دانلود کتاب چشم دل بگشا نوشته ی کاترین پاندر

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
1000011964.jpg

درباره کتاب چشم دل بگشا​

کتاب چشم دل بگشا حاصل برهه‌ای دشوار از زندگی نویسندۀ آن است؛ زمانی که همسرش را از دست داده بود و باید به‌تنهایی فرزندش را بزرگ می‌کرد.

کاترین پاندر در این کتاب به ما می‌گوید که برای توان‌مند بودن باید ابتدا ذهن را آرام و تربیت کرد و سپس از برنامه‌ریزی و... استفاده کرد.

خواندن کتاب چشم دل بگشا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم​

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ روانشناسی عمومی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین پاندر​

کاترین پاندر در ۱۴ فوریه ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است.

آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است.

برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارت‌اند از: از دولت عشق، قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از دوازده کتاب نوشته است.

بخشی از کتاب چشم دل بگشا​

«اگر به اندازۀ کافی بر روی یک هدف تمرکز کنید، حتماً آن را به دست می‌آورید. همواره در ذهنتان هدفی معین داشته باشید و آن را بر روی کاغذ بیاورید. هرگز بی‌هدف این‌سو وآن‌سو پرسه نزنید، مگر اینکه بخواهید در حیاط خانه‌تان دو ماشین شکاری داشته باشید!»
 

پیوست ها

  • چشم دل بگشا.pdf
    1.9 مگایابت · بازدیدها: 0
بالا