با سلام به همه دوستان
رتبه من تو آزمون با سهمیه 2587 و بدون سهمیه 2632 شده و شبانه و غیرانتفایی و پیام نور مجاز شدم، آیا امیدی به قبولیم هستش ؟ به نظرتون ارزش داره واسه انتخاب رشته به دفاتر مشاوره مراجعه کنم؟ تو دانشگاهای غیرانتفاعی استان مازندران میتونم قبول بشم ؟ :(
ممنون میشم اگه...