وضعیت تولید خودروی کشور

وضعیت تولید خودروی کشور

  • 1- کاملا راضی بوده و موافق ادامه این روند هستم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    115

old friend

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
والا اگه کار نداشتی یه چیزی اما کارتو سفت بچسب
تو فکر در اومدنم اتفاقا مربوط به صنعت خودروست، از اونموقع که اومدم دیدم خیلی بهتر شد، دیدم خیلیا ارزو دارن برن ایران خودرو، ولی همش اشتباه این صنعت پیشرفت نداره، حداقل به عمر من کفاف نمیده، میخوام شروع کنم رزومه دادن اگه کار بهتری پیدا شد در بیام، ولی تا موقعی که پیدا نکردم همینجا هستم
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حاشیه بازدید هیئت رسانه‌ای مولداوی از ایران‌خودرو مطرح شد
۲۰۶ ایرانی نتیجه اقتصاد مقاومتی است/ صادرات 80 هزار دستگاه خودرو در سال 92

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در حاشیه بازدید هیئت رسانه‌ای مولداوی از این شرکت، از تولید ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو تا سال ۱۴۰۴ توسط ایران‌خودرو خبر داد و گفت: صادرات این شرکت تا سال آینده دو برابر خواهد شد.
خبرگزاری فارس: ۲۰۶ ایرانی نتیجه اقتصاد مقاومتی است/ صادرات 80 هزار دستگاه خودرو در سال 92

Tweet

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اصحاب رسانه‌ای کشور مولداوی که به دعوت خبرگزاری فارس وارد ایران شده‌اند، طی بازدیدی از مجموعه شرکت ایران‌خودرو با مدیران ارشد این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخته و با روند تولید خودرو با حضور در یکی از خطوط تولیدی آشنا شدند.

میرجواد سلیمانی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو با حضور در جمع اهالی رسانه‌ای کشور مولداوی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی، اظهار داشت:‌ ایران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی خاورمیانه نگاه ویژه‌ای در رابطه با محصولات خود دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ سنگینی در رابطه با حضور در بازارهای عمده جهانی انجام داده‌ایم تا صادرات به نحو احسن انجام شود.

سلیمانی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در روند انعکاس اخبار، گفت:‌ رسانه‌ها نقش مهمی در رابطه با انعکاس فعالیت‌های تولیدکنندگان ایفا می‌کنند.

سلیمانی در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان اصحاب رسانه مبنی بر اینکه آیا ایران‌خودرو برنامه‌ای برای صادرات محصولات به کشور مولداوی دارد یا خیر، گفت:‌ با بازارهای این کشور آشنایی نداریم و امیدواریم با رایزنی‌ها و اتخاذ تدابیر لازم روزی شاهد حضور محصولات ایران خودرو در شهرها و خیابان‌های این کشور باشیم.

سردبیر یکی از رسانه‌های مولداوی نیز با اشاره به اینکه در کشورش صنعت خودروسازی بومی وجود ندارند، گفت: من به همراه همکارانم تنها از ایران به صورت داستان‌وار شنیده بودیم اما امروز یک حماسه را شاهد بودیم که قهرمانان آن رباط‌های تمام اتوماتیک تولید خودرو بودند.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به سؤال این عضو هیئت رسانه‌ای مولداوی مبنی براینکه چه میزان صادرات در سال انجام می‌دهند، گفت: میزان صادرات تقریباً 40 هزار دستگاه در هر سال بوده که امیدواریم برای سال آینده این رقم به دو برابر یعنی 80 هزار دستگاه برسد.

وی افزود: ایران خودرو آمادگی دارد در تمام بازارهای مولداوی حضور یابد و هیچ محدودیتی از سوی این گروه صنعتی خودروسازی وجود ندارد.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به نیاز بازار مولداوی و متناسب با استانداردهای این کشور، عرضه خودرو انجام خواهد شد تا به لحاظ قیمتی نیز قدرت رقابت داشته باشیم. بر همین اساس باید قوانین کشور مولداوی را ارزیابی کنیم.

قائم مقام ایران خودرو در ادامه با بیان اینکه توانایی احداث سایت تولید خودرو نیز در مولداوی وجود دارد، گفت: در صورت وجود حجم بالای تقاضا، قطعاً احداث چنین سایتی امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از سایت‌های تولیدی احداث شده ظرفیت بیشتری نسبت به تولید آن وجود دارد به عنوان مثال ظرفیت تولید سایت بلاروس 300 هزار دستگاه است که هم‌اکنون 1500 دستگاه تولید می‌شود.

* 206 داخلی نتیجه اقتصاد مقاومتی است

علی مصریان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو نیز در این بازدید با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای شرکت ایران‌خودرو طی سالهای گذشته، اظهار داشت: ایران‌خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه بخش بزرگی از توانمندی خود را در جهت صادرات محصولات تولیدی خود به کار گرفته است.

وی ادامه داد: تولید انبوه خودروهایی مانند دنا و رانا در دستور کار این گروه است.

مصریان افزود: جایگاه ایران در جهان به لحاظ رشد تولید خودرو بعد از 12 کشور است، به طوری که تولید کمتر از 800 هزار دستگاه در سال 2004 هم اکنون با جهشی قابل توجه به یک میلیون و 650 هزار دستگاه رسیده است.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون خودروهای تولیدی ایران به کشورهایی مانند بلاروس، آذربایجان، ونزوئلا،‌ سنگال، مصر، سوریه و روسیه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو بیش از 60 صنعت دیگر را با خود درگیر کرده است، گفت: اشتغال بسیار زیادی از طریق این صنعت در کشور به وجود آمده است.

مدیر ارتباطات ایران خودرو با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از استراتژی‌های مهم این شرکت طی ماه‌های اخیر بوده است، تصریح کرد: ماحصل محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی تبدیل تهدیدها به فرصت بوده است.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال با توانمندی، سعی و تلاش متخصصان صنعت تولید خودرو تا جایی پیشرفت کرده که امروز می‌توان با افتخار اعلام کرد که خودروی 206 ساخت داخلی شده که این مهم، عصاره اقتصاد مقاومتی است و با تدابیر مدیرعامل ایران‌خودرو محقق شد.

وی تأکید کرد: محدودیت‌های بین‌المللی نه تنها جلوی پیشرفت را نگرفت، بلکه موجب موفقیت‌های بسیاری نیز شده است.

به گفته وی، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مدیریت ایران خودرو تا سه سال آینده، سالانه 15 درصد از تولیدات خودرو به بازارهای جهانی صادر خواهد شد.

مصریان با اشاره به برنامه‌های ایران خودرو تا افق 1404 گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده تا افق 1404 حداقل 35 درصد از محصولات ایران خودرو معادل 1.5 میلیون دستگاه به بازارهای هدف صادر خواهد شد.

* نصب اکثر قطعات، بدون دخالت دست

یکی از مدیران فنی ایران‌خودرو نیز در جریان بازدید از خط تولید 405 گفت:‌ یک اپراتور و تنها سه کارگر در این خط تولید مشغول به کار هستند.

وی افزود: سرویس خودروها سالانه در روزهای تعطیل مانند تعطیلات عید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ورق‌های مورد استفاده در خودروها در مقابل خوردگی مقاوم هستند، گفت: اکثر‌ قطعات بدون دخالت دست به طور تمام اتوماتیک نصب می‌شوند.

* اطلاع‌رسانی صحیح از دستاوردها، لازمه پیشرفت هر مجموعه است

در ادامه این بازدید، محمد حسین زیارتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل خبرگزاری فارس ضمن تشکر از میزبانی شرکت ایران خودرو و آماده‌سازی شرایط برای بازدید هیئت رسانه‌ای کشور مولداوی از فعالیت‌ها و دستاوردهای تولیدی صنعت کشور، تصریح کرد: به طور یقین یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت در هر مجموعه‌، اطلاع‌رسانی صحیح از دستاوردها است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان چشم بیدار جامعه در صدد انعکاس فعالیت‌ها، دستاوردها و اقدامات هستند.

زیارتی که در جمع مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اصحاب رسانه کشور مولداوی سخن می‌گفت، ادامه داد: ایران خودرو به عنوان یکی از موفق‌ترین خودروسازی‌های خاورمیانه موجب افتخار کشور جمهوری اسلامی ایران و هر ایرانی بوده که موفقیت‌های این گروه زبانزد خاص و عام در حوزه بین‌الملل شده است.

* حاشیه‌های بازدید

به گزارش فارس، در این بازدید، مدیران رسانه‌ای کشور مولداوی با حضور در خط تولید کاملاً اتوماتیک خودروی ایران خودرو در جریان چگونگی کار این شرکت قرار گرفتند.

همچنین هیئت رسانه‌ای کشور مولداوی سؤالاتی درباره نحوه جای‌گیری قطعات بر روی بدنه خودرو پرسیدند و در جریان خودکفایی‌ و دستاوردهای برخی محصولات قرار گرفتند.

یکی از حاشیه‌های قابل توجه این بازدید نیز مقارن شدن آن با اذان ظهر بود که حضور تمام کارگران و پرسنل این شرکت در مراسم نماز جماعت برای بازدیدکنندگان جالب بود.

هیئت رسانه‌ای مولداوی در ادامه از موزه ایران‌خودرو بازدید کردند که در آن خودروهای قدیمی مانند اتوبوس، پیکان کار، پیکان جوانان و همچنین خودروهای جدید مانند رانا،‌سریر، پارس و سمند به نمایش گذاشته شده بود.

در این موزه از نخستین خودروهای شرکت ایران خودرو تا مدرن‌ترین خودرو‌های تولیدی این شرکت به نمایش گذاشته شده بود که موجب شگفتی و تعجب این اصحاب رسانه از روند پیشرفت صنعتی ایران شد.
 

NHKARAMI

عضو جدید
ایران خودرو مثل یک دریا می مونه از همه علوم میشه توش پیدا کرد و جالبه ولی بخوای دایم توش باشی خسته کنندهه است
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
خودرو دوباره میخواد دو برابر بشه حواستونو جمع کنید
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
و داستان گرانی همچنان ادامه دارد با پراید 17-20 میلیونی و پژو سمند های 20 تا 40 میلیونی
 

Lord Kevinz

عضو جدید
کاربر ممتاز
و داستان گرانی همچنان ادامه دارد با پراید 17-20 میلیونی و پژو سمند های 20 تا 40 میلیونی

بنگاهای خودرو + قیمت های زیاد کارخونه ها!

میگفتن میخوان قیمت های بازار با کارخونه یکی بشه ، من فکر کردم قراره قیمت ها کاهش پیدا کنه ، فکرشو نمیکردم که قیمت های کارخونه قراره افزایش پیدا کنه که با بازار یکی بشه!

تو هر جای دنیا ماشین کارکرده سر سال کاهش قیمت داره ، ایران برعکسه!

صنعت خودرو سازی دنیا تو کیفیت و امکانات داره پیشرفت میکنه ، صنعت خودرو سازی ایران تو افزایش قیمت.
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگاهای خودرو + قیمت های زیاد کارخونه ها!

میگفتن میخوان قیمت های بازار با کارخونه یکی بشه ، من فکر کردم قراره قیمت ها کاهش پیدا کنه ، فکرشو نمیکردم که قیمت های کارخونه قراره افزایش پیدا کنه که با بازار یکی بشه!

تو هر جای دنیا ماشین کارکرده سر سال کاهش قیمت داره ، ایران برعکسه!

صنعت خودرو سازی دنیا تو کیفیت و امکانات داره پیشرفت میکنه ، صنعت خودرو سازی ایران تو افزایش قیمت.
ایرانم همینطور بود ولی از امسال برعکس شد
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویترز گزارش داد
فروش پژو در دنیا ۱۰ درصد کاهش یافت/ سهم ۹۰ درصدی ایران در کاهش فروش
شرکت خودروسازی پژو فرانسه اعلام کرد فروش محصولات این شرکت در ۶ ماه نخست سال جاری میلادی 9.8 درصد کاهش یافت که از این رقم 8.7 درصد ناشی از توقف فروش به ایران است.






به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت پژو سیتروئن اعلام کرد: در نیمه نخست سال 2013 فروش جهانی این شرکت 9.8 درصد کاهش یافته و به 1.46 میلیون دستگاه رسیده است.بر اساس بیانیه این خودروساز، فروش محصولات پژو از 1.62 میلیون دستگاه در سال 2012 به 1.46 میلیون دستگاه در سال جاری کاهش یافته است که نشان از کاهش فروش 160 هزار دستگاهی این شرکت در نیمه نخست سال 2013 نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.همچنین، این شرکت فرانسوی، در این مدت، جایگاه خود را در بازار رو به انقباض خودروی اروپا از دست داده اما این کاهش تاحدی با فروش محصولات پژو در چین و آمریکای لاتین جبران شده است.در ادامه این گزارش آمده است، با این حال، عملکرد پژو در جهان در اثر توقف فروش به ایران در سال گذشته به علت تحریم‌ها، تحت تاثیر قرار گرفته است. تصمیم پژو مبنی بر توقف فروش قطعات سی‌کی دی این شرکت به ایران سبب شد تا فروش این نوع خودور به علت از دست دادن بازار ایران، 142 هزار دستگاه کاهش یابد.به گزارش فارس، از آنجایی که فروش محصولات پژو در 6 ماهه نخست امسال 160 هزار دستگاه نسبت به سال گذشته کاهش یافته و 142 هزار دستگاه آن مربوط به کاهش فروش به ایران است، از این رو می‌توان گفت که قسمت اعظم کاهش فروش پژو در جهان به کاهش فروش به ایران مربوط است به طوری که این گزارش در پایان اذعان کرده است که بدون در نظر گرفتن ایران، کل فروش جهانی این شرکت فرانسوی تنها 1.1 درصد کاهش یافته است.به نوشته این گزارش، فروش پژو در اروپا که تقاضا برای خودرو‌های جدید در این بازار با کاهش 7 درصدی روبرو شده، 13 درصد کاهش یافته است. با کاهش بیشتر فروش شرکت پژو در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی نسبت به سایر شرکت‌های خودروسازی، سهم این خودروساز در بازار اروپا از 12.9 به 12.1 کاهش یافته است.پژو جزو آن دسته از خودروسازان اروپایی است که از رکود 5 ساله صنعت خودرو در اروپا به شدت خسارت دیده‌ است و این رکود سبب زیان 5 میلیارد یورویی (6.4 میلیارد دلاری) برای این شرکت و دریافت کمک از دولت در سال 2012 شده است.فدریک بنزت رئیس برند سیتروئن در یک کنفرانس خبری گفت: استراتژی ما برای توسعه فروش بین‌المللی به منظور کاهش وابستگی به بازار اروپا در جریان و در حال پیشرفت است.فروش این خودروساز در چین در نیمه نخست سال جاری میلادی، 32 درصد افزایش یافت و به 278 هزار دستگاه رسیده است، همچنین این شرکت در نظر دارد تا به توسعه بازار چین در 6 ماهه دوم سال جاری شتاب بخشد.فروش محصولات این شرکت در آمریکای لاتین نیز 21 درصد افزایش یافته که بیش از 3 برابر رشد 6 درصدی این بازار به علت فروش خوب پژو 208 بوده است. این خودرو در نخستین سال ساختش فروشی برابر با 400 هزار دستگاه در جهان به ثبت رسانده است.
 

msc

عضو جدید
توليد خودرو توي نيمه دوم امسال نسبت به نيمه اول افزايش پيدا ميكنه. قيمتها در بهترين حالت تثبيت ميشه.
 

iceboyq

عضو جدید
مقایسه صنعت خودروسازی ایران و کره جنوبی

مقایسه صنعت خودروسازی ایران و کره جنوبی

کره ای های دوچرخه ساز،چطور خودروسازشدند؟!

کره اکنون به یکی از قطب های اصلیخودرو در جهان تبدیل شده است اما ایران نه تنها در این زمینه پیشرفتی نکرد بلکهتبدیل به یکی از مشتریان اصلی کره ای ها شده است.
گروه اقتصادی: شبهجزیره کره ، کشوری در جنوب شرق آسیا و در مجاورت با اقیانوس آرام شمالی که بهواسطه تفرقه اندازی آمریکایی ها به دو کشور جنوبی و شمالی تقسیم شد. اکنون کشورجنوبی آن، به داشتن تکنولوژی های روز دنیا معروف است و نیمه شمالی اش به داشتن بمبهای هسته ای و محدودیت اینترنت می نازد.

به گزارش افکارنیوز، می گویند ۳۸ سال پیش، کره ای هاآرزو کرده بودند مانند ایران پیشرفته شوند.به دنبال مسافرت شهردار وقت تهران بهسئول درجهت همکاری بین دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشتهمی شود. خیابانی در تهران با نام سئول و خیابانی در سئول با نام تهران. در اینقرار داد شهردار سئول آروز می کند این تفاهم باعث شود تا سئول نیز مانند تهران شهرپیشرفته ای شود. اکنون خیابان تهران تنها اسم خارجی در میان خیابان های سئول است وبا گذشت ۳۳ سال مبدل به اصلی ترین، زیباترین و گرانقیمت ترین خیابان سئول شده است.

روزی سئول آرزو می کرد به پیشرفته شدنتهران برسد و حالا مردم ایران آرزو می کنند تعرفه های واردات خودرو کاهش یابد تابتوانند سوار بر خودروهای ارزان قیمت و با تکنولوژی روز کره ای شوند. کره اکنون بهیکی از قطب های اصلی خودرو در جهان تبدیل شده است اما ایران نه تنها در این زمینهپیشرفتی نکرد بلکه تبدیل به یکی از مشتریان اصلی کره ای ها شده است. معاملاتی که تنها جیب واردکنندگان را پر می کند. اما مسئولانبه مردم می گویند نباید آنها را با خودمان مقایسه کنیم و با صبر و تحمل بیشتر بایدزمینه را برای توسعه صنعت خودرو فراهم کنیم. نعمت زاده معتقد است باید با تحمل وضعکنونی قیمت های خودروهای داخلی و تعرفه های بالای واردات از خودروسازی حمایت کنیم .



هیوندای سوناتا سال ۲۰۰۰


سوناتا سال ۲۰۱۱


صنعت خودروی کره مصداق بارزی برایمسئولان و خودروسازان ما می تواند باشد. مرور تاریخچه صنعت خودروسازی چشم بادامیها شاهدی منصف بر خواسته مردم ایران است. در کره‌جنوبی با وجود تعرفه پایین وارداتخودرو، تعداد بسیار پایینی خودروهای خارجی دیده می‌شود؛ چرا که در این کشور مصرف‌کنندهکره‌ای از محصولات تولید داخل این کشور رضایت دارد و دیگر انگیزه‌ای برای خریدمحصول خارجی ندارد؛ این در حالی است که در ایران وضعیت کاملا برعکس است.


اکنون هیوندای، بزرگترین شرکتخودروسازی دنیا در سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا در تعداد فروش و نخستینخودروساز دنیا در سرعت رشد است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد.دفتر اصلی این شرکتدر شهر سئول کره جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود ۷۵۰۰۰ نفر و ظرفیت تولید سالانهآن در شهر اولسان،۱.۶ میلیون است.محصولات این شرکت از طریق ۶۰۰۰ نمایندگی ونمایشگاه به ۱۹۳ کشور دنیا صادر می شود.

دوچرخه سازی که برای ایران آرزو شد!
اولین بار نام کیا موتورز در ایران بهواسطه تولید پراید شناخته شد. شاید بد نباشد بدانید، کیا موتورزی که اکنونمحصولاتش در ایران حداقل ۸۰میلیون تومان قیمت دارند، کار خود را تولید دوچرخه آغازکرده بود!

[SUB]کارخانه دوچرخه سازی شرکتکیا سال۱۹۵۱ ( ۱۳۲۹ش[/SUB][SUB] )[/SUB]


[SUB]اولین دوچرخه ساخته شده درشرکت کیا[/SUB]



[SUP]تولید اولین کامیون کیاموتورز سال ۱۹۶۲م- ۱۳۴۰ش[/SUP]


کیا قدیمی ترین شرکت خودرو سازی کره جنوبی است که در ۹ ژوئن ۱۹۴۴ به عنوان یک تولید کننده لوله هایفولادی و قطعات دست ساز دوچرخه در حومه شهر سئول تاسیس شد. در سال۱۹۵۱ ( ۱۳۲۹ش ) کیاشروع به ساخت دوچرخه کامل کرد. این شرکت کره ای در سال ۱۹۵۷ (۱۳۳۵ ش ) موتور سیکلت، سپس در سال۱۹۶۲ (۱۳۴۰ ش ) کامیون و سال۱۹۷۴ ( ۱۳۵۲ ش) اتومبیل . این شرکت اولین کارخانه مونتاژ خودرو خود را در سال ۱۹۷۳ (۱۳۵۱ ش ) افتتاح کرد.


[SUB]تولید یک کامیون ۴ چرخباری با نام [/SUB][SUB]"[/SUB][SUB]تیتان" (۱۹۷۱م -۱۳۴۹ ش[/SUB][SUB]) [/SUB]

کیا موتورز حالا سه سایت تولیدی درکره جنوبی و یک کارخانه در کشور اسلواکی،دو کارخانه در چین و یک شاخه آمریکایی بهنام «کیا موتورز آمریکا» دارد که در ۲۰اکتبر ۲۰۰۶ به عنوان اولین کارخانهمونتاژ محصولات کیا در وست پوینت ایالت جورجیا با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارددلار افتتاح شد. از سال ۲۰۰۵، کیا تمرکز ویژه‌ای بر بازار اروپا داشته و فروشمحصولاتش از مرز یک میلیون دستگاه گذشته‌است و کیا موتورز هم اکنون رو به توسعهترین خودروساز در آن قاره می‌باشد و این تنها یکی از موفقیت‌های این شرکت با سابقهدر بازار اروپا است.

کلمه»کیا از حروف چینی کی، به معنی«بوجود آمده و برخاسته از» وکلمه «ا» با اشاره به آسیا مشتق شده‌است و هنگامی که درکنار هم قرار می‌گیرند معنای «برخاسته از آسیا» را نمایان می‌سازد.


کارخانه ای که اروپایی ها مشتری اششدند
سانگ یانگ چهارمین خودروی برتر در کرهشناخته می شود. می توان گفت عمر سانگ یانگ نیز هم قد ایران خودروی خودمان است.شرکت سانگ‌یانگ در اصل از ادغام دو شرکت ها دانگ-هاون (تاسیس ۱۹۵۴) و شرکت دانگبنگ (تاسیس ۱۹۶۲) تشکیل شد.

در سال ۱۹۶۴، شرکت خودروسازی هادانگهاون تولید انواع جیپ، اتوبوس و کامیون برای نیروی زمینی آمریکا را آغاز کرد. درسال ۱۹۷۶ این شرکت تولید انواع خودروهای ویژه را آغاز کرد. در سال ۱۹۷۷، نام اینشرکت به دانگ-ای موتور تغییر یافت و در سال ۱۹۸۶ این شرکت توسط گروه تجاری سانگ‌یانگخریداری شد و سرانجام سانگ یانگ متولد شد!.

در سال ۱۹۹۱ این شرکت شراکت فنی خودرا با شرکت دایملر-بنز آغاز کرد و در سال ۱۹۹۷ شرکت دوو موتورز کنترل این شرکت کرهای را از گروه تجاری سانگ یانگ گرفت. هم اکنون نیز شرکت سانگ یانگ موتور با شبکهای متشکل از ۱۲۵۰ نماینده محصولات خود را در بیش از ۹۶ کشور می فروشد.

 

iceboyq

عضو جدید
چرا نباید خودمون خودرو بسازیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا خودروسازی اول ما قطعه از چین وارد میکنه ...؟؟؟

چرا هر مهندس ما که فارغ تحصیل میشه نباید تولید کنه ؟؟؟ حتما میگید پول نیس ولی برید بخونید که استیو جابز و ووچونگ کیم و ماتسوشیکا از کجا شرو کردن

به خدا ما مهندس نیستیم

 

iceboyq

عضو جدید
من خودم دارم یه پروژه کار میکنم تا سیستم انتقال قدرت دو چرخه رو تغییر بدم
 

Similar threads

بالا