عشق از نوع مارمولک

piton

عضو جدید

محو نگاه به جانور اسرارآمیز شده بود که سر و کله مارمولک دیگری پیدا شد. این مارمولک، تکه غذایی به دهان گرفته و برای...
خانه‌های ژاپن با دیوار‌هایی ساخته شده است که دارای فضای خالی هستند و آن را با چوب می‌پوشانند. در یکی از شهر‌های ژاپن، مردی دیوار خانه‌اش را برای نو سازی خراب می‌کرد که مارمولکی دید.

میخ از قسمت بیرونی دیوار به پایین کوبیده شده و به اصطلاح مارمولک را میخکوب کرده بود. مرد چشم بادامی، دلش سوخت و کنجکاو شد.
وقتی موقعیت میخ را با دقت بررسی کرد حیرتزده شد و فهمید این میخ 10 سال پیش هنگام ساخت خانه به دیوار کوبیده شده اما در این مدت طولانی چه اتفاقی افتاده است؟ چگونه مارمولک در این 10 سال و در چنین موقعیتی زنده مانده؛ آن هم در یک فضای تاریک و بدون حرکت؟ چنین چیزی امکان ندارد و غیر قابل تصور است!

شهروند ژاپنی متحیر این صحنه، دست از کار کشید و به تماشای مارمولک نشست. این جانور در 10 سال گذشته چه کار می‌کرده؟ چگونه و چی می‌خورده؟
محو نگاه به جانور اسرارآمیز شده بود که سر و کله مارمولک دیگری پیدا شد. این مارمولک، تکه غذایی به دهان گرفته و برای جفتش برده بود.


مرد ژاپنی، ناخواسته انگشت به لب گذاشت و به خود گفت: 10 سال مراقبت بی‌منت؛ چه عشق قشنگ و بی‌کلکی. چطور موجودی به این کوچکی می‌تواند عشقی به این بزرگی داشته باشد اما خیلی وقت‌ها ما انسان‌ها از هم گریزانیم؟



حالا ما ها همین تو اره خود تو تا یکی یه بلایی سرش میاد همون میخ میچرخونیم بیشتر مرده تر بشه
مرده از بس که جون نداره
 

mehrshad53

اخراجی موقت
ده سال عمر نمیکنه یه مارمولک در حالت عادی....
احتمالا توی آبادنِ ژاپن بوده مارمولکه....
ولی قشنگ بود
:gol:
 

piton

عضو جدید
تو هم تکونت ندن یه جا ثابت بمونی 1000 سال عمر میکنی غدات اماده باشه غصه غذا مذا نداشته باشی زنت کار کنه تو بخوری همین قدر عمر میکنی
 

piton

عضو جدید
مهم نفس کاره
همین تو تو مامان بزرگت تا ارثیه رو تقسیم کرد دیگه یادتون رفت بابا الان توی کدوم اتاق اسایشگاه سالمندانه

شما توی اون خونه پدری دارین خر غلط(غلطک) میزنی اون بنده خدا ای روزگار نامناسب مردمش ناسازگارند
 

mehrshad53

اخراجی موقت
تو هم تکونت ندن یه جا ثابت بمونی 1000 سال عمر میکنی غدات اماده باشه غصه غذا مذا نداشته باشی زنت کار کنه تو بخوری همین قدر عمر میکنی

حتی اگه یه لوله به قطر 30 سانت هم از وسطت رد شده باشه؟:smile:
 

Similar threads

بالا