منم با شما موافقم که اگه کسی کلاس نره فقط در همون حد آماتوری میتونه باشه. من رشتم PLC بوده اما واقعا کلی مباحث هست که تو کلاسها هم گفته نمیشه و طرف خودش باید بره دنبالش. بحث شبکه کردن یا بحث کنترل شبکه های قدرتمند توسط PLC. هیچ جا اینو به شما آموزش نمیده فقط در سطح برنامه نویسی در کلاسها آموزش...