سلام به همه ی مهندسین و اساتید عزیز
دوستان من این ترم(تابستان) درس سیستم های کنترل خطی رو برداشتم.دانشگاه آزاد
این درس رو غیر حضوری برداشتم.استادش گفت جزوه ندارم فقط کتاب و سر فصل ها رو بهم معرفی کرده.اولین باره که این درس رو برمیدارم
هرچقدر توی اینترنت دنبال یه جزوه ی خوب بودم پیدا نکردم.تو...