شرکت های غیر تولیدی وابسته

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
سازمان منطقه ويژه اقتصادی پتروشيمی
طرح اجرايي احداث منطقه ويژه اقتصادی پتروشيمی در ٣٠ تيرماه سال ١٣٧٧ از تصويب شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتي گذشت و سازمان منطقه ويژه اقتصادی پتروشيمی به عنوان مجری و مدير اين طرح بزرگ انتخاب شد. اين منطقه در بخش ساحل شمال غربی خليج فارس در زميني به عرض ٢ و طول ٩ كيلومتر به وسعت ١٧٠٠ هكتار در شمال بندر امام خمينی (ره) قرار دارد.
تلفن :
وب سايت :www.nipc.net
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
شركت مديريت توسعه پتروشيمی
شركت مديريت توسعه پتروشيمی جهت ايجاد هماهنگی، نظارت و كنترل براجراي طرح هاي پتروشيمی و طرح های وابسته در سال ١٣٧٣ تاسيس شد.
تلفن :
وب سايت : www.pidmco.net
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
شركت سهامی بازرگانی پتروشيمی
شركت سهامی بازرگانی پتروشيمی از تيرماه سال ١٣٦٩ آغاز به كار كرد. اين شركت همراه ٣ شركت فرعی ( بازرسان فنی ايران)، ( حمل و نقل بازرگانی) و ( مهندسی و تامین قطعات و مواد شيمیايی صنايع پتروشيمی) به كنترل كيفيت محصولات و توليد در پتروشيمی و بازاريابی و صادرات محصولات می پردازد.
تلفن :
وب سايت : www.petrochem-ir.net
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
شركت سهامی عمليات غير صنعتی و خدمات صنايع پتروشيمی
اين شركت با هدف تامين نيازهاي خدماتي كاركنان صنايع پتروشيمی، ماهشهر، بندرامام ، مجتع هاي رازی و فارابي و ايجاد تسهيلات و اماكن رفاهی براي خانواده های كاركنان در جنوب كشور، تاسيس شده و مشغول به كار می باشد.
تلفن:
وب سايت : www.posc.ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
شركت بازرگاني پتروشيمی ايران بين الملل
اين شركت در تاريخ ١٣٧١ با هدف تامين تسهيلات مالی از منابع خارجي جهت اجراي طرح هاي توسعه أی پتروشيمی و انجام مذاكره با سرمايه گذاران خارجی جهت مشاركت در صنايع پتروشيمی تاسيس شد.
تلفن :
وب سايت : www.pccint.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
معرفی شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران
شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران بنا بر نیاز صنعت پتروشیمی ایران به یک شرکت مستقل و فعال در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی در بیست و سوم تیرماه سال 1369 و با سرمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تاسیس گردیداهداف اصلی این شرکت در بازار داخلی ، تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پائین دستی و در بخش بازرگانی خارجی دستیابی بهتر و سریعتر به بازار مصرف در نقاط مختلف جهان است .

فعالیت های عمده :
این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای خاورمیانه میباشد که به امر فروش محصولات تولیدی مجتمعهای پتروشیمی ایران در بازارهای داخلی و خارجی اشتغال دارد. تلاش جهت گسترش حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات بعد از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان از اهداف اصلی این شرکت میباشد. به منظور توسعه فعالیتهای بازاریابی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، شرکت بازرگانی پتروشیمی به تاسیس دفاتری در انگلستان ، آلمان ، چین ، سنگاپور ، هند ، دبی و کره جنوبی و ترکیه مبادرت نموده است . شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران در راستای انجام وظایف خود در توزیع مواد با راه اندازی سایت فروش از راه دور اقدامی در جهت تمرکززدائی و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به محل شرکت در تهران نموده است . با استفاده از این سایت که از طریق اینترانت و اینترنت قابل دسترس است خریداران میتوانند ضمن دسترسی به اطلاعات مربوط به حواله های دریافتی و صورتحسابهای خود ، از آخرین وضعیت مانده حساب خود در شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز آگاهی یابند ، درخواست خرید کالا را به سیستم وارد و حواله خود را روی سایت مشاهده و مستقیما از مجتمعها تحویل بگیرند .

تولیدات شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در گروههای زیر طبقه بندی میگردد:
محصولات شیمیایی - پلیمری - آروماتیک ها - کودها و مشتقات آن ها و مایعات گازی

آدرس پستی : تهران - خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک شماره 1339 کد پستی 19697 - صندوق پستی 4619/19395
تلفن :
فاکس :
تلکس :
ایمیل : pcc@petrochem-ir.net
تلفن تماس با مدیریت بازگانی داخلی :

http://www.irpcc.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
پژوهشگاه صنعت نفت
http://www.ripi.ir/fa/ درابتدا بانام " اداره توسعه و تحقیقات شرکت ملی نفت ایران " درسال 1338 تاسیس شد. هدف اولیه این سازمان تحقیق و پژوهش درزمینه کاربرد مواد نفتی بوده است. بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نام این سازمان به مرکز پژوهش و خدمات علمی تغییر یافت و به توسعه فعالیتها درراستای اهداف فوق پرداخت. سپس طبق موافقت نامه اصولی سال 1368 شورای گسترش وزارت فرهنگ و آموزش عالی، به عنوان " پژوهشگاه صنعت نفت" با هدف انجام تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه ای نامیده شد و به فعالیتهای خود ادامه داد. درحال حاضر پژوهشگاه صنعت نفت از 700 نیروی انسانی متخصص، مجرب و ماهر برخوردار است که شامل 65 دکتر ، 275 فوق لیسانس ،161 لیسانس، و بقیه نیروهای تکنسین و پشتیبانی می باشند. ازکل کارکنان حدود 66% دارای سمتهای پژوهشی می باشند. از این میان تعداد 400 نفر توانسته اند جایگاه والای عضویت هیات علمی پژوهشگاه راکسب نمایند که با درنظرگرفتن قابلیتهای دستگاهی و امکانات تکنولوژی ویژه، خدمات علمی، مشاوره ای و آزمایشگاهی را به صنایع نفت وگازو پتروشیمی ارائه می نمایند. پيام رييس پژوهشگاه
پژوهشگاه صنعت نفت با قريب نيم قرن سابقه تحقيقات صنعتي به عنوان يكي از بزرگترين مراكز تحقيقاتي خاورميانه درراستاي توسعه صنايع نفت و حل مشكلات عملياتي ، گام هاي اساسي پيموده و خدمات ارزنده ارايه نموده است. اينك با نگرش برنقش تحقيقات صنعتي در ارتقاء كيفيت و كميت بالادستي و پايين دستي صنعت نفت ، با بهره گيري از ابزارهاي خاص توسعه و اتخاذ راه هاي ميان بر و انجام تحقيقات فرا رشته اي مشترك به انتقال و توسعه فن آوري مورد نياز كشور پرداخته است. پژوهشگاه صنعت نفت با در اختيار داشتن كليه منابع مورد نياز تحقيقات صنعتي و برخورداري از نيروهاي متخصص آگاه به مسايل و فن آوري هاي روز دنيا و با به اجرا گذاشتن سياست درهاي باز و تقويت ارتباط با مراكز تحقيقاتي دانشگاهي و صنعتي داخل و خارج از كشور به گونه اي ملموس تمهيدات وسيع تري را جهت مواجهه با مسايل عملياتي و آتي صنعت نفت بسیج نموده است و اميدوار است بتواند با برخورداري از اين منابع، روند صنعتي شدن دستاوردهاي پژوهشي را سرعت بخشيده و با پيگيري برنامه هاي هدفمند نقش تحقيقات در توسعه صنعتي كشور به خصوص صنعت نفت را به مرحله ظهور رساند. دراينجا صميمانه از كليه محققين ، دانشگاهيان و متخصصين دعوت مي نماييم تا در اين فرصت ارزشمند با ما همكاري نمايند.

اعضاي شوراي پژوهشي

اهداف و سیاستها

:مهمترین عرصه های تحقیقات درپژوهشگاه به شرح ذیل است اکتشاف و ارزیابی منابع هیدروکربوری و روشهای ازدیاد برداشت
توسعه روشهای تصفیه وانتقال گاز و تبدیل آن به سایر محصولات باارزش
بهبود و ارتقاء کیفیت فرآورده های نفتی
شناسایی ، ارزیابی و ساخت کاتالیست
سنتز و فرمولاسیون موادشیمیایی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنایع
شناسایی و کاربرد پلیمرهای ویژه در صنایع
تکنولوژی های نوین در رفع آلودگی آب ، هواوحفاظت از تاسیسات صنعتی
طراحی و توسعه فرآیندهای نوین صنعتی
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
منطقه ویژه انرژی پارس
http://www.pseez.ir

آدرس :استان بوشهر - منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)، روبروی فاز 2 و 3، مجتمع گازی پارس جنوبی، صندوق پستی 154 - 75391

تلفن:

فاکس:

پست الکترونیک: info@pseez.ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا