ظهور نزدیک است 2

Economist

عضو جدید
اتفاق حیرت انگیز میباشد:




در سال ظهور زلزله در تمام دنیا فراوان میباشد.قبل از ظهور حتما دو واقعه اتفاق می افتد.دوستان دقت داشته باشید من نگفتم کدام سال اما تاکید می کنم این اتفاق چند سال دیگر صورت می پذیرد واقعه اول صحیه آسمانی میباشد.واقعه ای که هم در قرآن آمده هم در احادیث.بنا بر گفته احادیث این اتفاق در 23 ماه مبارک رمضان صورت می پذیرد.

قبل از ظهور در یک روز صدایی از آسمان برمی خیزد که خطاب به مردم، نام قائم را صدا می‌زند. این صدا که متعلق به جبراییل است می‌گوید که حق با آل علی و شیعیان اوست.

این صدا بسیار مهلک میباشد بعد از اذان صبح روز 23 ماه رمضان می آید وامامان توصیه کردنند بعد از نماز صبح به خانه هایتان رفته و در ها وروزنه ها را ببندید و خود را با پتو و وسایل بپو شانید وبه حالت سجده قرار گرفته و صدا آمدبگویید سبحان الله سبحان الله سبحان القدس.دوستان دقت کنید صدا یکباره نیست و کم کم می آید و بلند و بلند تر می شود و از تحمل خارج می شود.





امير المؤمنين علي عليه السلام در فرازي از يك روايت كه در باب احوال آخر الزّمان ايراد فرموده‌اند مي‌فرمايند:
"...آنگاه امور مردم هرگز اصلاح نمي‌شود و هرگز نمي‌توانند در اطراف يك محور گرد آيند، تا هنگامي كه منادي از آسمان بانگ بر مي‌آورد: به سوي فلاني بشتابيد و از او دور نشويد. سپس كف دستي در آسمان ظاهر مي‌شود و به سوي او اشاره مي‌كند





امام باقر علیه السّلام در این باره می فرمایند"
"منادی آسمانی در اوّل صبح بانگ بر می آورد: ای مردمان! آگاه باشید که حق با علی و شیعیان اوست. شیطان که نفرین خدا بر او باد، در آخر همان روز بانگ بر می آورد: حق با سفیانی و پیروان اوست



در روایت بلند بالایی که ابن عقده از امام باقر علیه السّلام نقل می کند:
"...ندای آسمانی جز در ماه رمضان نخواهد بود که ماه رمضان ماه خدا است و آن بانگ جبرئیل است که به سوی حق فرا می خواند... ندای آسمانی در ماه رمضان، در شب جمعه، شب بیست و سوم رمضان است. هرگز در مورد آن دچار شکّ و تردید نشوید و گوش فرا دهید، و اطاعت کنید. و در پایان روز صدای ابلیس لعین بلند می شود که می گوید: فلانی مظلوم کشته شد. این بانگ نا بهنگام گروهی را به شک می اندازد و گروه کثیری با شکّ و تردید وارد آتش می شوند. نشانه بانگ جبرئیل این است که به نام قائم عج و نام پدرش ندا می کند. دختران پرده نشین نیز با شنیدن آن خوشحال می شوند و پدران و برادرانشان را تشویق می کنند که خروج کنند.
 
آخرین ویرایش:
بالا