آشنایی با ویژگی های نرم افزار حسابداری پوشاک فروشی

minapaeezi22

عضو جدید


حسابداری به صورت دستی جدا از زمان زیادی که از شما می گیرد امکان خطا آن بسیار زیاد است و در صورتی که به درستی انجام نشود ضرر و زیان های جبران ناپذیری برای فروشگاه شما ایجاد می کند.
نرم افزار حسابداری پوشاک چرتکه با قابلیت بروز رسانی دائم، موجودی محصولات این مشکل را برای همیشه بر طرف کرده است.در ادامه این مقاله با قابلیت های خارق العاده این نرم افزار بیشتر آشنا می شوید.
قیمت نرم افزار حسابداری پوشاک چرتکه در مقایسه با سایر رقبا مناسب تر بوده و در سه سطح مبتدی، استاندارد و پیشرفته به کاربران ارائه می شود. برای دیدن جزئیات و قیمت هر کدام می توانید به صفحه مراجعه کرده و متناسب با بودجه خود اقدام به خرید کنید.

این نرم افزار موجودی محصولات شما را بررسی کرده و این اطلاعات را در هر لحظه که لازم داشته باشید در اختیارتان قرار می دهد. بنابراین می تواند پاسخ گوی تمام نیازمندی های این صنف باشد. ما تیم چرتکه، تلاش کرده ایم تا با استفاده از تجارب و تخصص خود تمام نیازهای فروشندگان پوشاک را پیش بینی و رفع نماییم.
روش های ممکن حسابرسی یک بوتیک
به طور کلی دو روش حسابرسی یکطرفه و دوطرفه وجود دارد که به تعریف ویژگی ها مزایا و معایب هرکدام می پردازیم.
حسابرسی یکطرفه:
اولین و ساده ترین راه برای حساب کتاب یک مغازه کوچک است . در این روش در یک دفتر به صورت روزانه همه ی دخل و خرج مغازه از قبیل: فروش، خرید ,حقوق پرسنل ،قبوض و…نوشته می شود که در صورت لازم ،به سراغ آنها می رود .
مزایا : اگر در آینده نیز بخواهید از روشهای دیگر حسابداری استفاده کنید. این اطلاعات مفید خواهند بود.
معایب :یکی از مشکلات این روش عدم دسترسی به جستجو، متوجه اشتباهات خود نخواهید شد تا زمانی که مشکل مالی برای شما ایجاد شود. امکان اطلاع از موجودی کالاهای فعلی مغازه غیر ممکن خواهد بود. (مگر با صرف زمان زیاد)و مهم تر از همه امکان گزارش گیری وجود ندارد.
قیمت نرم افزار حسابداری پوشاک فروشی چرتکه بسیار مناسب بوده و بنابراین می تواند راهکاری مفید برای حل مشکلات ذکر شده باشد.
حسابرسی دو طرفه:
در این روش هر گردش مالی به حداقل دو حساب ربط داده می شود. این روش ، در طرف چپ و دارایی ها در طرف راست دفتر مالی ثبت می شوند و با کمک از قوانین حسابداری، همه ی اتفاق های مالی مثل: موجودی کالا، طرف حسابها، هزینه ها، خرید و فروش و … مشخص می شود.
مزایا: اطلاع از حسابهای موجودی کالا، طرف حسابها، هزینه ها و …قابلیت آگاه سازی و پیش بینی هزینه ها و درآمدهای آینده امکان
معایب :در صورتی که درست و دقیق انجام نشوند ممکن است باعث ضرر و زیان جبران ناپذیری برای یک کاسب شود.
نرم افزار حسابداری بوتیک و پوشاک چرتکه برای چه هدفی طراحی شده است؟
طبیعتا نرم افزار حسابداری پوشاک چرتکه مانند هر نرم افزار حسابداری دیگری با هدف رفع نیازهای مالی و حسابداری افراد شاغل در این صنف طراحی شده است. در این نرم افزار حسابداری امکانِ خرید و فروش نقدی و قسطی، پورسانت دهی به پرسنل فروش، استعلام موجودی انبار و فروشگاه، محاسبه‌ی سود و زیان ناشی از فروش هر برند و…بسیاری از فرایند حسابداری مانند مالیات و بیمه را به صورت خودکار انجام می دهد.لازم به ذکر است مجموعه چرتکه در کنار تمامی امکانات مورد نیاز کاربران که در نرم افزار حسابداری پوشاک فروشی قرار داده، تلاش کرده تا با قیمتی مناسب آن را به بازار عرضه کند.
نرم افزار حسابداری پوشاک یکی از تاثیر گذار ترین عوامل برای کاهش هزینه یک مغازه است. کاهش نیروی کار در بخش های مالی مساوی با کاهش هزینه‌های نگهداری از تاثیرات مثبت به کارگیری این نرم افزار است.
این برنامه حسابداری یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که متناسب با تمام نیازهای مدیریتی و حسابداری فروشگاه‌ها از کوچک تا بزرگ پوشاک و مانتو طراحی شده است.
تاثیر نرم افزار حسابداری بوتیک و پوشاک
حسابداری اصولی می تواند در رشد یک کسب و کار تاثیری چشمگیر داشته باشد و به همین اندازه حسابداری بدون نظم و کند هم باعث سردرگمی صاحب کسب و کار، هم موجب نارضایتی مشتریان می شود. نرم افزار حسابداری بهترین ابزار ساخته شده برای پاسخگویی به این سردرگمی و بی نظمی است.

فراموش نکنید می توانید بخش عمده فعالیت های حسابداری خود را به نرم افزار بسپارید و از امنیت، دقت و سرعت آن خیالتان راحت باشد. سپس در صورت رضایت نسخه اصلی آن را تهیه کنید.
فروشگاه لباس فروشی یا بوتیک، یک زیرشاخه از یک فروشگاه بزرگ است و نرم افزار حسابداری مورد استفاده برای این کسب و کار با توجه به اولویت ها و نیازها این صنف به امور مالی ، دیتای مالی روزانه یک کسب و کار از جمله دارایی های ثابت، هزینه ها، درآمد، حساب های دریافتی و پرداختی، گزارش گری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ثبت شده می پرازد. تا بهترین بازدهی را برای فروشگاه داشته باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا