نتایح جستجو

  1. kachal63

    سلام آقا حمید خوبی؟ شما کجا اینجا کجا؟

    سلام آقا حمید خوبی؟ شما کجا اینجا کجا؟
  2. kachal63

    نه من جدی گرفتم :دی ببخش یهویی رفتم، داداشم اومد بلندم کرد خودش نشست.

    نه من جدی گرفتم :دی ببخش یهویی رفتم، داداشم اومد بلندم کرد خودش نشست.
  3. kachal63

    بیخود، تو پروف من اختیار دماغتو نداری، خونمو کثیف کردی اااااااااااایییییی

    بیخود، تو پروف من اختیار دماغتو نداری، خونمو کثیف کردی اااااااااااایییییی
  4. kachal63

    آره معلومه نمیترسی اصلا بی ادب، این چه کاری بود کردی؟ هان؟

    آره معلومه نمیترسی اصلا بی ادب، این چه کاری بود کردی؟ هان؟
  5. kachal63

    مخسی روز خودت مبارک :دی سوووووسسسسسسسسسسسک [IMG]

    مخسی روز خودت مبارک :دی سوووووسسسسسسسسسسسک [IMG]
  6. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  7. kachal63

    بر عالم سرما زده گرما دادند خورشيدترين.. ترا به دنيا دادند با سجده و سجاده چهل روز گذشت تا...

    بر عالم سرما زده گرما دادند خورشيدترين.. ترا به دنيا دادند با سجده و سجاده چهل روز گذشت تا عاقبت آن سيب خدا را دادند
  8. kachal63

    هر دختري كه ام امامت نمي شود يا مادر پیمبر رحمت نمي شود در مجمع خلايق حق فاطمه يكي است اين...

    هر دختري كه ام امامت نمي شود يا مادر پیمبر رحمت نمي شود در مجمع خلايق حق فاطمه يكي است اين وحدت است شامل كثرت نمي شود ميلاد يگانه بانوي دو عالم مبارك
  9. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  10. kachal63

    باشه شبت خوش منم همینطور خوب بخوابی :gol:

    باشه شبت خوش منم همینطور خوب بخوابی :gol:
  11. kachal63

    خب چجوری بگم؟ همینجوری بلدم فقط !

    خب چجوری بگم؟ همینجوری بلدم فقط !
  12. kachal63

    خب نگو

    خب نگو
  13. kachal63

    آخه ادامش دوباره اعتیاد بود... نبود؟

    آخه ادامش دوباره اعتیاد بود... نبود؟
  14. kachal63

    بعدش چی؟ ادامه داشت؟

    بعدش چی؟ ادامه داشت؟
  15. kachal63

    پاشو بیا بیرون از پوفت بچرخ همه جا میشینی در و دیوارو نگاه میکنی افسرده میشی بعدشم معتاد میشیا

    پاشو بیا بیرون از پوفت بچرخ همه جا میشینی در و دیوارو نگاه میکنی افسرده میشی بعدشم معتاد میشیا
  16. kachal63

    سلام زوینا جان دیدی امشب من و ملودی و ستایش هستیم هر سه تامون؟ شما هم هستی الان ترسیدی؟ نترس...

    سلام زوینا جان دیدی امشب من و ملودی و ستایش هستیم هر سه تامون؟ شما هم هستی الان ترسیدی؟ نترس نمیایم :دی
  17. kachal63

    هان؟!!! الان تو هستی یا نیستی؟ چرا اون پایین اسمت نبود اینجا چراغت روشنه؟!!!

    هان؟!!! الان تو هستی یا نیستی؟ چرا اون پایین اسمت نبود اینجا چراغت روشنه؟!!!
  18. kachal63

    قشنگ بودن [IMG] ممنون [IMG]

    قشنگ بودن [IMG] ممنون [IMG]
  19. kachal63

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  20. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
بالا