هزار و یک سال می گذرد ...
هزار و یک قصه می خواند شهرزاد
و هزار و یک گام ...
هزار و یک گام ...
دوری می شوی از من !
...
اما
انگار
مثل همان کفشهای اشتباهی
که جفت می شدند مدام
بی راهه می رفتی
که هنوز
نزدیکتر از یک نفسی به نفسم
بعد از هزار و یک سال ...!
:D
راستش این چند روزه حالم زیاد خوب نیست سرماخوردم برام سخت بود جواب بچه ها رو بدم بخاطر همین پیام عمومی رو بستم. ببخشید ...
منم همتون رو دوست دارم. ممنون یه دنیا ...:gol: