هوا فضا

كيهان حسيني

عضو جدید
سلام به همه مهندسين كشور و غضو در باشگاه
من از دوستاني كه داراي ايده و تخصصهاي لازمه در زمينه صنعت هوافضا دارن دعوت به همنكاري ميكنم
دوستاني كه داراي ايده و طرح هاي پژوهشي هستن ميتونن ايده ها و طرح هاشونو تحت عنوان تايپيك سايت باشگاه قرار بده تا انشا الله و به تطف خدا بتونيم يه طرح مناسب امتخاب كنيم و روش كار كنيم من اهل تهرانم و آمادگي هرگونه همكاري رو با همه دوساتن دارم چون علاقه وافري به كا پژوهشي در راستاي خدمت به جامعه كشور و ميهن دارم
 

flyer001

عضو جدید
پاسخ

پاسخ

سلام به همه مهندسين كشور و غضو در باشگاه
من از دوستاني كه داراي ايده و تخصصهاي لازمه در زمينه صنعت هوافضا دارن دعوت به همنكاري ميكنم
دوستاني كه داراي ايده و طرح هاي پژوهشي هستن ميتونن ايده ها و طرح هاشونو تحت عنوان تايپيك سايت باشگاه قرار بده تا انشا الله و به تطف خدا بتونيم يه طرح مناسب امتخاب كنيم و روش كار كنيم من اهل تهرانم و آمادگي هرگونه همكاري رو با همه دوساتن دارم چون علاقه وافري به كا پژوهشي در راستاي خدمت به جامعه كشور و ميهن دارم

سلام
به این سایت مراجعه کنین
آقای امید بایی کسیه که اولین موتور میکروجت رو که یکی از موتورهای توربینی گازی هست رو در ایران طراحی کرده و ساخته
اینم سایتش: http://www.robodesign.blogfa.com
 
آخرین ویرایش:

robodesighn

عضو جدید
سلام دوست عزیز
بد نیست به تاریخ ساخت موتور سیمرغ نگاه بندازی که اولین تستش 5 سال بعد موتور منه
دوما موتور سیمرغ یک کپی ناز بود که بخش داغشو خودم ساختم
سوما موتوری بوده که از توربین اماده استفاده کرده اما توربین من دست ساز بود
چهارما موتوری که فقط 3بار تست شده اسمش موتور نیست اونم چه تستی.....
پره توربین از سرخی زیاد مٍثل چراغ میدرخشید و اخر تست هم کاملا قفل کرد اخه من خودم سر تست بودم
اگه بخوای فیلماشم تو وبلاگم میزارم
در مورد تعداد توربینهای خراب هم یادت نره که موتور بنده 100% طراحیه و پره هاشم دست سازه و موتور من بالای 200 ساعت تست داشته توی حدود 5تا 6 سال
بازم بگم برات؟
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا