You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ع
سلام
خیلی ممنون . حتما امتحان میکنم . نشد فایل رو واستون میل میکنم . ممنون
-
ع
تو انسیس در خرپا چطوری سکشن بزنیم ؟
-
ع
سلام
این سکشن رو چجوری بزنیم ؟ میشه توضیح بدی ؟ من همین مشکل رو دارم ؟ استفاده از Beam مشکل تو حل و جواب نداره ؟
-
ع
سلام
منظورت از اینکه المان رو Beam تعریف کردی چیه ؟ این که میشه خمش ؟ درسته ؟ در ضمن من با این کار هنوزم مشکل دارم . همین پیغامو میده .