در محیط مجازی وب، مشتری به طور داوطلب یکی از گزینه های موجود را انتخاب می کند و همواره به رقبای شما دسترسی داشته و فقط با یک کلیک می تواند آنها را برگزیند. برای اینکه شما به اهداف خود از وب سایت خود برسید بایستی ابتدا به اهداف مشتریان خود دست یابید. هر کلیک بایستی اصل مرتبط بودن را به خوبی فراهم نماید. بدین معنی که وقتی مشتریان بر روی تبلیغات شما کلیک می نمایند ، آنها به دنبال مرتبط بودن هستند یعنی مرتبط بودن تبلیغ با سایت شما. این سایت شما است که باید این ارتباط را فراهم آورد. مشتریان به دنبال نیاز خود و یا یک راه حل برای مشکلی هستند آنها به دنبال کسی هستند که بتواند اطلاعات کاملی را که آنها به دنبال آن هستند به آنها رسانده و برای آنها راحتی فراهم آورد.
این ساختار متقاعد کننده وب سایت می باشد که می تواند پس از کلیک مشتری را جذب نماید و ROI -RETURN ON INVESTMENT شما را بالا ببرد. حال به بیان چتند تکنیک موثر برای PPC ها می پردازیم:
این ساختار متقاعد کننده وب سایت می باشد که می تواند پس از کلیک مشتری را جذب نماید و ROI -RETURN ON INVESTMENT شما را بالا ببرد. حال به بیان چتند تکنیک موثر برای PPC ها می پردازیم:
۱. ردیابی تبلیغات و آنالیز کردن نحوه فعالیت آن. تمامی لغات و عبارات کلیدی را ردیابی کرده و از نحوه عملکرد آن مطلع شوید. بعضا اگر کلمه کلیدی شما به خوبی کار نمی کند و کلیک آن کم می باشد، بدین معنی نیست که شما باید از آن صرف نظر کنید. شاید بتوانید در سایت خود مرتبط بودن را برای آن بهتر فراهم نمایید. این نوع ردیابی بصورت کلان می باشد.
üردیابی تبلیغات بصورت خرد نیز انجام پذیرد. بدین ترتیب که هر کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی را با توجه به عکس العمل مشتری دنبال کنید و این که آیا منجر به خرید شده یا نه . این نوع ردیابی مشخص می کند که مشتریان چگونه با سایت شما تعامل دارند. این مدل ردیابی که بصورت خرد می باشد کلید تصمیم گیری شماست. بدین ترتیب که به شما می گوید چگونه با مشتری خود ارتباط برقرار نمایید. یا اینکه نوع صحبت کردن خود را با او تغییر داده و سایت خود را با توجه به ساختار متقاعد کننده مورد نیاز مشتری بهینه نماید.
üکلمات کلیدی و عبارت را با توجه به پروسه خرید تهیه و انتخاب نمایید. محصول یا سرویس خود را خوب شناخته و با توجه به مراحل خرید آن کلمه کلیدی را انتخاب نمایید.
üاز تاخیر بازدید کنندگان استفاده نمایید. برخی از مشتریان در یک دوره زمانی محصولی را جستجو و سپس خرید می نمایند. برای مثال ممکن است فردی در یک دوره ۱۴ روزه بارها از طریق موتورهای جستجو برای سفر به محل x جستجو نماید. بنابراین شما می توانید با توجه به کلیک های انجام شده قبلی و گزارش آماری که درPPC خود دارید اینگونه بازدید کنندگان را ردیابی کرده و با بهینه کردن ساختار سایت امکان مناسب را برای آنها فراهم آورید.
üاندازه ها را به خوبی مشخص نمایید. ROI یا بازگشت از سرمایه گذاری روی این تبلیغات را دقیقا اندازه گیری نمایید.
üبیشتر بر روی کلمات کلیدی که ROI بیشتری داشته اند تمرکز نمایید تا آنهایی که فروش بیشتر ویا ترافیک بیشتر. بدین معنی که اول بازگشت از سرمایه و سپس
üبازدید کنندگان را در گیر گفتگوی دو جانبه متقاعد کننده ای نمایید که بتوانند با سایت به راحتی ارتباط برقرار نموده و اقدام به خرید یا سفارش نمایند.
به هر حال در هر مرحله ای از کار آن لاین هستید ، فروش، ارائه سرویس و ... شما نمی توانید از PPC ها و تبلیغ در آن چشم پوشی نمایید.
این ساختار متقاعد کننده وب سایت می باشد که می تواند پس از کلیک مشتری را جذب نماید و ROI -RETURN ON INVESTMENT شما را بالا ببرد. حال به بیان چتند تکنیک موثر برای PPC ها می پردازیم:
این ساختار متقاعد کننده وب سایت می باشد که می تواند پس از کلیک مشتری را جذب نماید و ROI -RETURN ON INVESTMENT شما را بالا ببرد. حال به بیان چتند تکنیک موثر برای PPC ها می پردازیم:
۱. ردیابی تبلیغات و آنالیز کردن نحوه فعالیت آن. تمامی لغات و عبارات کلیدی را ردیابی کرده و از نحوه عملکرد آن مطلع شوید. بعضا اگر کلمه کلیدی شما به خوبی کار نمی کند و کلیک آن کم می باشد، بدین معنی نیست که شما باید از آن صرف نظر کنید. شاید بتوانید در سایت خود مرتبط بودن را برای آن بهتر فراهم نمایید. این نوع ردیابی بصورت کلان می باشد.
üردیابی تبلیغات بصورت خرد نیز انجام پذیرد. بدین ترتیب که هر کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی را با توجه به عکس العمل مشتری دنبال کنید و این که آیا منجر به خرید شده یا نه . این نوع ردیابی مشخص می کند که مشتریان چگونه با سایت شما تعامل دارند. این مدل ردیابی که بصورت خرد می باشد کلید تصمیم گیری شماست. بدین ترتیب که به شما می گوید چگونه با مشتری خود ارتباط برقرار نمایید. یا اینکه نوع صحبت کردن خود را با او تغییر داده و سایت خود را با توجه به ساختار متقاعد کننده مورد نیاز مشتری بهینه نماید.
üکلمات کلیدی و عبارت را با توجه به پروسه خرید تهیه و انتخاب نمایید. محصول یا سرویس خود را خوب شناخته و با توجه به مراحل خرید آن کلمه کلیدی را انتخاب نمایید.
üاز تاخیر بازدید کنندگان استفاده نمایید. برخی از مشتریان در یک دوره زمانی محصولی را جستجو و سپس خرید می نمایند. برای مثال ممکن است فردی در یک دوره ۱۴ روزه بارها از طریق موتورهای جستجو برای سفر به محل x جستجو نماید. بنابراین شما می توانید با توجه به کلیک های انجام شده قبلی و گزارش آماری که درPPC خود دارید اینگونه بازدید کنندگان را ردیابی کرده و با بهینه کردن ساختار سایت امکان مناسب را برای آنها فراهم آورید.
üاندازه ها را به خوبی مشخص نمایید. ROI یا بازگشت از سرمایه گذاری روی این تبلیغات را دقیقا اندازه گیری نمایید.
üبیشتر بر روی کلمات کلیدی که ROI بیشتری داشته اند تمرکز نمایید تا آنهایی که فروش بیشتر ویا ترافیک بیشتر. بدین معنی که اول بازگشت از سرمایه و سپس
üبازدید کنندگان را در گیر گفتگوی دو جانبه متقاعد کننده ای نمایید که بتوانند با سایت به راحتی ارتباط برقرار نموده و اقدام به خرید یا سفارش نمایند.
به هر حال در هر مرحله ای از کار آن لاین هستید ، فروش، ارائه سرویس و ... شما نمی توانید از PPC ها و تبلیغ در آن چشم پوشی نمایید.