درخواست کمک برای پروژه پایانی(وب کاوی)

lostnet

عضو جدید
سلام
من پروژه پایانیم یک سایت فروشگاه اینترنتی است که باید روش وب کاوی انجام بدم
(سایت با PHP و پایگاه دادش با My SQL کار کردم)
هدف اینه که هر کاربر وقتی میره یک جنسی رو بخره بر اساس اطلاعات پایگاه داده و اجناسی که بقیه با خرید این جنس اون ها رو هم خریدن به این فرد پیشنهاد بدیم و یا بر اساس اطلاعات فرد در پایگاه داده یه اجناسی رو بهش پیشنهاد بدیم
همچنین برای مدیر سایت هم گزارش بدیم که فلان اجناس در کنار هم موجود باشن فروش بیشتر میشه
می خواستم ببینم از چه نرم افزار و الگوریتمی می تونم استفاده کنم؟ از کجا شروع کنم و با چه ابزاری کار کنم؟
 

iaidin

عضو جدید
سلام من پروژه پایانیم یک سایت فروشگاه اینترنتی است که باید روش وب کاوی انجام بدم (سایت با PHP و پایگاه دادش با My SQL کار کردم) هدف اینه که هر کاربر وقتی میره یک جنسی رو بخره بر اساس اطلاعات پایگاه داده و اجناسی که بقیه با خرید این جنس اون ها رو هم خریدن به این فرد پیشنهاد بدیم و یا بر اساس اطلاعات فرد در پایگاه داده یه اجناسی رو بهش پیشنهاد بدیم همچنین برای مدیر سایت هم گزارش بدیم که فلان اجناس در کنار هم موجود باشن فروش بیشتر میشه می خواستم ببینم از چه نرم افزار و الگوریتمی می تونم استفاده کنم؟ از کجا شروع کنم و با چه ابزاری کار کنم؟
کسی نیست کمک کنه؟
مقطع تحصیلی شما چیه؟ این را بفرمایید تا با توجه به مقطع تحصیلی پاسخ شما داده بشه.
 

lostnet

عضو جدید
پروژه دوره کارشناسی
قراره وب کاوی رو با QlikView انجام بدم
در این مورد کمک می خواستم؟ آموزشی؟ فایلی؟
 

rezasprit

عضو جدید
سلام من دارم رو سایت کار میکنم که یه فروشگاه هستش . خب کاری که شما میخواین چیز سختی به نظر نمی رسه مثلا جنسیت می تونه خیلی مهم باشه اگه یه خانم یوزر هستش میتونیم کفشهای زنانه بهش پیشنهاد بدیم یا بر اساس ای پی یوزر یا کشورش میتونیم جنس بهش پیشنهاد بدیم .. منظور از نرم افزار چیه؟ پی اچ پی کار نکردین؟
 
Similar threads

Similar threads

بالا