با سلام خدمت همه ی عزیزان
در خواست دارم راجع به تبادل تجربیات بیشتر صحبت کنید
مشکل اصلی برای فارغ التحصیلان داشتن دانش بدون تجربست
خود ما به عنوان صنعتگر با همین موضوع مشکل داریم . عزیزانی مراجعه می کنند که
بدون هیچ تجربه ای توقع حقوق بالا دارن که سوالات ساده ی یک ریختگر کم سواد رو نمی...