جنايت قرآن‌سوزي در 11 سپتامبر به وسیله کشیش امریکایی

Persia Boy

عضو جدید
کاربر ممتاز
با وجود محكوميت شديد اهل تشيع و تسنن؛
كشيش آمريكايي بر جنايت قرآن‌سوزي در 11 سپتامبر اصرار دارد:mad:
خبرگزاري فارس: با وجود هشدار دولت ايالتي فلوريداي آمريكا و محكوميت شديد اهل تشيع و تسنن درباره اقدام موهن كشيش آمريكايي در دعوت به سوزاندن كلام‌الله مجيد در 11 سپتامبر، اين كشيش آمريكايي بر دعوت موهن و جنايتكارانه خود اصرار ورزيد.
به گزارش خبرگزاري فارس، پس از آن كه تيري جونز كشيش افراطي مسيحي چندي پيش از همه آمريكايي‌ها خواست تا در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در مقابل كليساي فلوريدا نسخه‌هايي از قرآن را آتش بزنند، دولت ايالتي فلوريداي آمريكا اين كشيش را از اين اقدام بر حذر داشت.
تيري جونز كه اسلام و مسلمانان را مسئول حوادث 11 سپتامبر مي‌داند با وجود هشدار دولت ايالتي فلوريدا بر دعوت خود اصرار كرده و تاكيد كرده است قرآن را در سالگرد حوادث 11 سپتامبر به آتش خواهد كشيد.
اين در حالي است كه دولت ايالتي فلوريداي آمريكا فقط به اين كشيش افراطي هشدار داده است كه در صورت انجام چنين كاري وي را جريمه مالي خواهد كرد!
اين در حالي است كه اين دعوت كشيش افراطي تاكنون باعث واكنش بسياري شده است، از جمله اينكه رفعت فكري، مسئول كليساي انجيلي در مصر مخالفت خود را با خواسته جونز و اهانت به هر يك از اديان آسماني اعلام كرد و خواستار احترام اين كليسا به همه اديان آسماني شد.
وي تصريح كرد: جونز و امثال وي، از آزادي موجود در آمريكا سوءاستفاده مي‌كنند و ديگران را به چنين افكار عجيب و غريبي فرا مي‌خوانند.
همچنين چندي پيش شوراي عالي الازهر دعوت كشيش آمريكايي براي تعيين روز 11 سپتامبر آينده به عنوان روز جهاني سوزاندن قرآن و دعوت‌هاي متشابه را به‌شدت محكوم كرده و اعلام كرد اين دعوت مشكوك است.

*آيت الله مكارم شيرازي: اگر اين كار صورت بگيرد اكثر مردم دنيا با اين افراد دشمن مي‌شوند
روز گذشته نيز آيت‌الله مكارم شيرازي در در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به دعوت اين كشيش مسيحي براي آتش‌زدن قرآن در روز 11 سپتامبر توسط جامعه مسيحيان بيان داشت: علماي تشيع و همچنين الازهر مصر اين موضوع را محكوم كردند و اين افراد بدانند اين كارها مايه نفرت بيشتر مسلمانان از آنها مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: ما براي همزيستي با مذاهب ديگر غير از فرقه ضاله كه به نوعي تشكيلاتي جاسوسي است، مشكلي نداريم.
آيت‌الله مكارم شيرازي افزود: اگر يك گروه مانند القاعده جنايتي مي‌كند به قرآن و مسلمانان و كتاب آنها ارتباطي ندارد.
وي گفت: قرآن براي بخش زيادي از مردم جهان است و اگر اين كار صورت بگيرد اكثر مردم دنيا با اين افراد دشمن مي‌شوند و نفرت عمومي مردم نسبت به آنها افزايش مي‌يابد.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905280917
 

tatu_lover1366

عضو جدید
این کتاب صاحب داره و صاحب این کتاب خودش از حیثیت گفته های خودش برمیاد
امیدوارم این بابا بفهمه که احترام به عقاید دیگران یعنی چی
 

Similar threads

بالا