keyvan5280
عضو جدید
نقد بازی

در بخش پلتفرمینگ باید طراحی سکو ها را بی نقص دانست. همانطور که گفته شد با عنوانی روگ لایک روبرو هستیم و پس از هر بار باخت شاهد این هستیم که مراحل به طور اتفاقی تولید میشوند. اما پس از این مرگ های پیاپی و در هر شکل که مراحل را به صورت اتفاقی مشاهده میکنید نمیتوان به طراحی آن ها خرده ای گرفت. این سطح از عالی بودن طراحی مراحل به اندازه ایست که حتی لازم نیست تخمین بزنید که پس از فشردن دکمه پرش به کدام مکان منتقل خواهید شد، چرا که طراحی سکو ها به قدری مهندسی شده صورت گرفته که به راحتی میتوانید به جابجایی در بازی بپردازید و هیچ محدودیتی در گرفتن لبه ها وجود ندارد.
جدا از طراحی سکو ها و موانع، در جای جای مراحل دانلود بازی Dead Cells، میتوان وسواس تیم سازنده را در خلق مراحل نوآورانه مشاهده کرد. ویژگی جالبی که در بازی وجود دارد Teleporter هایی هستند که میتوان بوسیله آن ها به تلپورت کردن در هر مرحله پرداخت. به عنوان مثال در یک مرحله دو Teleporter مشاهده میکنید که با فاصله نسبتا زیادی از هم قرار گرفته اند و از آن جایی هم که به علت وسعت زیاد این مرحله جابجا شدن در آن و برگشتن به محیط های اولیه کمی سخت است و همچنین وجود دشمنان در این محیط میتواند برگشت به محیط های قبلی را به یک ریسک تبدیل کند، Teleporter ها میتوانند شما را به Teleporter های دیگر منتقل کنند. در حالت کلی میتوان Teleporter ها را مکانی برای انجام Fast Travel دانست که به جابجایی در مراحل بازی سرعت زیادی میبخشند.