Reverse - Engineering the Brain
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
، اين را Tim Buschman، دانشجوي سال آخري ميگويد كه در آزمايشگاه عصبشناسي پروفسور Earl Miller مشغول پژوهش است. البته ديدن مگي به اين آسانيها مقدور نيست؛ براي دور نگهداشتن مگي از محيطي كه انسانها در آن حضور دارند، از او در محيطي مجزا نگهداري ميشود تا از رفتار انسانها تأثير نپذيرد. ولي علايم هوشمندي او روي دو نمايشگر كه روبهروي بوشمن قرار دارد، قابل مشاهده است. مگي در طول هفت سال گذشته براي مركز علوم مغز و ادراك (Brain and Cognitive Sciences: BCS) دانشگاه امآيتي كار كرده است. اين ميمون، سه ساعت در روز به بازيهاي كامپيوتري مشغول است كه بيشتر با هدف ساخت و پرورش الگوهاي كلي توسط مغز مگي و سپس استفاده از آن الگوها به عنوان ابزار، طراحي شده اند. بوشمن (شايد به طنز) ميگويد: . منظور او حركت به سمت بالا و پايين در يك بازي كامپيوتري است كه شامل عملگرهاي منطقي است كه در گروههاي خاصي قرار ميگيرند.
بيشتر...

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
، اين را Tim Buschman، دانشجوي سال آخري ميگويد كه در آزمايشگاه عصبشناسي پروفسور Earl Miller مشغول پژوهش است. البته ديدن مگي به اين آسانيها مقدور نيست؛ براي دور نگهداشتن مگي از محيطي كه انسانها در آن حضور دارند، از او در محيطي مجزا نگهداري ميشود تا از رفتار انسانها تأثير نپذيرد. ولي علايم هوشمندي او روي دو نمايشگر كه روبهروي بوشمن قرار دارد، قابل مشاهده است. مگي در طول هفت سال گذشته براي مركز علوم مغز و ادراك (Brain and Cognitive Sciences: BCS) دانشگاه امآيتي كار كرده است. اين ميمون، سه ساعت در روز به بازيهاي كامپيوتري مشغول است كه بيشتر با هدف ساخت و پرورش الگوهاي كلي توسط مغز مگي و سپس استفاده از آن الگوها به عنوان ابزار، طراحي شده اند. بوشمن (شايد به طنز) ميگويد: . منظور او حركت به سمت بالا و پايين در يك بازي كامپيوتري است كه شامل عملگرهاي منطقي است كه در گروههاي خاصي قرار ميگيرند.
بيشتر...