ویژگی های کابینت آشپزخانه باکیفیت چیست؟

omidtp

عضو جدید


خرید کابینت آشپزخانه می تواند باعث سردرگمی بی وقفه شود: باید به سبک، سخت افزار و رنگ فکر کنید. اگر نمی دانید که چگونه می توانید کابینت آشپزخانه با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بخرید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.



کابینت آشپزخانه
جنس کابینت نقش اساسی در انتخاب آن دارد


ساخت تمام تخته سه لا​



کابینت با بهترین کیفیت به طور کلی دارای کناره ها و پشتی های کامل است که می تواند در طول فرآیند تحویل و نصب در جای خود باقی بماند.کابینت های چند لایه به اندازه کافی محکم هستند تا وزن میز سنگین را تحمل کنند. از طرف دیگر تخته خرده چوب یک جایگزین مقرون به صرفه است اما ممکن است در برابر آسیب های رطوبت مقاومت نکند. با این حال، ممکن است در معرض آسیب های ناشی از رطوبت یا ضربه نباشد.



لولا در کابینت آشپزخانه​



لولاها یکی از مهم ترین اجزای کابینت آشپزخانه هستند. .



لولاهای بسته دارای شش راه از جمله در خارج، چپ-راست و بالا-پایین هستند.



علاوه بر این، هنگامی که درهای کابینت در طول تغییرات فصلی منقبض و منبسط می شوند، این لولاها قابل تنظیم هستند.



یک کابینت با کیفیت بالا در مقایسه با انواع دیگر که ممکن است به همین دلیل قابلیت تنظیم چهار طرفه را داشته باشند از این لولاها تشکیل شده است. همچنین، آنها می توانند باعث ناهمواری، شل شدن، سفت شدن و یا خرابی درها شوند.



کابینت
قیمت کابینت ها بر اساس جنس و کاربرد آنها متفاوت است


پانل های پشتی تمام قد در کابینت​



نصب و استحکام کابینت به ساختار پشتی آن بستگی دارد. ممکن است برخی از تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه از ساختار قاب عکس از جمله ریل های آویز فلزی، پانل های نازک و براکت ها استفاده کنند. آنها در مقایسه با ساخت تمام تخته سه لا هزینه کمتری دارند. ممکن است منجر به سقوط کابینت شود که می تواند منجر به حوادث جدی شود. بنابراین، بهتر است از چنین نقص هایی اجتناب کنید و روی چیزی که امن و سالم است مانند کابینت هایی با پشت تخته سه لا سرمایه گذاری کنید.



داخلی ملامینه​



فضای داخلی کابینت بخش مهمی از ساخت و ساز آن است . قفسه هاباید بتوانند تمام لوازم ضروری آشپزخانه را در خود جای می دهد. این بدان معنی است که آنها باید به راحتی تمیز شوند، بدون متخلخل و سخت باشند تا در برابر هر نوع آسیبی مانند لکه شدن، و سایش و پارگی در طول سال های استفاده مقاومت کنند. ملامینه یکی از ارجح ترین سطوح داخلی است زیرا معمولاً در رنگ های روشن موجود است و می توان آن را بدون زحمت زیاد به تخته خرده چوب، روکش های چوبی و تخته سه لا وصل کرد. علاوه بر این، بادوام، مقاوم در برابر لک، آب و آتش است و برخلاف سایر سطوح لمینت صاف، می توان آن را با محلول های خانگی قوی تمیز کرد.



کابینت آشپزخانه
کابینت را براساس نیاز کاربردی به فضای آن انتخاب کنید


فریم های صورت در کابینت آشپزخانه شیراز​



دو نوع کابینت موجود است که قاب دار و بدون قاب هستند. کابینت های قاب دار یک قاب سخت افزاری جامد را نمایش می دهند که معمولاً به جلوی جعبه کابینت متصل می ماند. این شامل لغزش کشو و لولای در نیز می باشد. و در مورد کابینت های بدون فریم، درب ها مستقیماً به کناره های جعبه کابینت آشپزخانه ثابت می شوند.



کابینت های قاب دار​



قاب کابینت مانع از سر خوردن کشوها و لولاها میشود. آنها در طول مراحل نصب و حمل و نقل ثبات را ارائه می دهند. سه سبک کابینت قاب دار بر اساس میزان قاب عبارتند از روکش کامل، روکش جزئی و درونی. یکی از آنها را انتخاب کنید زیرا همه آنها مقاوم هستند و می توانند سالها دوام بیاورند.



کابینت در دکور داخلی
هنگام خرید جنس کابینت و متریال به کاربرده در آن را در نظر بگیرید


کابینت آشپزخانه بدون قاب​




همانطور که از نام آن پیداست، این کابینت ها فاقد فریم صورت در جلوی جعبه های کابینت هستند. این کابینت ها معمولاً روکش کامل هستند و تقریباً در معرض دید قرار می گیرند. 1/8 - اینچ دور درهای کابینت و جلوی کشو. آنها همچنین دارای پانل‌های جانبی ضخیم‌تری در مقایسه با کابینت‌های قاب‌دار هستند که از لولاهای درب و کشوها پشتیبانی می‌کنند. هزینه‌های نصب این کابینت‌ها بیشتر است، زیرا ممکن است هرگونه جابجایی نادرست ظاهر آن را کاهش دهد.



تغییرات سفارشی​



هنگامی که کابینت های آشپزخانه با کیفیت بالا را انتخاب می کنید، اصلاح سفارشی یکی از ویژگی های برجسته خواهد بود. کابینتها به برای پاسخگویی به نیازهای کاربران و فضای آشپزخانه طراحی می شوند . از این رو، می توانید از طیف گسترده ای از سبک ها، اندازه ها و رنگ ها انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید ویژگی های تخصصی را بر اساس مشخصات خود اضافه کنید.



هر زمان که قصد خرید کابینت آشپزخانه را دارید تمام این ویژگی ها را در نظر بگیرید و در آینده ناامید نشوید. اگر قصد دارید یکی برای خانه خود بخرید، می توانید مجموعه انحصاری ما را بررسی کرده و مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر از انتخاب خود مطمئن نیستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید، زیرا آنها همیشه شما را راهنمایی می کنند تا زمانی که از خرید خود خوشحال و راضی باشید!



رنگ کابینت را متناسب با دکوراسیون خانه
رنگ کابینت را متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب کنید

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا