► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباري از باشگاه استقلال درخواست پول نكرده است
خبرگزاري فارس: معاون باشگاه استقلال گفت: جباري درخواستي براي گرفتن پول از باشگاه نداشته است.


علي اميري در گفت و گو با خبرنگار ورشزي خبرگزاري فارس درباره اينكه گفته مي شود مجتبي جباري به دليل نگرفتن پول از باشگاه استقلال در مراجعه صبح امروز خود ناراحت شده است، اظهار داشت: نمي دانم اين خبرها را چه كسي مي دهد. مجتبي جباري براي گرفتن يك معرفي نامه به باشگاه آمد و حرفي هم در مورد پول نزد.

وي افزود: جباري براي كارهاي اداري خود نيازمند يك معرفي نامه بود و ما هم اين معرفي نامه را به او داديم.

معاون باشگاه استقلال همچنين درباره اينكه گفته مي شود لوييز بازيكن برزيلي نيز خواهان گرفتن مطالباتش شده و قصد نداشته استقلال را در سفر به اصفهان همراهي كند، گفت: لوييز اكنون كنار تيم است و چنين حرفي هم نزده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
كيانوش رحمتى: شايسته برد مقابل ذوب آهن بوديم

تهران IranSport.Net - كيانوش رحمتى هافبك دفاعى استقلال براى اولين بار در تركيب ثابت اين تيم قرار گرفت و پرويز مظلومى با استفاده از ۲ هافبك دفاعى قصد داشت كه ميانه ميدان را در اختيار بگيرد. او در مورد اين بازى گفت: قبل از هرچيز بايد بگويم كه رويارويى با ذوب آهن در اصفهان براى هر تيمى سخت است. آنها چند سال است كه كنار هم بازى مى كنند و واقعا يك تيم قوى دارند. ما روى نقاط ضعف و قوت حريف كار كرده بوديم و بعد از باخت به فولاد خيلى خوب تمرين كرديم. نزديك هم بود ۳ امتياز را بگيريم ولى در شرايطى گل خورديم كه اصلا روى دروازه ما فشار نبود. رحمتى در پاسخ به اين سوال كه آيا تساوى در اين مسابقه عادلانه بود، با كمى مكث ادامه داد: فكر مى كنم تقريبا عادلانه بود ولى با توجه به ميزبانى حريف شايسته برد بوديم. او كه در اين بازى به عنوان يكى از هافبك هاى دفاعى در كنار آشوبى قرار گرفت ادامه مى دهد: تيم ما در موقع دفاع كردن ۲ هافبك دفاعى داشت كه من و آشوبى بوديم ولى هنگام حملات آشوبى اين اجازه را داشت كه نفوذ كند و به دسوزا اضافه شود. من از عملكرد خودم راضى هستم و اگر در تركيب قرار بگيرم
به طور حتم در بازى هاى آينده شرايط بهترى خواهم داشت. هافبك استقلال در مورد روند نه چندان مناسب اين تيم افزود: هنوز زمان زيادى از شروع ليگ نگذشته و ما با گذشت چند هفته به طور حتم بهتر مى شويم. اين هفته يك بازى سخت با استيل آذين داريم اما اگر اين تيم را پشت سر بگذاريم چند هفته آسان خواهيم داشت و استقلال مى تواند با اين شرايط به ايده آل هايش نزديك شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پرويز مظلومى: گل مجيدى آفسايد نبود

تهران IranSport.Net - پرويز مظلومى، سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران گفت: يا بازيمان را عقب بيندازند يا بازيكنان خود را به تيم ملى نمى دهيم چون بازى سختى مقابل استيل آذين پيش رو داريم.
او پس از تساوى يك بر يك تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان با بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: به نظر مى رسد تعاملى بين فدراسيون، تيم ملى و باشگاه ها وجود ندارد. قطبى ساز خودش را مى زند و با اين لجبازى ها به فوتبال لطمه خواهد زد.وى در ادامه افزود: باشگاه ها سازندگان بازيكن هستند و بازيكنان آماده را به تيم ملى تحويل مى دهند اما قطبى با اين برنامه كه به نظر مى رسد با فدراسيون، كميته فنى و نماينده باشگاه ها هماهنگ نيست براى ليگ و باشگاه ها مشكل ايجاد مى كند. با بيان اينكه بايد ارزش تيم ملى را حفظ كرد، افزود: قرار بود اوكراين به ايران بيايد اما ارمنستان جانشين اين تيم شد حالا به ما مى گويند بازيكن خود را يكشنبه تحويل دهيد و پنجشنبه نفرات به تيم بر مى گردند، اين در حالى است كه ما جمعه يك بازى سنگين با استيل آذين داريم.سرمربى تيم استقلال در اين خصوص اضافه كرد: دوست داريم به تيم ملى كمك كنيم و هر كارى كه از دستمان برآيد انجام مى دهيم اما نمى دانم قطبى اين بازى را از كجا پيدا كرده است؟! چرا ديدارهاى تيم ملى را در تهران نمى گذارد تا جلوى مردم ايران بازى كنند؟!
مظلومى خاطر نشان كرد: اگر ۲ روز بازيكنانمان را مى گرفتند اشكال نداشت اما پس دادن آنها يك روز پيش از بازى مهم با استيل آذين به ما ضربه مى زند.
وى ادامه داد: قطبى خودش را جاى ما بگذارد، آن وقت ببيند مى تواند جوابگوى تماشاگران استقلال باشد. پس از شكست مقابل فولاد خوزستان بسيارى از دوستان از ما انتقاد كردند، با اين شرايط اگر خداى ناكرده نتيجه بدى در ديدار با استيل بگيريم، آيا سرمربى تيم ملى پاسخگو خواهد بود؟
مظلومى با انتقاد دوباره از افشين قطبى، مدعى شد برگزارى ديدار دوستانه با تيمى چون ارمنستان به ارتقاى سطح فنى فوتبال ايران كمك نمى كند و افزود: مگر قطبى صحبت هاى كميته فنى را هم گوش مى دهد؟ اصلا نمى دانم پس از جدايى ياورى و ذوالفقارنسب نماينده مربيان در اين كميته كيست اما تنها بايد بگويم ما در هفته هاى نخست ليگ بازى هاى سخت و فشرده اى داريم و اگر اين گونه بخواهند برنامه ريزى كنند، بازيكن خود را به تيم ملى نمى دهيم.وى در ادامه انتقاداتش از تيم ملى تاكيد كرد: ۱۵ روز در بهترين و مهمترين روزهاى آماده سازى تيم بازيكنانمان را گرفتند زيرا دليل آنها بسته شدن قرارداد اردوى اتريش بود. ما نفراتمان را به تيم ملى داديم و در نهايت ضربه اش را خورديم. ما قصد همكارى با تيم ملى را داريم اما نمى دانم شايد قطبى بيكار است كه مدام چنين برنامه هايى را براى تيم ملى در نظر مى گيرد! شايد او مى خواهد برنامه هاى خودش پر شود!
مظلومى در ادامه خطاب به مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: يكى به داد ما برسد و پاسخگوى مشكلات ما باشد. فقط مى توانم بگويم متاسفم.وى در ادامه گفتگوى خود با خبرنگاران در مورد ديدار استقلال با ذوب آهن اظهار داشت: بازى خوبى بود و در اين ديدار به بخشى از اهداف مان رسيديم. ما به دنبال كسب
۳ امتياز بوديم اما با توجه به اينكه از نظر تاكتيكى تا حدودى در اين ديدار موفق بوديم كسب يك امتياز هم ارزشمند بود.
سرمربى تيم فوتبال استقلال با بيان اينكه بايد مركز زمين را از ذوب آهن مى گرفتيم تا هافبك هاى اين تيم كه توانايى بالايى در كارهاى تركيبى دارند براى ما مشكل ايجاد نكنند، افزود: برنامه ما اين بود كه روى ضد حملات به گل برسيم. فكر مى كنم گل اولمان هم آفسايد نبود و اگر گل مجيدى مردود نمى شد مى توانستيم با پيروزى زمين را ترك كنيم.
مظلومى با انتقاد از خط دفاعى تيمش تاكيد كرد: من به بازيكنانم گفته بودم مواظب نفوذهاى حسينى باشند اما آنها سهل انگارى كردند و بازيكن ذوب آهن در شرايطى دروازه ما را باز كرد كه ۲ بازيكن دفاعى مان مقابلش قرار داشتند. من به خاطر اين سهل انگارى با آنها برخورد خواهم كرد.
وى با بيان اينكه اگر اين بازى را مقابل فولاد انجام مى داديم قطعا تيم پيروز مسابقه بوديم، در مورد نيمكت نشينى طالب لو و صادقى خاطر نشان كرد: ما همين نفرات را داريم و بايد به بازيكنان آماده تر ميدان دهيم. قطعا همه بازيكنان هفته به هفته بهتر مى شوند و با اضافه شدن بازيكنان كليدى و مصدوم عملكرد به مراتب بهترى را از خود ارائه خواهيم داد. ما بازيكنان جانشين خوبى نداشتيم تا بتوانيم با استفاده از آنها تغييرات تاكتيكى بدهيم. اين موضوع پس از آسيب ديدگى مجيدى كاملا ملموس بود.
مظلومى با اشاره به اينكه از رشد فنى تيمش نسبت به بازى گذشته راضى است، تاكيد كرد: ما در اين ديدار برنامه داشتيم و هدفمان خنثى كردن برنامه هاى تاكتيكى ذوب آهن بود البته آنها موقعيتهاى زيادى نداشتند و فقط ما نتوانستيم از فرصتهاى خود به خوبى استفاده كنيم.
وى در خصوص تصميم داور در مردود اعلام كردن گل فرهاد مجيدى اظهار داشت: من روى خط بودم و مطمئنم مجيدى در آفسايد نبود. ضمن اينكه داور يك پنالتى مسلم ما را هم ناديده گرفت. در مجموع از داورى هم راضى نيستم.
مظلومى در پايان در پاسخ به اين سوال كه اگر برنامه تيم ملى تغيير نكند مقابل استيل آذين بازى مى كنيد يا خير؟ ، گفت: ما از اين برنامه خسته شده ايم چقدر بايد اعتراض كرده و اين اعتراضمان را با چه كسى بايد مطرح كنيم؟ من اين موضوع را در اختيار باشگاه قرار دادم و در حالى كه شديدا با اين برنامه مخالفم مى گويم يا بازيمان را عقب بيندازند يا بازيكنان خود را به تيم ملى نمى دهيم چون بازى سختى مقابل استيل آذين پيش رو داريم و بايد پاسخ ۲۰ ميليون هوادار و منتقدان را در صورت ناكامى تنها من بدهم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
با برنامه ريزى آقايان، هم ليگ آسيب مى بيند هم تيم ملى

تهران IranSport.Net - پرويز مظلومى سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص شرايط استقلال و بازى تيمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: هميشه سعى مى كنم آرام باشم تا آرامش من به تيم القا شود. با اين حال هنوز هم از قضاوت افشاريان در بازى تيمم مقابل ذوب آهن ناراحتم. وقتى رزومه ايشان براى بازى هاى استقلال را مى بينم متعجب مى شوم؛ سال گذشته در بازى با پيكان توپى كه اوت بود را بعد از اينكه وارد دروازه شد گل اعلام كرد و چند مورد ديگر نيز اين چنين اتفاق افتاد. آخر يك داور چقدر مى تواند براى تيم مشكل درست كند. او اگر در بازى با ذوب آهن بى جهت سوت نمى زد الان توپ ايمان گل شده بود و ما پيروز مى شديم. من حتى روى گل اول هم حرف دارم چون درست است كه كامرانى فر به جام جهانى رفته اما اشتباهش به ضرر ما تمام شد. من از بازيكنان تيمم رضايت دارم اما فكر مى كنم از هفته هفتم يا هشتم به هماهنگى برسيم. ما در ۲ بازى اخير كمتر اشتباه داشته ايم هر چند كه ضعف هايى نيز داريم كه با آناليز تيم به زودى اين مشكلات هم برطرف مى شود. وى ادامه داد: پيش از اين هم گفته بودم كه با بازيكنى كه روى صحنه گل مقصر بود برخورد مى كنم و برخوردم فنى خواهد بود.مظلومى درخصوص بازى با استيل آذين گفت: بازى با استيل آذين شرايط خاص خود را خواهد داشت. متأسفانه برنامه ريزى تيم ملى به ضرر ما تمام خواهد شد چون ما در آستانه بازى با استيل آذين بايد از ۴ بازيكن تاثير گذارمان چشم پوشى كنيم. اصلاً معلوم نيست اين ۴ ملى پوش در جام ملت ها هم به تيم ملى دعوت شوند يا خير؟ با اين برنامه ريزى آقايان هم ليگ آسيب مى بيند و هم تيم ملى.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازيكنان استقلال آزمايش خون دادند
خبرگزاري فارس: بازيكنان تيم فوتبال استقلال براي تغذيه بهتر امروز به جاي تمرين در آزمايشگاه خون حاضر شدند.




به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان تيم استقلال صبح امروز به جاي تمرين در مجموعه انقلاب با هماهنگي قبلي در آزمايشگاه خون حاضر شدند.

پزشك تغذيه آبي پوشان براي اينكه بازيكنان تغذيه بهتري براي تقويت خود داشته باشند، از آنها خواسته بود امروز آزمايش خون بدهند.

در اين تست آرش برهاني، ايمان مبعلي و حنيف عمران زاده حضور نداشتند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازگشت روانخواه، حضور ميداودي با دست بانداژ شده و تمرين جباري
خبرگزاري فارس: اميدرضا روانخواه پس از چند ماه دوري از فوتبال، به تمرينات استقلال بازگشت.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اولين تمرين تاكتيكي استقلال بعد از ديدار مقابل ذوب‌آهن، عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي و در زمين شماره 3 اين مجموعه برگزار شد.

* اميدرضا روانخواه پس از مدت‌ها دوري از ميادين، در تمرين شركت كرد و مورد استقبال كادر فني و بازيكنان قرار گرفت.
فرهاد مجيدي و اميد روانخواه تنها به دويدن دور زمين اكتفا كردند.مجيدي پس از گفت و گوي كوتاه در خصوص آخرين وضعيت خود با مظلومي محل تمرين را ترك كرد.

* ميلاد ميداودي كه در ديدار مقابل ذوب‌آهن دچار آسيب ديدگي شده بود، امروز با دست بانداژ شده به تمرين پرداخت.به گفته پزشك استقلال اين بازيكن مي تواند تيمش را در ديدار با استيل آذين همراهي كند.

* تمامي اعضاي تيم استقلال به مناسبت روز خبرنگار استقبال گرمي از اهالي رسانه انجام دادند و روز خبرنگار را به افراد حاضر در محل تمرين تبريك گفتند.

* رضا رجبي مسئول آكادمي استقلال و شاهرخ بياني آناليزور اين تيم از نزديك تمرين آبي‌پوشان را تماشا كرد. آرش برهاني تنها غايب تمرين امروز آبي‌پوشان بود.

* مجتبي جباري پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت به همراه ساير بازيكنان استقلال به تمرين پرداخت.

* پرويز مظلومي در اواسط تمرين به صورت جداگانه با فرهاد مجيدي و حنيف عمران‌زاده صحبت كرد. سرمربي استقلال در ابتداي تمرين 15 دقيقه براي آبي‌پوشان صحبت كرده و از آنها خواست با جديت تمرينات اين هفته را ادامه دهد.سرمربي استقلال از بازيكنان خواست تا قدر امتيازات را بدانند كه اين تيم آخر فصل به مشكل بر نخورد.

* كارهاي كششي، استقامتي، دويدن دور زمين، ارسال پاس‌هاي كوتاه، سانتر از جناحين، شوت به سمت دروازه و فوتبال درون تيمي از آيت‌هاي اصلي تمرين امروز آبي‌پوشان بود.
تيم فوتبال استقلال تا روز دوشنبه روزانه 2 نوبت به تمرين خواهد پرداخت و طبق برنامه روز جمعه از ساعت 21:30 از هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف استيل‌آذين خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
توصيه‌هاي مظلومي و رونمايي از پيراهن جديد استقلال
خبرگزاري فارس: از پيراهن‌هاي جديد تيم فوتبال استقلال رونمايي شد.




به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين عصر دیروز استقلال از ساعت 18 در زمين شماره 3 آزادي برگزار شد.

* پرويز مظلومي در ابتداي تمرين حدود 10 دقيقه براي آبي پوشان صحبت كرد و در مورد نقاط ضعف و قوت استيل آذين حريف هفته آينده اين تيم توصيه هايي را به آنها گوشزد كرد.

* حدود 50 نفر از هواداران استقلال از اين تمرين ديدن كردند.

* اميدرضا روانخواه و فرهاد مجيدي پس از 40 دقيقه دويدن در كنار ساير بازيكنان، به صورت اختصاصي تمرين كردند.

* شاهرخ بياني آناليزور استقلال در محل تمرين حاضر بود.

*حسين تراب پور مربي دروازه بانان با محمد محمدي و وحيد طالب لو تمرين كرد.

* ملي پوشان اين تيم شامل ميلاد ميداودي، ايمان مبعلي، حنيف عمران زاده و فرزاد آشوبي در تمرين امروز نبودند. اين بازيكنان در اردوي تيم ملي حضور دارند.

* آرش برهاني به دليل مصدوميت در تمرين حاضر نبود.

* نمونه لباس جديد استقلال در تمرين امروز رونمايي شد. قرار است اين تيم در بازي با استيل آذين از پيراهن هاي جديد استفاده كند.

* تيم استقلال فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرين مي پردازد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
منتقد شماره يك فتح‌الله‌زاده رئيس كميته فني استقلال شد
خبرگزاري فارس: ناصر حجازي به عنوان رئيس كميته فني باشگاه استقلال و مشاور عالي فتح‌الله‌زاده انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، با تصميم علي فتح‌الله‌زاده و پيشنهاد پرويز مظلومي، ناصر حجازي به عنوان رئيس كميته فني استقلال و مشاور عالي سرپرست باشگاه انتخاب شد.
اعضاي كميته فني اين باشگاه پرويز مظلومي، منصور پورحيدري، رضا رجبي، مرتضي محصص و ناصر حجازي هستند.

به گزارش فارس فتح‌الله‌زاده درحالي اين حكم را صادر كرده كه در يك ماه گذشته ناصر حجازي بيشترين انتقادها را به مديريت وي داشته است. حجازي در يكي از انتقادهاي بي شمار خود گفته بود فتح‌الله‌زاده براي بازيكنان لطيفه تعريف مي كرد و فتح‌الله‌زاده نيز در گفت و گو با فارس اعلام كرده بود حجازي با توهين به وي تخليه روحي مي شود و آرامش مي گيرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: حرف حق زدم و فقط سوابق قطبي را گفتم ...

خبرگزاري فارس: سرمربي استقلال در واكنش به جريمه 5 ميليوني از سوي كميته ‌انضباطي به دليل مصاحبه عليه قطبي گفت: فقط سوابق او را گفتم و اين چيزي بود كه قطبي بارها اعلام كرده بود.




پرويز مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره انتخاب ناصر حجازي به عنوان رئيس كميته فني باشگاه استقلال، رأي كميته انضباطي عليه وي و ... صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

فارس: قبل از هر چيز درباره انتخاب آقاي حجازي به عنوان رئيس كميته فني صحبت كنيد. اين پيشنهاد شما بود؟

من از همان ابتداي فصل پيشنهاد كرده بودم كه پيشكسوتان بايد به ما كمك كنند.

فارس: اما اسمي از آقاي حجازي نياورده بوديد؟

اولويت‌بندي داشتم و آقاي حجازي در اولويت بود. بايد به جمع بندي مي‌رسيديم تا اين تصميم نهايي شود.

فارس: نكته جالب اينجاست كه در يك ماه گذشته ناصر حجازي منتقدترين استقلالي در قبال اين تيم بوده است؟

صحبت‌هايي كه ناصرخان مي‌كند از سر دلسوزي است و گرنه ما هميشه به صورت تلفني با هم در ارتباط بوديم. هر كسي حق دارد حرفش را بزند.

فارس: هر حرفي؟

قطعا صحبت‌ها بايد منطقي باشد. در آن شرايطي كه تيم داشت انتظار داشتم صحبت‌هايي كه درباره استقلال مي‌شود منطقي‌تر باشد. من به همه نظرات احترام مي‌گذارم اما اين را هم بدانيد كه دليل حضور آقاي حجازي در استقلال ربطي به انتقادهاي ايشان نداشت. از ابتدا هم حجازي در اولويت بود اما چون كارهاي مهمتري در ابتداي فصل وجود داشت انتخاب ايشان به عنوان رئيس كميته فني به تأخير افتاد. بايد حواشي تيم را جمع مي‌كرديم و به لحاظ فني نيز تيم را به شرايط ايده‌آل‌تري مي‌رسانديم تا اينكه فرصت پيش آمد و آقاي فتح‌الله زاده دستور دادند تا هر چه زودتر اين اتفاق رخ دهد.

فارس: شرح وظايف آقاي حجازي چيست؟

شرح وظايف ايشان را آقاي فتح‌الله زاده بايد تعيين كنند. در مورد مسائل فني من اختيار تام دارم و مشورت‌هاي لازم را از آقاي حجازي خواهم گرفت و اگر صلاح باشد آن را در تيم اجرا مي‌كنيم.

فارس:‌ ناصر حجازي صريح‌الهجه است و هر آن ممكن است از اين تيم انتقاد كند؟

از وقتي كه من به استقلال آمدم ايشان انتقادي از من نداشته است. البته شايد باز هم انتقاد كند اما حجازي پيشكسوت استقلال است و من به او احترام مي‌گذارم.

فارس: بگذريم، به دليل مصاحبه عليه قطبي از سوي كميته انضباطي جريمه شديد؟

من عليه كسي مصاحبه نكردم. فقط راجع به تيم خودم صحبت كردم و گفتم بازيكنان من را يكشنبه مي‌بريد و پنجشنبه باز مي‌گردانيد و به استقلال فشار مي‌آيد. البته از آقاي عزيز محمدي ممنون هستم كه بازي با استيل آذين را يك روز به تعويق انداخت ولي اگر حرفي زدم از روي منطق بوده است و قصد تخريب كسي را نداشتم. گاهي از صحبت‌ها برداشت اشتباه مي‌شود.

فارس: در حكم كميته انضباطي آمده كه شما به دليل مطالب خلاف واقع درباره قطبي محكوم شده‌ايد. به نظر مي‌رسد صحبت‌تان درباره آناليزور بودن قطبي باعث شد جريمه شويد.

كدام مطلب خلاف واقع؟ اينكه گفتم بازيكنانم براي 4 روز در تمرينات تاكتيكي‌ام نيستند خلاف واقع است؟ من در برنامه تلويزيوني در جام جم كه فيلم آن هم موجود است فقط سوابق آقاي قطبي را گفتم. چيزي كه بارها خودش اعلام كرده كه قبلا در تيم‌هاي پايه و بانوان آمريكا كار مي‌كرده و همچنين به عنوان آناليزور و دستيار مشغول به كار بوده است. همچنين گفتم ايشان زماني كه در پرسپوليس بود و وقتي باخت 4 بر يك آورد اگر حمايت‌هاي آقاي كاشاني نبود از اين تيم مي‌رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرمربی تیم استقلال محروم شد

سرمربی تیم استقلال محروم شد

سرمربی تیم استقلال محروم شد ...

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف سرمربی استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت مفاد ماده 23 آیین نامه انضباطی اعلام شد.در این رای آمده است:


«پرویز مظلومی سرمربی استقلال طی انجام مصاحبه ای با یک روزنامه ورزشی منتشره در تاریخ چهارشنبه14/5/89،بدون در نظر داشتن جایگاه تیم ملی گفتگویی انجام داده و ضمن لطمه زدن به جایگاه تیم ملی ،نسبت به سرمربی ومربی تیم ملی مطالب خلاف واقعی را بیان کرده است.

به همین دلیل کمیته انضباطی بااستناد به بند های قانونی آئین نامه کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
این رای به استناد ماده 15 آئین نامه انضباطی با رعایت قوانین مربوطه پس از اعلام رای قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

لازم به ذکر است، کمیته انضباطی در پایان رای خود تاکید کرده است:«مسلما تکرار تخلف از سوی پرویز مظلومی محرومیت از حضور و همراهی درنیمکت استقلال و سایر تنبیهات موجود در آئین نامه کمیته انضباطی را در پی خواهد داشت.»
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مبعلي: تا دو هفته ديگر به شرايط ايده‌آل مي‌رسم

ايمان مبعلي پيش از سفر تيم ملي به ارمنستان، گفت: سه جلسه تمرين بسيار خوب را در تهران پشت سرگذاشتيم. براي برگزاري يك بازي قابل قبول و كسب نتيجه اي مطلوب برابر اين تيم اروپايي آماده ايم.
وي ادامه داد: بازي با ارمنستان ديدار تداركاتي خوبي براي تيم ملي است. وقت زيادي تا جام ملت‌ها نداريم و كادر فني مي‌تواند در اين بازي‌ها شناخت بهتري از بازيكنان پيدا كند. البته ارمنستان هم در ديدارهاي خود در مقدماتي جام جهاني 2010 عملكرد بسيار خوبي برابر اسپانيا، بلژيك و تركيه به دست آورده است.
هافبك استقلال با اشاره به اينكه تعامل بين تيم ملي و باشگاه‌ها در مجموع به سود فوتبال است، گفت: پس از آنكه در سال‌‎هاي اخير نتوانستم جايگاه مناسبي را در تيم ملي به دست آورم، امسال تمام تلاشم اين است با ارائه بازي‌هاي قابل قبول در تيم استقلال و تيم ملي، نظر قطبي را براي تثبيت جايگاهم در تيم ملي جلب كنم.
وي با بيان اينكه به علت حضور نداشتن در تمرينات ابتداي فصل استقلال، هنوز با بازيكنان اين تيم به هماهنگي نرسيده است، اضافه كرد: تا يكي دو هفته ديگر مي توانم به شرايط ايده آل نزديك شده و به موفقيت استقلال در ليگ كمك كنم.
مبعلي با تاكيد بر اين كه استقلال روزهاي درخشاني پيش رو دارد، خاطر نشان ساخت: استقلال امسال با مشكلاتي زيادي خود را آماده حضور در ليگ برتر كرد؛ اما با درايت مديريت، كادر فني و تلاش بازيكنان قطعا در بازي‌هاي آينده، هم عملكرد بهتري خواهيم داشت و هم امتيازات لازم را كسب كرده تا خودمان را به عنوان يكي از مدعيان قهرماني معرفي كنيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عمران زاده: غيبت ملى پوشان به ضرر استقلال تمام مى شود


حنيف عمران زاده مدافع ملى پوش تيم استقلال تهران كه همراه تيم ملى براى ديدار دوستانه با ارمنستان به اين كشور سفر كرده بى صبرانه در انتظار ديدار تيمش مقابل استيل آذين است.وى گفت: ديدار استقلال و استيل آذين فينال زودرس ليگ برتر است. انگيزه بالايى براى اين ديدار داريم و قطعا بازى زيبايى را از ۲ تيم شاهد خواهيم بود.او ادامه داد: به دنبال گرفتن انتقام از استيل آذين هستيم و بايد شكست سال گذشته در جام حذفى را جبران كنيم. تيم آنها نسبت به سال گذشته قوى تر شده و ما كار دشوارى پيش روداريم. عمران زاده با اشاره به اينكه غيبت ملى پوشان به ضرر استقلال تمام مى شود، خاطر نشان كرد: بازيكنان ما هنوز به آمادگى كامل نرسيده اند و دورى يك هفته اى ملى پوشان از تمرينات تيم هم در اين موضوع تأثيرگذار است. ما فرصت زيادى براى هماهنگ شدن نداشتيم و اين دورى از تيم هم باعث مى شود نتوانيم سريعتر به هماهنگى برسيم.مدافع تيم استقلال تهران افزود: در اين بين نه باشگاه ها مقصرند نه تيم ملى. آنهايى كه ليگ را برنامه ريزى كرده اند بايد به بازيهاى دوستانه تيم ملى هم توجه مى كردند. اميدوارم استقلال در بازى با استيل آذين ۳ امتياز را كسب كند تا از بابت نبودن ملى پوشان ضرر نكند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قهر بازیکن برزیلی و ناراحتی مظلومی/ توصیه‌هایی برای ماه رمضان به بازیکنان

تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که بازیکن برزیلی این تیم به دلیل حل نشدن مشکلات مالی اش غایب بود. به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که از ساعت 18 در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی برگزار شد آرش برهانی و لوئیز آندره غایب بودند که گفته می شود این بازیکن برزیلی به دلیل پاس نشدن چک باشگاه استقلال به حالت قهر در تمرینات شرکت نکرده است.
غیبت لوئیز برزیلی در تمرین عصر چهارشنبه باعث ناراحتی پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان شده بود. مظلومی اعتقاد داشت بازیکن حرفه ای نباید به خاطر چنین مسائلی در تمرینات تیمش شرکت نکند.
تمرین امروز استقلال به مرور کارهای تاکتیکی و تمرینات اختصاصی برای مدافعان و مهاجمان اختصاص داشت و برنامه تاکتیکی کادر فنی نیز مرور شد.
امیدرضا روانخواه و محسن یوسفی دو بازیکن مصدوم استقلال امروز به طور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.
قبل از شروع تمرین حجه الاسلام مالک مسئول امور فرهنگی باشگاه استقلال توصیه های لازم در مورد ماه مبارک رمضان و شرایط گرفتن روزه ورزشکاران را برای بازیکنان ارائه کرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر روز شنبه به مصاف تیم فوتبال استیل آذین خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومی: محکوم به شکست استیل آذین هستیم

سایت گل- پرويز مظلومي سرمربی تیم استقلال درباره بازی فردا شب تیمش مقابل استقلال گفت: ما در هر بازي با تفكر مربوط به آن مسابقه وارد ميدان مي‌شويم. براي اين بازي هم قطعا تفكرات خاصي خواهيم داشت كه اميدوارم در ميدان توسط بازيكنان اجرا شود. استيل‌آذين را كاملا آناليز كرده‌ايم و شناخت خوبي از آنها داريم. حريف ما تيم پرمهره‌اي است و از امكانات خوبي برخوردار است. آنها را مي‌شناسيم و مي‌دانيم كه بسيار خطرناك هستند.
مظلومي افزود: علي‌رغم اينكه رقيب ما پرمهره است و از بازيكنان باتجربه‌اي بهره مي‌برد بايد بگويم ما هم دست و پا بسته نيستيم و بازيكنان بزرگي را در اختيار داريم. در هر صورت وضعيت جدول به گونه‌اي است كه محكوم به گرفتن سه امتياز اين بازي هستيم.
سرمربي استقلال در پايان گفت: اميدوارم مصدومان تيم هرچه زودتر شرايط آرماني خود را به دست آوردند تا دست كادرفني روي نيمكت بسته نباشد. معتقدم شنبه شب بازي بسيار خوبي را از سوي هر دو تيم شاهد خواهيم بود و با توكل به خدا و با حمايت تماشاگران بتوانيم جواب محبت‌هاي هواداران خود را بدهيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تمريني كه قرار بود بدون حضور خبرنگار و عكاس برگزار شود
خبرگزاري فارس: درحالي كه روابط عمومي باشگاه استقلال از تمرين اين تيم بدون حضور عكاس و خبرنگار خبر داده بود در تمرين آبي‌پوشان نمايندگان‌ رسانه‌ها حضور داشتند.


به گزارش خبرگزاري فارس، به دليل درگيري رخ داده در تمرين روز پنجشنبه، با تصميم كادرفني استقلال قرار بود تمرين روز گذشته اين تيم براي بازي با استيل آذين بدون حضور خبرنگاران، عكاسان و هواداران برگزار شود.
اين خبري بود كه روابط عمومي باشگاه استقلال با درج در سايت اين باشگاه اعلام كرده بود اما برخلاف انتظار از تمرين روز گذشته استقلال عكاسان توانسته اند عكسبرداري كرده و گزارش تمرين اين تيم نيز در روزنامه هاي صبح امروز منتشر شده است.
نكته اينجاست سايت باشگاه استقلال نيز كه به تمرين بدون حضور خبرنگار و عكاس تاكيد كرده بود، هيچ گونه خبري از تمرين روز گذشته آبي پوشان مخابره نكرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال2 ـ استيل آذين2؛ بازگشت استقلال وجباري در دقيقه نود

گلها :محمد غلامي در دقايق 16 و 86 براي استيل آذين و فرهاد مجيدي در دقيقه 80 و مجتبي جباري در دقيقه 1+90 برای استقلال
ورزشگاه آزادي، تماشاگر 25هزارنفر
داور: محسن قهرماني
اخطار: سياوش اكبرپور، علي كريمي و حسين كعبي(استيل آذين)،ميلاد ميداودي و كيانوش رحمتي(استقلال)
اخراج:زندی (استیل)
تركيب استقلال: محمد محمدي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، مهدي امير آبادي، لوئيز فابيانو، فيليپ آلوز دسوزا (70 - اندرسون ريكاردو سانتوز)، مجتبي جباري، كيانوش رحمتي، ايمان مبعلي (58 - محسن يوسفي)، فرهاد مجيدي و ميلاد ميداودي
سرمربي: پرويز مظلومي
تركيب استيل آذين: حميد نشاط جو، مهدي محمدي، علي كريمي، حسن اشجاري، حسين كعبي، مهدي مهدوي كيا، سياوش اكبرپور (61 - مهرزاد معدنچي)، حسين كاظمي، ميلاد زنيدپور (81 - علي عشوري زاد)، فريدون زندي و محمد غلامي
سرمربي: لوسيانو تومباكوويچ
شرح گل:
1ـ0(استيل آذين): محمد غلامي به قلب دفاع استقلال زد و پس از يكي، دوبار پا عوض كردند با مكثي هوشمندانه فضاي خوبي را براي خود ايجاد كرد و سپس با ضربه‌اي محكم از پشت محوطه جريمه دروازه حريف را گشود.
1ـ1(استقلال): فرهاد مجيدي در يك فعل و انفعال روي پاس دوسانتوس روي محوطه شش قدم در حالتي نامتعادل گل مساوي را به ثمر رساند.استيل آذيني‌ها اعتراض شديدي روي اين گل داشتند آنها عقيده داشتند قبل از گل روي نشاط‌ جو خطا انجام شده است.
2ـ1(استيل آذين): محمد غلامي روي پاس عالي حسين كاظمي در قلب دفاع استقلال صاحب توپ شد و بدون معطلي با يك ضربه چيپ گل دوم خودش را به ثمر رساند تا به جمع صدرنشينان جدول گلزنان بپيوندد.
2ـ2(استقلال): يك خطا روي قوس محوطه جريمه موقعيت خوبي را نصيب استقلال كرد كه مجتبي جباري به زيبايي گل تساوي تيمش را به ثمر رساند.
اتفاق ویژه 1: فريدون زندي در لحظات تلف شده بازي روي يك صحنه كنترل خود را از دست داد و به سمت ميلاد ميداودي رفت و ميلاد ميداودي را كه روي زمين افتاده بود از روي زمين بلند كرد كه اين مسأله با واكنش تند استقلالي‌ها به خصوص مجيدي و منتظري توأم شد و بازي را به جنجال كشيد. زندي در اين فعل و انفعال از بازي اخراج شد.
اتفاق ويژه2:هنگامي كه سياوش اكبرپور در دقيقه 61 مسابقه تعويض شد و جاي خود را به مهرزاد معدنچي داد، در حالي كه به نظر مي‌رسيد از تعويض خودش چندان راضي نيست با مكث زيادي زمين مسابقه را ترك كرد كه اين مكث واكنش منفي هواداران استقلال را در پي داشت و اين بازيكن را بي‌غيرت خطاب كردند.
وي نيز هنگام ترك زمين با دست به روي آرم پيراهنش كه نوشته بود استيل آذين مي‌زد و براي هواداران دست زد و بانداژ دور دستش را با عصابيت باز كرد و روي نيمكت نشست.
بهترين بازيكن: محمد غلامي مهاجم استيل آذين با دو گلي كه به ثمر رساند از بهترين‌هاي زمين بود. اما شايد فرهاد مجيدي بتواند بهترين عنوان بازيكن ميدان را از آن خود كند او بارها علي كريمي و ساير مدافعان استيل را در نبردهاي روبه‌رو شكست داد و يك گل به ثمر رساند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: گل دوم را زماني دريافت كرديم كه بايد بازي جوانمردانه انجام مي‌شد
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: گل دوم را درست زماني دريافت كرديم كه بايد بازي جوانمردانه انجام مي‌شد، اما تحت هر شرايطي بازي را مساوي كرديم.



به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي پس از كسب نتيجه مساوي 2 بر 2 در دقايق پاياني ديدار مقابل استيل آذين درباره اين مسابقه اظهار داشت: بازي خوبي انجام شد و مطمئنم كه همه از اين ديدار راضي بودند. البته هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند.
وي ادامه داد: به خواسته‌هايمان در اين ديدار رسيديم و برنامه‌هايمان تا حد ممكن اجرا شد. در دريافت گل‌ها غافلگير شديم به خصوص گل اول، اما با وجود اينكه خيلي زود گل را دريافت كرديم؛ خيلي سريع جمع و جور شديم و بازي را تحت كنترل خود درآورديم.
مظلومي افزود: در نيمه اول مهاجمان ما موقعيت‌ها را يكي پس از ديگري هدر دادند، اما با شروع نيمه دوم نيروهاي تهاجمي به تيم اضافه شدند. برنامه اصلي ما حركت در عمق خط دفاعي استيل آذين بود و قبل از دريافت گل دوم حتي مي‌توانستيم گل پيروزي را به ثمر برسانيم.
سرمربي استقلال تصريح كرد: به دنبال كسب 3 امتياز اين مسابقه بوديم، اما گل دوم را درست زماني دريافت كرديم كه بايد بازي جوانمردانه انجام مي‌شد كه نشد، اما تحت هر شرايطي بازي را مساوي كرديم.
وي گفت: از نتيجه كسب شده به هيچ وجه راضي نيستم، اما از نحوه بازي بازيكنانم كه هفته به هفته بهتر مي‌شوند، رضايت كامل دارم. البته تيم حريف هم بسيار خوب، قدرتمند و قابل احترام بازي كرد و از اين نظر به آنها تبريك مي‌گويم.
مظلومي درباره تعويض مبعلي و بازي ندادن به آشوبي تصريح كرد: صحبت‌هايم را راجع به تيم ملي گفته‌ام و نمي‌خواهم آنها را تكرار كنم. بازيكني كه 5 روز در اختيار من نبوده و يك روز قبل از مسابقه به من گفته كه خسته‌ام و نمي‌توانم تمرين كنم و تنها دور زمين دويده است؛ چطور مي‌تواند در تركيب اصلي قرار بگيرد؟
وي ادامه داد: كسي جواب من را نمي دهد و تنها بايد كمك كنيم تا تيم ملي قهرمان آسيا شود. ايمان هم تا زمانيكه در زمين مسابقه حضور داشت مفيد كار كرد. حنيف عمران زاده بازيكن هميشگي نبود و روي گل‌ها اشتباه كرد، اما هيچكدام از اينها استراحت نداشتند. عمران زاده بازيكني است كه مدام بايد تمرين داشته باشد كه اين اتفاق نيفتاد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازبيني فيلم ديدار استقلال و استيل آذين در كميته انضباطي
خبرگزاري فارس: مسئولان كميته انضباطي فدراسيون فوتبال فيلم ديدار استقلال و استيل آذين را بازبيني كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان كميته انضباطي فيلم ديدار استقلال و استيل آذين از هفته چهارم ليگ برتر را مورد بازبيني قرار دادند تا به تخلفات رخ داده چند بازيكن در اواخر اين مسابقه رسيدگي كنند.
حسين عبدالهي، عضو كميته انضباطي، به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: با توجه به اينكه تخلفات محرز است، بازيكنان دو تيم را احضار نخواهيم كرد. لازم نيست آنها توضيحي در مورد عمل آشكار خود بدهند. راي در مورد متخلفان را حداكثر تا فردا اعلام خواهيم كرد.
وي در مورد اينكه بازيكني محروم خواهد شد، گفت: هنوز اعضاي كميته انضباطي به جمع‌بندي نرسيده‌اند.
ديدار اين دو تيم با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. در دقايق آخر، بازيكنان دو تيم با يكديگر درگيري پيدا كردند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: بازيكن حاشيه‌ساز از استقلال خواهد رفت
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر بازيكني براي تيم حاشيه‌سازي كند، از تركيب اخراج خواهد شد.



به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، پرويز مظلومي پس از پيروزي 3 بر صفر برابر پيكان اظهار داشت: بازي سنگيني برابر پيكان داشتيم. بازيكنان اين تيم در نيمه اول سرعت استقلال را گرفتند و اجازه ندادند بازي خود را به نمايش بگذاريم. به آنها خسته نباشيد مي‌گويم؛ اما در نيمه دوم، برنامه‌هاي خود را در زمين پياده كرديم و توانستيم به پيروزي دست يابيم.
وي ادامه داد: از تمام بازيكنان راضي هستم. به اين روند رو به رشد بسيار اميدوارم. توانايي بازيكنان استقلال بالاتر از اين است. مطمئن باشيد در آينده بازي‌هاي زيباتري را شاهد خواهيد بود.

سرمربي استقلال با اشاره به مصدوميت آرش برهاني و محسن يوسفي، خاطر نشان ساخت: استقلال چند بازيكن مصدوم دارد. برهاني و يوسفي را در اختيار نداريم و با بازگشت اين نفرات بازي استقلال روان‌تر خواهد شد.
وي در مورد صحبت احمدزاده مبني بر اينكه معتقد بود پيكان بازي كرد و استقلال نتيجه گرفت، عنوان كرد: در نيمه دوم بازي را در اختيار داشتيم و حتي اجازه نداديم بازيكنان پيكان به محوطه جريمه نزديك شوند. نبض بازي در اختيار بازيكنان استقلال بود. پيكاني‌ها نتوانستند حتي موقعيتي روي دروازه ما به وجود آوردند.

مظلومي راجع به تعويض مجتبي جباري تصريح كرد: او را به علت مصدوميت از ناحيه بيني تعويض كرديم و بازيكن تازه نفس را به ميدان فرستاديم تا استقلال به حملات خود ادامه دهد.
سرمربي استقلال درباره محروميت پژمان منتظري و فرهاد مجيدي در بازي هفته آينده اظهار داشت: جوانان خوبي روي نيمكت داريم كه مي‌توانند جايگزين بازيكنان اصلي شوند. چندين بازيكن مصدوم داريم و با استفاده از بازيكنان جوان جاي آنها را پر خواهيم كرد.
وي در مورد اعتراض بازيكنان نيمكت‌نشين استقلال، گفت: تمامي بازيكنان را دوست دارم و آنها مانند بچه‌هايم هستند. اينكه گفته مي‌شود مظلومي قيافه برخي بازيكنان را دوست ندارد، قبول ندارم. تمام بازيكنان برايم يكسان هستند. مگر به دنبال باج گرفتن بودم كه آنها را به استقلال آوردم.
وي افزود: تمام بازيكنان به ميدان مي‌روند و به اعتقادم بازيكنان بايد در زمين بازي حرف خود را بزنند؛ نه با رسانه‌ها. اگر ببينم بازيكني براي تيم مشكل ايجاد مي‌كند، حتماً او را از تركيب بيرون خواهم گذاشت. البته بايد بگويم كه تاكنون چنين مشكلي براي استقلال به وجود نيامده و اجازه نمي‌دهم حاشيه‌ها به سمت استقلال آيد.

مظلومي درباره وظايف ناصر حجازي عنوان كرد: حجازي پيشكسوت ما است و در مورد تيم نظر مي‌دهد؛ اما تصميم‌گيرنده و جواب‌گو من هستم. قرار است غلامحسين مظلومي نيز به كادر فني اضافه شود. استقلال خانه پيشكسوتان است. در نيمكت همه كساني هستند كه براي اين تيم زحمت كشيده‌اند. از فتح‌الله‌زاده براي اين امكانات تشكر مي‌كنم.
وي درباره عدم حضور مظلومي در ورزشگاه عنوان كرد: فتح‌الله‌زاده به علت اينكه خيالش درباره پيروزي استقلال راحت بود، به ورزشگاه نيامد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال 3 - پیکان صفر ؛ اولین برد خانگی با درخشش میرزاپور!

استقلال 3 - پیکان صفر ؛ اولین برد خانگی با درخشش میرزاپور!

استقلال 3 - پیکان صفر ؛ اولین برد خانگی با درخشش میرزاپور!

سایت گل-​
ورزشگاه آزادی تهران، تماشاگر: 20 هزار نفر​
داور: محسن ترکی​
اخطار: فیلیپه دی سوزا، حنیف عمران زاده، مجتبی محبوب مجاز از استقلال- علیرضا عباسفرد، جونیور تورتا از پیکان

استقلال: محمد محمدی، آندره لوئیس(77- مجتبی محبوب مجاز)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، بیژن کوشکی، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، فیلیپه دی سوزا، مجتبی جباری(66- ایمان مبعلی)، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی(89- یعقوب کریمی)
پیکان: ابراهیم میرزاپور، محسن ارزانی، روح الله سلطانی، مهدی تاجیک، علی قربانی، امیر میربزرگی، محمود پوراسدالله، جونیور تورتا(70 – ناصر آذرکیوان)، علی سلمانی، مجید خدابنده لو(80- محمود شفیعی)، علیرضا عباسفرد(76- جهانگیر عسگری)

نگاه کلی:آبی پوشان پایتخت بالاخره در سومین بازی خود در آزادی اولین برد را جشن گرفتند و مهم تر اینکه پس از چهار بازی گلی دریافت نکردند. استقلال بازی را با تغییراتی در ترکیب خود آغاز کرد، بدین صورت که منتظری در پست دفاع راست قرار گرفت و لوئیس در سمت راست خط میانی بازی کرد. ایمان مبعلی نیز نیمکت نشین بود و فرزاد آشوبی در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد و به جز 2 موقعیت گلی که استقلال داشت، بازی حادثه خاصی نداشت. فرهاد مجیدی مهمترین موقعیت گل استقلال را در نیمه اول از دست داد.

اما در نیمه دوم استقلال متحول شد و روی حرکت های مجتبی جباری به دو گل رسید. البته نباید از نقش پر رنگ ابراهیم میرزاپور در گلهای خورده پیکان گذشت که بر خلاف نیمه اول، در این نیمه پراشتباه ظاهر شد و روی هر 3 گل استقلال مقصر بود. در ادامه پیکان چند موقعیت گل داشت که روی بی دقتی مهاجمانش انها را از دست داد تا استقلال با درخشش مجتبی جباری و البته ابراهیم میرزاپور اولین برد خانگی اش را جشن بگیرد.

شرح گل ها:​
دقیقه 60(1- صفر): سانتر مجتبی جباری از سمت راست با اشتباه عجیب میرزاپور مواجه شد تا توپ عبوری که در حال وارد شدن به دروازه بود، با ضربه پژمان منتظری به گل اول استقلال تبدیل شود.

دقیقه 63(2- صفر): روی یک ضربه خطا بر روی مجتبی جباری، میلاد میداودی از فاصله 33 متری دروازه پیکان را گشود.​
دقیقه 77(3- صفر): پاس فرهاد مجیدی در محوطه جریمه با دفع ناقص ارزانی دوباره به خود مجیدی رسید و این بازیکن با یک دریبل ریز توپ را به تور دروازه پیکان دوخت. روی این گل نیز مدافع و دروازه بان پیکان مقصر بودند.

اتفاق ویژه: ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم پیکان که با اشتباهات خود کمک بزرگی به اولین برد خانگی استقلال کرد، به شدت روی گلهای استقلال از سوی تماشاگران تشویق شد.

بازیکن برتر: مجتبی جباری در 65 دقیقه ای که در زمین حضور داشت بسیار خوب بازی کرد و سازنده گلهای اول و دوم استقلال بود. بازی خوب جباری هواداران استقلال را به ادامه فصل امیدوار کرد.​
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال 3 - پیکان صفر ؛ اولین برد خانگی با درخشش میرزاپور!

سایت گل-

ورزشگاه آزادی تهران، تماشاگر: 20 هزار نفر​


داور: محسن ترکی​


اخطار: فیلیپه دی سوزا، حنیف عمران زاده، مجتبی محبوب مجاز از استقلال- علیرضا عباسفرد، جونیور تورتا از پیکان​




استقلال: محمد محمدی، آندره لوئیس(77- مجتبی محبوب مجاز)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، بیژن کوشکی، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، فیلیپه دی سوزا، مجتبی جباری(66- ایمان مبعلی)، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی(89- یعقوب کریمی)​

پیکان: ابراهیم میرزاپور، محسن ارزانی، روح الله سلطانی، مهدی تاجیک، علی قربانی، امیر میربزرگی، محمود پوراسدالله، جونیور تورتا(70 – ناصر آذرکیوان)، علی سلمانی، مجید خدابنده لو(80- محمود شفیعی)، علیرضا عباسفرد(76- جهانگیر عسگری)



نگاه کلی:آبی پوشان پایتخت بالاخره در سومین بازی خود در آزادی اولین برد را جشن گرفتند و مهم تر اینکه پس از چهار بازی گلی دریافت نکردند. استقلال بازی را با تغییراتی در ترکیب خود آغاز کرد، بدین صورت که منتظری در پست دفاع راست قرار گرفت و لوئیس در سمت راست خط میانی بازی کرد. ایمان مبعلی نیز نیمکت نشین بود و فرزاد آشوبی در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد و به جز 2 موقعیت گلی که استقلال داشت، بازی حادثه خاصی نداشت. فرهاد مجیدی مهمترین موقعیت گل استقلال را در نیمه اول از دست داد.​




اما در نیمه دوم استقلال متحول شد و روی حرکت های مجتبی جباری به دو گل رسید. البته نباید از نقش پر رنگ ابراهیم میرزاپور در گلهای خورده پیکان گذشت که بر خلاف نیمه اول، در این نیمه پراشتباه ظاهر شد و روی هر 3 گل استقلال مقصر بود. در ادامه پیکان چند موقعیت گل داشت که روی بی دقتی مهاجمانش انها را از دست داد تا استقلال با درخشش مجتبی جباری و البته ابراهیم میرزاپور اولین برد خانگی اش را جشن بگیرد.​




شرح گل ها:​


دقیقه 60(1- صفر): سانتر مجتبی جباری از سمت راست با اشتباه عجیب میرزاپور مواجه شد تا توپ عبوری که در حال وارد شدن به دروازه بود، با ضربه پژمان منتظری به گل اول استقلال تبدیل شود.​




دقیقه 63(2- صفر): روی یک ضربه خطا بر روی مجتبی جباری، میلاد میداودی از فاصله 33 متری دروازه پیکان را گشود.​


دقیقه 77(3- صفر): پاس فرهاد مجیدی در محوطه جریمه با دفع ناقص ارزانی دوباره به خود مجیدی رسید و این بازیکن با یک دریبل ریز توپ را به تور دروازه پیکان دوخت. روی این گل نیز مدافع و دروازه بان پیکان مقصر بودند.​




اتفاق ویژه: ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم پیکان که با اشتباهات خود کمک بزرگی به اولین برد خانگی استقلال کرد، به شدت روی گلهای استقلال از سوی تماشاگران تشویق شد.​




بازیکن برتر: مجتبی جباری در 65 دقیقه ای که در زمین حضور داشت بسیار خوب بازی کرد و سازنده گلهای اول و دوم استقلال بود. بازی خوب جباری هواداران استقلال را به ادامه فصل امیدوار کرد.​
خب دیگه بالاخره استقلال باید از یه تیمی امتیاز بگیره چه تیمی بهتر از امسال پیکان ! خداییش از تیم تار عنکبوتم بدتر بازی میکنه . اصلا حمله بلد نیس . تا حالا فقط یه گل زده
خوبه که این جا دفاعیات میرزاپورم که شنیدم بگم گل اول من توپ رو دفع کردم خورد به دفاع تقصیر من نبود . گل دوم از اون گلهایی بود که هزارتا یکیش گل میشه ! کنج کنج بود . گل سومم که آقای مجیدی به دفامون پاس داد اونم جوابش داد . فکر نمیکنم تقصیر من بود ( خداییش رو گل سوم نمیشه گفت مقصر بود )
 

pouya6721

عضو جدید
خداییش هم اگه یکی مثل میرزاپور به شماها امتیاز بده:lol:
ابروی هرچه دروازبان هستش رو برد با اون بازیش:w15:
 

shlmn

عضو جدید
میرزاپور یه تنه بازی رو 3 هیچ کرد
گل اول که ماشا ا. . .
گل دو که اصلا شیرجه نزد
گل سوم که دیگه چی بگم این زد خورد به اون برگشت دوباره زد مجیدی توپ به پاش گیر کرد میرزاپور دستوپاش پیچید به هم یهههو توپ رفت تو گل


مگر اینکه این طوری ببرین ! ! ! ! !
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
میرزاپور یه تنه بازی رو 3 هیچ کرد
گل اول که ماشا ا. . .
گل دو که اصلا شیرجه نزد
گل سوم که دیگه چی بگم این زد خورد به اون برگشت دوباره زد مجیدی توپ به پاش گیر کرد میرزاپور دستوپاش پیچید به هم یهههو توپ رفت تو گل


مگر اینکه این طوری ببرین ! ! ! ! !
گل سوم رو خیلی باحال اومدی :biggrin::biggrin:
واقعا باید آفرین گفت بهش .
جمله آخرتم پایم فکر کنم خودشونم قبول داشته باشن:D;)
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکر کنم نه چون پیکان در بین ماشینا از رده خارج شده آقای احمدزاده رو اوردن که از لیگم خارجش کنن .



پروسه حذف پیکان هست
;)
 

simicolon_ict

عضو جدید
استقلال 3 - پیکان صفر ؛ اولین برد خانگی با درخشش میرزاپور!

سایت گل-

ورزشگاه آزادی تهران، تماشاگر: 20 هزار نفر​


داور: محسن ترکی​


اخطار: فیلیپه دی سوزا، حنیف عمران زاده، مجتبی محبوب مجاز از استقلال- علیرضا عباسفرد، جونیور تورتا از پیکان​




استقلال: محمد محمدی، آندره لوئیس(77- مجتبی محبوب مجاز)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، بیژن کوشکی، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، فیلیپه دی سوزا، مجتبی جباری(66- ایمان مبعلی)، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی(89- یعقوب کریمی)​

پیکان: ابراهیم میرزاپور، محسن ارزانی، روح الله سلطانی، مهدی تاجیک، علی قربانی، امیر میربزرگی، محمود پوراسدالله، جونیور تورتا(70 – ناصر آذرکیوان)، علی سلمانی، مجید خدابنده لو(80- محمود شفیعی)، علیرضا عباسفرد(76- جهانگیر عسگری)



نگاه کلی:آبی پوشان پایتخت بالاخره در سومین بازی خود در آزادی اولین برد را جشن گرفتند و مهم تر اینکه پس از چهار بازی گلی دریافت نکردند. استقلال بازی را با تغییراتی در ترکیب خود آغاز کرد، بدین صورت که منتظری در پست دفاع راست قرار گرفت و لوئیس در سمت راست خط میانی بازی کرد. ایمان مبعلی نیز نیمکت نشین بود و فرزاد آشوبی در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد و به جز 2 موقعیت گلی که استقلال داشت، بازی حادثه خاصی نداشت. فرهاد مجیدی مهمترین موقعیت گل استقلال را در نیمه اول از دست داد.​




اما در نیمه دوم استقلال متحول شد و روی حرکت های مجتبی جباری به دو گل رسید. البته نباید از نقش پر رنگ ابراهیم میرزاپور در گلهای خورده پیکان گذشت که بر خلاف نیمه اول، در این نیمه پراشتباه ظاهر شد و روی هر 3 گل استقلال مقصر بود. در ادامه پیکان چند موقعیت گل داشت که روی بی دقتی مهاجمانش انها را از دست داد تا استقلال با درخشش مجتبی جباری و البته ابراهیم میرزاپور اولین برد خانگی اش را جشن بگیرد.​




شرح گل ها:​


دقیقه 60(1- صفر): سانتر مجتبی جباری از سمت راست با اشتباه عجیب میرزاپور مواجه شد تا توپ عبوری که در حال وارد شدن به دروازه بود، با ضربه پژمان منتظری به گل اول استقلال تبدیل شود.​




دقیقه 63(2- صفر): روی یک ضربه خطا بر روی مجتبی جباری، میلاد میداودی از فاصله 33 متری دروازه پیکان را گشود.​


دقیقه 77(3- صفر): پاس فرهاد مجیدی در محوطه جریمه با دفع ناقص ارزانی دوباره به خود مجیدی رسید و این بازیکن با یک دریبل ریز توپ را به تور دروازه پیکان دوخت. روی این گل نیز مدافع و دروازه بان پیکان مقصر بودند.​




اتفاق ویژه: ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم پیکان که با اشتباهات خود کمک بزرگی به اولین برد خانگی استقلال کرد، به شدت روی گلهای استقلال از سوی تماشاگران تشویق شد.​




بازیکن برتر: مجتبی جباری در 65 دقیقه ای که در زمین حضور داشت بسیار خوب بازی کرد و سازنده گلهای اول و دوم استقلال بود. بازی خوب جباری هواداران استقلال را به ادامه فصل امیدوار کرد.​
دستشون درد نکنه حقشون بود ببرن.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
محمدي: گل نخوردن بعد از 4 هفته رضايت‌بخش است
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: اينكه موفق شديم در بازي با پيكان بعد از 4 هفته گل نخوريم، برايم رضايت‌بخش است.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد محمدي پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل پيكان، اظهار داشت: در نيمه اول زياد خوب بازي نكرديم چون پيكان بسيار بسته بازي مي‌كرد. پيكاني‌ها با شروع نيمه دوم افت كردند. بازيكنان ما فرصت خوبي به دست آوردند تا از لحاظ تاكتيكي برتري خود را ديكته كنند.
وي ادامه داد: نتيجه خوبي گرفتيم. استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد. از ابتداي فصل گفته بوديم كه با گذشت چند هفته، هماهنگي بين بازيكنان ايجاد مي شود و نتايج قابل قبول خواهد بود.
محمدي درباره عملكرد خود و خط دفاعي گفت: خودم احتياج به زمان دارم و هفته به هفته بهتر خواهم شد. اينكه پس از 4 مسابقه در مقابل پيكان توانستيم دروازه خود را بسته نگه داريم، برايم رضايت‌بخش است.
 
Similar threads

Similar threads

بالا