معایب ارت الکترونیکی

kharidoforoosh

عضو جدید
همان طور که می دانید معایب ارت الکترونیکی آن قدر کم است و مزایایش آنقدر زیاد که افراد از عیوب آن چشم پوشی می کنند. زیرا با وجود مزیت هایی که دارد می تواند جلو خسارات جانی و مالی بسیاری را بگیرد. سیستم ارت الکترونیکی یکی از بخش های مهم تأسیسات الکتریکی به حساب می آید. ارت الکترونیکی در همه مجموعه های تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی قابل مشاهده می باشد. هدف اصلی از طراحی و تولید این دستگاه، جلوگیری از صدمه زدن به انسان ها و مجموعه ای است که ارت الکترونیکی در آن در حال اجرا می باشد. این سیستم به تازگی در ایران جدی گرفته می شود و می توان گفت تقریباً در کلیه ساختمان هایی که در حال ساخت هستند اجرا می شود. همان گونه که اشاره کردیم مصرف کنندگان معایب ارت الکترونیکی را به جهت مزایای آن نادیده می گیرند. نپوشاندن صاعقه گیرهای شاخکی در برابر مدل های گپی با فلزات مقاوم، سخت، یکپارچه و ضد رنگ از معایب ارت الکترونیکی محسوب می شود. لازم به ذکر است که بیان کنیم این عیب ها به تمامی برق گیرها مرتبط نمی شود.




سیستم ارتینگ



در اطراف انسان ها بارهای القایی وجود دارند که برای جان افراد بسیار خطرناک هستند و برای سیستم و محیط هم ایجاد خطر می کنند. در این شرایط با استفاده از سیستم ارتینگ این خطرات به صورت کامل خنثی می گردند. هدف از این سیستم، توانایی به وجود آوردن اتصال الکتریکی مناسب بین سطوح فلزی به جرم کلی زمین می باشد. زیرا زمین یک صفر پتانسیل است که از طریق ارتینگ، بارها به آن منتقل می شود. اگر شما به دنبال ارت الکترونیکی مرغوب و باکیفیتی هستید، شرکت کنزا صنعت یکی از سازنده های موفق در این زمینه می باشد که تمامی محصولات خود را از طریق وب سایت شرکت به فروش می رساند. شما با خرید این محصول می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.


کاربردهای مختلف ارت الکترونیکی


شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که کاربرد ارت الکترونیکی در مجتمع های مسکونی چه فوایدی دارد؟ در اینجا باید بگوییم که اکثر افراد برای حفاظت از وسایل برقی خود از محافظ برق استفاده می کنند؛ اما زمانی که برق نوسان بسیاری دارد این دستگاه نمی تواند از این وسایل محافظت کند و در نهایت خساراتی را به شما وارد خواهد کرد. وسایل برقی با قطعات حساسی که دارند سریع آسیب می بینند. اما ارت الکترونیکی به صورت مستمر از وسایل برقی شما حفاظت می کند و جلوی آسیب ها و خسارات احتمالی را می گیرد. پس به جای محافظ برقی که قادر به خنثی کردن نوسانات نیست از دستگاه ارت الکترونیکی استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه امنیت دستگاه های ماین می باشد؛ زیرا کار این دستگاه ها با برق انجام می شود و کوچک ترین خطای برق باعث ایجاد خسارات بسیاری به ماینرها می گردد؛ اما با استفاده از ارت الکترونیکی ماینرها دیگر دغدغه ای برای نوسانات و خطاهای شبکه برق و یا موارد دیگر ندارند. شما هم می توانید برای محفاظت از جان و تجهیزات الکتریکی خود ارت الکترونیکی کنزا صنعت را از وب سایت آن خریداری نمایید.​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا