چناقبلاغی
اخراجی موقت


تایپک های موجود صرفا محض هستند و درباره عوامل کاربردی مکانیک خودرو هیچ حرفی برای گفتن ندارن
قصد من از این انتقاد، زیر سوال بردن تایپک های دوستان نیست، فقط خواهان پیشرفت خودم و مهندسان عزیز هستم
:به نظر من توی این تایپک ها فقط می خواهیم یه چیزی گفته باشیم و خودمون را به رخ دیگران بکشیم اصلا به پژوهش و کارهای تحقیقاتی و نوآوری هیچ توجهی نمیشه تایپک های موجود صرفا محض هستند و درباره عوامل کاربردی مکانیک خودرو هیچ حرفی برای گفتن ندارن
قصد من از این انتقاد زیر سوال بردن تایپک های دوستان نیست فقط خواهان پیشرفت خودم و مهندسان عزیز هستم
[/
مهندس برای فعالییت کردن نیاز به انگیزه هست. وقتی یکی یه جا کار حرفه ای می خواد انجام بده انتظار اینو داره که یه چیزی گیرش بیاد. ملت چند جور انگیزه می تونن داشته باشن. یکی طرف عاشق کار ش باشه که خیلیا این جوری نیستن. دوم این که یه پولی گیرش بیاد و سوم اینکه، اگه طرف تازه کاره، یه چیزی گیرش بیاد که تو سابقه کاریش قابل ارائه باشه که بتونه بعدا یه سودی ازش ببره. به نظر من تنها انگیزه ای که تو این باشگاه می تونه وجود داشته باشه فقط عشقه. منظورم اینه که فقط عشقه به رشته و یادگیریه که می تونه باعث بشه اینجا یکی فعالیت کنه. معمولا افراد اینجا عضو می شن که وقت اضافشون رو پرکنن و نه بیشتر. مثلا برو فعالیت تو تالار عکس رو ببین. همش عکسای سرگرم کننده می زارن و با وقتشون حال می کنن.
مثلا بنده در پست کتابخانه خودرو که تقریبا فقط پست های منه، انگیزم اینه که چند وقت یه بار دنبال کتاب های جدید خودرو می گردم و با منابع جدید آشنا می شم. مطمینا هیچ کدوم رو کامل نخوندم و خیلیاشم اصلا باز نکردم ولی الان نزدیک به 4 گیگابایت pdf خودرویی دارم. ولی وقتی الان که دارم پروژه کارشناسیمو می نویسم، ازشون تو بخش مقدمه استفاده می کنم. فکر نکن دارم کپی می کنم. وقتی تموم شد ایشاللا میزارم پروژم و ببینید. چیزه بدی از آب در نیومده. اینو گفتم که بهت بگم انگیزه از همه چی مهمتره. می خواد پول باشه، می خواد سابقه باشه می خواد یادگیری باشه.
راجع به انگیزه سابقه کار هم حرف دارم که بعدا شاید بگم.