ببخشید فرم رزومه خارج از این موارد را شامل میشه... ؟؟؟حالا واسه شرکت شما یا هر شرکت دیگه. اینا بدون از روی این فرم نمیشه اطلاعات پر کرد ، باید خود طرف فرمی به این شکل تشکیل بده و بعد به صورت عکس در بیاره ....
که خود منم همین کار را کردم.
شما فرم رزومه بذارید تا دوستان استفاده کنند...!
دوست عزيز
به نظر من اين كه تا يك انتقادي به نوشته شما بشه شما نبايد موضع بگيري و حرف خودت رو حق بدوني. مطمئنا اطلاعاتي كه در هر رزومه قيد ميشه به غير از آنچه كه شما آورديد نيست ولي سبك نگارش رزومه با آنچه شما آورديد فرق كلي داره. معمولا در رزومه اطلاعات موجود رو ذكر ميكنه و اين طور نيست كه يك فيلد آماده اي باشه كه شما اون رو انتخاب كنيد. معمولا شركت ها فرم هاي استخدامشون رو با اين تفاصيل آماده ميكنند كه بتونه طيف وسيعي از افرادي كه مايل به استخدام هستند رو دربر بگيره.
تفاوت فرم استخدام و رزومه در اينه.شما در رزومه به صورت خلاصه و مستقيم كارفرما رو به سمت اونچه كه ميخواهيد هدايت ميكني ولي در فرم هاي استخدام شما به سمتي هدايت ميشويد كه كارفرما از شما ميخواهد.
به هر حال شما ميتونيد ساختار فرم رزومه رو از خود نرم افزار word تهيه كنيد كه البته به زبان انگليسي هست ولي سبك هاي مختلفي رو در اختيارتون قرار ميده
در يك رزومه اطلاعاتي كه مهم است بصورت زير است:
مشخصات فردي: نام - سن- وضعيت خدمت- وضعيت تاهل- تلفن و موبايل- ايميل و آدرس
مشخصات تحصيلي: دانشگاه- مقطع- معدل- عنوان پايان نامه- سال فراغت از تحصيل
وضعيت زبان هاي خارجي
مقالات و تحقيقات: كه اينمورد رو اكثر ما ايراني ها خالي ميگذاريم يا عنوان نميكنيم
سوابق كاري: حتي المكان خلاصه و مفيد فعاليت هايي رو كه پشت سر گذاشيم رو هم ذكر كنيم .
دوره هاي كوتاه مدت گذرانده شده با ذكر نام موسسه آموزشي
توانمنديهاي نرم افزاري
توانمدي هاي سخت افزاري
تمايلات و علايق كاري