الان چه حسي داري؟

pandarm

کاربر بیش فعال
حس رفتن دارم، درک نمی‌کنم وختی رفتن آسون‌تره برام چرا موندم.
گاهی وطن‌پرستی خوب نیست.
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اه اه چقدر حال داغونی دارم !! ویش 😫
 
آخرین ویرایش:

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خیلی ناراحتم، امروز صبح دیدم مایکروفرم گرم نمیکنه، قراره بیان تعمیرش کنند، سرچ کردم دیدم هزینه تعمیرش بالاست😩😩😩😩
یعنی این روزها یه وسیله ت خراب بشه، رسما ورشکست میشی😫😫😫😫😫
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
احساس مظلومیت شدیدی دارم !!؟ چقدر دلم برا خودم گرفته ...
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خوشحالم، نصف چیزی که فکر میکردم هزینه شد💃💃💃
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
احساس مظلومیت شدیدی دارم !!؟ چقدر دلم برا خودم گرفته ...
منم گاهی این احساس رو دارم، هرچند اعتقادم اینه که واقعا همینطوره ولی سعی میکنم این احساس رو از خودم دور کنم تا بتونم بهتر زندگی کنم.
گاهی وقتها که مسائل مختلف بهم فشار میاره، یهو به خودم میگم خوب چیکار میشه کرد؟ مگه قراره منو بکشه؟ همینه دیگه، ولش کن، و واقعا بعدش یه ولش کن بابا به خودم میگم و ازش میگذرم.
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
منتظر یه تماسم، خسته شدم از انتظار

بعضی ها رو نمیشه رو حرفشون حساب باز کرد

خسته کردن ما رو با این بد قولی ها
 

hiva13

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حس اینکه بشینم قشنگ زار بزنم 😭😭😭بعد مدتها اومدم باشگاه چ گذشته ی پر جنب و جوش و عالی بود
یاد دوستانم بخیر
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا دیگه نمی‌کشم
:w22:
آیا مهمّ آ تموم نشدن نوبت برسه بما !
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
یکم دلگیرم، واقعا راسته که میگن هرچی دورتر باشی عزیزتری
 

*M.A*

کاربر بیش فعال
می ترسم..
مثل بچه ای که برای اولین بار می خواد پاشو بذاره تو آب..
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
یه کم خسته م، این روزها هم میگذره
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
سردمه، سرم درد میکنه، احساس میکنم چشمهام ورم کرده.
 

Similar threads

بالا