نتایح جستجو

  1. B

    سلام بچه های نفت امیدیه

    سلام اميديه سلام اميديه من هم از فارغ التحصيلان مهندسي نفت ورودي 73 هستم و خاطرات بسيار خوبي از دانشگاه و شهر اميديه دارم.تمام كساني كه با من قبول شدند استخدام و بيشتر شركت نفتي شدندوبايد عرض كنم خدائيش هم همه از نفرات كليدي محل استخدام خود هستند الان بسيار خوشحال هستم كه اين تايپيك راه اندازي...
بالا