دوستان کسی میدونه چطوری میتونم به جواب این سوالام برسم؟
اگه سازمان ملل وجود اسرائیلی ها فرای مرزهای 1967 رو اشغالگری اونها می دونه و در واقع مرزهای 1967 رو متعلق به فلسطینی ها میدونه، آیا معنیش غیر از اینه که فلسطین رو به عنوان یک کشور میدونه؟! این کاری که الان داره انجام میشه برای به...