سلام دوستان
یکی از شرایط دانشگاه اصفهان برای استعداد درخشان این هست که:
کسب رتبه
25 درصد بالا ما بین دانش آموختگان هم رشته در سال دانش آموختگی کارشناسی ارشد
من همه شرایطا رو دارم فقط مشکلم اینه من تو یه کلاس دو نفره شاگرد دومم بنظر شما من این بندی که دانشگاه گفته رو دارم یا نه؟