل تیمی مانند آرسنال مثل گردش رفتن نیست.
بازیکنان بارسلونا هیچ گاه با غرور پای به میدان نمی گذارند. این یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است.
همه در مورد رویارویی فصل گذشته دو تیم صحبت می کنند اما این بار شرایط کاملا متفوت است. هیچ دو مسابقه ای شبیه به هم نیست و ما می دانیم که آرسنال این بار تیم بسیار با انگیزه ای است. این مسئله آنها را به تیم خطرناکی تبدیل می کند.
بارسلونا شکست ناپذیر نیست و بازی در لندن نیز بسیار خطرناک است. ما می توانیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما برای متوقف کردن فابرگاس و تیمی که می خواهد بهترین نمایشش را مقابل ما ارائه دهد، باید به سختی بجنگیم."
او همچنین در مورد آینده فابرگاس گفت:" آینده فابرگاس به دو تصمیم باشگاه بستگی دارد. او در حال حاضر کاپیتان آرسنال است.
البته آرسنالی ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و اشتباه است اگر سایر بازیکنان را فراموش کنیم."


 

khooshe

مدیر بازنشسته
روبينيو: شکست از تاتنهام فاجعه خواهد بود


روبينيو، مهاجم برزيلي ميلان، تاکيد کرد شکست احتمالي تيمش مقابل تاتنهام در دو ديدار رفت و برگشت ليگ قهرمانان اروپا يک فاجعه خواهد بود.

دو تیم امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت و هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد که تیمش را با فلسفه همیشگی اش یعنی بازی تهاجمی به میدان خواهد فرستاد.
اما ستاره سابق منچسترسیتی اعلام کرد عملکرد دو تیم در یک سوم دفاعی برنده نهایی دو دیدار را مشخص خواهد کرد.
روبینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تاتنهام منچستریونایتد یا چلسی نیست. با این وجود آنها بسیار خطرناک هستند. ما باید در سن سیرو خوب کار کنیم تا در وایت هارت لین تحت فشار قرار نگیریم.
حذف از رقابت ها مانند یک فاجعه خواهد بود. اما ما نگرانی ای بابت این بازی نداریم. تیمی که از نظر دفاعی بهتر باشد، صعود خواهد کرد."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
طلسم حضور كريمي در تركيب شالكه شكسته نشد


در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا طلسم حضور هافبک ايراني تيم شالکه شکسته نشد.

شب گذشته دراولين سري از اين پيکارها تيم آلماني شالکه در ورزشگاه مستايا به ميهماني والنسيا رفت که به تساوي يک بر يک رسيد. دراين بازي همانند دو بازي قبلي در بوندس‌ليگا، علي کريمي روي نيمکت ذخيره‌ها نشست و به تماشاي بازي هم‌تيمي‌هايش پرداخت.
همانگونه که مطابق آخرين اخبار رسيده‌ قابل پيش‌بيني بود، کريمي در ترکيب اصلي جاي نگرفت.
فليکس ماگات، مربي 57 ساله تيم گيلزن‌کرشني از وجود نوير، اوشيدا، هودس، متسلدر، اشميتس، کلوگه، ماتيپ، فارفان ، خورداو، رائول و هونتلار در ترکيب استفاده کرد. ستاره ايراني نيز در کنار شوبر(دروازه‌بان ذخيره) دراکسلر، ادو، هائو، سارپاي و گاوارنوويچ روي نيمکت نشست.
البته در نيمه دوم براي دقايقي او شروع به گرم کردن خود در کنار ديگر مهره‌هاي ذخيره پرداخت، اما دراکسلر، ادو و هائو، بخت حضور در ميدان را پيدا کردند.
بدين ترتيب در سومين بازي پس از عقدقرارداد با شالکه، همچنان طلسم حضور بازيکن سابق بايرن‌مونيخ آلمان، الاهلي امارات،‌ اسپرت قطر، پرسپوليس، فتح و استيل آذين تهران براي حضور در ترکيب شالکه به قوت خود باقي ماند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پس از شكست در ورزشگاه خانگي گاتوسو دو بار اعصابش به هم ريخت


بازيکن خشن تيم فوتبال ميلان ايتاليا در جريان بازي تيمش برابر تاتنهام کنترل عصبي خود را از دست داد و دوباره حاشيه‌ساز شد.

به نقل از گازتا دلو اسپورت ايتاليا، جنارو گاتوسو در بازي شب گذشته تيمش برابر تاتنهام يکي از مهره هاي تاثيرگذار در ناکامي تيمش بود چرا که جدا از اشتباهات فردي فراوان بارها با درگيري هاي خود روال هميشگي بازي ميلان را نيز تغيير داد.
هافبک خشن ميلان با جو جوردن، دستيار مربي تاتنهام به شدت درگير شد و نزديک بود به او آسيب جدي وارد کند.
يوفا در واکنشي سريع بر محروميت و برخورد شديد با او تاکيد کرده، اما قرار است حکم اصلي پس از جلسه امروز صادر شود.
گاتوسو يک بار ديگر هم با مدافعين تاتنهام به شدت درگير شد و اگر ساير بازيکنان به فرياد مدافع تاتنهام نمي‌رسيدند دردسر جدي براي اين مرد خشن به وجود مي آمد.
گاتوسو در پايان بازي به خبرنگاران گفت: کنترل اعصاب خود را از دست داده بودم و مسئوليت اين شکست خانگي را کاملاً قبول مي کنم. من مقصر هستم و بايد محاکمه شوم.
ديدار تيم‌هاي آث ميلان و تاتنهام در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان شب گذشته در ورزشگاه سن سيرو برگزار شد که درپايان ميلاني‌ها در خانه با نتيجه يک بر صفر شکست خوردند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
فدراسيون فوتبال ايكر را نبخشيد


مقامات فدراسيون فوتبال اسپانيا شکايت رئال مادريد از کميته داوران را بي‌اساس دانسته و هيچ تخفيفي در محکوميت کاسياس قايل نشدند.


به نقل از مارکا اسپانيا، پس از آنکه کاسياس در بازي برابر اسپانيول در دقيقه دوم بازي و با دريافت کارت قرمز اخراج شد، باشگاه رئال مادريد از کميته داوران به رئيس فدراسيون فوتبال شکايت کرد و خواستار بررسي صحنه خطاي منجر به اخراج ايکر کاسياس شد.
فدراسيون فوتبال اسپانيا در سايت خبري خود اسکن نامه ارسال شده به باشگاه رئال مادريد را منتشر کرده و نوشته است: پس از بررسي صحنه خطاي کاسياس مقرر شد کارت قرمز ارائه شده به قوت خود باقي بماند و محروميت دروازه‌بان رئال مادريد مشمول هيچ تخفيفي نشود.
به اين ترتيب رئال مادريد برابر لوانته بدون کاسياس وارد ميدان مي‌شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
الگري: مي توانيم به مرحله بعد صعود کنيم


مربي روسونري در صحبتهايي اعلام کرد که با وجود شکست 0-1 تيمش مقابل تاتنهام، تيمش مي تواند به دور بعد صعود کند

ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان معتقد است که تیمش می تواند به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد.این در حالی است که میلان در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی در خانه بانتیجه 0-1 مغلوب تاتنهام شد
الگری در صحبتهایی اعلام کرد که گل کراوچ به خاطر اشتباهات بازیکنان تیمش به ثمر رسید که به مهاجم انگلیسی اجازه دادند تا تک گل بازی را به ثمر برساند
در پایان این بازی الگری گفت:« ما تاوان اشتباهی را که در خلق موقعیت ضد حمله در اختیار تاتنهام قرار دادیم را پس دادیم. ما به دنبال گلزنی مقابل تیمی بودیم که خیلی خوب دفاع می کرد.پیدا کردن فضای خالی در بازی با تاتنهام کار خیلی سختی بود.»
مربی میلان ادامه داد:« صعود هنوز ممکن است .در لندن باید بازی متفاوتی را به نمایش بگذاریم. ما در نیمه اول کاملا ترسیده بودیم و نتوانستیم آنچنان که باید و شاید موقعیت خلق کنیم.»
الگری در ادامه به تمجید از عملکرد زلاتان پرداخت و گفت:« تا به امروز زلاتان کارهای خوب زیادی را برای تیم ما انجام داده. سه شنبه، روز او نبود ولی ما نباید عملکرد او را تنها در این بازی مورد قضاوت قرار دهیم.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مسي: ولکات يکي از خطرناک‌ترين بازيکناني است که مقابلش بازي کرده‌ام


ليونل مسي گفته بارسلونا پيش از ديدار با آرسنال از سرعت تئو ولکات نگران است.

دو تیم امشب در دیدار رفت لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند.
برنده توپ طلای 2010 آخرین دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان را به یاد می‌آورد که در آن ولکات به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و کمک کرد تیمش تساوی دو بر دو بگیرد.
مسی در گفتگویی گفت: «او یکی از خطرناک‌ترین بازیکنانی است که تاکنون مقابلشان بازی کرده‌ام.
بازیکن بارسلونا به راحتی بیمناک نمی‌شوند، اما می‌توانم بگویم هنگامی که پارسال با آرسنال بازی کردیم او واقعا ما را نگران کرد.»
او افزود: «هنگامی که در امارات مقابل آرسنال بازی کردیم وقتی دو بر صفر پیش بودیم کنترل بازی را بسیار در دست داشتیم، و با تمام احترامی که برای آرسنال قائلم، آنها حتی در بازی هم نبودند.
سپس تئو آمد و بازی را عوض کرد. او یک‌تنه تساوی تیمش را از ما گرفت.»
ولکات در بازی برگشت فصل پیش پاس داد تا نیکلاس بنتنر در نوکمپ گل بزند، اما خود مسی چهار گل زد تا آرسنال حذف شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
يوفا هفته آينده درباره گاتوسو تصميم‌گيري مي‌کند


کميته انضباطي يوفا هفته آينده درباره هافبک تيم فوتبال ميلان تصميم‌گيري خواهد کرد.

گنارو گاتوسو کاپيتان ميلان که در جريان ديدار شب گذشته اين تيم برابر تاتنهام در چارچوب ليگ قهرمانان اروپا با کمک مربي تاتنهام درگير شد، به احتمال زياد محروم خواهد شد.
گاتوسو با جو جردن در کناره‌هاي زمين درگير شد و پس از پايان بازي نيز به سوي وي حمله‌ور شد و با سر به او ضربه زد.

کاپيتان ميلان بابت اين کار خود عذرخواهي کرده و آن را غير قابل بخشش دانسته ولي در ادامه عنوان کرده که در آن زمان آن قدر عصباني بوده که گويي عقلش را از دست داده است.
هري ردنپ سرمربي تاتنهام نيز گاتوسو را يک ديوانه خوانده و از رفتارش انتقاد کرده است.
کميته انضباطي يوفا در بيانيه‌اي اعلام کرده که دوشنبه هفته آينده 21 فوريه، در خصوص رويدادهاي ديدار ميلان و تاتنهام جلسه خواهد داشت و نظر نهايي خود را در اين مورد اعلام خواهد کرد.

دیدار برگشت اين دو تيم 18 اسفند در وايت‌ هارت لين برگزار خواهد شد. گاتوسو به دليل دريافت کارت زرد در بازي سه شنبه شب از حضور در اين بازي محروم خواهد بود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مورينيو: از فشار ليگ قهرمانان لذت مي‌برم


ژوزه مورينيو، مربي رئال مادريد گفته از فشاري که در ليگ قهرمانان وجود دارد لذت مي‌برد.

این مربی پرتغالی دارد تیمش را برای دیدار هفته آینده مقابل لیون آماده می‌کند. او در گفتگویی با رئال مادرید تی‌وی گفته که از سطح انتظاری که در این مرحله از فصل وجود دارد لذت می‌برد.
او گفت: «عاشق دور حذفی هستم. به نظرم افراد باید از نظر ذهنی قوی باشند، چون فشار در این مرحله در تمامی لحظات وجود دارد. جزئیات هستند که تفاوت را رقم می‌زنند و یک اشتباه کوچک ممکن است تفاوتی بزرگ رقم بزند.
هنگامی که رئال مادرید فصل پیش با باخت مقابل لیون حذف شد، به یاد دارم که تیم فرصت زدن گل دوم را داشت، اما لیون بازی را بست و سپس بازی تمام شد. اما این فشار چیزی است که باعث آرامش من می‌شود. وقتی لیگ قهرمانان می‌رسد فشار را حس نمی‌کنم، بلکه اشتیاق فراوانی برای بازی در آن دارم.»
مورینیو همچنین حس می‌کند که پیروزی در جام حذفی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید تیمش را در وضعیت خوبی برای لیگ قهرمانان قرار داده است.
او افزود: «تیم من تجربه لازم دورهای حذفی را به دست آورده است. بازی مقابل سویا و اتلتیکو مادرید خیلی با بازی در لیگ قهرمانان متفاوت نبود. این برای تیم از نظر تجربه خوب است و تمرینی خوب برای تیم بوده است.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پدرو: فابرگاس و فان پرسي کار ما را سخت مي کنند


ستاره باشگاه کاتالان معتقد است که بارسا از فرصتهايش بهره خواهد برد.
پدرو، مهاجم باشگاه بارسلونا معتقد است که عملکرد سسک فابرگاس و روبین فان پرسی، برنامه های تیمش در دیدار امشب مقابل آرسنال را برهم خواهند ریخت
این دو تیم امشب در ورزشگاه امیریتس و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت و در آخرین رویارویی دو تیم در فصل گذشته همین رقابتها آرسنال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3-6 مغلوب بارسا شد.

با این وجود پدرو در انتظار نبرد نفس گیری است:«بازی امسال خیلی سخت تر است،چون آرسنال الان سسک و فان پرسی را در اوج آمادگی دارد.»
ستاره جوان بارسا به سان گفت:« ما باید برروی کار خودمان تمرکز کنیم.توپ را حفظ کرده و موقعیتهایی خلق کنیم.آرسنال تیمی است که به تو اجازه بازی کردن می دهد.»


 

khooshe

مدیر بازنشسته
الکس فرگوسن: پارک جي سونگ را براي يک ماه در اختيار نداريم


سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، تاييد کرد پارک جي سونگ، هافبک کره اي اين تيم به دليل مصدوميت نمي تواند شياطين سرخ را براي چهار هفته همراهي کند.

فرگوسن در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" پارک در تمرینات روز جمعه از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و ما از روز یک شنبه متوجه شدیم که نمی توانیم برای مدتی از او استفاده کنیم.
خیلی بدشانس بودیم زیرا او در آخرین ضربه ای که در تمرین به توپ زد، مصدوم شد. ما واقعا منتظر بازگشت او از جام ملت های آسیا بودیم و اکنون برای یک ماه دیگر او را در اختیار نخواهیم داشت. این یک ضربه بزرگ به تیم است. "
فرگوسن اخبار خوبی برای هواداران منچستر هم داشت و اعلام کرد که آنتونیو والنسیا تمریناتش را از سر گرفته است.
" خبر خوب این است که والنسیا از روی یکشنبه با تیم ذخیره ها تمرین می کند. به این ترتیب در آستانه بازگشت قرار گرفته و این یک خبرعالی برای تیم است."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گوارديولا، نگران از انتقام آرسنال: شايد ببازيم!


مربي بارسا گفته ولکات و فان‌پرسي مردان خطرناک آرسنال هستند.

پپ گواردیولا، مربی بارسلونا گفته نگران آن است که آرسنال به دنبال انتقام شکست فصل پیش باشد.
کاتالان‌ها سال گذشته توپچی‌ها را در مجموع شش بر سه بردند.
گواردیولا به روزنامه میرر گفته: «تجربه آنچه روی داد در ذهن آنها بسیار تازه است.
من احترام فوق‌العاده‌ای برای آرسنال قائلم. عاشق بازی آنها هستم و اگر مقابل آنها بازی کنید ممکن است بازی شبیه این شود که سایه‌ها را دنبال کنید.
من نگران بازی آرسنال هستم. ولکات سرعت دارد، ونگر مربی فوق‌العاده‌ای است و فان‌پرسی بازیکن بسیار متحرکی است.
آنها در مناطق مشخصی قوی هستند، اما نقاط ضعف هم دارند. من به بازیکنان خواهم گفت که به آرسنال حمله ببرند.
شاید ببازیم اما تلاش خواهیم کرد به آنها حمله کنیم. باید این آمار خارج از خانه را تغییر دهیم.»
بارسا در دوران گواردیولا، هرگز تیمی را خارج از خانه در لیگ قهرمانان نبرده است. اما این مربی 40 ساله می‌گوید بازی در ورزشگاه امارات می‌تواند این روند را عوض کند: «این بهترین زمان برای پایان این روند است. لحظاتی هست که باخته‌ایم و تساوی کرده‌ایم، اما تیم‌ها در اروپا بسیار قدرتمند هستند.
حقیقت دیگر در دو سال گذشته این است که به فینال و نیمه‌نهایی رسیده‌ایم و درصد برای ما خوب است. گاهی بد بازی کرده‌ایم و صعود کرده‌ایم و گاهی عالی بازی کرده‌ایم ولی حذف شده‌ایم.
می‌دانیم که سرنوشت این بازی امشب مشخص نمی‌شود، و همه چیز در بارسلونا تعیین می‌شود، اما می‌خواهیم پیروز شویم. ما بارسلونا هستیم و حمله خواهیم کرد. می‌خواهیم گل بزنیم و به دنبال برد باشیم.»



 

khooshe

مدیر بازنشسته
زلاتان:تاتنهام ما را ساکت کرد


ستاره سوئدي معتقد است که بازي در وايت هارت لين کار سختي خواهد بود.
شکست 0-1 میلان مقابل تاتنهام در ورزشگاه سن سیرو باعث تعجب خیلی ها شد.گل دقیقه 80 پیترکرواچ تک گل بازی بود و باعث شد تا امیدهای روسونری برای صعود اندکی با مشکل مواجه شود.
زلاتان اکنون از دیدار برگشت می گوید.
ستاره سوئدی میلان در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« از شیوه بازی مان راضی نیستم،چون شکست خوردیم. رختکن تیم کاملا ساکت بود.ما باید در نیمه اول با جرات و شجاعت بیشتری بازی می کردیم.»
ایبرا ادامه داد:«اوضاع خوب پیش نمی رودولی سران باشگاه گفت که تیم برای دو یا سه سال در اوج خواهد بود تا در عرصه بین المللی حاضر باشد.»


 

khooshe

مدیر بازنشسته
اصرار مورينيو نتيجه داد؛ تمديد قرارداد په په با رئال مادريد


فشار ژوزه مورينيو بر روي مديران رئال براي تمديد قرارداد په په سرانجام در نهايت نتيجه داد و اين مدافع پرتغالي به زودي قراردادي جديد با باشگاه مادريدي امضا خواهد کرد.

په په برای تمدید قرارداد با رئال خواهان افزایش دستمزدسالیانه اش از 1.8 میلیون یورو به 3.8 میلیون یورو شده بود و همین مسئله موجب طولانی شدن مذاکرات تمدید قراردادش با رئال شده بود.
گفته می شود قرار است این بازیکن پرتغالی قراردادش را تا سال 2015 با رئال تمدید کند.
از سوی دیگر این بازیکن 27 ساله توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا را جلب کرده بود. این باشگاه ها آماده بودند در صورت عدم توافق په په و رئال و با توجه به تمام شدن قراردادش در تابستان آینده، او را با انتقالی آزاد به خدمت بگیرند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
شكست بارسلونا و آاس رم مقابل آرسنال و شاختار

شكست بارسلونا و آاس رم مقابل آرسنال و شاختار

شكست بارسلونا و آاس رم مقابل آرسنال و شاختار


در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم آرسنال با نتيجه دو بر يک مقابل بارسلونا به پيروزي رسيد.
به گزارش سايت فوتبال سه[SIZE=+0] در روز دوم دور رفت از بازي هاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار گرديد که در مهمترين ديدار تيم بارسلونا در نيمه اول و در دقيقه 26 با گل داويد ويلا يک بر صفر از تيم آرسنال جلو افتاد و اين برتري تا دقيقه 78 که گل اول تيم آرسنال توسط رابين فان پرسي به نتيجه رسيد ادامه داشت و در دقيقه 83 گل تمام کننده آرشاوين بازي يک بر صفر باخته را تبديل به برد دو بر يک براي تيم آرسنال کرد.
[SIZE=+0]در ديدار ديگر امشب تيم آ اس رم ايتاليا سه بر دو مقابل تيم شاختار شکست خورد.[/SIZE]
[SIZE=+0]
ديشب
[/SIZE][SIZE=+0]نيز دو ديدار برگزار انجام شده بود که تيم ميلان يک بر صفر بازي را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تيم تاتنهام را پيتر کروچ در دقيقه 80 به ثمر رساند و در در ديدار ديگر تيم والنسيا يک بر يک مقابل تيم شالکه 04 متوقف شد ، در دقيقه 17 نيمه اول اين ديدار تيم والنسيا با گل روبرتو سولدادو برتر ميدان شد و اين برتري را تا دقيقه 64 که گل تساوي بازي توسط رائول گنزالز بازيکن شالکه 04 به ثمر رسيد ادامه داد ، در دقيقه پاياني اين ديدار اشميتز از تيم شالکه 04 پس از دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد و نهايتا با نتيجه يک بر يک اين ديدار خاتمه يافت.[/SIZE]
[/SIZE]
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آرسن ونگر: به ارسنال افتخار مي کنم


اين شب يکي از به ياد ماندني ترين شب ها خواهد بود به اين خاطر که در مقابل رقيبي ويژه بود. اين بازي بارها وعده داده شده بود و هم اکنون من فکر مي کنم به وعده هاي خود عمل کرده ايم. اين يک بازي قابل انتظار بين دو تيم مخصوص بود."

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پیروزی 2-1 مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را "یک شب ویژه" برای تیمش توصیف کرد و تیم اسپانیایی هشدار داد که توپچی ها در بازی برگشت تنها برای دفاع کردن به نوکمپ نخواهند رفت. در این دیدار ابتدا بارسا با گل داوید ویا در نیمه اول پیش افتاد اما گل های فن پرسی و آرشاوین در 15 دقیقه پایانی این پیروزی ارزشمند را برای شاگردان ونگر رقم زد.
ونگر در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" امشب یک شب ویژه بود زیرا ما یک تیم ویژه بودیم. این بازی ما انتظار زیادی از این دیدار داشتیم و ناامید نشدیم. به نظر من این دیدار رویارویی دو تیم ویژه بود. ما در مقاطعی از بازی به مشکل خوردیم اما هرگز تسلیم نشدیم و قدرت ذهنی مان را حفظ کردیم. می توانستید ببینید که تیم تا پایان جنگید و قدرت ویژه ای از خود به نمایش گذاشت."
سرمربی فرانسوی آرسنال همچنین به تیم حریف هشدار داد که تیمش در دیدار برگشت برای دفاع کردن به میدان نمی رود. " دیدار برگشت نیز هجومی خواهد بود. مطمئنا ما به نوکمپ می رویم تا بازی خودمان را انجام بدهیم زیرا ما نمی توانیم تنها برای دفاع کردن به آنجا برویم. مشکل مالکیت توپ آنها این است که اگر لحظه ای دیر بجنبید ، می توانید با مشکل روبرو شوید. از لحاظ فکری آماده بودیم که با این مسئله کنار بیاییم. ما اصولا توپ را بیشتر از حریف در اختیار داریم ولی می دانستیم که امشب آنها 60% مالکیت را خواهند داشت. ما در دیدار امشب به پیروزی رسیدیم و این مسئله اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. ما برای انجام بهترین بازی مان راهی نوکمپ می شویم. امشب از هر نظر یک شب فوق العاده برای هواداران مان بود.
ونگر ادامه داد:ما شانس اصلی قهرمانی نیستیم ولی معتقدیم که شانس داریم. بارسلونا همچنان شانس اصلی قهرمانی است و امشب فهمیدیم که می توانیم آنها را شکست دهیم ، چیزی که سال پیش آن را نمی دانستیم. ازین پس ، بسیار مهم است که این بازی را از ذهنمان خارج کنیم. یکشنبه در جام حذفی بازی داریم. باید برای آن بازی بسیار متمرکز باشیم.
او همچنین گفت:به باشگاه فوتبال آرسنال افتخار می کنم. همه به ما می گفتند که متفاوت از سبک ذاتی خودمان بازی کنیم . بنابراین بسیار پیروزی خوبی بود. معتقدم که این برد می تواند اعتقاد و ایمان درون فلسفه ی فوتبالی ما را قوی کند. میانگین سنی ما 23 سال است که بسیار بسیار جوان است. آینده بسیار روشن است. هدف ما این است که این بازیکنان را با هم نگه داریم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گوارديولا: هنوز بازي برگشت باقي مانده است


گوارديولا از موقعيت هاي زيادي که تيمش ايجاد کرد، ابراز رضايت کرد و گفت که مي دانست تيم آرسنال در ضد حملات بسيار خطرناک خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، از این باخت ابراز تاسف کرد اما گفت که هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.
در این دیدار ابتدا ویا با پاس در عمق مسی دروازه آرسنال را باز کرد اما در دقایق پایانی بازی، ابتدا رابین فن پرسی از زاویه بسته کار را به تساوی کشاند و در نهایت آندری آرشاوین روی پاس عالی سمیر نصری با یک ضربه بغل پای فنی گل پیروزی توپچی ها را به ثمر رساند.
گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران از موقعیت های زیادی که تیمش ایجاد کرد، ابراز رضایت کرد و گفت که می دانست تیم آرسنال در ضد حملات بسیار خطرناک خواهد بود.
" ما نسبت به دیدار فصل گذشته موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. اما خیلی حیف شد که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما می دانستیم آنا تیم بسیار خوبی هستند و در ضد حملات بسیار بسیار خطرناک خواهند بود. اما هنوز بازی برگشت باقی مانده است.
آرسنال همیشه تیم خوبی بوده که در لیگ قهرمانان حضور دارند. آنها تیم قوی و بسیار سرسختی هستند.
اما ما تیم برتر میدان بودیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. بازی کردن در مراحل پایانی چمپیونزلیگ در خانه حریف اصلا آسان نیست و تیم های کمی می توانند به اندازه ما موقعیت ایجاد کنند."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
لوچسکيو: رمي ها مي دانستند ما تيم خوبي هستيم


سرمربي شاختار دونتسک از پيروزي 3-2 تيمش مقابل رم در ورزشگاه المپيکو ابراز خوشحالي کرد


میرشیا لوچسکیو، سرمربی شاختار دونتسک، از پیروزی 3-2 تیمش مقابل رم در ورزشگاه المپیکو ابراز خوشحالی کرد.
به این ترتیب آنها در شرایطی پای به دیدار برگشت خواهند گذاشت که در خانه حریف سه گل ارزشمند به ثمر رسانده اند و به همین دلیل لوچسکیو نمایش بازیکنانش را مورد ستایش قرار داد.
او در مصاحبه ای گفت:" ما بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان رانیری می دانستند که ما تیم خوبی هستیم. در نیمه دوم فشار زیادی روی رم بود اما آنها خوب بازی کردند.
به خوبی بازی را در دست گرفتیم و خیلی خوب مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. از اشتباهات دفاعی آنها و جو منفی ای که علیه آنها وجود داشت، استفاده کردیم.
شرایط فیزیکی تیم من را شگفت زده کرد اما رمی ها در سراسر بازی به ما فشار آوردند و ما را به دردسر انداختند.
ما برای این دیدار بازی های دوستانه زیادی انجام دادیم تا ریتم مورد نظرمان را پیدا کنیم. ما جوان ترین تیم لیگ قهرمانان هستیم."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
ژاوي: نتيجه ناعادلانه بود


اين ملي پوش اسپانيايي معتقد است تيمش از حريف انگليسي برتر بود اما نتوانستند موقعيت هاي شان را تبديل به گل کنند.

ژاوی، ستاره خط میانی بارسلونا، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل آرسنال گفت آبی و اناری ها از اینکه نتوانستند از موقعیت های بی شماری که در این بازی داشتند، استفاده کنند، بسیار ناامید شده اند.
این ملی پوش اسپانیایی معتقد است تیمش از حریف انگلیسی برتر بود اما نتوانستند موقعیت های شان را تبدیل به گل کنند.
ژاوی در گفتگو یی گفت:" واقعا حیف شد زیرا فکر می کنم ما از آرسنال برتر بودیم. ما فصل گذشته در این ورزشگاه به تساوی رسیدیم اما حالا شکست خوردیم، نیتجه ای که به دست آوردیم، بدتر شد.
ما موقعیت های زیادی که داشتیم را تبدیل به گل نکردیم. ما می توانستیم به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد. نتیجه تا اندازه ای ناعادلانه بود.
ما کمی ناامید شدیم ما می دانیم که باید در بازی برگشت چکار کنیم. معتقدم که می توانیم در نوکمپ عملکرد بهتری داشته باشیم. ما خوش بینیم اما به آرسنال هم احترام می گذاریم."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
داويد ويا: مي توانيم اين نتيجه را در ديدار برگشت جبران کنيم


در ديدار شب گذشته بارسا مقابل آرسنال در ورزشگاه اميريتس، ابتدا ويا براي بارسا گلزني کرد اما گل هاي فن پرسي و آرشاوين، پيروزي 2-1 ميزبان را رقم زد.

داوید ویا، مهاجم بارسلونا، معتقد است تیمش به اندازه کافی قدرتمند هست که بتواند یک گل عقب ماندگی مقابل آرسنال را در دیدار برگشت جبران کند و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.
در دیدار شب گذشته بارسا مقابل آرسنال در ورزشگاه امیریتس، ابتدا ویا برای بارسا گلزنی کرد اما گل های فن پرسی و آرشاوین، پیروزی 2-1 میزبان را رقم زد.
ویا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما تیم برتر میدان بودیم.البته هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و ما می توانیم این نتیجه را در خانه جبران کنیم.
تا بازی برگشت کمی زمان داریم و تا آن زمان باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم اما بارسا به اندازه کافی قدرتمند هست که بتواند این نتیجه را جبران کند."
مهاجم ملی پوش اسپانیایی همچنین تحت تاثیر بازی آرسنالی ها قرار گرفت و گفت آنها تیمش را به دردسر انداختند.
" آرسنال تیم بسیار خوبی است. آنها دو بار دروازه ما را باز کردند و مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند."

 

khooshe

مدیر بازنشسته
حاشيه هاي ديدار آرسنال- بارسا (عكس)


ورزشگاه اميريتس ميزبان ديدار دو تيم بارسلونا و آرسنال در دور رفت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا بود.





1



2- والدس به تنهایی گلزنی تیمش را جشن می گیرد


3- خوش و بش دو مربی


4- شادی ویا پس از گلزنی


5-اسپانیا-هلند


6


7-این هم هواداران پرشور«توپچی ها»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برنامه بازيهاي هفته 26 سري آ


هفته بيست و ششم رقابتهاي سري آ، شنبه شب با برگزاري دو ديدار آغاز مي شود.
رقابتهای این هفته سری آ شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز می شود. سایر دیدارهای این رقابتها روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که درپایان هفته بیست و پنجم رقابتها، میلان با 52 امتیاز صدرنشین جدول است.ناپولی با 49 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیمهای اینتر و لاتزیو با 47 و 45 امتیاز در رده های بعدی هستند. اودینزه، یوونتوس، پالرمو، کالیاری و فیورنتینا هم رده های پنجم تا دهم جدول را مال خود کرده اند.

قابل ذکر است که چهارشنبه شب،تنها دیدار عقب افتاده رقابتهای سری آ بین تیمهای بولونیا و رم برگزار می شود تا بدین ترتیب تمام تیمها، تمام بازیهایشان را انجام داده باشند.

برنامه دیدارهای این هفته رقابتهای سری آ بدین ترتیب است:



شنبه 30 بهمن (19 فوریه)

بولونیا – پالرمو (ساعت 20.30)

اینتر- کالیاری (ساعت 23.15)



یکشنبه 1 اسفند(20 فوریه)

لچه – یوونتوس (ساعت 15)

کیه وو- میلان (ساعت 17.30)

لاتزیو- باری (ساعت 17.30)

پارما- چزنا (ساعت 17.30)

اودینزه- برشا (ساعت 17.30)

جنوا – رم (ساعت 17.30)

فیورنتینا – سمپدوریا (ساعت 17.30)

ناپولی – کاتانیا (ساعت 23.15)



دیدار معوقه هفته بیست ودوم سری A

چهارشنبه 4 اسفند (23 فوریه)

بولونیا- رم (ساعت 21
 
بالا