بهترین تفریحات شهر باتومی

حلما93

عضو جدید
بهترین تفریحات شهر باتومی

بهترین تفریحات شهر باتومی

باتومی شهری ساحلی در کرانه های دریای سیاه است . این شهر در بخش جنوب غربی گرجستان در نزدیکی مرزهای ترکیه واقع شده و با داشتن طبیعت زیبا ، آب و هوای مساعد ، تفریحات مهیج ، جاذبه های متعدد و امکانات گردشگری به عنوان یکی از بهترین شهرهای توریستی گرجستان به دنیا شناسانده شده است . در این شهر گردشگران علاوه بر بازدید از جاذبه های متعدد می توانند تفریحات مهیج مختلفی را تجربه کنند . در ادامه 3 تا از بهترین تفریحات شهر باتومی معرفی شده است همراه ما باشید .

پارک آبی باتومی
آکوا پارک باتومی یکی از گزینه های تفریحی در این شهر ساحلی است که هر ساله گردشگران زیادی در بازه زمانی سفر خود به آن مراجعه می کنند . Aquapark Batumi که در سال 2013 راه اندازی شده برای تمامی رده های سنی از کودک گرفته تا میانسال و مسن مناسب بوده و مجموعه ای از چندین استخر و سرسره و همچنین امکانات رفاهی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . این مجموعه آبی به عنوان یکی از هیجان انگیزترین تفریحات باتومی در کنار ساحل واقع شده و تمامی استاندارهای لازم و نکات ایمنی در آن لحاظ شده است .




تجربه تفریحات آبی در باتومی

تجربه بهترین تفریحات آبی باتومی یکی از دلایل محبوبیت تور باتومی در میان گردشگران می باشد . از برترین تفریحاتی که در امتداد ساحل باتومی قابل اجرا هستند می توان به غواصی در باتومی ، قایق سواری ، پاراشوت ، جت اسکی ، فلای بورد ، شنا ، ماهیگیری و ... اشاره نمود .




تور رافتینگ باتومی

به مانند دیگر شهرهای توریستی در باتومی نیز تورهای تفریحی متعددی برگزار می گردد که تور رافتینگ یکی از محبوبترین تورها و برترین تفریحات باتومی می باشد . در واقع رافتینگ قایقرانی در آب های خروشان است . عاشقان هیجان با شرکت در تور رافتینگ باتومی می توانند یکی از بهترین روزهای سفر خود را سپری کنند . وجود چندین رودخانه خروشان در اطراف شهر ساحلی باتومی سبب شده تا این تور تفریحی رواج یافته و روز به روز بر طرفداران آن افزوده گردد . ماچاخلیس و آجاریستسکالی از جمله رودخانه های مناسب برای رافتینگ در باتومی هستند .



 

Similar threads

بالا