لطف میکین بمن در مورد محاسبه حجم مخزن اب اتش نشانی اطلاعات وفرمول بدید؟باتوجه به فرمول کتاب تاسیسات نود که براساس تعداد نفرات هستش حجم مخزن خیلی بزرگ وفضایی میشه...
همچنین درمورد محاسبات هد ودبی پمپ های اتش نشانی برای ساختمان های مسکونی یا اقامتی هم اطلاعات میخامممم..ممنون میشم راهنمایی کنید