سلام به همه
توی این کرونا با این وضعیت داغونش خیلی عالیه که ی جایی هست که بدون رسوندن بارمون به باربری، ماشینای باربریش میان و بار رو از در خونه بار میزنند و میبرنش مقصد.
شرکت بیترو از سال ۹۵ به کمک همه کسایی اومده که نمیخوان از خونه برن بیرون و میخوان راحت بارشون رو به مقصد برسونن.
از مشهد...