قربون تو دختر گل و مهربون بشم عسلمممم....گرچه كوتاهي هست...اما هرچه هست وظيفه است قشنگم.. [IMG]
[IMG]مرسي....اسفندگان بر شما هم فرخنده...هميشه عاشق باش و عاشق بمون...عشق بزرگترين هديه خداست...خوب نگهدارش. [IMG]
اين چه حرفيه ؟؟؟ [IMG] منظورم اين نبود كه تشريف بياريد و يه طومار عذرخواهي و بهانه برام بياريد.... [IMG] من واقعا از حضورتون دلشاد شدم....د [IMG] رك ميكنم عزيز اين روزها همه گرفتار درس و مشق و دانشگاه بودن...ازهمه بيكارتر هم من بودمممم... [IMG]
وووو مرسسسسي صديق جان...سورپرايز شدم....خيلي وقت بود سراغي از ما نداشتي....ممنونم كه هنوزم در كنج خاطرتون بودم. [IMG]
خيلي عكسهاي قشنگي بودن...ممنونم يه دنياااااااااا... [IMG]