سلام من دانشجوی ترم آخر مهندسی تکنولوژی تاسیسات هشتم برای رادامه تحصیل رشته ی تبدیل انرژی رو انتخاب کردم که زیاد راضی نیستم واقعا عالی میشد اگه در مقطع کارشناسی ارشد نیز تاسیسات داشتیم متاسفانه این قضیه که استادان ما که در مقطع کارشناسی تدریس میکنند خودشان هم دارای کارشناسی تاسیات هستند موجب عقب...