
● نگاهی به تاریخچه هنر آرایش و تكنیك های ترمیمی
فقط كافی است یك دقیقه مقابل ویترین فروشگاه های عرضه لوازم آرایشی بایستیم و به انواع و اقسام ریمل، كرم پودر، سایه و رژلب كه در رنگ های متنوع و جعبه های زیبا از پشت شیشه خودنمایی می كنند، خیره شویم.
به دقیقه دوم نمی رسد كه هوس یكی از آنها به سرمان می زند و خود را تسلیم فاكتور فروش می كنیم. معلوم نیست چه جاذبه ای در لوازم آرایشی نهفته كه آدم را در عرض چند دقیقه ناچیز به تكاپوی خرید می اندازد.
مطمئناً جادوی رنگ ها در آن بی تاثیر نیست. دیدن چند ردیف سایه مثل مداد رنگی هایی كه در یك جعبه بیست و چهارتایی كنار هم چیده شدند كافی است كه آدم را یك هو به وسوسه خرید بیندازد.