دکتر کی نژاد موسس دو دانشگاه بعد از انقلاب در ایران می باشند
دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه هنر اسلامی تبریز
ایشان بیش از 14 سال است که عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشند
همچنین به مدت 9 سال سمت دبیری این شورا را داشتند
ایشان عضو هیات امنای بنیاد ملی نخبگان و رئس بخش جذب هیت علمی دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند
همچنین یکی از مسولین تعیین شده از طرف محمود احمدی نژاد برای تغییر اساسنامه ی دانشگاه آزاد اسلامی می باشند
ایشان عضو پیوسته فرهنگستان هنر و همچنین عضویت در گروه هنر چند رسانه ای فر هنگستان هنر را دار می باشند
دانشگاه هنر اسلامی تبریز اولین دانشگاهی در کشور است که از سال 1380 تفکیک جنسیتی در آن به شدت به اجرا در آمده است ودانشجویان در دو ترم (دانشجویان پسر در ترم مهر و دانشجویان دختر درترم بهمن)به صورت جداگانه ثبت نام می شوند
این دانشگاه علی رغم رشد کمی در زمینه ی تعداد رشته ها ، فضای دانشگاهی و همچنین قبولی دانشجویان در مقاطع فوق لیسانس ودکتری بعد از 10 سال هنوز هنرمندی در سطح اول ملی به جامعه معرفی نکرده است
محیط این دانشگاه کاملا سرد ، رخوت انگیز و بدور از هرگونه هیجانات دانشجویی وهنری می باشد
اساتید این دانشگاه بر اساس ضوابط ومعیار های کاملا بسته و دگم وبا کمترین توجه به میزان توانایی در اارئه دروس عملی هنر انتخاب شده و می شوند
معاونت این دانشگاه پزشک عمومی می باشد (دکتر منصور رضایی)
حراست این دانشگاه به سرپرستی مهندس چوبدار شرایط سخت گیرانه ای را برای پوشش وارتباط دانشجویان ایجاد کرده است که این امر حتی با هشدار دادن ماموران حراست به رنگ جوراب دانشجویان دختر کاملا مشهود است
دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه هنر اسلامی تبریز
ایشان بیش از 14 سال است که عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشند
همچنین به مدت 9 سال سمت دبیری این شورا را داشتند
ایشان عضو هیات امنای بنیاد ملی نخبگان و رئس بخش جذب هیت علمی دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند
همچنین یکی از مسولین تعیین شده از طرف محمود احمدی نژاد برای تغییر اساسنامه ی دانشگاه آزاد اسلامی می باشند
ایشان عضو پیوسته فرهنگستان هنر و همچنین عضویت در گروه هنر چند رسانه ای فر هنگستان هنر را دار می باشند
دانشگاه هنر اسلامی تبریز اولین دانشگاهی در کشور است که از سال 1380 تفکیک جنسیتی در آن به شدت به اجرا در آمده است ودانشجویان در دو ترم (دانشجویان پسر در ترم مهر و دانشجویان دختر درترم بهمن)به صورت جداگانه ثبت نام می شوند
این دانشگاه علی رغم رشد کمی در زمینه ی تعداد رشته ها ، فضای دانشگاهی و همچنین قبولی دانشجویان در مقاطع فوق لیسانس ودکتری بعد از 10 سال هنوز هنرمندی در سطح اول ملی به جامعه معرفی نکرده است
محیط این دانشگاه کاملا سرد ، رخوت انگیز و بدور از هرگونه هیجانات دانشجویی وهنری می باشد
اساتید این دانشگاه بر اساس ضوابط ومعیار های کاملا بسته و دگم وبا کمترین توجه به میزان توانایی در اارئه دروس عملی هنر انتخاب شده و می شوند
معاونت این دانشگاه پزشک عمومی می باشد (دکتر منصور رضایی)
حراست این دانشگاه به سرپرستی مهندس چوبدار شرایط سخت گیرانه ای را برای پوشش وارتباط دانشجویان ایجاد کرده است که این امر حتی با هشدار دادن ماموران حراست به رنگ جوراب دانشجویان دختر کاملا مشهود است