سلام راستشو بخواین من مهندس نیستم من رشتم گرافیک.
ازتون می خوام منو راهنمایی کنید
من یک مدل از انگشتان دست به صورت شیشه ای می خوام بسازم
1-می خواستم ببینم آیا چسبی هست که بشه ازش برای قالبگیری انگشت استفاده کنم؟
و
2- اینکه وقتی من این قالبو گرفتم با چه چیزی می تونم پرش کنم که یک مقدارخیلی...