به خطوط پرسكاري ذيل توجه بفرماييد
يك محصول پيچيده در طول يك خط از يك ورق به محصول نهايي تبديل مي شود. عموما پرسهاي هر خط براساس تناژهاي مختلفي كه دارند براي كارهاي خاص استفاده مي شوند.
خط G1 ايران خودرو در حال نصب و راه اندازي
بالاترين تناژ پرسي كه در شركت فوق راه اندازي شده است به صورت زیر است:
يك مورد پرس مكانيكي دبل اكشن 2000 تن در خط جي3 خطوط سايپا پرس مي باشد. ولي پرسهاي هيدروليكي تناژ بالاتر تا 20 هزار تن هم كاتالوگش را كه مربوط به كشور روسيه بوده و براي شركت هيتاچي راه اندازي نموده بود هم ديده ام ولي هيدروليك بود. اگه بتونم عكسش رو براتون مي ذارم تو سايت تا به عظمتش پي ببريد چون تمام پرسنل نصاب و ژاپني كه سايد 70 تا 80 نفر مي شدند تنها در يك وجه از فونداسيون ايستاده و عكس يادگاري گرفته اند.
يك محصول پيچيده در طول يك خط از يك ورق به محصول نهايي تبديل مي شود. عموما پرسهاي هر خط براساس تناژهاي مختلفي كه دارند براي كارهاي خاص استفاده مي شوند.
خط G1 ايران خودرو در حال نصب و راه اندازي

بالاترين تناژ پرسي كه در شركت فوق راه اندازي شده است به صورت زیر است:
يك مورد پرس مكانيكي دبل اكشن 2000 تن در خط جي3 خطوط سايپا پرس مي باشد. ولي پرسهاي هيدروليكي تناژ بالاتر تا 20 هزار تن هم كاتالوگش را كه مربوط به كشور روسيه بوده و براي شركت هيتاچي راه اندازي نموده بود هم ديده ام ولي هيدروليك بود. اگه بتونم عكسش رو براتون مي ذارم تو سايت تا به عظمتش پي ببريد چون تمام پرسنل نصاب و ژاپني كه سايد 70 تا 80 نفر مي شدند تنها در يك وجه از فونداسيون ايستاده و عكس يادگاري گرفته اند.