رابطه دختر و پسر

fatima memar

عضو جدید
رابطه دختر و پسر


اگه دقت کنیم همه جا میگن دخترا در رابطه ها شکست شدید میخورن ،دخترا زود باورن، دخترا مشکلات براشون پیش میاد، و ازون طرف میگن پسرا زبون بازن، پسرا چشم چرون هستن، پسرا دخترا را اغفال میکنن و .....


ولی اگه یک کمی واقع بین باشی می بینی که یه جورای همش تقصیر پسرا نیست، خوب دخترا هم باعث این جور مسائل میشن.


اگه دقت کنی میفهمی که دخترا با طرز لباس پوشیدنشون(که مرده ببینه زنده میشه!!) و آرایش هاشون و عشوه و ناز و ادایی که در میارن باعث میشن که پسرا بیان طرفشون یعنی یه جورایی دست گذاشتن روی نقطه ضعف پسرا و دقیقا نقطه ضعف پسرا مسائل جنسیه که همونطوری که علم ثابت کرده مردها بیشتر از طریق دیدن مناظر ***ی تحریک میشن.


حالا پسر بدبخت با دیدن طرز لباس پوشیدن دخترا(که با این لباس پوشیدن همه چیزشون معلومه!!) یا دیدن اون خط لب زیبا تحریک میشه . دو حالت وجود داره:


1)یا پسره میره یه جورایی سر خودشو گرم میکونه که شهوتی که داره یادش بره ولی همونطوری که میدونیم این کار خیلی سخته و در اکثر مواقع جواب نمیده یعنی پسره میمونه با یه عالمه فکر و خیال ***ی،که هر لحظه شدتش بیشتر میشه که این خودش باعث مشغله فکری و ضربه ی روحی به فرد میشه و فرد معمولا به راههای دیگه (که در ادامه میگم) متوسل میشه.


2)راه دومی که پیش میاد اینه که پسره بدون اینکه غرورش را زیر پا بذاره و بره دختره رو التماس کنه تا بالاخره یه روزی بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه و *** داشته باشن،پناه میبره به خود ارضایی،که این کار فشار و صدمات زیادی هم به جسم و هم به روانش وارد میکنه،تازه از اینا که بگذریم یه گناه بزرگ هم مرتکب شده که اونو از معنویات و خدا دور میکنه.


3)سومین راه و آخرین راهی که پسرا بهش متوسل میشن اینه که دل را به دریا بزنن و روی غرورشون پا بذارن و برن جلو و سعی کنن با دختره رابطه برقرار کنن.


خوب یه پسری می خواد با یه دختر رابطه برقرار بکنه سعی خودشو میکنه ولی دختره بهش راه نمیده و خیلی جالب اینکه بهش راه نمیده ولی بعدش یه جورایی چراغ سبز نشون میده(یعنی با دست پس میزنه با پا پیش می کشه) یا ممکنه اصلا بگه من اهل رابطه نیستم و خیلی هم سخت و محکم بگه که من نمیخوام رابطه برقرار بکنم ولی اگه دقت بکنیم همون آرایش و لباس پوشیدن یه چراغ سبزیه برای پسره یعنی پسره با دیدن ظاهره دختره بازم امیدواره که بتونه باهاش رابطه برقرار کنه.


خوب اگه همون اول موفق بشه که خوش بحالش ولی اگه موفق نشه میره سراغ نقطه ضعف دخترا یعنی زود باوری شون. توی مطلب قبلی هم گفته بودم،دخترا موجودات زرنگی هستن ولی متاسفانه یا خوشبختانه خیلی زود باورن و این باعث میشه که پسره بره و براشون زبون بازی بکنه


پس هم دخترا از نقطه ضعف پسرا استفاده میکنن و هم پسرا از نقطه ضعف اونا و نمیشه گفت کدوم مقصرند چون هر دو به یک اندازه تقصیر دارن.اگه یه دختره لباسهای آنچنانی نپوشه و هفت قلم آرایش نکنه و جولوی پسرا متانت و وقارش را حفظ بکنه پسرا تحریک نمیشن و اصلا بدنبال ایجاد رابطه باهاشون نمی افتند البته بگذریم از یک سری استثناات که ممکنه پسرای مریضی هم پیدا بشن که به همه بخوان گیر بدن و یا رابطه های عاشقانه که بعدا در موردش صحبت میکنم. از اون طرف من نمیگم که دخترا لباسهای شیک و زیبا نپوشن و آرایش نکنن و بطور کلی به ظاهرشون نرسن،من میگم دخترا یه لباس راحت (یعنی تنگ نباشه)، سنگین و با وقار و شیک بپوشن و آرایش هم یا نکنن یا خیلی کم ،چون دختر ها بدون آرایش هم زیبا و لطیف هستن و چه بسا با آرایش تازه زیبایی و لطافت خودشون را هم از دست بدن! مثلا واقعا دخترها با پوشیدن شلوارهای پاچه کوتاه و جورابهای ساق کوتاه زیبایشونو از دست میدن و مطمئن باشن اگه پسری به اونا نگاه میکنه نه بخاطر زیباییشون بلکه بخاطر ساق لخت پاهاشونه که معمولا پسرا از این موضوع خیلی زود خسته و حتی در بعضی مواقع متنفر میشن.


خوب ،فکر میکنم خیلی سرتونو درد آوردم...



بازم از اونایی که نظر دادن تشکر میکنم و از همتون برای زیباتر و عمیق تر شدن این بحث می خوام که نظر هاتونو حتی اگه به اندازه ی یک جمله هم باشه برام بگید.(چون ممکنه من در مورد این موضوع اشتباه فکر بکنم، پس بهم تذکر بدید)


پس یادتون نره ، نظر بدید.....
 

alirezam

عضو جدید
مطلب جالبیه. ممنون ... در مورد لباس پوشیدن دخترا باید بگم وقتی دختری طوری لباس میپوشه که جلب توجه جنسی کنه با این کارش هم ارزش انسانی خودشو کم میکنه و هم یه سری آسیب به جامعه وارد میکنه ...
در مورد پسرا هم یه راه سختی که براشون هست چشم ندوختنه که اشاره نشد ...
 

Mossit

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما اگه تحلیل نکنی باور کن نمیگن بلد نبودا!
 

Sarp

مدیر بازنشسته
مثلا واقعا دخترها با پوشیدن شلوارهای پاچه کوتاه و جورابهای ساق کوتاه زیبایشونو از دست میدن و مطمئن باشن اگه پسری به اونا نگاه میکنه نه بخاطر زیباییشون بلکه بخاطر ساق لخت پاهاشونه که معمولا پسرا از این موضوع خیلی زود خسته و حتی در بعضی مواقع متنفر میشن.
اینجاشو خوب اومده
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه یه دختره لباسهای آنچنانی نپوشه و هفت قلم آرایش نکنه و جولوی پسرا متانت و وقارش را حفظ بکنه پسرا تحریک نمیشن و اصلا بدنبال ایجاد رابطه باهاشون نمی افتند
من که نه با این چیزا تحریک می شم نه دنبال کسی می افتم...............
این چیزهایی که گفتی درباره همه صدق نمی کنه............
راستی من قبلا این مطلبو یه جا دیگه هم خونده بود میشه منبعش را بگذاری:que:
 

بردوک بزرگ

عضو جدید
کاربر ممتاز
طرز پوشش خانمها تاثیر زیادی توی طرز تفکر مردان در مورد اونها داره. مردان، زنانی را که لباسهای خارج از عرف می پوشن صرفا جهت گذر ان وقت به بازی می گیرن هر چند که کمتر به این قضیه اعتراف میکنن.
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

fatima881035

عضو جدید
,واقعا
ما هم از اين جور دخترا وهمينطور پسرايي كه ذكر شد داريم.
بعد يك ماه از شروع ترم اول رابطه ها برقرار شد.
بعد ميگن كشورعقب مونده!وقتي دانشگاه كه مركز توليد و آموزش علمه چنين وضعي داشته باشه،چه انتظاري از كوچه و خيابون داري؟؟؟
 

Similar threads

بالا