Tuning motor 280

Tuning motor 280

  • بلی

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خیر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0
  • نظرسنجی بسته .

fasihi.hooman

عضو جدید
امروز به مبحث دیگری از مجموعه مبحث های ریس وتیونینگ می پردازیم این قسمت راجب تقویت موتور ۲۸۰ است که بیشتر رو بنز سوار شده موتور 280 تا به حال تاريخچه طولاني داشته و الان ميخواهیم درباره مدلهاي 1980 تا 1985 و اون صحبت كنيم اين موتور يكي از بهترين موتورهايي بوده كه تا حالا بنز ساخته و از نظر قدرت و استقامت هيچ مشكلي نداره

مشخصات موتور :
Power : 156@5500
Torque : 164@4000
Displacement : 2746

تقویت
براي تقويت كردن اين موتور دست و دلتون نلرزه اين موتور به راحتي خراب نميشه
۱. اين موتور در دونوع كاربراتوري و انژكتوري است ( اگه كاربراتوريه اونو انژكتوري كنيد).
۲. انژكتورهاي اونو در بياريد و انژكتور و پايه انژكتور 560 نصب كنيد
۳. اين ماشين در حالت عادي 1 فيول پمپ داره فيول پمپ اونو در بياريد و يك عدد فيول پمپ 560 Bosch به جاي اون نصب كنيد و فيول پمپ فابريک ماشين رو به عنوان فيول پمپ دوم استفاده كنيد كه با سوچ روشن و خاموش ميشه
۴. ***** بنزين اون رو در بياريد و يه ***** 560 بندازيد
۵. سرسيلندر ماشين رو باز كنيد و بعد از كفتراشي پاليش كنيد (زياد كردن كمپرس)
۶. شمهاي Platinum بوش و Ngk خوبه
۷. نصب MSD igenetion system ضروريه
۸. پيستونهاي فابريكش خيلي خوب
۹. دلكو رو از حالت وسط يه كمي به طرف راست بچرخونيد تا انفجار موتور در 35 درجه قرار بگيره بعد از اينكار چون دور موتور ميره بالا اونرو توسط fuel distributor تنطيم كنيد
۱۰. زنجير تايم بايد سفت باشه براي اينكار ميتونيد يه فنر به پيستون اون اضافه كنيد
۱۱. سيستم هدرز و اگزوز در اين وضعيت كمك خوبيه
۱۲. توسط يك مكانيك ماهر لفترهاي سوپاپ رو تنطيم كنيد تا سوپاپها بيشترين وضعيت باز شدن داشته باشند
۱۳. كمشافتهاي فابريك خيلي خوبند
۱۴. از پنكه موتور پلاستيكي استفاده كنيد
۱۵. نصب نايتروس كه روي اين موتور خوب جواب ميده

حالا وقت گاز دادن توی پیست هست...
به امید این که همیشه رنگ ماشینتون فابریک بمونه همیشه با احتیاط برانید.
 

Similar threads

بالا